Sysvy 8 (Kysymykset anonyymisti)

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Re: Sysvy 8 (Kysymykset anonyymisti)

ViestiKirjoittaja heinähattu76:n sysvy » 15.03.10 13:37

heinähattu76!

Muutama kysymys sinulle :)

Juotko teetä tai kahvia? Millä herkuttelet? Minkävärisiä vauvanvaatteita teillä käytetään? Kestoiletko itse?

heinähattu76:n sysvy
 

Re: Sysvy 8 (Kysymykset anonyymisti)

ViestiKirjoittaja Liidan sysvy » 16.03.10 15:31

LIIDA

Minkälaisia kirjoja tykkäät lukea, ketkä ovat lempikirjailijoitasi, tai kenen kirjoja haluaisit lukea?

Miten hemmottelet itseäsi?

terveisin,
sysvysi :)

Liidan sysvy
 

Re: Sysvy 8 (Kysymykset anonyymisti)

ViestiKirjoittaja qiinan sysvy » 16.03.10 16:34

qiina

Muutama kysymys näin alkuun :D :

Teetkö käsitöitä tai tykkäätkö askarrella?
Juotko kahvia tai teetä?
Tuleeko sinulle lehtiä tai ostatko irtonumeroita?
Tuleeko mieleen jotain pientä jota tarvitsisit, muttet ole saanut aikaiseksi hankkia?
Minkälaisia vaippoja teillä käytetään, lasten koot?

qiinan sysvy
 

Re: Sysvy 8 (Kysymykset anonyymisti)

ViestiKirjoittaja qiina » 16.03.10 20:23

qiinan sysvy kirjoitti:qiina

Muutama kysymys näin alkuun :D :

Teetkö käsitöitä tai tykkäätkö askarrella?
Juotko kahvia tai teetä?
Tuleeko sinulle lehtiä tai ostatko irtonumeroita?
Tuleeko mieleen jotain pientä jota tarvitsisit, muttet ole saanut aikaiseksi hankkia?
Minkälaisia vaippoja teillä käytetään, lasten koot?


Oih, ihanan salaperäistä. [onni]

Tykkään pienistä käsitöistä ja askarteluista, hermot eivät kestä mitään missä menee kauemmin kuin kaksi iltaa. Lähinnä virkkaan, mutta kaikenlainen muukin näpertely on kivaa.

Juon tolkuttomia määriä kahvia ja jonkin verran myös teetä. Hedelmä- ja marjateet eivät maistu, mutta suunnilleen kaikki muu uppoaa kyllä.

Lehtiä minulle tulee Kumppani ja Kotivinkki (vai oliko se Kotiliesi? Joku sellainen kuitenkin.), ostan irtonumeroina lähinnä sisustusaiheisia lehtiä, joskus myös puutarha- ja naistenlehtiä.

Pientä jota tarvitsisin, mutten ole saanut aikaiseksi hankkia... Ei tule mieleen. :) Tai no, ostaisin monenlaista luomukosmetiikkaa ja ekokauppatavaraa, jos täällä olisi lähellä kauppa josta sellaisia saisi. Ja samoin jos olisi sisustuskauppa, ostaisin kotiin jotain valkoista ja kaunista.

Meillä käytetään sekä taskuja että sisävaippoja+villiksiä, koko on L. Kuopuksen vaatekoko on noin 86 (poika), keskimmäinen on tyttö ja vaatekoko on 116, vanhin on poika ja vaatekoko on 160.
  • 0

qiina
Bannattu
 
Viestit: 559
Liittynyt: 31.07.08 19:09
Paikkakunta: EP

Re: Sysvy 8 (Kysymykset anonyymisti)

ViestiKirjoittaja Liida » 16.03.10 21:29

Liidan sysvy kirjoitti:LIIDA

Minkälaisia kirjoja tykkäät lukea, ketkä ovat lempikirjailijoitasi, tai kenen kirjoja haluaisit lukea?

Miten hemmottelet itseäsi?

terveisin,
sysvysi :)


Tykkään dekkareista ja jännityksestä sekä vanhoista tyttökirjoista omasta lapsuudesta. Omasta hyllystä löytyy esim. Dan Brownit ja L.M. Montgomeryn Annat. Kotimaiset dekkaristit kiinnostaa, seuraavana odottaa Seppo Jokisen "Kuka sellaista tekisi", mutta muita ei itsellä ole enkä ole vielä kotimaisia ehtinyt lukea.

Hemmottelu on pitkälti sohvalla löhöilyä herkkujen kanssa joka tv:n tai lukemisen kanssa. Välillä myös hoitoa vaikka käsille tai jaloille.
  • 0

Minä -77
lapset: poika 6/04 ja tyttö 2/07
Liida
 
Viestit: 1727
Liittynyt: 09.02.07 16:18
Paikkakunta: Tampere

Re: Sysvy 8 (Kysymykset anonyymisti)

ViestiKirjoittaja Kaislakertun sysvy » 16.03.10 21:47

Kaislakerttu

Minkäkokoinen jalka sinulla on? Entä pää? Minkäkokoiset vauvanvaatteet ovat käytössä?
Toivotko saavasi namia sysvypaketeissa vai olisiko parempi jos ei tulisi "houkutuksia"?

Tällaisin pohdinnoin tällä kertaa suunnittelun keskeltä sinua lähestyi sysvysi 8)

Kaislakertun sysvy
 

Re: Sysvy 8 (Kysymykset anonyymisti)

ViestiKirjoittaja Kaislakertun sysvy » 16.03.10 21:49

Äh, unohdin muokata tuon nikin huomiotaherättäväksi, joten tässä vähän jälkijunassa... Ylläoleva viesti siis sinulle Kaislakerttu

Kaislakertun sysvy
 

Re: Sysvy 8 (Kysymykset anonyymisti)

ViestiKirjoittaja kaislakerttu » 17.03.10 8:07

Kaislakertun sysvy kirjoitti:Kaislakerttu

Minkäkokoinen jalka sinulla on? Entä pää? Minkäkokoiset vauvanvaatteet ovat käytössä?
Toivotko saavasi namia sysvypaketeissa vai olisiko parempi jos ei tulisi "houkutuksia"?

Tällaisin pohdinnoin tällä kertaa suunnittelun keskeltä sinua lähestyi sysvysi 8)


Hei!
Mun jalka on 39. Päänympäryksen mittasin nopsaan ja sain mitaksi 54cm.
Vauva käyttää 74cm vaatteita. Namista tykkään (liikaakin), mutta jos sitä sysvypakettiin laitat niin laita ihan pikkusen vaan, kun yritän kuitenkin vähentää tuota makean mussuttamista :wink:

Jännittää [onni]
  • 0

Lapset 3/98,11/99,1/03,2/06,7/09,Muistoissa pieni enkelityttö 10/07,
Avatar
kaislakerttu
 
Viestit: 2074
Liittynyt: 12.09.06 13:51
Paikkakunta: Oulun seutu

Re: Sysvy 8 (Kysymykset anonyymisti)

ViestiKirjoittaja heinähattu76 » 17.03.10 12:44

mua olikin kyselty :D

juon enempikin teetä. kaikki teet menee paitsi mustaherukka...
meillä herkutellaan karkeilla, suklaalla, sipsillä, pähkinöillä
kestoilen liivinsuojin + muuten, mutta kestositeitä en käytä

vauvan vaatteet on pääasiassa pojanvärisiä,elikköä sinistä ja vihreetä mutta oranssikin käy

:D jänskäää
  • 0

heinis76, miäs 63 Laspet 97, 99, 09, 10 ja tulokas 12. kouvolan vaippalainaamon lainaamovastaava
Avatar
heinähattu76
 
Viestit: 226
Liittynyt: 31.03.09 7:17
Paikkakunta: kouvola

Re: Sysvy 8 (Kysymykset anonyymisti)

ViestiKirjoittaja ÄsHoon sysvy » 17.03.10 21:41

Huomasin kuittausketjusta, että perille oli tullut, ja kyllä, se oli sysvypostia :D

Harmikseni vasta nyt huomasin munauksen sisällössä: se kohokuviosabluunajuttu nimenomaan... Hankin sellaisen innoissani itsellenikin, ja nyt totesin, että se pitäisi kai kiinnittää johonkin laitteeseen toimiakseen :( Kurjuus! En tiedä voiko jotenkin teipin kanssa kikkailemalla käyttää ilman laitetta, mutta jos ei voi, niin kai sitä voi käyttää vaikka maalin kanssa jollain pienellä sirolla vaahtomuovipalalla ihan perussabluunana. Harmistus sentään! Mutta sen siitä saa kun yrittää lasten kanssa kauppaan ja tekee vielä jonkun heräteostoksen :D :D

ÄsHoon sysvy
 

Re: Sysvy 8 (Kysymykset anonyymisti)

ViestiKirjoittaja Mamaen sysvy » 17.03.10 22:05

Heips Mamae! :)

Huomenna saan viimein pakettisi postiin, meillä on ollut tässä taas jos jotakin niin lähetys on hiukan myöhässä suunnitellusta. Tajusin myös tyhmänä jo teipattuani kuoren kiinni etten laittanut sisälle mitään tervehdystä [auts] Mutta se sellainen kierrätetyssä valkoisessa kuplamuovissa tuleva lähetys on siis sysvyltäsi!

Vielä kysyisin paria juttua..

Juotko kahvia? Teetä? Kaakaota? Onko suosikkeja?

Suositko yleensä luomua?

Käytätkö kosmetiikkaa, sampoota, suihkujuttuja? Onko suosikkeja? Hajuilla vai ilman?

Käytätkö koruja, millaisia?

Tässähän tätä taas :mrgreen:

Mamaen sysvy
 

Re: Sysvy 8 (Kysymykset anonyymisti)

ViestiKirjoittaja mamae » 17.03.10 22:24

Mamaen sysvy kirjoitti:
Vielä kysyisin paria juttua..

Juotko kahvia? Teetä? Kaakaota? Onko suosikkeja?

Suositko yleensä luomua?

Käytätkö kosmetiikkaa, sampoota, suihkujuttuja? Onko suosikkeja? Hajuilla vai ilman?

Käytätkö koruja, millaisia?

Tässähän tätä taas :mrgreen:


Heippa (heti kärppänä paikalla täällä, kuinkas sattuikin :lol:)!

Juon kahvia, teetä ja kaakaota, kaikkia. Maustekahveista en piittaa. Muuten olen hyvin avara makumaailmaltani.

Luomua suosin juu järkevissä mitoissa, nyt olen entistäkin enemmän ruvennut panostamaan luomuun ja siirtynyt esim. ruokapuolella mahdollisimman pitkälti luomutuotteisiin.

Kosmetiikkapuolelta käytän perusmeikkejä, normeja voiteita, sampoota, kuorintavoiteita jne. mutta en mitään suihkugeelejä tms. Yleensä suosin hajustamattomia ellei ne ole pahanhajuisia :lol: (siis jotkut esim. hajuttomat dödöt haisee pahalle mun mielestä...).

Koruja käytän hillitysti, "pakollisia" sormuksia yleensä ja sitten usein jotain kaulassa. Peruskoruna mulla on Kalevalan lapsikoru, sitten saatan käyttää jotain puu- tai muovihelmiä asusteena. Joskus on jotkut helmet ranteessakin. "Oikeat korut" on jääneet melkein vain juhlakäyttöön ja normisti käytössä on jotain rennompaa, eli just noita helmiä jne.
  • 0

Sekakvintetin (05,07,08,11,12) orkesterinjohtaja.
Avatar
mamae
 
Viestit: 4040
Liittynyt: 02.09.06 22:34
Paikkakunta: Pks

Re: Sysvy 8 (Kysymykset anonyymisti)

ViestiKirjoittaja Heidi86 » 19.03.10 14:18

merkkaan sähköposti-ilmoitusta varten...
  • 0

Meidän perhe; Minä itte, Mies -81 ja lapset J 10/05, I 2/07, A 1/09 , M 9/10 sekä pahnan pohjimmaisena
Kuva
Avatar
Heidi86
 
Viestit: 2770
Liittynyt: 25.08.06 19:03
Paikkakunta: Jämsä

Re: Sysvy 8 (Kysymykset anonyymisti)

ViestiKirjoittaja bigsister » 19.03.10 20:23

big sisterin sysvy kirjoitti:Moikka bigsister!

Millaisia vaippoja teillä käytetään? Ja mitä kokoja? Ompeletko itse? Minkäkokoisia vaatteita lapsesi käyttävät? Jalan koko? Pidätkö kahvista tai teestä? Entä suklaa mielummin tummaa vai vaaleaa?

Sinä nyt aluksi kysymyksiä, kyselen ehkä lisää jos tulee jotain mieleen...

Hi hii.. Jännää... :lol:

Meillä käytetään vaippoja laidasta laitaan, AIOita, taskuja, sisävaippoja ja sisätäyttöjä ja villiksiä. Yöllä paksu sisätäyttö (mitkään "yövaipat" ei riitä imuiltaan) ja villikset. L tai XL-kokoista. Ompelen ja neulon välillä myös itse, aina kun saan inspiraation. S-kokoisia tein itse parikymmentä vaippaa, mutta nyt on yksi L-kokoinen ollut leikattuna odottamassa ompelua jo 5kk [auts] Luca käyttää 86-92cm vaatteita ja kengänkoko ehkä (ei vielä yksiäkään kenkiä... :wink: ) 21. Ellillä vaatteet 104-110cm ja jalan koko 25-26.

Juon kahvia ja teetä molempia paljon (vihreä tee ei kuulu suosikkilistalleni..). Rakastan suklaata [kuola] kaikkea suklaata [kuola] olen suklaaholisti! :lol:

Kysele vain, tämä on kivaa! :o)
  • 0

Minä -84, mies -82, E 9/06, L 6/09 ja I 8/12, sekä kaksi paksua kissaa ja pieni pörröinen koira.
Avatar
bigsister
 
Viestit: 6377
Liittynyt: 18.07.07 13:20
Paikkakunta: Kokkola

Re: Sysvy 8 (Kysymykset anonyymisti)

ViestiKirjoittaja omenan sysvy » 23.03.10 16:48

Heippa!

Pari kysymystä ennenkuin paketti lähtee sinnepäin :D

Tuleeko teille lehtiä? Mitä? Ja mitä lehtiä yleensä tykkäät/et tykkää lukea?

Tarvitsetko kesää ajatellen kestoliivinsuojia? Tykkäätkö neulotuista asusteista?

omenan sysvy
 

EdellinenSeuraava

 


Paluu Ongelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa