SYSVY HUHUILUT (Heinäkuu)

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

ViestiKirjoittaja Crown sysvy » 09.07.08 8:04

Crow,
onko jotakin, mitä tuleva vauva tarvitsisi? Tai mitä ei ainakaan tarvitse?
Lähinnä mietin jos neuloisin/ompelisin jotakin..

Crown sysvy
 

ViestiKirjoittaja Crow » 09.07.08 12:52

Crown sysvy kirjoitti:Crow,
onko jotakin, mitä tuleva vauva tarvitsisi? Tai mitä ei ainakaan tarvitse?
Lähinnä mietin jos neuloisin/ompelisin jotakin..


Hui! Mua on huhiltu! Kriittistä tarvetta millekään ei ole, sillä esikoiselta on jäänyt paljon tavaraa odottelemaan. Itse olen tässä miettinyt, että pitkävartiset villasukat (liinailuun yms) ja yhdet villikset pitäisi taikoa jossain vaiheessa...ne siis tulevat nyt mieleeni. Kaikki jutut ovat kyllä ihan tervetulleita! Kyllä niille käyttöä on :wink:
  • 0

Variksen pojat P 11/2006 ja T 8/2008
Avatar
Crow
Bannattu
 
Viestit: 1084
Liittynyt: 03.09.06 12:17
Paikkakunta: Pirkanmaa

ViestiKirjoittaja Tanjun sysvy » 11.07.08 15:59

Heippa,

sain viestisi, hyvää lomaa teille :o) Laitan paketin tulemaan sitten vasta lomanne loppupuolella niin ei seiso postissa ihan mahdottomia aikoja :)

Terkuin sysvysi

Tanjun sysvy
 

ViestiKirjoittaja Menna » 12.07.08 10:26

Mennan sysvy kirjoitti:MENNA!

Koitan täällä kovasti stalkata... ;)

Juotko kahvia tai teetä, juotko jotain erikoiskahveja?

Kestoileeko teillä joku?

Grillaatteko kesällä? oletteko sekasyöjiä?

Käytätkö vain jonkun tietyn sarjan kosmetiikka/ihonhoitotuotteita?


:shock:
Oltiin lomalla tässä välissä... sori ku kesti :oops:
Juon kahvia...jopa erikoiskahveja elleivät ole liian "mausteisia" :roll: Meillä kestoilee vielä äiti, 2,5v sekä kuopus 11kk (noi käyttää samoja vaippoja kun toi kuopus on punkero ja villikko on luikku :lol: )
Grillataan aina kun sää sen sallii... sekasyöjiä ollaan koko sakki.
En käytä tiettyä kosmetiikkaa...iho on vaan nykyään tarkka...eli herkänihon tuotteet käytössä (ilman suurempia hajusteita)


Menna
  • 0

*Minä-72, Miäs-71,Iida 11/98, Elias 7/00, Hanna 10/05 ,Siiri 7/07 km 12/08

*Naiset pitävät hiljaisista miehistä, he luulevat heidän kuuntelevan*
Avatar
Menna
 
Viestit: 3811
Liittynyt: 22.08.06 11:43
Paikkakunta: OULU

MCKenzie n sysvy

ViestiKirjoittaja Vieras » 16.07.08 21:32

McKenzie Joko tunnistit minut vihjeiden perusteella joita oli tosi paljon ;) vai haluatko että paljastan itseni?
(olin kyllä laittavani sen verran tarkat vihjeet että niiden perusteella pitäisi löytyä :), tosin asuin kunnallani on monta nimeä.....)

Vieras
 

ViestiKirjoittaja Annir » 16.07.08 23:30

[heart] KIITOS [heart] sysvyni!

Myöhästyminen ei haittaa ollenkaan, toivottavasti voit jo paremmin!!

Kiitos kysymästä, kesä on mennyt oikeinkin mukavasti. Vielä on lomaa jäljellä :D

Lapset suorastaan rakastavat kirjoja. Ovat melkoisen meneviä tapauksia mutta aina rauhoittuvat kun kirjoja luetaan. Kaikki kirjat käyvät, eläinkirjat erityisen rakkaita.

Minä luen sisustuslehtiä kyllä :) ja sisustaminen on lähellä sydäntä.

Kasvimaata ei ole mutta olisi kyllä tilaa ja intoa sellainen pistää pystyyn. Mansikoita, vadelmia, viinimarjoja ja karviaisia sekä raparpereja kyllä löytyy pihalta.

Viestien vakoilu ei varmaan paljoakaan lisätietoa tuottaisi - olen viime aikoina kirjoitellut erittäin vähän - , olen joutunut vähentämään sekä ysväilyä että netissä olemista ylipäänsäkin kun tuli roikuttua koneella hieman liikaakin...

Rentouttavaa ja lämmintä heinäkuuta sinullekin ja vielä KIITOS [onni]
  • 0

*Meidän äidin tietokone tietää aina enemmän kuin meidän isän - Julius 4v*
Avatar
Annir
Bannattu
 
Viestit: 1192
Liittynyt: 22.08.06 11:20
Paikkakunta: Vantaa

Re: MCKenzie n sysvy

ViestiKirjoittaja McKenzie » 17.07.08 8:21

Anonymous kirjoitti:McKenzie Joko tunnistit minut vihjeiden perusteella joita oli tosi paljon ;) vai haluatko että paljastan itseni?
(olin kyllä laittavani sen verran tarkat vihjeet että niiden perusteella pitäisi löytyä :), tosin asuin kunnallani on monta nimeä.....)

Täytyy sanoa, että pää lyö ihan tyhjää. Yritin tehdä hakuja paikkakunnan nimien ja oman nimen perusteella, ja löysin tasan yhden, joka asuu toisessa mainituista paikkakuntien nimistä, mutta varma en ole, onko kyseessä sama henkilö vai ei. Vietän foorumilla normaalisti aika vähän aikaa, joten nimimerkit ovat jääneet minulle aika tuntemattomiksi.
  • 0

Neitokaiset 6/03 ja 11/05
Avatar
McKenzie
 
Viestit: 353
Liittynyt: 29.01.07 21:10
Paikkakunta: Itäraja

Re: MCKenzie n sysvy

ViestiKirjoittaja Heidi_Marika » 21.07.08 22:51

McKenzie kirjoitti:
Anonymous kirjoitti:McKenzie Joko tunnistit minut vihjeiden perusteella joita oli tosi paljon ;) vai haluatko että paljastan itseni?
(olin kyllä laittavani sen verran tarkat vihjeet että niiden perusteella pitäisi löytyä :), tosin asuin kunnallani on monta nimeä.....)

Täytyy sanoa, että pää lyö ihan tyhjää. Yritin tehdä hakuja paikkakunnan nimien ja oman nimen perusteella, ja löysin tasan yhden, joka asuu toisessa mainituista paikkakuntien nimistä, mutta varma en ole, onko kyseessä sama henkilö vai ei. Vietän foorumilla normaalisti aika vähän aikaa, joten nimimerkit ovat jääneet minulle aika tuntemattomiksi.




en ole huomannut että olet vastannut tänne. taisin laittaa lähettäjäksi tyttäreni nimen. mutta luultavasti olet arvannut oikein.

oli kiva olla ystäväsi.
  • 0

Minä-79, mies-78 ja lapset -01,-03,-06,-09
Avatar
Heidi_Marika
Bannattu
 
Viestit: 1054
Liittynyt: 04.04.07 14:17
Paikkakunta: Pöytyä

ViestiKirjoittaja McKenzie » 22.07.08 8:43

Heidi_Marika, ihan oikein arvasin sitten. :) Se tyttäresi nimi lähettäjänä hieman sekoitti, kun luulin sen olevan oma nimesi, muta tuon lähetyspaikkakunnan perusteella arvasin sinut kuitenkin salaiseksi ystäväkseni. Kiitokset vielä ihanista jutuista!
  • 0

Neitokaiset 6/03 ja 11/05
Avatar
McKenzie
 
Viestit: 353
Liittynyt: 29.01.07 21:10
Paikkakunta: Itäraja

HELLASÄRÖ

ViestiKirjoittaja Vieras » 22.07.08 10:27

Tuliko heinäsysvypaketti perille?

Vieras
 

Re: HELLASÄRÖ

ViestiKirjoittaja Vieras » 22.07.08 10:28


HELLASÄRÖ


tuliko heinäsysvypaketti perille?

Vieras
 

ViestiKirjoittaja Helistin79:n sysvy » 24.07.08 6:15

Hei, odottelet varmaan jo pakettia. Se on ollut valmiina lähtöön jo viikon päivät mutta meillä on ollut niin kiirus ja paljon selvitettävää erään asian kanssa niin en ole kerennyt sitä postiin viemään. Mutta paketti on kyllä tulossa :D

Helistin79:n sysvy
 

ViestiKirjoittaja helistin79 » 24.07.08 7:38

Helistin79:n sysvy kirjoitti:Hei, odottelet varmaan jo pakettia. Se on ollut valmiina lähtöön jo viikon päivät mutta meillä on ollut niin kiirus ja paljon selvitettävää erään asian kanssa niin en ole kerennyt sitä postiin viemään. Mutta paketti on kyllä tulossa :D


Hyvä tietää.
  • 0

Heli -79
Lapset:
Jonna 04.10.2000
Konsta 21.07.2005
Viivi 23.05.2007
Satu 04.10.2010
Avatar
helistin79
Bannattu
 
Viestit: 2693
Liittynyt: 05.09.06 21:05
Paikkakunta: Kuusamo

ViestiKirjoittaja Vepaston sysvy » 25.07.08 8:21

Vepasto!
Tuliko paketti perille? [masennus] :?:

Vepaston sysvy
 

ViestiKirjoittaja Tiikerinlilja » 25.07.08 12:23

...
  • 0

Viimeksi muokannut Tiikerinlilja päivämäärä 20.07.13 23:20, muokattu yhteensä 1 kerran
"Koskaan ei oo tullu vastaan, mitään yhtä paskaa, kuin tämä mitä teen"

Minä -82, mies -80, poika A 09/02, poika L 11/06, tyttö L 02/09, poika N 12/14 ja tyttö M 12/16
Avatar
Tiikerinlilja
 
Viestit: 4599
Liittynyt: 01.01.08 1:14
Paikkakunta: Varsinais-Suomi

EdellinenSeuraava

 


Paluu Ongelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa