Ketjuissa tapahtuva viestien poisto

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Ketjuissa tapahtuva viestien poisto

ViestiKirjoittaja *miiuska* » 22.12.08 0:11

Miksi ketjuissa olevia viestejä poistetaan, ja kenen toimesta? Kirjoittajan itsensäkö?
Aikä ärsyttävää lukea jotain alkuun mielenkiintoista ketjua, josta sitten yks kaks puuttuukin pätkiä, ja aika mahdoton on pysyä kärryillä... kuten esimerkiksi juttu tuosta sukkahousujen hinnasta. Yhden kirjoittajan viestit ovat kadonneet.

Ärsyttääkö tää vain mua?
  • 0

Keskellä merta, matkalla kauas, vain hölmö kaipaa jotakin - Tommy Tabermann
*miiuska*
Bannattu
 
Viestit: 6694
Liittynyt: 23.11.08 17:58
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

Re: Ketjuissa tapahtuva viestien poisto

ViestiKirjoittaja ekoliini » 22.12.08 0:14

^henkilö on tainnut siinä tapauksessa itse poistaa viestit.
  • 0

Viimeksi muokannut ekoliini päivämäärä 22.12.08 0:47, muokattu yhteensä 1 kerran
Avatar
ekoliini
 
Viestit: 6974
Liittynyt: 22.08.06 10:31
Paikkakunta: rannikko

Re: Ketjuissa tapahtuva viestien poisto

ViestiKirjoittaja *miiuska* » 22.12.08 0:18

Ok. Herää kyysymys miksi *minäkö utelias* :lol:
  • 0

Keskellä merta, matkalla kauas, vain hölmö kaipaa jotakin - Tommy Tabermann
*miiuska*
Bannattu
 
Viestit: 6694
Liittynyt: 23.11.08 17:58
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

Re: Ketjuissa tapahtuva viestien poisto

ViestiKirjoittaja ekoliini » 22.12.08 0:47

En tiedä. Jotkut ihmiset poistelee automaattisesti viestejä kun aikaa on kulunut tarpeeksi, mutta musta se on ärsyttävää juuri siksi että vanhojen ketjujen luku on vaikeaa. Jonkun yksittäisen viestin poiston ymmärrän, varsinkin jos se sisältää jotain henkilökohtaista tekstiä ja pelkää että joku tuttu voi sen joskus myöhemmin löytää. Silloinkin musta on kiva jos laittaa ees jonkun *poistin, kun oli niin henkilökohtaista* tms jutun siihen, eikä vaan pari pistettä.
  • 0

Avatar
ekoliini
 
Viestit: 6974
Liittynyt: 22.08.06 10:31
Paikkakunta: rannikko

Re: Ketjuissa tapahtuva viestien poisto

ViestiKirjoittaja JohannaK » 22.12.08 5:05

Se olin juurikin minä itse joka niitä poisteli, täällä sattuneiden tapauksien vuoksi en todellakaan tunne oloani täällä enää kotoisaksi. Joten vietin suurimman osan yöstä poistaessani KAIKKI henkilökohtaiset/diipadaapa viestit pois. Pahoittelen jos tämä jollekkin aiheuttaa mielipahaa, se ei ole tarkoitus.
En kumminkaan aio enää jatkaa täällä kovin aktiivisesti enää kirjottelua (paitsi ehkä kantoliina/odotuspuolella) joten enpä noita viestejäni viitsi tänne ihan vaan muiden iloksi jättääkkään pengottavaksi...
  • 0

Johanna
Viivi 11/01, Vilma 3/03, Siiri 2/05, Saaga 8/06 ja Selma 31.7.09 + isukki
KuvaKuva
Mikäli artikulointini on huonoa, se johtuu siitä että sylissäni ruokaillaan parasta aikaa... [BF]
Avatar
JohannaK
Bannattu
 
Viestit: 12026
Liittynyt: 22.08.06 12:29
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: Ketjuissa tapahtuva viestien poisto

ViestiKirjoittaja knoppe » 22.12.08 8:23

ja sit esim. uskonnottomuusketjun takia on ainakin yksi ihminen poistanut suuren osan viesteistään. muoks: siis ketjussa käsiteltävän aiheen takia poistanut muitakin viestejään.
  • 0

Lapset 07/08 ja 11/05
Avatar
knoppe
 
Viestit: 3268
Liittynyt: 22.08.06 10:27
Paikkakunta: Turku

Re: Ketjuissa tapahtuva viestien poisto

ViestiKirjoittaja Elsi193 » 22.12.08 8:35

No... Kyllähän omia juttujaan saa poistaa. Toisella palstalla se on jopa helpompaa ja oko viestilaatikko poistuu samalla. On sitä itsekin tullut monesti jotain positettua täällä ja muualla...
  • 0

Elsi193
 
Viestit: 25164
Liittynyt: 22.08.06 17:04

Re: Ketjuissa tapahtuva viestien poisto

ViestiKirjoittaja ira » 22.12.08 17:03

*miiuska* kirjoitti:Miksi ketjuissa olevia viestejä poistetaan, ja kenen toimesta? Kirjoittajan itsensäkö?
Aikä ärsyttävää lukea jotain alkuun mielenkiintoista ketjua, josta sitten yks kaks puuttuukin pätkiä, ja aika mahdoton on pysyä kärryillä... kuten esimerkiksi juttu tuosta sukkahousujen hinnasta. Yhden kirjoittajan viestit ovat kadonneet.

Ärsyttääkö tää vain mua?


Ikävää jos viestien poisto ärsyttää, mutta ymmärrän kyllä että täältä ihmiset haluavat poistaa henkilökohtaisempia viestejään. Miksi ihmeessä palstalla, jossa ei tunne enää oloaan kotoisaksi, pitäisi olla hyvinkin henkilökohtaiseen elämään liittyviä viestejä toisten reposteltavina :? Okei, tietysti voi sanoa että mitäs alunperin kirjoitit, mutta ehkä täällä ei kaikkien mielestä enää vallitse niin kodikkaan lämpimän luottamuksellinen ilmapiiri kuin joskus aiemmin.

Tulen tekemään itsekin saman kunhan ehdin.
  • 0

liinalapsi 01/07 ja pikkuveli 10/09
"Toiset kerää urheiluautoja, toiset kantoliinoja."
Avatar
ira
 
Viestit: 6612
Liittynyt: 31.01.07 12:50
Paikkakunta: Ober-Ramstadt (Hessen), Saksa

Re: Ketjuissa tapahtuva viestien poisto

ViestiKirjoittaja *miiuska* » 22.12.08 18:18

:shock: ok.
Musta vaan toi vaatejuttu nyt ei ehkä niin henk.koht. ollut, mutta mitäpä minä tiedän... :roll:

Juu, siis poistakaa vain viestejänne, ehkäpä itsellekin jossain vaiheessa tulee tarve niin tehdä :wink:
  • 0

Keskellä merta, matkalla kauas, vain hölmö kaipaa jotakin - Tommy Tabermann
*miiuska*
Bannattu
 
Viestit: 6694
Liittynyt: 23.11.08 17:58
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

Re: Ketjuissa tapahtuva viestien poisto

ViestiKirjoittaja JohannaK » 22.12.08 18:33

*miiuska* kirjoitti::shock: ok.
Musta vaan toi vaatejuttu nyt ei ehkä niin henk.koht. ollut, mutta mitäpä minä tiedän... :roll:

Juu, siis poistakaa vain viestejänne, ehkäpä itsellekin jossain vaiheessa tulee tarve niin tehdä :wink:


No mä otin sen aika henkilökohtasena saadessani paskaa jälleen niskaani...
  • 0

Johanna
Viivi 11/01, Vilma 3/03, Siiri 2/05, Saaga 8/06 ja Selma 31.7.09 + isukki
KuvaKuva
Mikäli artikulointini on huonoa, se johtuu siitä että sylissäni ruokaillaan parasta aikaa... [BF]
Avatar
JohannaK
Bannattu
 
Viestit: 12026
Liittynyt: 22.08.06 12:29
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: Ketjuissa tapahtuva viestien poisto

ViestiKirjoittaja *miiuska* » 22.12.08 21:38

JohannaK kirjoitti:
*miiuska* kirjoitti::shock: ok.
Musta vaan toi vaatejuttu nyt ei ehkä niin henk.koht. ollut, mutta mitäpä minä tiedän... :roll:

Juu, siis poistakaa vain viestejänne, ehkäpä itsellekin jossain vaiheessa tulee tarve niin tehdä :wink:


No mä otin sen aika henkilökohtasena saadessani paskaa jälleen niskaani...


:shock: mä en nyt varmaan oikein ymmärrä... mut ehkä ei mun tarviikkaan.
Se vähä mitä kyllä tajuan on se että meillä jokaisella on omat mielenkiinnon kohteet ja mulle se on ihan ok; joillekin ne on vaatteet, joillekin kantoliinat yms, ja joillekin autot yms. :wink:
  • 0

Keskellä merta, matkalla kauas, vain hölmö kaipaa jotakin - Tommy Tabermann
*miiuska*
Bannattu
 
Viestit: 6694
Liittynyt: 23.11.08 17:58
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

Re: Ketjuissa tapahtuva viestien poisto

ViestiKirjoittaja Talvitar » 22.12.08 23:27

Joo no.
Mulla on tasan nolla ymmärrystä viestiensä poistelijoille. Hiton hyvät keskustelut käy käsittämättömäksi lukea jälkeenpäin, ja ylipäänsäkään en tajua sitä että ihan tavallisista keskusteluista käydään "siivoamassa" omat viestit pois siinä vaiheessa kun niska nakellen poistutaan paikalta. Ymmärrän jos haluaa poistaa päiväkirjansa, mutta että ihan normaalit keskustelut.... jos joku jälkikäteen haluaa lukea mun mielipiteeni vaipoista, uskonnosta, politiikasta jne. niin todellakin aivan sama, onhan se jo kirjoitetettaessa ilmiselvää että julkiseksi se teksti on ajateltu.

Juu myönnän vapaasti, että mua kyrpii suhteettoman paljon mokoma historian siivoilu. En menetä sen takia yöuniani mutta joka kerta kun törmään tähän ilmiöön tekee mieli vain [ol] [auts] ja :roll:
  • 0

Äiti -69, Tytöt 01/00 ja 03/04 sekä Poika 07/07
**Light thinks it travels faster than anything but it is wrong. No matter how fast light travels, it finds the darkness has always got there first, and is waiting for it. -- Terry Pratchett**

Keskustelupalsta kirjallisuudesta -- tervetuloa!!!
Avatar
Talvitar
 
Viestit: 8676
Liittynyt: 22.08.06 9:16
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ketjuissa tapahtuva viestien poisto

ViestiKirjoittaja ira » 22.12.08 23:46

^Mulla ei ole ollut täällä koskaan päiväkirjaa, nyt jälkiviisaana voi sanoa että kunpa olisikin ollut niin olisi napannut sen pois ja sillä siisti. Mutta kun ei ole ollut ja on täällä tullut hieman avauduttua esim. uskonnollisesta vakaumuksestani ym. syvästi henkilökohtaisista asioista, sellaisistakin joiden kirjoittamista nyt jälkeenpäin kadun - niiden arkipäiväisten asioiden lisäksi, joita en tietenkään rupea poistamaan. Voin myöntää ihan suoraan että vaikka kuinka tiesin että netissä kaikki on julkista jne. silti tein virheen kirjoittaessani tänne perheestäni ja itsestäni kovinkin henkilökohtaisia asioita.
  • 0

liinalapsi 01/07 ja pikkuveli 10/09
"Toiset kerää urheiluautoja, toiset kantoliinoja."
Avatar
ira
 
Viestit: 6612
Liittynyt: 31.01.07 12:50
Paikkakunta: Ober-Ramstadt (Hessen), Saksa

Re: Ketjuissa tapahtuva viestien poisto

ViestiKirjoittaja Ellu-72 » 22.12.08 23:51

Talvittaren kanssa samoilla linjoilla.....
En poistais viestejäni jos poistuisin.... Minkä sanoin sen sanoin ja sillä siisti. NIH!
  • 0

ESITTÄYTYMINEN
Lapset = 1/05 8/06 6/09

***Aamun sarastaessa lepakot piiloutuvat valolta - ja kukot laulavat ilosta.***
Avatar
Ellu-72
 
Viestit: 12053
Liittynyt: 22.08.06 14:49
Paikkakunta: Loimaa

Re: Ketjuissa tapahtuva viestien poisto

ViestiKirjoittaja ira » 23.12.08 0:06

Okeiokeiokei ookei :) Saitte puhuttua :mrgreen: Jääköön mun viestit ihan muutamaa poikkeusta lukuunottamatta tänne.
  • 0

liinalapsi 01/07 ja pikkuveli 10/09
"Toiset kerää urheiluautoja, toiset kantoliinoja."
Avatar
ira
 
Viestit: 6612
Liittynyt: 31.01.07 12:50
Paikkakunta: Ober-Ramstadt (Hessen), Saksa

Seuraava

 


Paluu Ongelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 194 vierailijaa