Sysvy 6 ongelmakysely anonyymisti

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Sysvy 6 ongelmakysely anonyymisti

ViestiKirjoittaja peikkotytt » 29.03.09 11:37

Heippa!

Laitetaan tänne ketju pystyyn anonyymeille kysymyksille.
  • 0

Miia sekä Elias 10/05 ja Eerika 12/07

Vasta sitten kun viimeinen puu on kaadettu, viimeinen joki myrkytetty, viimeinen kala kalastettu, ihminen huomaa ettei rahaa voi syödä. (Intiaanien viisautta)
Avatar
peikkotytt
 
Viestit: 2194
Liittynyt: 23.08.06 19:55
Paikkakunta: Oulu

Re: Sysvy 6 ongelmakysely anonyymisti

ViestiKirjoittaja Kisumirrin sysvy » 31.03.09 7:44

Hei kisumirri!

Syötkö jotain herkkuja karkkia tms.? Minkä kokoisia vaippoja lapsesi käyttää? Käytättekö taskuvaippoja? Imetätkö? Juotko kahvia tai teetä? Syöttekö seka- vai kasvisruokaa? Tykkäätkö kokata? Eiköhän tässä ole ensi alkuun tarpeeksi kysymyksiä...

Kisumirrin sysvy
 

Re: Sysvy 6 ongelmakysely anonyymisti

ViestiKirjoittaja Liidan sysvy » 01.04.09 8:43

Liida:kestoiletko itse?

Liidan sysvy
 

Re: Sysvy 6 ongelmakysely anonyymisti

ViestiKirjoittaja Liida » 01.04.09 11:44

Kiva, heti mullöe kyselyä. Kyllä kestoilen. Enimmäkseen pikkuhousunsuojia käytä, eniten tarvetta olisi nyt sellaisille, joissa kosteussulku.
  • 0

Minä -77
lapset: poika 6/04 ja tyttö 2/07
Liida
 
Viestit: 1727
Liittynyt: 09.02.07 16:18
Paikkakunta: Tampere

Re: Sysvy 6 ongelmakysely anonyymisti

ViestiKirjoittaja Tuijan sysvy » 01.04.09 20:10

Minkä kokoisia jalkoja perheestänne löytyy? Minkä kokoisia vaatteita lapset käyttävät? entä sinä itse? Mitkä värit miellyttävät? Juotko teetä tai kahvia? Jos olisit muumihahmo niin mikä niistä :lol:

Tuijan sysvy
 

Re: Sysvy 6 ongelmakysely anonyymisti

ViestiKirjoittaja Hilla87:n sysvy » 01.04.09 21:30

Hilla87

Minkä kokoisia vaatteita teillä lapset käyttää? Tykkäätkö kutoa/virkata?
Leivotko paljon? Pelaatko pelejä (lottoa, arpoja...) ?

Tässä nyt pari kysymystä :)

Hilla87:n sysvy
 

Re: Sysvy 6 ongelmakysely anonyymisti

ViestiKirjoittaja Hilla87:n sysvy » 01.04.09 22:21

^ Tuo leipomisasiahan selvisikin jo siitä sun esittelystä. Pitäisi lukea tarkemmin. :)

Hilla87:n sysvy
 

Re: Sysvy 6 ongelmakysely anonyymisti

ViestiKirjoittaja LauraKoon sysvy » 01.04.09 22:57

Juotko kahvia vai teetä? Kestoillaanko teillä? Olisiko tarvetta lapsilla tai sulla sukille tai mv ja mitkähän olisi hyvät koot?

LauraKoon sysvy
 

Re: Sysvy 6 ongelmakysely anonyymisti

ViestiKirjoittaja Kisumirri » 02.04.09 9:28

Kisumirrin sysvy kirjoitti:Hei kisumirri!

Syötkö jotain herkkuja karkkia tms.? Minkä kokoisia vaippoja lapsesi käyttää? Käytättekö taskuvaippoja? Imetätkö? Juotko kahvia tai teetä? Syöttekö seka- vai kasvisruokaa? Tykkäätkö kokata? Eiköhän tässä ole ensi alkuun tarpeeksi kysymyksiä...


herkkua on kaikki ihanat suklaa pallo karkit, toffeesuklaapallo jne. käytössä M kokoiset vaipat, Patrik painaa tällä hetlellä n. 6.5kg, ja on myös taskuvaippoja käytössä. Imetän kyllä, sekä juon mieluummin kahvia kuin teetä. Sekaruokaa syödään mutta kokkailu ei ole minun heiniä ollenkaan.
  • 0

Äiti -85 isoveli 09/05 pikkuveli 12/08 ja äidin mies -82 + Hippunen 09/13
Kisumirri
 
Viestit: 342
Liittynyt: 14.07.08 12:46
Paikkakunta: Oulu

Re: Sysvy 6 ongelmakysely anonyymisti

ViestiKirjoittaja Feransysvy » 02.04.09 9:38

Hei Fera,
poltatteko kynttilöitä, jos niin hajustamattomia vai hajustettuja?

Joitko teetä vaiko kahvia, millaisista mauista pidät?

Onko jotain mitä kovasti haluaisit vaan et ole saanut hankituksi jostain syystä?

Feransysvy
 

Re: Sysvy 6 ongelmakysely anonyymisti

ViestiKirjoittaja Fera » 02.04.09 11:02

Feransysvy kirjoitti:Hei Fera,
poltatteko kynttilöitä, jos niin hajustamattomia vai hajustettuja?

Joitko teetä vaiko kahvia, millaisista mauista pidät?

Onko jotain mitä kovasti haluaisit vaan et ole saanut hankituksi jostain syystä?


Harvemmin tulee kyllä poltettua kynttilöitä, hajustamattomia tai hajustettuja. Ehkä joskus Jouluna :lol:
Juon kahvia ja teetä. Teestä pääasiassa luomu rooibosta, kahvista ihan peruskamaa ja sitten tietty makukahvit on hyviä, niitä vaan ei kovin usein raaski ostaa :D
Kovasti olen himoinnut addin pieniä (3/40) pyöröjä.. en vaan koskaan jaksa niitä tilata kun postikulut on yleensä niin suuren nettikaupoissa, ja Turusta en ole mistään löytänyt.
  • 0

Hyvä äiti ei turhaan kuluta energiaa sen korkean aidan yli kiipeämiseen!
-Anuli78-
Avatar
Fera
 
Viestit: 7109
Liittynyt: 07.02.07 0:42
Paikkakunta: Naantali

Re: Sysvy 6 ongelmakysely anonyymisti

ViestiKirjoittaja hilla87 » 02.04.09 11:56

Hilla87:n sysvy kirjoitti:Hilla87

Minkä kokoisia vaatteita teillä lapset käyttää? Tykkäätkö kutoa/virkata?
Leivotko paljon? Pelaatko pelejä (lottoa, arpoja...) ?

Tässä nyt pari kysymystä :)


Kivaa, mua oli huhuiltu. :D

Neealla on tällä hetkellä käytössä pääasiassa 86 cm vaatteet, Aavalla 62 cm.

Virkata en osaa. Villahousuja välillä olen kutonut, mutta hitaasti edistyy. :lol:

En pelaa (raha)pelejä.
  • 0

Avatar
hilla87
Bannattu
 
Viestit: 1249
Liittynyt: 05.09.07 10:16
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: Sysvy 6 ongelmakysely anonyymisti

ViestiKirjoittaja Vieras » 02.04.09 12:25

RIIKAPOOH!


Milloin tulette Suomeen? Mietin vain, että onko ihan turhaa vielä alkukuusta laittaa postia, jos saat sen kuitenkin vasta myöhemmin. Tosin ei paketti ole vielä edes valmis, joten joka tapauksessa vähän aikaan menee...

Voimia sinne inhottavaan työpaikan tilanteeseen! [hug]

Vieras
 

Re: Sysvy 6 ongelmakysely anonyymisti

ViestiKirjoittaja jhapu » 02.04.09 12:42

Mää oon huono saamaan käsitöitä aikaiseksi, vaikka niistä haaveilen ja joskus jotain aloitan. No, on mulla nyt itse tehty tunika-paita päällä, että ehkä kyse on vaan siitä että "halut" on suuremmat kuin aikaresurssit. Mutta ilahdun myös kivoista käsityö/askarteluideoista. Viime kierroksella sain paljon käsitöitä ja jokainen on kyllä ollut ilonaihe ja viimeinenkin pääsee kesällä käyttöön (kun oli siis vaan reilun kokoinen tytölle). Olen kokeillut varmaan aika laajasti kaikenlaisia käsitöitä, mutta ehkä ompelua on eniten tullut harrastettua. Villahousuja ehkä kudon tulokkaalle. Pienet housut kun kuitenkin valmistuu mulle sopivassa kärsivällisyys-mittakaavassa.
Saa lahjoa kaikkia tai ketä vaan, Vilma nyt ei vielä osaa olla harmissaan vaikkei hän saisikaan mitään.
Tykkään tosiaan kaikista "väreistä", mustaa ja valkoista käytän harvemmin ainakaan kokonaisuutena. Sinistä en ehkä itse pue päälleni, mutta tytöllä tai sisustuksessa sitä kuitenkin meillä on. Sisustustyylimme on "perittyä ja väkerrettyä" täydennettynä joillakin hankinnoilla. Viimeksi mies nikkaroi lampun ruokailutilaan kun ei löytänyt mieleistä kaupasta... Eli toisinpäin ilmaistuna, kotiamme tai omaa tyyliäni ei voi mitenkään sanoa pelkistetyksi tai yksipuoliseksi.
Askartelu tytön kanssa on jäänyt kerhoissa tehtäviin juttuihin ja piirtämiseen. Jotain inspiraatiota/ ideoita siitäkin uupuu, noin ajatuksena se olisi mukavaa.
Mutta kysy toki lisää, jos en osaa ilmaista sitä mitä haet takaa...
  • 0

T: äiti-78, tyttö 06/07, poika 11/09 ja poika 25.3.2013 kera isukin
jhapu
 
Viestit: 903
Liittynyt: 14.06.08 17:37
Paikkakunta: Kanta-Häme

Re: Sysvy 6 ongelmakysely anonyymisti

ViestiKirjoittaja Riikkapooh » 02.04.09 12:43

[onni] Loppukuusta tullaan.

Lahto saattaa kylla myohastya tyohassakoiden takia ensikuun puolelle. Mutta ei haittaa, odottavat sitten Mummolassa :D

Kiitos Tsempeista :o)
  • 0

Saima-09 Annika-06 Leo-03 + lainaliisat ja lassit
Mina suojelen sinua kaikelta.
Avatar
Riikkapooh
 
Viestit: 4208
Liittynyt: 02.08.07 11:14
Paikkakunta: Savolainen muutti Englantiin

Seuraava

 


Paluu Ongelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 177 vierailijaa