Sysvy 5 Huhuiliketju (elo-, syys- ja lokakuu)

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Re: Sysvy 5 Huhuiliketju (elo-, syys- ja lokakuu)

ViestiKirjoittaja Hippasen sysvy » 31.10.08 9:25

Hippanen

Anteeksi myöhäinen ajankohta sysvy-lähetyksellesi! Olen lasten kanssa ollut viikon syrjäisessä periferiassa ilman omaa autoa ja pakettisi on urhoollisesti odottanut postittamistaan... eiliseen asti. Lähti siis eilen kuriirin kyydillä kohti lähintä asiamiespostia ja on toivottavasti jo matkalla. Kyllä se sieltä tullee..!

On ollut mukavaa olla sysvysi! :mrgreen:

Hippasen sysvy
 

Re: Sysvy 5 Huhuiliketju (elo-, syys- ja lokakuu)

ViestiKirjoittaja LauraKoo » 31.10.08 13:18

Kiitos tiedosta, maltan kyllä odottaa :)
  • 0

Isoveli 02/06
Keskiveli 03/08
Pikkuveli 10/13
Vau-veli 06/15
Avatar
LauraKoo
Bannattu
 
Viestit: 2652
Liittynyt: 22.08.06 19:34
Paikkakunta: Jyväskylästä luoteeseen

Re: Sysvy 5 Huhuiliketju (elo-, syys- ja lokakuu)

ViestiKirjoittaja Vieras » 31.10.08 15:06

Banban, onkohan postia tullut? Keskiviikkona lähetin maksikirjeenä. Toivottavasti tulee perille!

Vieras
 

Re: Sysvy 5 Huhuiliketju (elo-, syys- ja lokakuu)

ViestiKirjoittaja Nappula » 31.10.08 19:41

Nappulan sysvy kirjoitti:Nappula!!

Posti vastaanotti jonkin sortin paketin tänään, joten hyvällä tuurilla sen pitäisi tavoittaa sinut jo huomenna! Toivottavasti paketti löytää perille. Paljastus löytyy kortista, joten jos vielä haluat veikkailla, niin tee se ennen kortin lukemista :wink:


Postissa odottaa kaksi maksikirjettä, joten toinen on mahdollisesti sinulta. [onni] Valitettavasti en tänään päässyt postiin, mutta maanantaina kipaisen noutamassa. Mitenköhän kestän odottaa viikonlopun yli??? [auts]
  • 0

"Niinkuin poimit mansikoita,
poimi onnen pipanoita!
Niitä kun nuoleksit kielellä,
pysyt onnellisella mielellä."
-Uppo-Nalle-
Nappula
Bannattu
 
Viestit: 1340
Liittynyt: 28.08.06 8:43
Paikkakunta: Lahti

Re: Sysvy 5 Huhuiliketju (elo-, syys- ja lokakuu)

ViestiKirjoittaja Peikkiksen sysvy » 31.10.08 19:44

Peikkis!

Pakettisi lähti eilen postin mukaan, ehtikö perille täksi päiväksi? Jos ei, maanantaina pitäisi kolahtaa. Meiltä kiertää posti nykyisin Helsingin kautta ja se aiheuttaa aiempaa enemmän viivytyksiä. Pahoittelen viime tippaan jättämistä! :oops:

Ensi viikollakin voipi jotain vielä kolahdella... :mrgreen:

Peikkiksen sysvy
 

Re: Sysvy 5 Huhuiliketju (elo-, syys- ja lokakuu)

ViestiKirjoittaja Vieras » 31.10.08 20:00

Nappula kirjoitti:Mitenköhän kestän odottaa viikonlopun yli??? [auts]

Entäs minä sitten?! Niin kauan pitää odottaa että saan blogattua paketin sisällön :wink:

Vieras
 

Re: Sysvy 5 Huhuiliketju (elo-, syys- ja lokakuu)

ViestiKirjoittaja Ag80n saamaton sysvy » 31.10.08 20:39

Olen todella pahoillani että viimeinen paketti on myöhässä. Syksy on ollut haastavan kiireistä aikaa, mut ei selittelyjä, sama aika paketin laittamiseen menee tekee sen sitten alkukuusta tahi loppu kuussa. Anteeksi. Kankaan valinnasta, et valitse sinä kangas lorupussiin :D

Ag80n saamaton sysvy
 

Re: Sysvy 5 Huhuiliketju (elo-, syys- ja lokakuu)

ViestiKirjoittaja Ag80 » 31.10.08 22:41

Ag80n saamaton sysvy kirjoitti:Olen todella pahoillani että viimeinen paketti on myöhässä. Syksy on ollut haastavan kiireistä aikaa, mut ei selittelyjä, sama aika paketin laittamiseen menee tekee sen sitten alkukuusta tahi loppu kuussa. Anteeksi. Kankaan valinnasta, et valitse sinä kangas lorupussiin :D


Nou hätä!!!
Yv lorupussin tiimoilta oli kiva ja mulla meni pasmat ihan sekasin ja laitoin ihan tyhmän vastauksen. Voin vielä tarkentaa jos tarvii.
Mulla on aikaa oottaa! :)
  • 0

Met 24/7
Heikki 01/13
Kalle 02/15
Avatar
Ag80
Bannattu
 
Viestit: 3427
Liittynyt: 27.08.06 17:03
Paikkakunta: Oulun seutu

Re: Sysvy 5 Huhuiliketju (elo-, syys- ja lokakuu)

ViestiKirjoittaja enuuna » 31.10.08 23:41

^Saa tarkentaa :mrgreen:
  • 0

Elän, siis olen. Aika paljon muualla.
Avatar
enuuna
 
Viestit: 25171
Liittynyt: 22.08.06 12:05
Paikkakunta: Espoo

Re: Sysvy 5 Huhuiliketju (elo-, syys- ja lokakuu)

ViestiKirjoittaja banban » 01.11.08 11:49

Vieras kirjoitti:Banban, onkohan postia tullut? Keskiviikkona lähetin maksikirjeenä. Toivottavasti tulee perille!


On tullut :) Ja siellä oli taas kaikkea ihanaa! Pääsin vasta eilen illalla koneelle vaikka sainkin jo torstaina postia.
  • 0

Avatar
banban
 
Viestit: 6238
Liittynyt: 30.08.06 1:07
Paikkakunta: stadi

Re: Sysvy 5 Huhuiliketju (elo-, syys- ja lokakuu)

ViestiKirjoittaja hippanen » 01.11.08 17:54

Hippasen sysvy kirjoitti:Hippanen

Anteeksi myöhäinen ajankohta sysvy-lähetyksellesi! Olen lasten kanssa ollut viikon syrjäisessä periferiassa ilman omaa autoa ja pakettisi on urhoollisesti odottanut postittamistaan... eiliseen asti. Lähti siis eilen kuriirin kyydillä kohti lähintä asiamiespostia ja on toivottavasti jo matkalla. Kyllä se sieltä tullee..!

On ollut mukavaa olla sysvysi! :mrgreen:


Eipä hätiä mitiä, hyvin maltan odotella pakettia ensi viikkoon :D
  • 0

-Tavallinen pieni minä ja rakkaat suppusuuni; yksi iso ja porukka pienempiä sekä karvaiset kaverit-
Avatar
hippanen
 
Viestit: 1163
Liittynyt: 04.03.07 15:03
Paikkakunta: Itä-Suomi

Re: Sysvy 5 Huhuiliketju (elo-, syys- ja lokakuu)

ViestiKirjoittaja Peikkis » 03.11.08 15:02

Peikkiksen sysvy kirjoitti:Peikkis!

Pakettisi lähti eilen postin mukaan, ehtikö perille täksi päiväksi? Jos ei, maanantaina pitäisi kolahtaa. Meiltä kiertää posti nykyisin Helsingin kautta ja se aiheuttaa aiempaa enemmän viivytyksiä. Pahoittelen viime tippaan jättämistä! :oops:

Ensi viikollakin voipi jotain vielä kolahdella... :mrgreen:

Heh, en edes muistanu enää koko sysvyä :oops: Meil on ollunna sen verran hulinaa mm. lauantaina yli 30 vierasta lapsilla Halloween -bileissä + muut menot.... Kirjoitan tästä lisää tonne hehkutus -ketjuun :)

Nyt alan kyttää kuka ihme miun sysvyin on [onni]
  • 0

äitykkä -71, mies -70, tytöt Juulia 95, Linnea 97, Olivia 99, Silja 01 ja eka yhteinen vekara Amalia 11/05
Kuva
"...Ei yksinäinen unta saa, vaan valvoo vuoteellaan..."
Avatar
Peikkis
Bannattu
 
Viestit: 5667
Liittynyt: 22.08.06 20:24
Paikkakunta: Kerimäki

Re: KatjaK!!

ViestiKirjoittaja KatjaK » 04.11.08 20:38

KatjaK:n sysvy kirjoitti:Heippa!

Onkos kotivinkin joululehti ja jouluherkut-lehti tuttuja? Tykkäätkö lueksella etukäteen tuollaisia juttuja ja odottaa joulua? Meinasin jo laittaa ystäväntilauksen mutta jos tuo jo on sinulle tulossa niin sen tilalle sitten viimeiseen pakettiin jotian muuta.... :)

terkuin sysvysi joka miettii päätään puhki millä ilahduttaisi tässä kuussa [what]


Voi ei, huomasin tämän vasta nyt, ovat noin tuttuja, en ole jouluihmisistä jouluihmisin mutta tykkään kyllä lueskella moisia lehtiä.

Iloinen olen kyllä kaikesta joka laatikkoon kolahtaa!!!!!
  • 0

Elinan ja Akselin äiti
*kestoilua vuodesta 2001*

http://www.aijaa.com/v.php?i=592263.jpg

"Mulla olis miljoona hommaa rästissä. nyt otan pinon päällimmäisen ja meen. " -Patuna-
KatjaK
 
Viestit: 958
Liittynyt: 25.08.06 9:39
Paikkakunta: Sodankylä

Re: Sysvy 5 Huhuiliketju (elo-, syys- ja lokakuu)

ViestiKirjoittaja Korakitaren saamaton sysvy » 05.11.08 15:16

Korakitar

Valitettavasti saan pakettisi vasta huomenna aamulla postiin. Anteeksi myöhästyminen :(

Korakitaren saamaton sysvy
 

Re: Sysvy 5 Huhuiliketju (elo-, syys- ja lokakuu)

ViestiKirjoittaja Hellasärön sysvy » 06.11.08 19:28

Moi! Käyn huomenna kovistelemassa postissa, kun ei ilmeisetsi vieläkään ole kolahtanut :( :evil: Yli viikko sitten lähetin paketin. Lapset vesirokossa ja mies reissuhommissa niin en ole paljon kotoa pois päässyt :roll:

Hellasärön sysvy
 

EdellinenSeuraava

 


Paluu Ongelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 190 vierailijaa