Ketjuissa tapahtuva viestien poisto

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Re: Ketjuissa tapahtuva viestien poisto

ViestiKirjoittaja Fanny M » 26.12.08 19:15

JohannaK kirjoitti:Hassua ettei tämä ole koskaan suljettu foorumi ollutkaan, kun kumminkin jopa ylläpito niin sanoi alkuaikoina...
viewtopic.php?f=11&t=796

Tuossa on kylläkin ollut puhetta suljetusta listasta, ei suljetusta pienen piirin hiekkalaatikosta. Yksinkertaistettuna se siis tarkottaa, että kaikki käyttäjätunnukset hyväksytään manuaalisesti.

Vimmaliini elokuussa 06 kirjoitti:-Keskusteluihin päästetään tällä hetkellä kaikki, jotka haluavat, jos sähköpostiosoite näyttää "oikealta ja järkevältä".

Niin... missä kohtaa tässä ylläpito väittää ysvin olevan suljettu foorumi?
  • 0

"Jos iloitset älä sitä muille jaa / Ole yksin oman surusi kantaja."
Avatar
Fanny M
 
Viestit: 8142
Liittynyt: 10.04.07 19:57
Paikkakunta: PK

Re: Ketjuissa tapahtuva viestien poisto

ViestiKirjoittaja JohannaK » 26.12.08 19:56

Hassua kumminkin puhua suljetusta listasta... tuskin kukaan alkuaikoina odotti palstan kasvavan näin suureksi..
  • 0

Johanna
Viivi 11/01, Vilma 3/03, Siiri 2/05, Saaga 8/06 ja Selma 31.7.09 + isukki
KuvaKuva
Mikäli artikulointini on huonoa, se johtuu siitä että sylissäni ruokaillaan parasta aikaa... [BF]
Avatar
JohannaK
Bannattu
 
Viestit: 12026
Liittynyt: 22.08.06 12:29
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: Ketjuissa tapahtuva viestien poisto

ViestiKirjoittaja Ninnu78 » 26.12.08 20:01

Niin, selvennyksestä ymmärtää kyllä että suljettu tarkoittaa avoimen vastakohtaa, eli ei ketkä tahansa netissä surffailevat pääse lukemaan, eikä tunnusta voi avata ilman että joku ihminen sen avaa (tuplarekkautumisen riski vähenee).

Milloins se nyt oli kun tästä viimeksi keskusteltiin, kesälläkö..? :) Olen sitä mieltä että uuden foorumin, joka toimii ihan niin kuin itse haluaa, voi aina perustaa, ja sinne voi kutsua pienen piirinsä. Tai voi vaikka perustaa salasanalla aukeavan blogin jonne voi antaa pienelle piirille salasanan.
  • 0

Minä -78, Mies -75, Pikkuneiti 10/07, Pikkuveli 10/09
Avatar
Ninnu78
 
Viestit: 5916
Liittynyt: 10.05.08 15:05
Paikkakunta: Tampere

Re: Ketjuissa tapahtuva viestien poisto

ViestiKirjoittaja Sarbe » 29.12.08 13:52

En kanssa käsitä miks tästä samasta asiasta tarttee tahkota kerta toisensa jälkeen? [ol]
  • 0

minä/84 ja mun likka 6/08
Sekä karvainen ystävämme ess Oreo 02/20
Avatar
Sarbe
 
Viestit: 2173
Liittynyt: 09.09.07 7:33
Paikkakunta: Naantali

Re: Ketjuissa tapahtuva viestien poisto

ViestiKirjoittaja Bombus » 29.12.08 23:15

Ninnu78 kirjoitti: Olen sitä mieltä että uuden foorumin, joka toimii ihan niin kuin itse haluaa, voi aina perustaa, ja sinne voi kutsua pienen piirinsä. Tai voi vaikka perustaa salasanalla aukeavan blogin jonne voi antaa pienelle piirille salasanan.


Tosin siitäkin saa sitten paskaa niskaansa, jos se uusi foorumi ei olekaan kaikille avoin, siitä huolimatta että siitä on erittäin hyvin informoitu jo ennen kuin koko foorumi on pystyssä. :mrgreen:

Sori, ei voinut vastustaa. ;) Minä olen poistanut täältä viestejäni ja tulen mahdollisesti jatkossakin poistamaan. Osan poistin siinä vaiheessa kun minunkin hidasjärkiseen päähäni lopulta upposi se, että tänne pääsee käytännössä kuka tahansa lukemaan, mitä olen kirjoittanut. Osan olen poistanut siksi, että olen pidemmän harkinnan jälkeen tullut siihen tulokseen etten haluakaan jakaa asiaa julkisesti. Osasta mieheni on sanonut, että toivoo minun poistavan viestin, vaikka itse en olekaan kokenut sitä (hänen kannaltaan) hankalaksi. Ja osan olen poistanut ihan vain siksi, että olen jo kirjoittaessani tiennyt, etten tule jättämään viestiä hirmu pitkäksi aikaa näkyville aiheen arkuudesta johtuen mutta olen kuitenkin halunnut osallistua keskusteluun. Ja osan olen poistanut ihan vain silkkaa vittumaisuuttani. :twisted:

Joo, kurjaahan se on sitten myöhemmin, jos joku tahtoo lukea ketjua ja sieltä on viestejä poisteltu. Enkä itsekään ymmärrä sitä, jos halutaan poistaa ihan kaikki viestit, vaikka niissä puhuttaisiin nakkikeiton lämmittämisestä tai uusista villahousuista. Mutta minun mielestäni ihmisen ei tarvitse harkita ja pähkäillä aina asioita niin moneen kertaan läpi, että voi olla varma siitä, että voi sanoa sanottavansa ja jättää sen sitten näkyville. Eihän sillä tavalla pysty keskustelemaan mistään, jos pitää ensin viisi päivää pohtia, voiko jonkun jutun sanoa vai ei. :? Toisin sanoen minä en näe mitään syytä, miksi ihminen ei voisi myöhemmin asiaa tarkemmin harkittuaan poistaa viestejään, jos kokee ne kuitenkin liian arkaluontoisiksi. Keskustellessa ei kannata punnita ja harkita liikaa, vaikka jonkin sortin harkinta totta kai aina onkin paikallaan. :)
  • 0

http://kirjavakimalainen.blogspot.fi/
Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken.
Avatar
Bombus
 
Viestit: 10000
Liittynyt: 26.08.06 20:19
Paikkakunta: Kuopio

Re: Ketjuissa tapahtuva viestien poisto

ViestiKirjoittaja Ninnu78 » 30.12.08 12:54

Bombus kirjoitti:Tosin siitäkin saa sitten paskaa niskaansa, jos se uusi foorumi ei olekaan kaikille avoin, siitä huolimatta että siitä on erittäin hyvin informoitu jo ennen kuin koko foorumi on pystyssä. :mrgreen:

Sori, ei voinut vastustaa. ;)


Jep, mutta tätä paskaahan voi vaikka purkaa siellä suljetulla foorumilla. :D Mutta joo... Näinhän se menee - suljettu foorumi on vissiin hieno ainoastaan silloin jos itse pääsee sille hiekkalaatikolle. ;)
  • 0

Minä -78, Mies -75, Pikkuneiti 10/07, Pikkuveli 10/09
Avatar
Ninnu78
 
Viestit: 5916
Liittynyt: 10.05.08 15:05
Paikkakunta: Tampere

Re: Ketjuissa tapahtuva viestien poisto

ViestiKirjoittaja JohannaK » 30.12.08 13:40

Ninnu78 kirjoitti:
Bombus kirjoitti:Tosin siitäkin saa sitten paskaa niskaansa, jos se uusi foorumi ei olekaan kaikille avoin, siitä huolimatta että siitä on erittäin hyvin informoitu jo ennen kuin koko foorumi on pystyssä. :mrgreen:

Sori, ei voinut vastustaa. ;)


Jep, mutta tätä paskaahan voi vaikka purkaa siellä suljetulla foorumilla. :D Mutta joo... Näinhän se menee - suljettu foorumi on vissiin hieno ainoastaan silloin jos itse pääsee sille hiekkalaatikolle. ;)



totta mutta voihan sen suljetun foorumin tosiaan perustaa kuka vaan, ja valita sinne ne henkilöt joilla ei ole tarvetta poistella viestejään :lol:
  • 0

Johanna
Viivi 11/01, Vilma 3/03, Siiri 2/05, Saaga 8/06 ja Selma 31.7.09 + isukki
KuvaKuva
Mikäli artikulointini on huonoa, se johtuu siitä että sylissäni ruokaillaan parasta aikaa... [BF]
Avatar
JohannaK
Bannattu
 
Viestit: 12026
Liittynyt: 22.08.06 12:29
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: Ketjuissa tapahtuva viestien poisto

ViestiKirjoittaja Tikku » 31.12.08 0:52

Mutta aatelkaa, jos ne jotka juuri sinä valitset, ei haluakkaan tulla sun kans sinne sun hiekkikselle :shock: . Minen ottais riskiä :mrgreen:
  • 0

Lörppä.
Avatar
Tikku
 
Viestit: 12056
Liittynyt: 22.08.06 19:39
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

Edellinen

 


Paluu Ongelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 109 vierailijaa