Kirjautumiskysymys

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Kirjautumiskysymys

ViestiKirjoittaja Tikku » 28.10.06 22:58

Mä niin kaipaisin sitä automaattista kirjautumista. Siis että kun laitan ruksin kohtaan kirjaudu automaattisesti tms. se myös toimisi. Mut ei. Tunnukset on valmiina ja salasanat kun oon ne sinne jättänyt, mut aina pitää erikseen mennä sisälle. Kotona siis toi ongelma, töissä taas ei. Töissä on IE ja kotona tulikettu.

Mulla oli sama ongelma joskus infon aikaan, mutta se poistui itsekseen kait, tai en ainakaan muista mitä oisin tehnyt.

Osaattako työ neuvoa?
  • 0

Lörppä.
Avatar
Tikku
 
Viestit: 12056
Liittynyt: 22.08.06 19:39
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

ViestiKirjoittaja Administrator » 29.10.06 0:36

Jeps. Koitappa ensin kirjautua ulos ja sitten poistaa siitä ongelmatapaus selaimesta cookiet (evästeet). Löytyy 'Tools' -> 'Clear private data' -> valitse vain cookiet. (Näin ainakin uudemmissa selaimissa). Sulje selain ja takaisin sitten takaisin ysville kokeilemaan.
  • 0

Avatar
Administrator
Site Admin
 
Viestit: 3283
Liittynyt: 22.08.06 7:55
Paikkakunta: Tuusula

ViestiKirjoittaja Tikku » 29.10.06 9:37

Administrator kirjoitti:Jeps. Koitappa ensin kirjautua ulos ja sitten poistaa siitä ongelmatapaus selaimesta cookiet (evästeet). Löytyy 'Tools' -> 'Clear private data' -> valitse vain cookiet. (Näin ainakin uudemmissa selaimissa). Sulje selain ja takaisin sitten takaisin ysville kokeilemaan.


täng juu. Palajan illalla onglemakoneelle ja kokeilen.
  • 0

Lörppä.
Avatar
Tikku
 
Viestit: 12056
Liittynyt: 22.08.06 19:39
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

ViestiKirjoittaja Tikku » 29.10.06 22:59

Ou jee :) Se toimi.
  • 0

Lörppä.
Avatar
Tikku
 
Viestit: 12056
Liittynyt: 22.08.06 19:39
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa


 


Paluu Ongelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 167 vierailijaa