Ketjuissa tapahtuva viestien poisto

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Re: Ketjuissa tapahtuva viestien poisto

ViestiKirjoittaja Fanny M » 23.12.08 13:37

*miiuska* kirjoitti:
Fanny M kirjoitti:
*miiuska* kirjoitti:Niin, ja se mikä tästä tekee vielä "oudompaa", että samalla kun omia viestejä poistellaan, ollaan toisaalla päivittelemässä miksi joku ketju poistetaan kokonaan :roll:

"En minä, mutku ne kaikki muut!!11" Niinhän se aina menee. :lol:


Mitähön mahdoit tarkoittaa? En ole poistamassa mitään kirjoituksiani, miksi sen tekisin?

Noup, en todellakaan tarkottanut sinua, vaan juuri tuota mitä itsekin puhuit. :)
  • 0

"Jos iloitset älä sitä muille jaa / Ole yksin oman surusi kantaja."
Avatar
Fanny M
 
Viestit: 8142
Liittynyt: 10.04.07 19:57
Paikkakunta: PK

Re: Ketjuissa tapahtuva viestien poisto

ViestiKirjoittaja *miiuska* » 23.12.08 13:43

Fanny M kirjoitti:
*miiuska* kirjoitti:
Fanny M kirjoitti:
*miiuska* kirjoitti:Niin, ja se mikä tästä tekee vielä "oudompaa", että samalla kun omia viestejä poistellaan, ollaan toisaalla päivittelemässä miksi joku ketju poistetaan kokonaan :roll:

"En minä, mutku ne kaikki muut!!11" Niinhän se aina menee. :lol:


Mitähön mahdoit tarkoittaa? En ole poistamassa mitään kirjoituksiani, miksi sen tekisin?

Noup, en todellakaan tarkottanut sinua, vaan juuri tuota mitä itsekin puhuit. :)


Juu :D aivan :wink: luetunymmärtämis-moka jälleen :lol:
  • 0

Keskellä merta, matkalla kauas, vain hölmö kaipaa jotakin - Tommy Tabermann
*miiuska*
Bannattu
 
Viestit: 6694
Liittynyt: 23.11.08 17:58
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

Re: Ketjuissa tapahtuva viestien poisto

ViestiKirjoittaja JohannaK » 24.12.08 7:12

*miiuska* kirjoitti:Niin, ja se mikä tästä tekee vielä "oudompaa", että samalla kun omia viestejä poistellaan, ollaan toisaalla päivittelemässä miksi joku ketju poistetaan kokonaan :roll:


[jep] On sulla onneks elämää kun noin tarkkaan tiiraat toisten tekemisiä,sori mä en vain ymmärrä...
Se että mä poistan henkilökohtasia viestejäni tarkottaa siis samaa kun että mä en sais kirjotella mitään muutakaan?? ei edes mitään niin ei henkilökohtasta?? get a life [jep] [jep]
  • 0

Johanna
Viivi 11/01, Vilma 3/03, Siiri 2/05, Saaga 8/06 ja Selma 31.7.09 + isukki
KuvaKuva
Mikäli artikulointini on huonoa, se johtuu siitä että sylissäni ruokaillaan parasta aikaa... [BF]
Avatar
JohannaK
Bannattu
 
Viestit: 12026
Liittynyt: 22.08.06 12:29
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: Ketjuissa tapahtuva viestien poisto

ViestiKirjoittaja *miiuska* » 24.12.08 8:59

JohannaK kirjoitti:
*miiuska* kirjoitti:Niin, ja se mikä tästä tekee vielä "oudompaa", että samalla kun omia viestejä poistellaan, ollaan toisaalla päivittelemässä miksi joku ketju poistetaan kokonaan :roll:


[jep] On sulla onneks elämää kun noin tarkkaan tiiraat toisten tekemisiä,sori mä en vain ymmärrä...
Se että mä poistan henkilökohtasia viestejäni tarkottaa siis samaa kun että mä en sais kirjotella mitään muutakaan?? ei edes mitään niin ei henkilökohtasta?? get a life [jep] [jep]


:lol: :lol: kuules, sä poistele viestejäsi niin paljon kuin huvittaa, mutta kyllä se musta outoa on että samaan aikaan nariset kun joku tietty ketju poistetaan kokonaan, joka varmasti sisälsi paljon enemmän henk.koht. mitä sun kirjoittelut, esim. siinä vaateketjussa. Joten get a life your self :lol: :lol:
Oletko koskaan tullut ajatelleeksi että saamasi hyökkäykset ja ryöpytykset voisivat johtua ihan omasta tavastasi kirjoitella? Mä kysyin ihan vain utseliaisuuttani allkuun mihin viestit katoaa ja miksi, ihan ilman mitään sen kummempaa, aika uusi kun täällä olen. Ja sinun vastauksesi oli vähintäänkin hyökkäävä, ellei varsin vihamielinen. Joten minusta sitä niittää mitä kylvää.

Joka tapauksessa; Hyvää ja rauhaisaa Joulua sinullekin!
  • 0

Keskellä merta, matkalla kauas, vain hölmö kaipaa jotakin - Tommy Tabermann
*miiuska*
Bannattu
 
Viestit: 6694
Liittynyt: 23.11.08 17:58
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

Re: Ketjuissa tapahtuva viestien poisto

ViestiKirjoittaja JohannaK » 24.12.08 18:43

*miiuska* kirjoitti:
JohannaK kirjoitti:
*miiuska* kirjoitti:Niin, ja se mikä tästä tekee vielä "oudompaa", että samalla kun omia viestejä poistellaan, ollaan toisaalla päivittelemässä miksi joku ketju poistetaan kokonaan :roll:


[jep] On sulla onneks elämää kun noin tarkkaan tiiraat toisten tekemisiä,sori mä en vain ymmärrä...
Se että mä poistan henkilökohtasia viestejäni tarkottaa siis samaa kun että mä en sais kirjotella mitään muutakaan?? ei edes mitään niin ei henkilökohtasta?? get a life [jep] [jep]


:lol: :lol: kuules, sä poistele viestejäsi niin paljon kuin huvittaa, mutta kyllä se musta outoa on että samaan aikaan nariset kun joku tietty ketju poistetaan kokonaan, joka varmasti sisälsi paljon enemmän henk.koht. mitä sun kirjoittelut, esim. siinä vaateketjussa. Joten get a life your self :lol: :lol:
Oletko koskaan tullut ajatelleeksi että saamasi hyökkäykset ja ryöpytykset voisivat johtua ihan omasta tavastasi kirjoitella? Mä kysyin ihan vain utseliaisuuttani allkuun mihin viestit katoaa ja miksi, ihan ilman mitään sen kummempaa, aika uusi kun täällä olen. Ja sinun vastauksesi oli vähintäänkin hyökkäävä, ellei varsin vihamielinen. Joten minusta sitä niittää mitä kylvää.

Joka tapauksessa; Hyvää ja rauhaisaa Joulua sinullekin!


Voi olla että mun kirjotus tyylikin on tässä aikaa myöden alkanut muistuttaa enemmän tän palstan nykyistä tyyliä... kovin kaukana ei olla enää edes vauva lehden av:stä...
mutta jees kukin taaplaa tyylillään...
  • 0

Johanna
Viivi 11/01, Vilma 3/03, Siiri 2/05, Saaga 8/06 ja Selma 31.7.09 + isukki
KuvaKuva
Mikäli artikulointini on huonoa, se johtuu siitä että sylissäni ruokaillaan parasta aikaa... [BF]
Avatar
JohannaK
Bannattu
 
Viestit: 12026
Liittynyt: 22.08.06 12:29
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: Ketjuissa tapahtuva viestien poisto

ViestiKirjoittaja toukokirppu » 25.12.08 12:52

Minusta siinä ei ole mitään valittamista, jos joku poistelee viestejään. Netissä kirjoittaminen on toki useimmiten julkista, mutta miksi sen pitää tarkoittaa että sanottu jää ikuisiksi ajoiksi näkyville?

Eihän puhuttu puhekaan normaalikanssakäymisessä jää. Harva nauhoittaa tuttaviensa tai ventovieraidenkaan puheita palatakseen niihin myöhemmin.
Jos ei halua tällaista vaihtoehtoa yleisölle tarjota, niin siinä tapauksessa harkintansa mukaan poistaa viestejään sieltä tai täältä.

Jos joku kokee että joku tietty keskustelu on erityisen hyvä ja haluaa siihen palata uudestaan, niin voihan sen ladata omalle koneelleen tuoreeltaan arkistoon.

Minusta (imho) natina suuntaan tai toiseen viestien poistelusta on ihan turhaa.
  • 0

Avatar
toukokirppu
 
Viestit: 2840
Liittynyt: 18.02.07 19:44
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ketjuissa tapahtuva viestien poisto

ViestiKirjoittaja Santti » 25.12.08 13:18

Toukokirpun peesiin, vaikka joskus vähän harmittaakin lukea jotain ketjua, josta on poistettu osa ja jää vähän epäselväksi sitten jokin asia. Toisaalta, kun on mahdollisuus poistaa, niin se pitää vain hyväksyä. Tai sitten muuttaa niitä sääntöjä :P .

Ninnu78 kirjoitti:Jokainen saa tietysti poistaa mitä tahtoo jos kerran säännöt on sellaset mutta en vaan jaksa käsittää että edelleen on ihmisiä jotka eivät tajua että tämä foorumi on vähintään puolijulkinen, täällä on kymmeniä ellei satoja nimimerkkejä lukemassa, ja että tekstit säilyy niin kauan kuin foorumikin, miksei vaikka 20v. ... Meinaan sitä että tämän voisi kirjoittaessaan pitää mielessä...

Tästä ei varmasti ole yleensä kysymys, vaan ehkäpä moni kirjoittaa ensin ajatellen että hyvin voin kirjoittaa nämä jutut ja kertoa vaikka kenelle, mutta myöhemmin on alkanut harmittaa ja tullut toisiin aatoksiin. Täysin inhimillistä.
  • 0

12/30 kg
Lapset: 6/05, 4/07 ja 2/09
Kuva
Avatar
Santti
 
Viestit: 26306
Liittynyt: 22.08.06 12:06
Paikkakunta: Pohjois-Savo

Re: Ketjuissa tapahtuva viestien poisto

ViestiKirjoittaja *miiuska* » 25.12.08 14:13

toukokirppu kirjoitti:
Jos joku kokee että joku tietty keskustelu on erityisen hyvä ja haluaa siihen palata uudestaan, niin voihan sen ladata omalle koneelleen tuoreeltaan arkistoon.
.


No, hiukka hankala oli kyseistä keskutelua ladata yhtään mihinkään tuoteena palstalaisena. Harmittaa vain saada tolkkua jo jostain aiemmin kirjoitetusta keskustelusta, kun joka toinen kommentti suunnilleen on poistettu.

Eikö olisi joissain tapauksissa viisainta silloin pyytää koko ketjua poistettavaksi, aloittajan itsensä toivumuksesta?
  • 0

Keskellä merta, matkalla kauas, vain hölmö kaipaa jotakin - Tommy Tabermann
*miiuska*
Bannattu
 
Viestit: 6694
Liittynyt: 23.11.08 17:58
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

Re: Ketjuissa tapahtuva viestien poisto

ViestiKirjoittaja JohannaK » 25.12.08 14:48

Ninnu78 kirjoitti:Jokainen saa tietysti poistaa mitä tahtoo jos kerran säännöt on sellaset mutta en vaan jaksa käsittää että edelleen on ihmisiä jotka eivät tajua että tämä foorumi on vähintään puolijulkinen, täällä on kymmeniä ellei satoja nimimerkkejä lukemassa, ja että tekstit säilyy niin kauan kuin foorumikin, miksei vaikka 20v. ... Meinaan sitä että tämän voisi kirjoittaessaan pitää mielessä...



MUTTA tässä oli semmonen ongelma ettei tämän alkuun edes pitänyt olla "julkinen" foorumi, tämän piti olla jatketta Kestovaippainfon aihevapaalle ts.niille jotka jo siellä av:llä kirjotteli.
Jossain vaiheessa matkaa tämä kumminkin muuttui ja tänne päätettiin päästä kenet vaan kuka haluaa tulla.
Ja on oikeasti kyllä ikävä sanoa mutta mielestäni sillon kun YSV syntyi ja porukkaa ei ollut näin paljon, oli ilmapiiri paljon vapaampi ja lämpimämpi. nyt tämä lähinnä on ahdistavaa kun ei tiedä ketkä näitä viestejä lukee.
  • 0

Johanna
Viivi 11/01, Vilma 3/03, Siiri 2/05, Saaga 8/06 ja Selma 31.7.09 + isukki
KuvaKuva
Mikäli artikulointini on huonoa, se johtuu siitä että sylissäni ruokaillaan parasta aikaa... [BF]
Avatar
JohannaK
Bannattu
 
Viestit: 12026
Liittynyt: 22.08.06 12:29
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: Ketjuissa tapahtuva viestien poisto

ViestiKirjoittaja Ainuliini » 25.12.08 19:36

^no jos noin on niin lähdetäänkö me uudet nyt sitten nykimään kaikki jonossa vai lähdettekö te vanhat jonnekin nurkan taakse omiin pikku piireihinne? Tämä nyt ei ole mitään kuttuilua vaan ihan rehellinen kysymys että miten tässä nyt tehdään?

Ihan oikeasti, aikuisiahan täällä kai kaikki ollaan. Silti käytös on kuin ala-asteisilla pikkutytöillä. Johtuuko tämä nyt siitä että on liian monet munasarjat samalla foorumilla vai mikä on syynä.

Mä olen ollut täällä vain hetken mutta silti tää on jo toinen kerta kun täällä rytisee. En jaksa ymmärtää. Elämäähän tämä ysvikin vain on.

Ja minustakin tuo viestien poistelu ketjun keskeltä on äärimmäisen ärsyttävää, mutta ne jotka tekevät niin omaavat varmaan hyvn syyn siihen.
  • 0

Miksi toistaa vanhoja virheitä kun voi tehdä niin paljon uusia.
Avatar
Ainuliini
 
Viestit: 22100
Liittynyt: 04.05.08 8:36
Paikkakunta: Espoo

Re: Ketjuissa tapahtuva viestien poisto

ViestiKirjoittaja Fanny M » 25.12.08 20:18

Ainuliini kirjoitti:Johtuuko tämä nyt siitä että on liian monet munasarjat samalla foorumilla vai mikä on syynä.

Ai taivas, kiitos päivän parhaista nauruista. :lol: :lol:
  • 0

"Jos iloitset älä sitä muille jaa / Ole yksin oman surusi kantaja."
Avatar
Fanny M
 
Viestit: 8142
Liittynyt: 10.04.07 19:57
Paikkakunta: PK

Re: Ketjuissa tapahtuva viestien poisto

ViestiKirjoittaja Tikku » 25.12.08 20:41

Se nyt vaan on niin, että tämä palsta tuulettuu säännöllisin väliajoin, ehkä pari kertaa vuodessa. Ne jotka eivät koe oloaan kotoisaksi, poistuvat silloin, tai muulloin, ihan sama.
  • 0

Lörppä.
Avatar
Tikku
 
Viestit: 12056
Liittynyt: 22.08.06 19:39
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

Re: Ketjuissa tapahtuva viestien poisto

ViestiKirjoittaja minnajapesue » 25.12.08 20:46

JohannaK kirjoitti:MUTTA tässä oli semmonen ongelma ettei tämän alkuun edes pitänyt olla "julkinen" foorumi, tämän piti olla jatketta Kestovaippainfon aihevapaalle ts.niille jotka jo siellä av:llä kirjotteli.
Jossain vaiheessa matkaa tämä kumminkin muuttui ja tänne päätettiin päästä kenet vaan kuka haluaa tulla.
Ja on oikeasti kyllä ikävä sanoa mutta mielestäni sillon kun YSV syntyi ja porukkaa ei ollut näin paljon, oli ilmapiiri paljon vapaampi ja lämpimämpi. nyt tämä lähinnä on ahdistavaa kun ei tiedä ketkä näitä viestejä lukee.


hohhoijakkaa. Kuinkakohan monta vuotta tätä virttä vielä veisataan? Jos tekosyitä kaipaa, niin nyt on jo aika keksiä uusia.
  • 0

Alman, Einon, Elmon ja Oilin äiti.
Avatar
minnajapesue
Bannattu
 
Viestit: 2419
Liittynyt: 19.09.06 8:10
Paikkakunta: Kirkkonummi

Re: Ketjuissa tapahtuva viestien poisto

ViestiKirjoittaja Talvitar » 25.12.08 21:22

minnajapesue kirjoitti:
JohannaK kirjoitti:MUTTA tässä oli semmonen ongelma ettei tämän alkuun edes pitänyt olla "julkinen" foorumi, tämän piti olla jatketta Kestovaippainfon aihevapaalle ts.niille jotka jo siellä av:llä kirjotteli.
Jossain vaiheessa matkaa tämä kumminkin muuttui ja tänne päätettiin päästä kenet vaan kuka haluaa tulla.
Ja on oikeasti kyllä ikävä sanoa mutta mielestäni sillon kun YSV syntyi ja porukkaa ei ollut näin paljon, oli ilmapiiri paljon vapaampi ja lämpimämpi. nyt tämä lähinnä on ahdistavaa kun ei tiedä ketkä näitä viestejä lukee.


hohhoijakkaa. Kuinkakohan monta vuotta tätä virttä vielä veisataan? Jos tekosyitä kaipaa, niin nyt on jo aika keksiä uusia.

Myönnetään että mulla alkaa kans jo käpy palaa tämän syyn jatkuvan esiintuomisen kanssa. Lieneekö johtuu siitä että ennenvanhaan (ts. modeaikoina) sai silloinKIN aika säännöllisesti käydä linkittämässä sen ylläpidon tiedotteen jossa jo tosi alkuvaiheessa oltiin tehty selväksi mikä on foorumin avoimuuspolitiikka. Tekis mieli kysyä että oliko lukutaidossa vikaa jo silloin vai kehittyikö vaiva vasta myöhemmin???? Tää EI OLE IKINÄ OLLUT suljettu foorumi -- se oli vain jotain mitä harkittiin mutta mikä melkein heti jätettiin pois koska toteutus olis tuonut liikaa työtä ylläpidolle.
Voisko tän nyt jo pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiide muistaa ja pikkuhiljaa päästä yli tästä kaameasta väärinkäsitystragediasta....
  • 0

Äiti -69, Tytöt 01/00 ja 03/04 sekä Poika 07/07
**Light thinks it travels faster than anything but it is wrong. No matter how fast light travels, it finds the darkness has always got there first, and is waiting for it. -- Terry Pratchett**

Keskustelupalsta kirjallisuudesta -- tervetuloa!!!
Avatar
Talvitar
 
Viestit: 8676
Liittynyt: 22.08.06 9:16
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ketjuissa tapahtuva viestien poisto

ViestiKirjoittaja JohannaK » 26.12.08 18:09

Sillon kun tämä palsta tuli oli puhetta "pienestä" foorumista. ja siitä puhuttiin myös suljettuna...
turha kai tuosta on alkaa kinaamaan :shock: selväksi kävi vuonna 2007 että tänne pääsee kuka vaan.. tai siis pääsi kai jo aikasemmin, ei vaan tullut minun mieleeni että tästä oli tarkotus kasvattaa suuren suuri foorumi...

Hassua ettei tämä ole koskaan suljettu foorumi ollutkaan, kun kumminkin jopa ylläpito niin sanoi alkuaikoina...
viewtopic.php?f=11&t=796
  • 0

Johanna
Viivi 11/01, Vilma 3/03, Siiri 2/05, Saaga 8/06 ja Selma 31.7.09 + isukki
KuvaKuva
Mikäli artikulointini on huonoa, se johtuu siitä että sylissäni ruokaillaan parasta aikaa... [BF]
Avatar
JohannaK
Bannattu
 
Viestit: 12026
Liittynyt: 22.08.06 12:29
Paikkakunta: Keski-Suomi

EdellinenSeuraava

 


Paluu Ongelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa