Sysvy 8 (Kysymykset anonyymisti)

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Re: Sysvy 8 (Kysymykset anonyymisti)

ViestiKirjoittaja Mamaen sysvy » 23.03.10 18:30

Hei taas Mamae!

Toivottavasti pääsiäispaketti oli mieluinen, se tosiaan toimitettiinkin sinulle lähettipalvelun kautta eikä postin välityksellä ;) Toivottavasti et pahastunut kun kirje ei tullutkaan postin mukana..

Taas kysymyksiä...

Mitenkäs Simpsonit uppoaa? Onko suosikkihahmoa vai inhokkeja kaikki tyynni?

Minkä värisiä vaatteita käyvät? Voisitko kuvitella käyttäväsi jotakin vähän räikeämpää asustetta, huivia, kukkaa tms?

Onko sinulla joku suosikki elokuva tai tv-sarja?

Kerro jos on jotakin mitä toivoisit tai tahtoisit, jotain pientä mitä tarvitset mutta et ole saanut aikaiseksi. Ensi kuun pakettia olen vähän jo koonnutkin mutta olisi kiva että siellä olisi jotain josta oikeasti tykkäät..

Mamaen sysvy
 

Re: Sysvy 8 (Kysymykset anonyymisti)

ViestiKirjoittaja omena » 23.03.10 21:28

Hei, täällähän oli mulle kysymyksiä [onni] Jännää...

Meille tulee tällä hetkellä Glorian Koti, Matkaopas sekä Meidän Perhe lehdet, ja tytölle Hevoshullu. Tykkään sisustus- ja matkailulehdistä, sekä nyt jälleen vauvalehdistäkin. Myös askartelulehdille on aina ollut käyttöä, jos sellaisia on tullut jossain vastaan.

Kestoliivinsuojat on todellakin hankintalistalla, niitä ei ole montaa paria aiemmilta imetysajoilta tallella ja itse olen huono ompelemaan yhtään mitään, en siis ehdi tai saa aikaiseksi. Ja tykkään kyllä neulotuista asusteista, yleensäkin kaikesta käsin tehdystä (ja useimmiten ne on jonkun muun kuin minun tekemiä :lol: ) Olen itse nyt taas vähän yrittänyt jotain neuloa vauvalle, tykkään siitä kyllä mutta osaan vain ihan simppeleitä ja nopeita juttuja, toisaalta käsien ihokaan ei kestä kovin usein neuloa.


omenan sysvy kirjoitti:Heippa!

Pari kysymystä ennenkuin paketti lähtee sinnepäin :D

Tuleeko teille lehtiä? Mitä? Ja mitä lehtiä yleensä tykkäät/et tykkää lukea?

Tarvitsetko kesää ajatellen kestoliivinsuojia? Tykkäätkö neulotuista asusteista?
  • 0

Lapset: Tytöt -02 ja -10, pojat -04, -06 ja 06/16
Avatar
omena
Bannattu
 
Viestit: 1998
Liittynyt: 22.08.06 12:01
Paikkakunta: espoo

Re: Sysvy 8 (Kysymykset anonyymisti)

ViestiKirjoittaja mamae » 23.03.10 22:27

Mamaen sysvy kirjoitti:Hei taas Mamae!

Toivottavasti pääsiäispaketti oli mieluinen, se tosiaan toimitettiinkin sinulle lähettipalvelun kautta eikä postin välityksellä ;) Toivottavasti et pahastunut kun kirje ei tullutkaan postin mukana..

Taas kysymyksiä...

Mitenkäs Simpsonit uppoaa? Onko suosikkihahmoa vai inhokkeja kaikki tyynni?

Minkä värisiä vaatteita käyvät? Voisitko kuvitella käyttäväsi jotakin vähän räikeämpää asustetta, huivia, kukkaa tms?

Onko sinulla joku suosikki elokuva tai tv-sarja?

Kerro jos on jotakin mitä toivoisit tai tahtoisit, jotain pientä mitä tarvitset mutta et ole saanut aikaiseksi. Ensi kuun pakettia olen vähän jo koonnutkin mutta olisi kiva että siellä olisi jotain josta oikeasti tykkäät..


Moimoi!

Mulle iski yhtäkkiä varma tunne sysvyn henkilöllisyydestä :shock: :lol:!

Ei haittaa yhtään, vaikka paketti tuli suoraan postilaatikkoon :D. Oli hauska ylläri kun se löytyi sieltä, odotin sitä vasta seuraavalla päivälle kun olit maininnut sen lähtevän tulemaan.

Mulle ei ole Simpsonit ikinä oikein pudonneet, tai siis, ei se mikään erityinen inhokki ole muttei suosikkikaan.

Mulla on aika paljon erivärisiä vaatteita, paljon mustaa ja harmaata mutta myös värikkäämpää. Vaaleanpunaista ja violettia :lol:. Hurjan kirkkaita värejä en käytä, ne ei sovi mulle (olen vaalea, mulle sopii kylmät värit ja sävyt paremmin) mutta voisin kyllä kuvitella käyttäväni jotain räikeämpääkin.

Meillä ei ole telkkaria, joten tosi vähän tulee katsottua mitään sarjoja tai edes leffoja. Mä oon ihan pelkuri, eli mistään jännästä en tykkää, Gilmoren tytöt on yksi ikisuosikki, niitä katsoisin jos mulla olis aikaa (mulla on kaikki jaksotkin...).

Ei mulla mitään erityistä tule mieleen mitä tarttisin, aikaa sä tuskin pystyt mulle lähettämään :D. Jotkut pienet kodinjutut ilahduttavat aina ja ensisijaisesti tykkään käytännöllisistä jutuista (vrt. koriste-esineet).
  • 0

Sekakvintetin (05,07,08,11,12) orkesterinjohtaja.
Avatar
mamae
 
Viestit: 4040
Liittynyt: 02.09.06 22:34
Paikkakunta: Pks

Re: Sysvy 8 (Kysymykset anonyymisti)

ViestiKirjoittaja ÄsHoo » 26.03.10 9:29

ÄsHoon sysvy kirjoitti:Huomasin kuittausketjusta, että perille oli tullut, ja kyllä, se oli sysvypostia :D

Harmikseni vasta nyt huomasin munauksen sisällössä: se kohokuviosabluunajuttu nimenomaan... Hankin sellaisen innoissani itsellenikin, ja nyt totesin, että se pitäisi kai kiinnittää johonkin laitteeseen toimiakseen :( Kurjuus! En tiedä voiko jotenkin teipin kanssa kikkailemalla käyttää ilman laitetta, mutta jos ei voi, niin kai sitä voi käyttää vaikka maalin kanssa jollain pienellä sirolla vaahtomuovipalalla ihan perussabluunana. Harmistus sentään! Mutta sen siitä saa kun yrittää lasten kanssa kauppaan ja tekee vielä jonkun heräteostoksen :D :D


Ei haittaa,mäkin jo ehdin visioimaan käyttäväni sitä vaikka tosiaan maalin kanssa töpsöttelyyn tms. :D
  • 0

Minä -75,iskä-68 sekä:1/94,6/97,9/99,3/03,7/04, 8/06, 11/08 ja
Kuva
Avatar
ÄsHoo
Bannattu
 
Viestit: 4761
Liittynyt: 24.03.07 17:01
Paikkakunta: Tampere

Re: Sysvy 8 (Kysymykset anonyymisti)

ViestiKirjoittaja Jonnan sysvy » 26.03.10 9:41

Heips Jonna! :D

Mistä väreistä pidät? Onko joku inhokki tai joku suosikki? Siis pieniin yksityiskohtiin..

Jonnan sysvy
 

Re: Sysvy 8 (Kysymykset anonyymisti)

ViestiKirjoittaja happy_phantomin sysvy » 26.03.10 17:54

Hei happy_phantom!

Onkohan minun lähettämäni sysvy-paketti jo löytänyt tiensä luoksesi? Lähetin sen viime viikon torstaina ja nyt on alkanut hiipiä mieleen epäilys siitä, että paketti olisi joutunut jonnekin hukkateille... Toivottavasti se nyt vielä ilmaantuisi jostain tai sitten laitan sinulle pikaisesti uuden paketin, jos se edellinen on tosiaan kadonnut Itellan syövereihin.

T:sysvysi

happy_phantomin sysvy
 

Re: Sysvy 8 (Kysymykset anonyymisti)

ViestiKirjoittaja Jonna » 27.03.10 18:48

Jonnan sysvy kirjoitti:Heips Jonna! :D

Mistä väreistä pidät? Onko joku inhokki tai joku suosikki? Siis pieniin yksityiskohtiin..

[onni]

Vaatteissa käytän tummia värejä, päävärinä mustaa. Tykkään tehostaa vahvoilla väreillä esim lila, sininen, punainen. En voisi kuvitella laittavani päälle esim oranssia, keltaista, vihreää..

:)
  • 0

Ihana iloinen tytär 9/2008 ja karvakorva 10/2005 :)

Voi juku, d e gott me choko!
-Arne Alligator
Avatar
Jonna
 
Viestit: 748
Liittynyt: 26.04.09 15:26
Paikkakunta: Espoo

ViestiKirjoittaja mamma-j:n sysvy » 30.03.10 14:37

mamma-j!!!

Täällä huolissani mietin, onko postia tullut perille?? Tulee jo viikko siitä kun lähetin... [masennus]

mamma-j:n sysvy
 

ViestiKirjoittaja mamma-j:n sysvy » 15.04.10 10:34

mamma-j!

Muutama kysymys, toivottavasti huomaat tämän...

- Neulotko, ja teetkö muuten käsitöitä? Jos, niin minkälaisia?
- Luetko lehtiä, mitä? Tuleeko sinulle lehtiä?
- Mitä värejä käytät keittiön sisustuksessa?

Ja vieno pyyntö vielä, olisi kiva lukea tuolta hehkutusketjusta jonkinlainen kommentti maaliskuun paketista.

t: sysvysi

mamma-j:n sysvy
 

Re: Sysvy 8 (Kysymykset anonyymisti)

ViestiKirjoittaja starlyn sysvy » 15.04.10 16:23

Hei,

todella huono alku tälle sysvyilylle, pahoitteluni siitä :(
Huhtikkun paketti on siis mitä ilmeisemmin kadonnut (siis isokokoinen kirje jossa ei tietenkään ole lähettäjän tietoja, sysvy salaisuuden takia) ja tässä on uusi paketti odottamassa mutta olen kuulostellut että jos se ensimmäinen vielä ehkä löytää perille.
Laitan huomenna postiin tämän paketin.

Anteeksi suuresti vielä :( en ole sinua unohtanut [hali]

starlyn sysvy
 

Re: Sysvy 8 (Kysymykset anonyymisti)

ViestiKirjoittaja Vieras » 15.04.10 16:30

starlyn sysvy kirjoitti:Hei starly,

todella huono alku tälle sysvyilylle, pahoitteluni siitä :(
SIIS MAALISKUUN paketti on siis mitä ilmeisemmin kadonnut (siis isokokoinen kirje jossa ei tietenkään ole lähettäjän tietoja, sysvy salaisuuden takia) ja tässä on uusi paketti odottamassa mutta olen kuulostellut että jos se ensimmäinen vielä ehkä löytää perille.
Laitan huomenna postiin tämän paketin.

Anteeksi suuresti vielä :( en ole sinua unohtanut [hali]

Vieras
 

Hellasärö

ViestiKirjoittaja Hellasärön sysvy » 20.04.10 7:10

Hei Hellasärö,

ajattelin vielä näin kuun lopussa pakettia väsätessä kysyä pidätkö tuoksuista ja kynttilöistä, jos niin miksi :)

Muuta en nyt hoksaa kysyä. Toivottavasti seuraavakin paketti miellyttää.

-Sysvysi-

Hellasärön sysvy
 

Re: Sysvy 8 (Kysymykset anonyymisti)

ViestiKirjoittaja Hellasärö » 20.04.10 7:22

<<<<
  • 0

Viimeksi muokannut Hellasärö päivämäärä 09.12.10 14:09, muokattu yhteensä 1 kerran
” Eiks se kuitenkin ois kivaa
Jos sunkin hattu ois matskuu joustavaa?”
Avatar
Hellasärö
 
Viestit: 7389
Liittynyt: 22.08.06 14:06
Paikkakunta: VT25 varressa

Re: Sysvy 8 (Kysymykset anonyymisti)

ViestiKirjoittaja Pastiksen sysvy » 20.04.10 9:40

Moikka pastis!

Huhtikuun paketti on eilen lähtenyt matkaan, jos ei tänään vielä kolahda niin huomenna sitten. Toivottavasti pidät...

Kysyisin vielä toukokuun pakettia varten
Mitä värejä teillä on keittiön tekstiileissä (vai onko "mitä sattuu")?
Minkä kokoiset kädet Astalla on? Keskisormesta ranteeseen?
En muista kysyinkö jo, mutta oletko kahvi- vai teeihmisiä?

Pastiksen sysvy
 

Re: Sysvy 8 (Kysymykset anonyymisti)

ViestiKirjoittaja Tannukan sysvy » 20.04.10 10:12

tannukkaa..

kyselisin että minkäs kokoisia laspia siulle siellä on? ja että saakos lapsiakin muistaa paketissa?
onko teillä jtain syuosikki hahmoa ? muumit tms? ja kestoiletteko ? millasin vaipoin ?

T: SYSVYSI

Tannukan sysvy
 

EdellinenSeuraava

 


Paluu Ongelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa