Voiko linkkien väriä muuttaa jostain

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Voiko linkkien väriä muuttaa jostain

ViestiKirjoittaja Jafuli » 03.09.08 13:46

Niin siis voiko linkkien väriä muuttaa jostain? Käytössä on tää subsilver-tsydeemi ja se näyttää kaikki linkit sellaisella sinisellä, joka ei erotu muusta tekstistä oikeasti mitenkään. Voiko sitä vaihtaa jostain omista tai koko tsydeemin asetuksista vai pitääkö mun vaan tihrustaa? Menee nimitäin vähän hankalaksi kun kaikki laittaa kuvat tekstilinkkeinä, joten tekstin seassa olevat linkit hukkuu sinne sekaan eikä niitä tajua mennä katsomaan. :( Niin ja pohjan vaihtaminen ei ole vaihtoehto, tää subsilver on ainut, joka muistuttaa vanhaa ja jonka kanssa pystyn toimimaan. :lol:
  • 0

If I say "First of all" run away because I have prepared research, data, charts and will destroy you.
Avatar
Jafuli
 
Viestit: 7825
Liittynyt: 22.08.06 19:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Voiko linkkien väriä muuttaa jostain

ViestiKirjoittaja Administrator » 03.09.08 14:32

Jafuli kirjoitti:Niin siis voiko linkkien väriä muuttaa jostain? Käytössä on tää subsilver-tsydeemi ja se näyttää kaikki linkit sellaisella sinisellä, joka ei erotu muusta tekstistä oikeasti mitenkään. Voiko sitä vaihtaa jostain omista tai koko tsydeemin asetuksista vai pitääkö mun vaan tihrustaa? Menee nimitäin vähän hankalaksi kun kaikki laittaa kuvat tekstilinkkeinä, joten tekstin seassa olevat linkit hukkuu sinne sekaan eikä niitä tajua mennä katsomaan. :( Niin ja pohjan vaihtaminen ei ole vaihtoehto, tää subsilver on ainut, joka muistuttaa vanhaa ja jonka kanssa pystyn toimimaan. :lol:


Saattaa olla että tuota jossain selaimissa pystyy säätämäänkin, mutta katsotaan jos on tarpeen viilata niiden sävyä johonkin suuntaan. Kuvat voi tietysti jatkossa laittaa myös liitteinä, niin ei tarvi linkkejä katsella ;)
  • 0

Avatar
Administrator
Site Admin
 
Viestit: 3283
Liittynyt: 22.08.06 7:55
Paikkakunta: Tuusula

Re: Voiko linkkien väriä muuttaa jostain

ViestiKirjoittaja Jafuli » 03.09.08 15:42

Mut kun mä en osaa laittaa liitteitä! Apua!

Niin ja ainakin sun jostain liitteestä, jonka laitoit siihen Chrome-ketjuun, mulla vaan herjas, että "Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja". Niin, että mitenkäs ne liitteet sitten näkyy?
  • 0

If I say "First of all" run away because I have prepared research, data, charts and will destroy you.
Avatar
Jafuli
 
Viestit: 7825
Liittynyt: 22.08.06 19:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Voiko linkkien väriä muuttaa jostain

ViestiKirjoittaja Administrator » 03.09.08 19:35

Jafuli kirjoitti:Mut kun mä en osaa laittaa liitteitä! Apua!

Niin ja ainakin sun jostain liitteestä, jonka laitoit siihen Chrome-ketjuun, mulla vaan herjas, että "Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja". Niin, että mitenkäs ne liitteet sitten näkyy?


Haa, hyvä huomio. Jostain syystä ei normikäyttäjällä ollut oikeuksia liitteisiin av:llä. Mutta nyt on ja pitäisi kuvatkin näkyä.
  • 0

Avatar
Administrator
Site Admin
 
Viestit: 3283
Liittynyt: 22.08.06 7:55
Paikkakunta: Tuusula

Re: Voiko linkkien väriä muuttaa jostain

ViestiKirjoittaja Sanpe » 03.09.08 20:32

Ainakin tässä Subsilverissä sen värin saa muutettua. Maalaa tekstin ja valitsee jonkin muun fontin värin.
  • 0

Raising kids is not for wimps -Alfie Kohn-
Avatar
Sanpe
 
Viestit: 6877
Liittynyt: 29.09.06 10:15
Paikkakunta: Turku

Re: Voiko linkkien väriä muuttaa jostain

ViestiKirjoittaja Sanpe » 03.09.08 20:33

Siis näin.
Lainaa mun viestiä, niin näet miten tää on tehty.

Toki olis kätevää, jos se olisi jo valmiiksi muun värinen, niin ei tarttis itte vaivautua.
  • 0

Raising kids is not for wimps -Alfie Kohn-
Avatar
Sanpe
 
Viestit: 6877
Liittynyt: 29.09.06 10:15
Paikkakunta: Turku

Re: Voiko linkkien väriä muuttaa jostain

ViestiKirjoittaja Jafuli » 03.09.08 22:04

Kyllä mäkin sen tiedän miten saan sen linkin värin muutettua, mutta musta olis kiva, että se olis automaattisesti vähän erottuvampi väri, ettei kaikkien muitten tarvis aina erikseen värjätä linkkejänsä, että tämä puusilmäkin ne erottaa. :oops:
  • 0

If I say "First of all" run away because I have prepared research, data, charts and will destroy you.
Avatar
Jafuli
 
Viestit: 7825
Liittynyt: 22.08.06 19:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Voiko linkkien väriä muuttaa jostain

ViestiKirjoittaja Mustikki » 04.09.08 7:55

...
  • 0

Viimeksi muokannut Mustikki päivämäärä 12.11.08 13:19, muokattu yhteensä 1 kerran
Avatar
Mustikki
 
Viestit: 2495
Liittynyt: 30.12.06 11:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Voiko linkkien väriä muuttaa jostain

ViestiKirjoittaja Administrator » 05.09.08 19:54

Mustikki kirjoitti:Ehdottomasti pitää linkin olla jo valmiiksi jollain taustasta ja muusta tekstistä erottuvalla värillä, kuten Jafuli ehdotti! Miten sen sais aikaan, mieluiten vielä automaattisesti ettei toiset värjäis linkkejä ja toiset ei...

Tää subsilver2(?) on muuten aika ok, koska viestiketjujen "uusi lukematon viesti" -merkki erottuu pohjasta hyvin.

Mulle pitää kyllä käytön kannalta olla alleviivatun selkeä tämän systeemin.


Linkit näkyvät nyt alleviivattuina subsilver2 pohjalla. :D
  • 0

Avatar
Administrator
Site Admin
 
Viestit: 3283
Liittynyt: 22.08.06 7:55
Paikkakunta: Tuusula

Re: Voiko linkkien väriä muuttaa jostain

ViestiKirjoittaja Jafuli » 07.09.08 11:46

Administrator kirjoitti: Linkit näkyvät nyt alleviivattuina subsilver2 pohjalla. :D


Kiitos! [anbet]
  • 0

If I say "First of all" run away because I have prepared research, data, charts and will destroy you.
Avatar
Jafuli
 
Viestit: 7825
Liittynyt: 22.08.06 19:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Voiko linkkien väriä muuttaa jostain

ViestiKirjoittaja Mustikki » 16.09.08 19:35

...
  • 0

Avatar
Mustikki
 
Viestit: 2495
Liittynyt: 30.12.06 11:46
Paikkakunta: Helsinki


 


Paluu Ongelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 175 vierailijaa