SUKLAAystävä kyselyt ja huhuilut

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

SUKLAAystävä kyselyt ja huhuilut

ViestiKirjoittaja nuppu04 » 27.10.08 15:12

Olkaatten hyvät
  • 0

Ukkovaltaisen perheen äiti (pojat: -04,-05,-07 ja -09)
"Eikö norsu pierase jos ihminen pistää pään pyllyyn?" Tatu 5v
Avatar
nuppu04
 
Viestit: 3753
Liittynyt: 22.08.06 13:09
Paikkakunta: Salo

Re: SUKLAAystävä kyselyt ja huhuilut

ViestiKirjoittaja ligabuen suklaaystävä » 27.10.08 17:01

Moikka ligabue!

Tuli mieleen kysymyksiä...Saako suklaa paketissa lukea,että saattaa sisältää maidon jäämiä tms. Vai pitääkö olla 100% maidotonta? Kun melkein kaikissa maidottomissakin tuo teksti lukee.

Ja kaipaatko jotain tiettyä suklaata täältä suomesta?

Niin ja postikuluista piti vielä kysymäni, kun viimeksi alaasteella olen laittanut ulkomaille postia, että paljonko suunnilleen maksaa jos ihan kirjeenä yritän lähetykset saada matkaan.

ligabuen suklaaystävä
 

Re: SUKLAAystävä kyselyt ja huhuilut

ViestiKirjoittaja ligabue » 27.10.08 17:48

ligabuen suklaaystävä kirjoitti:Moikka ligabue!

Tuli mieleen kysymyksiä...Saako suklaa paketissa lukea,että saattaa sisältää maidon jäämiä tms. Vai pitääkö olla 100% maidotonta? Kun melkein kaikissa maidottomissakin tuo teksti lukee.

Ja kaipaatko jotain tiettyä suklaata täältä suomesta?

Niin ja postikuluista piti vielä kysymäni, kun viimeksi alaasteella olen laittanut ulkomaille postia, että paljonko suunnilleen maksaa jos ihan kirjeenä yritän lähetykset saada matkaan.


Moikka vaan sinnepàin :D

Mua on huhuiltu [onni] ja vielà ihan ensinmàisenà :mrgreen:

Saa sisàltàà maidon jààmià tms eli jos olis olemassa hyla/into suklaata niin se olis ihan ok :wink:

Mitààn erityistà en kaipaa,kaikki kày [vihellys]

Postimaksut pitàis olla suunnilleen samat tietààkseni.


[baila] [baila] [baila] [baila] [baila] [baila] [baila] [baila] [xmas]
  • 0

Avatar
ligabue
 
Viestit: 3216
Liittynyt: 22.08.06 14:41
Paikkakunta: Hki

Suklaationgelma

ViestiKirjoittaja Salainen suklaaystävä täällä » 07.11.08 11:50

Osallistun salaiseen suklaaystävä vaihtoon.

Mulla on vain ongelma. Mitä suklaata saa laktoosi-intoleranssista kärsivä syödä?
vainko ja ainoastaan tummaa? onko maitosuklaata olemassa laktoositonta? Vai ajattelenko liian vaikeasti
:mrgreen:

Salainen suklaaystävä täällä
 

Re: Suklaationgelma

ViestiKirjoittaja Fanny M » 07.11.08 15:26

Mulla ei ole mitään hajua, miten intolerantikot yleensä reagoivat maitosuklaaseen, mutta mä pelaisin varman päälle ja hankkisin vain maidotonta.
Jos asut pk-seudulla (Ruohonjuuri, Ekolo, Punnitse ja Säästä) tai asuinpaikkakunnallasi on hyvin varusteltu luontaistuotekauppa, marssi sinne. Valikoimista voi löytyä mm. Green&Black'sin suklaita (älä hämäänny maito-maininnasta tuoteselosteessa, se on allergiamerkintä), lisäksi Bonvitalla on riisimaitopohjaisia "maito"suklaita - löytyy myös valkoinen suklaa. :wink:
  • 0

"Jos iloitset älä sitä muille jaa / Ole yksin oman surusi kantaja."
Avatar
Fanny M
 
Viestit: 8142
Liittynyt: 10.04.07 19:57
Paikkakunta: PK

Re: Suklaationgelma

ViestiKirjoittaja Baccillen » 08.11.08 15:41

Brunbergin tumma suklaa on myös maidoton, ja Wienernougat myös. Ja tietysti Brunbergin tehtaalta saa myös muita suklaatuotteita jotka ovat maidottomia.
  • 0

E 11/04, E 06/09L 03/13
Avatar
Baccillen
Bannattu
 
Viestit: 767
Liittynyt: 22.08.06 10:02
Paikkakunta: länsi-uusimaa

Re: Suklaationgelma

ViestiKirjoittaja jhapu » 13.11.08 18:39

Samaisesta vaihdosta kyse niin jatkan tänne. Mun suklaaystävät ei oo kuitanneet (no pari on kirjoittanut kertomatta paketin sisältöä), ja kun en tiedä "ystävien"käyttäjätunnuksia, niin en oo varma. Helposti-kuorissa lähetin ma 3.11. ilman lähettäjän osoitetta, niin eivät löydä kyllä meillekään takaisin.
Muoks: Kävinpä uudestaan yv-laatikolla, niin olihan siellä käyttäjätunnuksetkin. "Ongelma" on nyt puoliksi ratkennut. Mutta edelleen siis 1 lähetys hukkateillä.
  • 0

Viimeksi muokannut jhapu päivämäärä 13.11.08 18:42, muokattu yhteensä 1 kerran
T: äiti-78, tyttö 06/07, poika 11/09 ja poika 25.3.2013 kera isukin
jhapu
 
Viestit: 903
Liittynyt: 14.06.08 17:37
Paikkakunta: Kanta-Häme

Re: Suklaationgelma

ViestiKirjoittaja knoppe » 13.11.08 18:41

^mulla ne luki siinä nupun laittamassa viestissä:

esim. näin
knoppe kirjoitti:en tykkää minttukrokantista
  • 0

Lapset 07/08 ja 11/05
Avatar
knoppe
 
Viestit: 3268
Liittynyt: 22.08.06 10:27
Paikkakunta: Turku

Re: SUKLAAystävä kyselyt ja huhuilut

ViestiKirjoittaja Tannukan suklaasysvy » 14.11.08 7:45

Tannukka, oletko saanut suklaapakettia?? Sillä vaan täällä huhuilen, kun toinen lähettämäni paketti on löytänyt perille ja samaan aikaan laitoin postiin... Ettei vaan olisi tiellä tietämättömillä...

Tannukan suklaasysvy
 

Re: SUKLAAystävä kyselyt ja huhuilut

ViestiKirjoittaja mamma-J:n suklaa ystävä » 16.11.08 11:44

Mamma-J oletkos paketin saanut?

Huolestunut ystävä kyselee

mamma-J:n suklaa ystävä
 

Re: SUKLAAystävä kyselyt ja huhuilut

ViestiKirjoittaja ligabuen suklaaystävä » 16.11.08 16:03

Moikka ligabue!

Joko on suklaata kolissut sinnepäin? Vai kauanko pitäisi kirjeen matkan kestää? Tiistaina on lähtenyt täältä matkaan.

ligabuen suklaaystävä
 

Re: SUKLAAystävä kyselyt ja huhuilut

ViestiKirjoittaja ligabue » 16.11.08 16:39

ligabuen suklaaystävä kirjoitti:Moikka ligabue!

Joko on suklaata kolissut sinnepäin? Vai kauanko pitäisi kirjeen matkan kestää? Tiistaina on lähtenyt täältä matkaan.


Moikka!
Ei ole vielà kolissut mutta kiva tietàà ettà tulossa on [baila]
Tuo posti tulee vàlistà vàhàn miten sattuu joskus tulee ihan muutamassa pàivàssà ja joskus menee pari viikkoa tai enemmàn :roll:
  • 0

Avatar
ligabue
 
Viestit: 3216
Liittynyt: 22.08.06 14:41
Paikkakunta: Hki

Re: SUKLAAystävä kyselyt ja huhuilut

ViestiKirjoittaja Tannukka » 30.11.08 22:37

Tannukan suklaasysvy kirjoitti:Tannukka, oletko saanut suklaapakettia?? Sillä vaan täällä huhuilen, kun toinen lähettämäni paketti on löytänyt perille ja samaan aikaan laitoin postiin... Ettei vaan olisi tiellä tietämättömillä...


Ooh.. Nyt vasta löysin mokoman ketjun. :oops: Joo, molemmat marraskuun puketit löysivät tiensä perille, en vain ole tajunnut käydä hehkuttamassa niitä. :roll: Kiitän suklaasta! :o)
  • 0

Minä -81, mies -77, Eppu 12/07 ja Tinja 06/09, kkm 09/16. Mukana menossa myös slk Wilma 2,5v.
Avatar
Tannukka
Bannattu
 
Viestit: 2430
Liittynyt: 22.01.08 19:12
Paikkakunta: Vantaa


 


Paluu Ongelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 152 vierailijaa