Sysvy 8 (Kysymykset anonyymisti)

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Sysvy 8 (Kysymykset anonyymisti)

ViestiKirjoittaja big sisterin sysvy » 28.02.10 14:30

Moikka bigsister!

Millaisia vaippoja teillä käytetään? Ja mitä kokoja? Ompeletko itse? Minkäkokoisia vaatteita lapsesi käyttävät? Jalan koko? Pidätkö kahvista tai teestä? Entä suklaa mielummin tummaa vai vaaleaa?

Sinä nyt aluksi kysymyksiä, kyselen ehkä lisää jos tulee jotain mieleen...

big sisterin sysvy
 

Re: Sysvy 8 (Kysymykset anonyymisti)

ViestiKirjoittaja VUPII!!! » 28.02.10 15:53

* jalan kokosi
* pidätkö erikoiskahveista?
* mitä pikkukirjasia pojilta puuttuu? Onko suosikki kirjoja?



Sysvysi :o)

VUPII!!!
 

Re: Sysvy 8 (Kysymykset anonyymisti)

ViestiKirjoittaja Mamaen sysvy » 28.02.10 17:05

Hei ystävä!

Minkä kokoinen jalka sinulla on? Entäs lapsillasi? Saako heitä myös muistaa paketissa vai toivotko saavasi postia vain itsellesi?

Mikä on suosikkipähkinäsi? Mainitsit että välttelet makeaa, pidätkö kuivatuista hedelmistä yms? Entäs vaikka jogurttipähkinöistä?

Pidätkö Marimekosta? Entä Muumeista? Onko sinulla joku suosikki kuosi tai hahmo näistä?

Joko omistat tarpeeksi kestoja, niinkuin tiskirättejä, hedelmäpusseja, siteitä, vanulappuja yms?

Josko näihin jaksat vastailla niin kiva. Täällä on kovasti mietitty pakettia valmiiksi!

Mamaen sysvy
 

Re: Sysvy 8 (Kysymykset anonyymisti)

ViestiKirjoittaja PASTIKSEN SYSVY » 28.02.10 19:24

Moikka Pastis!

Minkälaiset vaippasysteemit tytöllä on käytössä? Mitä kokoa, mallia, materiaalia jne?

PASTIKSEN SYSVY
 

Re: Sysvy 8 (Kysymykset anonyymisti)

ViestiKirjoittaja Kisumirrin sysvy » 01.03.10 20:20

Hei Kisumirri!

Sysvysi täällä utelee muutamia asioita:

Mikä on mielestäsi kodin/kotisi tärkein esine?
Entä pahin turhake?

Väreistä: onko retrovärit myös ne, joihin itse mieluiten pukeudut? Ja millaisia asusteita tykkäät käyttää?

Miten herkuttelet/millä perheenne herkuttelee?

Käytätkö koruja esim. korviksia?

Tässä nyt jokunen - utelen lisää, jos tulee mieleen.. ;)

Kisumirrin sysvy
 

Re: Sysvy 8 (Kysymykset anonyymisti)

ViestiKirjoittaja mamae » 01.03.10 21:12

Mamaen sysvy kirjoitti:Hei ystävä!

Heipä hei!
Mamaen sysvy kirjoitti:Minkä kokoinen jalka sinulla on? Entäs lapsillasi? Saako heitä myös muistaa paketissa vai toivotko saavasi postia vain itsellesi?

Mun jalka on n. 40, lapsilla arviolta 29, 27 ja öö 21? (lapsiraukalla ei ole kenkiä... :oops: :lol: ) Lapsia saa toki muistaa!

Mamaen sysvy kirjoitti:Mikä on suosikkipähkinäsi? Mainitsit että välttelet makeaa, pidätkö kuivatuista hedelmistä yms? Entäs vaikka jogurttipähkinöistä?

Suosikkipähkinä on cashew, tykkään jugurttipähkinöistä ja suurimmasta osasta kuivattuja hedelmiä (en papaijasta).

Mamaen sysvy kirjoitti:Pidätkö Marimekosta? Entä Muumeista? Onko sinulla joku suosikki kuosi tai hahmo näistä?

Jostain Marimekon kuoseista tykkään kovastikin, jotkut tulevat jo ihan yli, mm. Unikko. Muumit eivät kuulu suosikkeihin.

Mamaen sysvy kirjoitti:Joko omistat tarpeeksi kestoja, niinkuin tiskirättejä, hedelmäpusseja, siteitä, vanulappuja yms?

Ei kai niitä koskaan voi olla liikaa :D. Hedelmäpussien tilanne taitaa olla ihan hyvä, tiskiräteissä ja vanulapuissa on vajausta, siteissäkin vähän mutta niiden käytön pyrin minimoimaan luonnollisin keinoin :wink:.

Mamaen sysvy kirjoitti:Josko näihin jaksat vastailla niin kiva. Täällä on kovasti mietitty pakettia valmiiksi!

Ihanaa :D!
  • 0

Sekakvintetin (05,07,08,11,12) orkesterinjohtaja.
Avatar
mamae
 
Viestit: 4040
Liittynyt: 02.09.06 22:34
Paikkakunta: Pks

Re: Sysvy 8 (Kysymykset anonyymisti)

ViestiKirjoittaja Kisumirri » 01.03.10 23:34

Kisumirrin sysvy kirjoitti:Hei Kisumirri!

Sysvysi täällä utelee muutamia asioita:

Mikä on mielestäsi kodin/kotisi tärkein esine?
Entä pahin turhake?

Väreistä: onko retrovärit myös ne, joihin itse mieluiten pukeudut? Ja millaisia asusteita tykkäät käyttää?

Miten herkuttelet/millä perheenne herkuttelee?

Käytätkö koruja esim. korviksia?

Tässä nyt jokunen - utelen lisää, jos tulee mieleen.. ;)


Käytän korviksia, mutta minulla on tietyt lempparit ja monet on korulippaan pohjalla pölyttymässä :) Ja muuten tuleekin aika vähän pidettyä koruja.

Herkutellaan melkeinpä kaikella. Suklaa taitaa olla lempparia kaikkien mielestä. Hirveän harvoin vain tulee ostettua mitään erikoisempaa suklaata. (en pidä mistään chileistä enkä äkäisistä mausteista) Minä itse, sekä esikoinen pidetään pähkinöistä, cashew-, pistaasi sekä chilipähkinät :)

Minun vaatekaappini on värikäs. Siellä on vaatteita laidasta laitaan. Keltainen ei ehkä oo mun väri, mutta melkein kaikki muu käy. Ja toki retrokuosi ja väritys on plussaa. Tunikat taitaa olla se nro1 ja pidemmät paidat siis, en tykkää että paita nousee ja pylly paistaa :) Ja tietty kivat mekot on kivoja. Kovin avoimet kaula-aukot ei oo mun juttu. Ja vaatekoko taitaa olla M :)


Toi kodin turhake ja tärkein juttu on vaikee kysymys kyllä. Sanoppas jotain ehdotuksia, kun en mä nyt oikeen osaa sanoa juuta enkä jaata :)
  • 0

Äiti -85 isoveli 09/05 pikkuveli 12/08 ja äidin mies -82 + Hippunen 09/13
Kisumirri
 
Viestit: 342
Liittynyt: 14.07.08 12:46
Paikkakunta: Oulu

Re: Sysvy 8 (Kysymykset anonyymisti)

ViestiKirjoittaja pastis » 02.03.10 13:33

PASTIKSEN SYSVY kirjoitti:Moikka Pastis!

Minkälaiset vaippasysteemit tytöllä on käytössä? Mitä kokoa, mallia, materiaalia jne?

Heippa hei!

Meillä vaippaillaan tosi monipuolisesti, käytössä on siis taskut, sisävaipat, villikset, pul-kuoret, harsot... Ollaan siitä onnekkaita, että tytölle käy kaikki, mikään ei siis ärsytä ihoa tai yleensä edes falskaa. L-kokoa käytetään, on niin muhkeat reidet.
  • 0

Tiedänköhän tästäkään aiheesta
En, voin vain ihmetellä
Avatar
pastis
Bannattu
 
Viestit: 913
Liittynyt: 14.09.09 8:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sysvy 8 (Kysymykset anonyymisti)

ViestiKirjoittaja Lyydian sysvy » 03.03.10 17:54

LYYDIA !

Hieman kyselisin;

Harrastatko käsitöitä, jos niin mitä?

Minkä kokoinen jalka sinulla on, entä lapsilla?

Saako lapset syödä karkkia?

Mitä värimaailmaa teiltä löytyy keittiöstä/ mistä väristä tykkäät siellä?

Luetko jotain lehtiä, tuleeko sinulle jotain?

Onko jotain erityistä pientä, mitä tarvitsette?

Tässä jotain, kyselen vielä tarvittaessa lisää :)

Lyydian sysvy
 

Re: Sysvy 8 (Kysymykset anonyymisti)

ViestiKirjoittaja Lyydia » 03.03.10 20:37

jänskää... :D

Kyllä harrastan käsitöitä, enimmäkseen ompelen, jonkinverran neulon ja virkkaan. Jalkani koko on 36, Leenin 26 ja Luukan 21. Lapset saavat kyllä syödä karkkia, mutta enemmän meillä herkutellaan pähkinöillä sekä kuivatuilla hedelmillä/marjoilla. Meillä on juuri suunnitteilla keittiö remontti, värimaailma on ruskean sävyjä ja tummempaa okran keltaista. Näistä väreistä siis myös pidän :D Luen lehtiä, mutta tällä hetkellä ei tule muuta kuin keskisuomalainen. Lapsille tulee nalle puh. Nyt en tähän hätään keksi mitä pientä tarvitsisimme, mutta palaan asiaan jos tulee mieleen.

Jänskättää nyt vielä enemmän odottaminen...

Lyydian sysvy kirjoitti:LYYDIA !

Hieman kyselisin;

Harrastatko käsitöitä, jos niin mitä?

Minkä kokoinen jalka sinulla on, entä lapsilla?

Saako lapset syödä karkkia?

Mitä värimaailmaa teiltä löytyy keittiöstä/ mistä väristä tykkäät siellä?

Luetko jotain lehtiä, tuleeko sinulle jotain?

Onko jotain erityistä pientä, mitä tarvitsette?

Tässä jotain, kyselen vielä tarvittaessa lisää :)
  • 0

Avatar
Lyydia
Bannattu
 
Viestit: 1079
Liittynyt: 23.08.08 11:28
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Sysvy 8 (Kysymykset anonyymisti)

ViestiKirjoittaja AURORAN SYSVY » 09.03.10 11:41

AURORA!

Kertoisitko minulle...
...käytätkö koruja? Millaisia?
... harrastatko lukemista?
... minkä kokoinen jalka sinulla/muilla perheenjäsenillä on?
... mistä lapsesi erityisesti ovat nyt innostuneet?

Mukavaa maaliskuuta! Paketti tulee, kunhan maltat odottaa ;)

t. Sysvysi

AURORAN SYSVY
 

Re: Sysvy 8 (Kysymykset anonyymisti)

ViestiKirjoittaja Kisumirrin sysvy » 09.03.10 14:04

Kisumirri kirjoitti:
Kisumirrin sysvy kirjoitti:Hei Kisumirri!

Sysvysi täällä utelee muutamia asioita:

Mikä on mielestäsi kodin/kotisi tärkein esine?
Entä pahin turhake?

Väreistä: onko retrovärit myös ne, joihin itse mieluiten pukeudut? Ja millaisia asusteita tykkäät käyttää?

Miten herkuttelet/millä perheenne herkuttelee?

Käytätkö koruja esim. korviksia?

Tässä nyt jokunen - utelen lisää, jos tulee mieleen.. ;)


Käytän korviksia, mutta minulla on tietyt lempparit ja monet on korulippaan pohjalla pölyttymässä :) Ja muuten tuleekin aika vähän pidettyä koruja.

Herkutellaan melkeinpä kaikella. Suklaa taitaa olla lempparia kaikkien mielestä. Hirveän harvoin vain tulee ostettua mitään erikoisempaa suklaata. (en pidä mistään chileistä enkä äkäisistä mausteista) Minä itse, sekä esikoinen pidetään pähkinöistä, cashew-, pistaasi sekä chilipähkinät :)

Minun vaatekaappini on värikäs. Siellä on vaatteita laidasta laitaan. Keltainen ei ehkä oo mun väri, mutta melkein kaikki muu käy. Ja toki retrokuosi ja väritys on plussaa. Tunikat taitaa olla se nro1 ja pidemmät paidat siis, en tykkää että paita nousee ja pylly paistaa :) Ja tietty kivat mekot on kivoja. Kovin avoimet kaula-aukot ei oo mun juttu. Ja vaatekoko taitaa olla M :)


Toi kodin turhake ja tärkein juttu on vaikee kysymys kyllä. Sanoppas jotain ehdotuksia, kun en mä nyt oikeen osaa sanoa juuta enkä jaata :)


Piti itsekin ihan oikein pitkään miettiä tuota kodin turhaketta ja tärkeintä juttua. Turhake meillä voisi olla esim. viinilasit, joita ei ole käytetty kertaakaan ja pölyyntyvät tuolla kaapissa. Tärkeintä en kyllä osaa sanoa, olisko sohva? :D

Lasten kenkien ja vaatteiden kokoa lähdin vielä kyselemään varmuuden vuoksi.

Ja onko puutelistalla mitään? Tai onko mitään sellaista, minkä hankkimista olet miettinyt, mutta ei ole tullut hankittua, kun ei ole ollut välttämätöntä?

Kisumirrin sysvy
 

Re: Sysvy 8 (Kysymykset anonyymisti)

ViestiKirjoittaja Tannukka » 10.03.10 20:00

... Äh. Miksei tätä viestiä saa nyt poistettua enää itse tästä? :x

*mokailee*
  • 0

Avatar
Tannukka
Bannattu
 
Viestit: 2430
Liittynyt: 22.01.08 19:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Sysvy 8 (Kysymykset anonyymisti)

ViestiKirjoittaja Aurora » 10.03.10 20:59

AURORAN SYSVY kirjoitti:AURORA!

Kertoisitko minulle...
...käytätkö koruja? Millaisia?
... harrastatko lukemista?
... minkä kokoinen jalka sinulla/muilla perheenjäsenillä on?
... mistä lapsesi erityisesti ovat nyt innostuneet?

Mukavaa maaliskuuta! Paketti tulee, kunhan maltat odottaa ;)

t. Sysvysi


Uijui, minua on kyselty, ihanaa! [onni]

Käytän koruja, kihla- ja vihkisormusten lisäksi korvakoruja ja kaulakoruja. Kotioloissa ovat tosin jääneet pienemmälle käytölle, mutta nyt kun palaan töihin, tykkään käyttää asuun sopivia koruja töissä. Kaulassa on melkeinpä aina hopeiset Kalevalan lapsi-helat. (Suurin osa koruistani on hopeaa.)

Kyllä, luen paljon. :)

Oma jalkani on 38, Veeran 25, Joonaksen 21 ja miehen 45.

Veeralla on pinnalla lääkärileikit, Muumit ja prinsessaleikit. Joonas nyt innostuu vaikka pienistä kävyistä... :lol:
  • 0

Tyttönen 05/07 ja poikanen 05/09
Avatar
Aurora
Bannattu
 
Viestit: 1088
Liittynyt: 20.01.07 12:19
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: Sysvy 8 (Kysymykset anonyymisti)

ViestiKirjoittaja Kisumirri » 11.03.10 9:12

Kisumirrin sysvy kirjoitti:
Kisumirri kirjoitti:
Kisumirrin sysvy kirjoitti:Hei Kisumirri!

Sysvysi täällä utelee muutamia asioita:

Mikä on mielestäsi kodin/kotisi tärkein esine?
Entä pahin turhake?

Väreistä: onko retrovärit myös ne, joihin itse mieluiten pukeudut? Ja millaisia asusteita tykkäät käyttää?

Miten herkuttelet/millä perheenne herkuttelee?

Käytätkö koruja esim. korviksia?

Tässä nyt jokunen - utelen lisää, jos tulee mieleen.. ;)


Käytän korviksia, mutta minulla on tietyt lempparit ja monet on korulippaan pohjalla pölyttymässä :) Ja muuten tuleekin aika vähän pidettyä koruja.

Herkutellaan melkeinpä kaikella. Suklaa taitaa olla lempparia kaikkien mielestä. Hirveän harvoin vain tulee ostettua mitään erikoisempaa suklaata. (en pidä mistään chileistä enkä äkäisistä mausteista) Minä itse, sekä esikoinen pidetään pähkinöistä, cashew-, pistaasi sekä chilipähkinät :)

Minun vaatekaappini on värikäs. Siellä on vaatteita laidasta laitaan. Keltainen ei ehkä oo mun väri, mutta melkein kaikki muu käy. Ja toki retrokuosi ja väritys on plussaa. Tunikat taitaa olla se nro1 ja pidemmät paidat siis, en tykkää että paita nousee ja pylly paistaa :) Ja tietty kivat mekot on kivoja. Kovin avoimet kaula-aukot ei oo mun juttu. Ja vaatekoko taitaa olla M :)


Toi kodin turhake ja tärkein juttu on vaikee kysymys kyllä. Sanoppas jotain ehdotuksia, kun en mä nyt oikeen osaa sanoa juuta enkä jaata :)


Piti itsekin ihan oikein pitkään miettiä tuota kodin turhaketta ja tärkeintä juttua. Turhake meillä voisi olla esim. viinilasit, joita ei ole käytetty kertaakaan ja pölyyntyvät tuolla kaapissa. Tärkeintä en kyllä osaa sanoa, olisko sohva? :D

Lasten kenkien ja vaatteiden kokoa lähdin vielä kyselemään varmuuden vuoksi.

Ja onko puutelistalla mitään? Tai onko mitään sellaista, minkä hankkimista olet miettinyt, mutta ei ole tullut hankittua, kun ei ole ollut välttämätöntä?


No meillä taitaa kaapeissa olla turhina tavaroina paljon Tupperwaren kippoja jne. Jälleenmyyjänä ollessa niitä kerääntyi ihan hirveästi. Ja ehkä se tärkein vois sit olla pesukone :)

Samuel käyttää 116cm vaatteita aikalailla, menee myös 110cm housut. Kengät taitaa olla 31-32, on aika isojalkainen.
Patrik taasen pitää nyt suurimmaksi osaksi 80cm vaatteita ja käytössä on 21 koon ulkokengät.

Hmm.. Hetkinen olen tainnut miettiä huopikkaiden ostamista, sekä myös lämpimien käsineiden ostamista, eli villaa/huopaa mikä pitää kädet lämpimänä ja varsinkin itseltäni tälläiset puuttuu.

Nyt en heti hoksaa muuta. Varmasti jotain on, vaan en saa juuri nyt päähäni.

Kirppareita kierrän ja yritän kuumeisesti löytää retroja lastenkankaita ja kaikkea muutakin. :)
  • 0

Äiti -85 isoveli 09/05 pikkuveli 12/08 ja äidin mies -82 + Hippunen 09/13
Kisumirri
 
Viestit: 342
Liittynyt: 14.07.08 12:46
Paikkakunta: Oulu

Seuraava

 


Paluu Ongelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 31 vierailijaa