Sysvy 8 (Kysymykset anonyymisti)

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

MAMMA-J!!

ViestiKirjoittaja mamma-j:n sysvy » 10.05.10 21:50

MAMMA-J, onko huhtikuun paketti saapunut, ois ainakin pitänyt ennen kuun vaihdetta tulla? Kommenttiakin vähän kaipaisin niin siitä kuin aiemmastakin paketista, että osaisin jotain vielä laittaa toukokuun lähetykseen...

t: sysvysi

mamma-j:n sysvy
 

Re: Sysvy 8 (Kysymykset anonyymisti)

ViestiKirjoittaja peikkotytt » 11.05.10 16:19

^mamma-J ei valitettavasti ole vastannut minunkaan lähettämään yksityisviestiin :(
  • 0

Miia sekä Elias 10/05 ja Eerika 12/07

Vasta sitten kun viimeinen puu on kaadettu, viimeinen joki myrkytetty, viimeinen kala kalastettu, ihminen huomaa ettei rahaa voi syödä. (Intiaanien viisautta)
Avatar
peikkotytt
 
Viestit: 2194
Liittynyt: 23.08.06 19:55
Paikkakunta: Oulu

Re: Sysvy 8 (Kysymykset anonyymisti)

ViestiKirjoittaja Hellasärö » 11.05.10 16:26

<<<<
  • 0

Viimeksi muokannut Hellasärö päivämäärä 07.12.10 10:00, muokattu yhteensä 1 kerran
” Eiks se kuitenkin ois kivaa
Jos sunkin hattu ois matskuu joustavaa?”
Avatar
Hellasärö
 
Viestit: 7389
Liittynyt: 22.08.06 14:06
Paikkakunta: VT25 varressa

Re: Sysvy 8 (Kysymykset anonyymisti)

ViestiKirjoittaja mamma-j:n sysvy » 11.05.10 21:22

^Huomasin tuon saman, toivottavasti tosiaan on kaikki hyvin ja syy vaikka nettikatkos... Huolettaa :(

mamma-j:n sysvy
 

Re: Sysvy 8 (Kysymykset anonyymisti)

ViestiKirjoittaja ÄsHoo » 11.05.10 21:26

^ainakin Facebookissa on käynyt eilen viimeksi,ellen väärin katsonut :)
  • 0

Minä -75,iskä-68 sekä:1/94,6/97,9/99,3/03,7/04, 8/06, 11/08 ja
Kuva
Avatar
ÄsHoo
Bannattu
 
Viestit: 4761
Liittynyt: 24.03.07 17:01
Paikkakunta: Tampere

Re: Sysvy 8 (Kysymykset anonyymisti)

ViestiKirjoittaja Hellasärö » 11.05.10 22:18

<<<<
  • 0

Viimeksi muokannut Hellasärö päivämäärä 07.12.10 9:59, muokattu yhteensä 1 kerran
” Eiks se kuitenkin ois kivaa
Jos sunkin hattu ois matskuu joustavaa?”
Avatar
Hellasärö
 
Viestit: 7389
Liittynyt: 22.08.06 14:06
Paikkakunta: VT25 varressa

Re: Sysvy 8 (Kysymykset anonyymisti)

ViestiKirjoittaja ÄsHoo » 12.05.10 11:12

Voin huudella perään :)
  • 0

Minä -75,iskä-68 sekä:1/94,6/97,9/99,3/03,7/04, 8/06, 11/08 ja
Kuva
Avatar
ÄsHoo
Bannattu
 
Viestit: 4761
Liittynyt: 24.03.07 17:01
Paikkakunta: Tampere

Re: Sysvy 8 (Kysymykset anonyymisti)

ViestiKirjoittaja hippanen » 13.05.10 1:24

Hippasen sysvy kirjoitti:Jotain pientä on jo suunnitteilla viimeistä pakettia varten mutta kysyn vielä..

Onko jotain mitä todella haluaisit?
Tykkäätkö tuoksuvista ihonhoitotuotteista, esim huulirasva, kosteusvoide..? Miltä seesamisaippua vaikutti?


Höh kun en ole huomannut huhuiluasi, anteeksi!

Se seesamisaippua oli ihana ja muutenkin pidän tuoksuvista tuotteista, ainut tuoksu josta en niin välitä on vanilja. Ja just nyt haluaisin todella uuden pään tai ainakin uudet aivot kun ajatus tökkii tähän kellonaikaan sekä uuden soppakauhan kun TAAS tänään onnistuin sellaisen rikkomaan, mutta siis mitään kuningasideaa ei minulla ole nyt kyllä sinulle antaa...
  • 0

-Tavallinen pieni minä ja rakkaat suppusuuni; yksi iso ja porukka pienempiä sekä karvaiset kaverit-
Avatar
hippanen
 
Viestit: 1163
Liittynyt: 04.03.07 15:03
Paikkakunta: Itä-Suomi

Re: Sysvy 8 (Kysymykset anonyymisti)

ViestiKirjoittaja MAJIn sysvy » 29.05.10 7:58

Maji, olen niiiiiin pahoillani, että viimeinen paketti jäi näin viimetippaan :oops:
Valmiina se on, en ole vaan päässyt postille asti. Mutta tänään lähtee, eli tiistaina pitäs olla perillä. Toivottavasti jaksat odottaa ja vielä pahoitteluni myöhästymisestä.

MAJIn sysvy
 

Re: Sysvy 8 (Kysymykset anonyymisti)

ViestiKirjoittaja Maji » 29.05.10 8:04

MAJIn sysvy kirjoitti:Maji, olen niiiiiin pahoillani, että viimeinen paketti jäi näin viimetippaan :oops:
Valmiina se on, en ole vaan päässyt postille asti. Mutta tänään lähtee, eli tiistaina pitäs olla perillä. Toivottavasti jaksat odottaa ja vielä pahoitteluni myöhästymisestä.

Ei haittaa ollenkaan :D
Innolla odotan, edellisistä paketeista olen tykännyt niin kovasti :o) Kiva, kun ilmoitit, niin en ihmette, että onko vaikka kadonnut matkalle...
  • 0

Minä 12/79
Luonnevikainen ja nuiva
katkera ja enimmäkseen
suustaan siivoton



Mukana myös mies 07/74 ja...


Kuva Kuva
Avatar
Maji
Bannattu
 
Viestit: 5547
Liittynyt: 09.10.07 10:02
Paikkakunta: Heinola

Re: Sysvy 8 (Kysymykset anonyymisti)

ViestiKirjoittaja Vieras » 30.05.10 20:41

AURORA!

Älä hätäänny! Pakettisi on tulossa alkavalla viikolla - olen säntäillyt hektisesti edes takaisin töiden vuoksi muutaman viimeisen viikon enkä ole ehtinyt laittaa pakettia valmiiksi :oops: Toivottavasti jaksat odottaa - anteeksi.

Sysvysi

Vieras
 

Re: Sysvy 8 (Kysymykset anonyymisti)

ViestiKirjoittaja Mamaen sysvy » 30.05.10 20:47

Heips,

sulla kolisee huomenna. Oon pahoillani että jäi näin viime tinkaan, tarkoitus oli toki aikaisemmin(seliseli) mutta tässä oli nyt niin paljon kaikkea mikä sekoitti pienen mielen että... Mutta, huomiseen ;)

Sysvysi

Mamaen sysvy
 

Re: Sysvy 8 (Kysymykset anonyymisti)

ViestiKirjoittaja PLIMin sysvy » 31.05.10 12:38

Hei!
Toimitin viimeisen paketin tänään suoraan postilaatikkoosi, Toivottavasti löysit sen :)
Pahoittelen että meni näin viime tippaan :oops:
T: Sysvysi

PLIMin sysvy
 

Re: Sysvy 8 (Kysymykset anonyymisti)

ViestiKirjoittaja Pastiksen huono sysvy » 04.06.10 12:03

Moikka Pastis!

En ole sinua unohtanut, saat pakettisi ensi viikolla. Kaikenlaisia vastoinkäymisiä onkin sattunut tähän sysvyaikaan, mutta laitan sulle vähän ekstraa ylimääräisestä odottelemisesta :)

Pastiksen huono sysvy
 

Re: Sysvy 8 (Kysymykset anonyymisti)

ViestiKirjoittaja pastis » 04.06.10 12:30

^ :D Enpä ollut vielä ehtinyt edes kaivata koko pakettia, kun meillä on ilmeisesti kesäjakaja jotenkin tyrinyt ja postit on tulleet useamman viikon ihan ihmeellisesti. Tänäänkin tuli toukokuun puolessa välissä postitettu kirje. Justiinsa mietinkin, että pitäisikö infota, että jos paketti on matkalla, niin älä huolestu kun ei kuittausta kuulu.
  • 0

Tiedänköhän tästäkään aiheesta
En, voin vain ihmetellä
Avatar
pastis
Bannattu
 
Viestit: 913
Liittynyt: 14.09.09 8:02
Paikkakunta: Helsinki

Edellinen

 


Paluu Ongelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 42 vierailijaa