Aiheet näyttävät luetuilta, vaikken ole niitä avannut.

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Aiheet näyttävät luetuilta, vaikken ole niitä avannut.

ViestiKirjoittaja kuutti » 17.09.08 19:43

Siis miten minä en nyt ymmärrä? Kun tulen käymään ysvillä ja täällä on uusia keskusteluja tai vanhoja, joihin on tullut uusia viestejä, niin osa niistä otsikoista on sellaisia harmaita, kuin luettuja. Olen aikani tätä ihmetellyt ja mieheltäkin kysynyt, onko hän käynyt tunnuksillani täällä. Ei kuulemma ole ja toisaalta tuo viimeisin vierailuaika näyttää käsittääkseni aina oikeaa.

Enkö minä vain nyt käsitä jotain tässä? [what]
  • 0

Kuutti kera miehen, muksun (Tuomas 06/05) + taaperon (Aaro 03/07)

*Muutoksen tuulen puhaltaessa toiset rakentavat tuulensuojia toiset tuulimyllyjä.*
Avatar
kuutti
Bannattu
 
Viestit: 660
Liittynyt: 22.08.06 14:08
Paikkakunta: Joensuu

Re: Aiheet näyttävät luetuilta, vaikken ole niitä avannut.

ViestiKirjoittaja ull-e » 17.09.08 19:48

ootko huomannu, että nykyään keskustelut ei itsestään päivity "muka luetuiksi" jos käyt pois.(ennen kun tuli ysville, lukemattomilta näytti vaan edellisen käyntikerran jälkeen tulleet.) Siis ne pysyy aina vaan punasella, ellet käy niitä lukemassa, tai paina sitä "merkkaa viestit luetuiksi" nappulaa.
jos tästä selostuksesta nyt mitää selvää saa :roll:
  • 0

Avatar
ull-e
 
Viestit: 537
Liittynyt: 22.09.07 13:30
Paikkakunta: Oulu

Re: Aiheet näyttävät luetuilta, vaikken ole niitä avannut.

ViestiKirjoittaja kuutti » 17.09.08 19:50

Olen, ja siksi ihmettelenkin, kun tänne tupsahtelee näitä "luettuja" sekaan. On omituista... [???]
  • 0

Kuutti kera miehen, muksun (Tuomas 06/05) + taaperon (Aaro 03/07)

*Muutoksen tuulen puhaltaessa toiset rakentavat tuulensuojia toiset tuulimyllyjä.*
Avatar
kuutti
Bannattu
 
Viestit: 660
Liittynyt: 22.08.06 14:08
Paikkakunta: Joensuu

Re: Aiheet näyttävät luetuilta, vaikken ole niitä avannut.

ViestiKirjoittaja ull-e » 17.09.08 19:51

[what]
no sitte en kyllä osaa sanoa. jospa joku muu tietäis..
  • 0

Avatar
ull-e
 
Viestit: 537
Liittynyt: 22.09.07 13:30
Paikkakunta: Oulu

Re: Aiheet näyttävät luetuilta, vaikken ole niitä avannut.

ViestiKirjoittaja ull-e » 17.09.08 19:54

hetkinen!
taisin sitteki hokasta onkkelman, ku luulin jo saman tarttuneen munki koneelle :)
onko ne harmaat siirrettyjä ketjuja? tai siis mulla ainaki näyttäis tuolola seassa olevan sellasia..
  • 0

Avatar
ull-e
 
Viestit: 537
Liittynyt: 22.09.07 13:30
Paikkakunta: Oulu

Re: Aiheet näyttävät luetuilta, vaikken ole niitä avannut.

ViestiKirjoittaja emonen » 18.09.08 7:46

Eli sen, onko viestiketjussa uusia viestejä vai ei, näkee siitä viestiketjun vasemmalla puolella olevasta ikonista. Esim. tässä subsilverissä se on "lukemattomissa" oranssi, "luetuissa" valkoinen (ja lisäksi vielä otsikon eteen tulee kuva, jossa on nuoli ja oranssi "lappu").

Sitten taas se viestiketjun otsikon väri kertoo siitä, että selain tunnistaa, että olet käynyt tuossa ketjussa "joskus" eli on selaimen ominaisuus (vieraillut linkit eri värillä kuin vierailemattomat), sillä ei sen kanssa tekemistä, onko ketjussa uusia viestejä vai ei (koska selain tunnistaa sen osoitteen perusteella).

Auttoiko?
  • 0

Poikaset 02/05, 05/07 & tulokas 08/20
---
Toiset päivät ovat parempia kuin toiset
kyllä sen ymmärrät
kovin paljon on myös itsestäs kiinni miten
tämänkin kuvan värität

Mene edeltä kyllä se jää kantaa
ole rauhassa, tiedät mä sua seuraan
kyllä se jää kantaa

(Stella: Aamun kuiskaus)
Avatar
emonen
 
Viestit: 4350
Liittynyt: 04.02.07 12:14
Paikkakunta: Uittamo


 


Paluu Ongelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 149 vierailijaa