Sysvy 7 (Kysymykset anonyymisti)

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Re: Sysvy 7 (Kysymykset anonyymisti)

ViestiKirjoittaja kiikku » 21.11.09 20:31

^En todellakaan pahastu. Itsekin ollut suurimman osan marraskuusta kipeenä, joten en ole edes tajunnut ajan kulumista.
  • 0

Mä -78, "isosisko sisilisko" 01/06, "pikkuveli tyhmä peli" 05/09 (lainaukset lasten suusta :) )
Avatar
kiikku
 
Viestit: 10124
Liittynyt: 22.08.06 11:31
Paikkakunta: Uusimaa

Re: Sysvy 7 (Kysymykset anonyymisti)

ViestiKirjoittaja Vieras » 24.11.09 19:59

Omega_h, tykkääkö lapsesi (ja sinä) muumeista?

Viimeinen lähetys on melkein valmiina. Saan yhden jutun luultavasti vasta torstaina hommattua, joten torstaina tai perjantaina lähtee postiin. Toivottavasti kerkeää tämän kuun puolella.

Vieras
 

Re: Sysvy 7 (Kysymykset anonyymisti)

ViestiKirjoittaja omega_h » 25.11.09 7:26

Vieras kirjoitti:Omega_h, tykkääkö lapsesi (ja sinä) muumeista?

Viimeinen lähetys on melkein valmiina. Saan yhden jutun luultavasti vasta torstaina hommattua, joten torstaina tai perjantaina lähtee postiin. Toivottavasti kerkeää tämän kuun puolella.


Kyllä meillä muumit menee. :)
  • 0

Minä -81, mies -77 ja päiviemme ilot Mikael 9/05 ja Joonas 3/09

"To be gorgeous and high and true and fine and fluffy and moist and sticky and lovely, all you have to do is to believe that one is gorgeous and high and true and fine and fluffy and moist and sticky and lovely." -Stephen Fry
Avatar
omega_h
 
Viestit: 3817
Liittynyt: 22.08.06 11:23
Paikkakunta: Turku

Re: Sysvy 7 (Kysymykset anonyymisti)

ViestiKirjoittaja Irinan Sysvy » 25.11.09 20:30

Heippa Irina!
Pakettisi on vielä hiukan vaiheessa joten toivottavasti et pahastu että menee ihan viime tinkaan tai hiukan myöhästyy. Paketti lähtee kyllä viimeistään maanantaina ellen vielä perjantaille ehdi. :oops:

Irinan Sysvy
 

Re: Sysvy 7 (Kysymykset anonyymisti)

ViestiKirjoittaja Lyydian sysvy » 27.11.09 11:02

Lyydia
Pahoitteluni että pakettia ei ole kuulunut ja ikäväkseni pitää ilmoittaa että se menee joulukuun alkuun sen paketin saapuminen. En millään saa sitä tänään postiin niin että ehtisi maanantaiksi. Postitan sen kuitenkin maanantaina joten ensiviikolla voit sitten odottaa paketin saapuvan.

Lyydian sysvy
 

Re: Sysvy 7 (Kysymykset anonyymisti)

ViestiKirjoittaja Lyydia » 27.11.09 11:45

^Ei mitään paniikkia! Säilyy jännitys pidempään... :mrgreen:
  • 0

Avatar
Lyydia
Bannattu
 
Viestit: 1079
Liittynyt: 23.08.08 11:28
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Sysvy 7 (Kysymykset anonyymisti)

ViestiKirjoittaja minna1983:n sysvy » 27.11.09 18:10

Minna1983!

En ehtinytkään tänään käydä postissa, joten pakettisi lähtee vasta maanantaina matkaan :oops: Anteeksi viivästys!

minna1983:n sysvy
 

Re: Sysvy 7 (Kysymykset anonyymisti)

ViestiKirjoittaja Heidi_Marikan sysvy » 27.11.09 22:40

Nyt täytyy tunnustaa, että tämä paketti ei tule edes viime tipassa.
Ihan järjetön viikko takana, juossut pää viidentenä jalkana ja yksin kertaisesti en ole kerennyt postiin...
Maanantaina lähtee matkaan, lupaan!

Heidi_Marikan sysvy
 

Re: Sysvy 7 (Kysymykset anonyymisti)

ViestiKirjoittaja Vieras » 27.11.09 23:12

omega_h kirjoitti:
Vieras kirjoitti:Omega_h, tykkääkö lapsesi (ja sinä) muumeista?

Viimeinen lähetys on melkein valmiina. Saan yhden jutun luultavasti vasta torstaina hommattua, joten torstaina tai perjantaina lähtee postiin. Toivottavasti kerkeää tämän kuun puolella.


Kyllä meillä muumit menee. :)


Maanantaina pitäisi kolista... :wink:

Vieras
 

Re: Sysvy 7 (Kysymykset anonyymisti)

ViestiKirjoittaja minna1983 » 28.11.09 13:14

minna1983:n sysvy kirjoitti:Minna1983!

En ehtinytkään tänään käydä postissa, joten pakettisi lähtee vasta maanantaina matkaan :oops: Anteeksi viivästys!


Eipä pieni viivästys haittaa! :o) Kiitos, kun ilmoitit niin en turhaan odottele maanantaina postia. :D
  • 0

-----------------------------------------------
minä -83 ja tyttöset 02/06 & 01/09
Avatar
minna1983
 
Viestit: 3859
Liittynyt: 22.08.06 21:32
Paikkakunta: Suur Salo

Re: Sysvy 7 (Kysymykset anonyymisti)

ViestiKirjoittaja Heidi_Marika » 28.11.09 13:33

ei haittaa.
  • 0

Minä-79, mies-78 ja lapset -01,-03,-06,-09
Avatar
Heidi_Marika
Bannattu
 
Viestit: 1054
Liittynyt: 04.04.07 14:17
Paikkakunta: Pöytyä

Re: Sysvy 7 (Kysymykset anonyymisti)

ViestiKirjoittaja Kbalden sysvy » 28.11.09 20:24

Huhuu Kbalde! Ehkä jo tosiaan tiedätkin kuka olen, mutta viimeinen paketti antaa odottaa itseään, pahoittelut siitä!
Hieman vastoinkäymisiä toteutuksessa, laitoin paketin alulle jo aikaa sitten luullen että saan sen loppuun nopeasti kun ehdin, niin eikös mitä, ei suju oikein. Ja aika menee nopeaa kuin mikä.

No eiköhän se alkuviikosta lähde postin mukaan. Miehen työt taas vähän haittaa, joten tiistai on vasta varma päivä kun pääsen postiin. Toivottavasti jo maanantaina!

Niin ja viimehetken toiveen voit laittaa, jos osaat sanoa mitä luettavaa suomesta, minkä lehden esim., voisin lisätä vielä postitukseen?

sysvysi

Kbalden sysvy
 

Re: Sysvy 7 (Kysymykset anonyymisti)

ViestiKirjoittaja LIININ SYSVY » 01.12.09 11:06

Laitoin niin kiireessä sun paketin perjantaina postiin etten ehtiny siihen laittaa mitään vihjeitä lähettäjästä. Eli niitä tulee sit tässä:
Oon kirjottanu kuutisensataa viestiä vaikka oon kyllä alusta asti täälä ysvillä pyöriny. Aikaa ei kirjotteluun ole liiemmälti mutta lueskelen iltasin aika paljon täälä kun nuorimmainen viihtyy tiuhaan tissillä.
Mulla on lauma poikia joista nuorimmainen on syntyny 8/09. Eniten oon kirjotellu varmaankin odotuspuolella heinä-elo-syysodottajien ketjussa :D Noista varmaan jo jootain voi arvata :wink:

LIININ SYSVY
 

Re: Sysvy 7 (Kysymykset anonyymisti)

ViestiKirjoittaja maija.k:n sysvy » 01.12.09 18:28

Huhuu maija.k!!

En ole saanut vielä aikaiseksi viimeistä sysvypakettia postiin, tällä viikolla tokikin saan!! Ajattelin vain ilmoittaa, että et odottele pettyneenä, ettei sitä viimeistä tullutkaan.

Toivottavasti jaksat vielä hetken odottaa. Todennäköisimmin huomenna lähtee luoksesi tulemaan.

maija.k:n sysvy
 

Re: Sysvy 7 (Kysymykset anonyymisti)

ViestiKirjoittaja maija.k » 02.12.09 22:55

maija.k:n sysvy kirjoitti:Huhuu maija.k!!

En ole saanut vielä aikaiseksi viimeistä sysvypakettia postiin, tällä viikolla tokikin saan!! Ajattelin vain ilmoittaa, että et odottele pettyneenä, ettei sitä viimeistä tullutkaan.

Toivottavasti jaksat vielä hetken odottaa. Todennäköisimmin huomenna lähtee luoksesi tulemaan.

Juu en karkaa minnekään, ei hämminkiä lainkaan :D
  • 0

¨kauneus on katsojan silmässä¨
maija.k
 
Viestit: 2868
Liittynyt: 22.08.06 17:42
Paikkakunta: vantaa

EdellinenSeuraava

 


Paluu Ongelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 166 vierailijaa