Hymiöt ihan miten sattuu

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Hymiöt ihan miten sattuu

ViestiKirjoittaja satsa » 01.09.08 20:04

Tänään olen huomannut varsin mielenkiintoisen ongelman viesteissä ja itseasiassa tuossa sivussa olevassa hymiölistassakin näyttää olevan sama vibaus, elikkä hymiöt on ihan miten sattuu. Ensimmäisenähän kuuluisi olla perushymy, eli : ja ) mutta siinä paikalla vilkuttelee tuo punasteleva hymiö. Punastelijan paikalla taas on 'guote' -nappula :shock:

Osassa viestejä hymiöt näkyy ihan kuten pitääkin, mutta monessa just toi punastelija on herättäny hämmennystä enemmän ja vähemmän, siis oon miettiny, että mikähän tossakin asiassa oli punastelemisen aihetta :D

Mulla on selaimena firefox ja käytössä pinkki foorumipohja, mikäli tällä tiedolla mitään merkitystä on
  • 0

'Lahja 02/03, Armas 08/04, Lempi 08/07 & pieni Velho-poika 01/10'
satsa
 
Viestit: 3721
Liittynyt: 22.08.06 19:46
Paikkakunta: KY52

Re: Hymiöt ihan miten sattuu

ViestiKirjoittaja Administrator » 01.09.08 20:24

satsa kirjoitti:Tänään olen huomannut varsin mielenkiintoisen ongelman viesteissä ja itseasiassa tuossa sivussa olevassa hymiölistassakin näyttää olevan sama vibaus, elikkä hymiöt on ihan miten sattuu. Ensimmäisenähän kuuluisi olla perushymy, eli : ja ) mutta siinä paikalla vilkuttelee tuo punasteleva hymiö. Punastelijan paikalla taas on 'guote' -nappula :shock:

Osassa viestejä hymiöt näkyy ihan kuten pitääkin, mutta monessa just toi punastelija on herättäny hämmennystä enemmän ja vähemmän, siis oon miettiny, että mikähän tossakin asiassa oli punastelemisen aihetta :D

Mulla on selaimena firefox ja käytössä pinkki foorumipohja, mikäli tällä tiedolla mitään merkitystä on


Hmm. Hämärä muistikuva että tällaista olisi joskus esiintynyt jollain muullakin. Ehkä voisi koittaa esim. IE:llä että onko tuo vain selaimen sekoilua.
  • 0

Avatar
Administrator
Site Admin
 
Viestit: 3283
Liittynyt: 22.08.06 7:55
Paikkakunta: Tuusula

ViestiKirjoittaja satsa » 01.09.08 21:42

No joo, IE:llä tää näyttää ihan normaalilta ja itseasiassa se onkin : ja D joista se punastelija tulee.
  • 0

'Lahja 02/03, Armas 08/04, Lempi 08/07 & pieni Velho-poika 01/10'
satsa
 
Viestit: 3721
Liittynyt: 22.08.06 19:46
Paikkakunta: KY52

Re: Hymiöt ihan miten sattuu

ViestiKirjoittaja Marilla » 16.09.08 16:54

Mä jatkan tähän samaan ketjuun, kun hymiöihin tämäkin ongelma liittyy.
Eli, tänään en ole saanut "lisää hymiöitä" viesteihin ollenkaan. Kun klikkaan sitä, ruudulle ilmestyy kyllä kaikki hymiöt, mutta samassa ikkunassa. Takaisin viestikenttään pääsen kyllä back-nappulalla, mutta viestikenttä on silloin tyhjentynyt. Kokeilin myös klikata ensin hiiren oikealla näppäimellä ja sieltä "avaa uuteen ikkunaan" kohtaa, mutta siitä ei tapahdu sitten yhtikäs mitään.

Tämä ongelma on siis tämänpäiväinen; eilen kaikki sujui ihan normaalisti.
  • 0

Marilla
Bannattu
 
Viestit: 782
Liittynyt: 07.10.07 22:07
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Hymiöt ihan miten sattuu

ViestiKirjoittaja Administrator » 16.09.08 20:53

Mitään muutoksia ei noihin hymiöihin liittyen ole tehty, eli ongelma on siis tod. näk. siellä päässä selaimessa. Eli kannattaa sulkea selaimet ja kokeilla avata ysvit sun muut uudestaan.
  • 0

Avatar
Administrator
Site Admin
 
Viestit: 3283
Liittynyt: 22.08.06 7:55
Paikkakunta: Tuusula


 


Paluu Ongelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 167 vierailijaa