Sossuasiaa, apua!

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Sossuasiaa, apua!

ViestiKirjoittaja ongelmainen » 25.11.09 9:26

Iik, meiltä loppui lämmitysöljy, talous on kuralla ja luottotiedot menneet aika päiviä sitten :roll: . Lämmitysöljyä en siis saa ostettua lisää laskulla, ja tuntuu vähän idiootilta mennä kanisterilla sitä hakemaan huoltsikalta joka päivä.. Muuta lämmitysmuotoa meillä ei ole. Voikohan sossusta saada jotain tukea tuommoiseen? Mä jo mietin että kun sais ees parin kuukauden lainan jostain että saisin jonkun 1000 litraa niin sillä pärjättäis helposti kesään asti, mutta kun mistä minä semmosia lainoja saisin, kun tilanne on näin peestä.

ongelmainen
 

Re: Sossuasiaa, apua!

ViestiKirjoittaja enuuna » 25.11.09 9:31

Kyllä nyt ainakin yrittää kannattaa, eihän teitä nyt palelluttaakaan voi!
  • 0

Elän, siis olen. Aika paljon muualla.
Avatar
enuuna
 
Viestit: 25173
Liittynyt: 22.08.06 12:05
Paikkakunta: Espoo

Re: Sossuasiaa, apua!

ViestiKirjoittaja marjuska » 25.11.09 9:38

Varaa aika sossuun ja ala keräillä tarvittavia papereita samantien. Kirjallisen hakemuksen voit toimittaa heti, mutta jos on kovin monimutkainen tilanne, niin minä kyllä varaisin sen lisäksi ajankin vielä.

Lisäksi ottaisin yhteyttä velkaneuvontaan, josko pitkällä tähtäimellä löytyisi jonkinlainen kokonaisratkaisu taloudelliseen tilanteeseenne.
  • 0

marjuska
 
Viestit: 3904
Liittynyt: 22.08.06 12:02
Paikkakunta: Itä-Suomi

Re: Sossuasiaa, apua!

ViestiKirjoittaja Santti » 25.11.09 9:38

Niin, onhan sossussa se sosiaalisen lainan mahdollisuus, jos vaikka sellaisen saisi tuohon tarkoitukseen. Kysyä kannattaa aina.
  • 0

12/30 kg
Lapset: 6/05, 4/07 ja 2/09
Kuva
Avatar
Santti
 
Viestit: 26315
Liittynyt: 22.08.06 12:06
Paikkakunta: Pohjois-Savo


 


Paluu Ongelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 39 vierailijaa