SYSVY HUHUILUT (Heinäkuu)

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

SYSVY HUHUILUT (Heinäkuu)

ViestiKirjoittaja jentsu » 18.06.08 11:21

Tänne kaikki huhuamaan, jos on tarvetta! :)
  • 0

jentsu
Bannattu

ViestiKirjoittaja Sanpen sysvy » 19.06.08 11:54

Minkä kokoisia vaatteita poikasxi käyttää? ja mikä on sinun ja lapsesi jalan koko? Varmuuden vuoksi kyselen, jos satun tarvitsemaan tietoja.

Sanpen sysvy

ViestiKirjoittaja Heidi_Marika » 19.06.08 11:59

Mun ystävä lähetti mulle postikortin [onni] jossa oli paljon kysymyksiä. Vastaukset pyydettiin laittamaan tänne.

teen hiukan itse lastenvaatteita, haluaisin tehdä enemmän,mutta taito/aika ei riitä.

Kirjoja luen todella vähän sitäkin tekisin jos ehteisin. :lol:

Erikoiskahveista pidän myös, tai riippuu mitä tarkoitetaan erikoiskahvilla. Mulle se on maku kahvia, muita en ole ikinä testannut/maistanut.

Lapset syövät karkkia karkkipäivisin eli lauantaisin tai joskus muulloinkin, mutta lauantaiksi sitä vaan ostetaan (äiti ja isi niin persoja karkille, että kaikilla pitää olla karkkipäivä)

Oma pukeutuminen on osittain retroa, siitä pidän niin itsellä kuin lapsilla, mutta itselle ostan tosi harvoin vaatteita n.2krt vuodessa :roll: omat vaatteet ostan lähikirppikseltä..

kerään muumimukeja ja vihreää unikkoa (limeä keittiöön ja olkkariin tumman vihreää)

herkuttelen suklaalla/karkilla/jäätelöllä

shoppailen livenä tosi vähän, täältä on 50km kauppoihin enkä aja kaupungissa joten vähiin menee kerrat ku ostoksille pääsen. Netissä shoppailen tällä hetkellä lähinnä vaippakaupoissa (vaikken mitään tarvitsekaan)

voisin ensin itse koittaa hiukan etsiskellä sinun henkilöllisyyttäsi jos laitat vinkkejä ja sen jälkeen voisit sitten kertoa jos en itse keksi. Kortissa oli leimana Turku, mutta se nyt ei paljon kerro. Ja me and i kortti, joko olet myyjä tai käyttäjä???

Ja kiitos onnitteluista lopetuksen johdosta. Olen itsekin todella tyytyväinen saavutukseeni OoO

Niin ja lisäys vielä: Hyvää juhannusta!!!
  • 0

Viimeksi muokannut Heidi_Marika päivämäärä 19.06.08 12:00, muokattu yhteensä 1 kerran
Minä-79, mies-78 ja lapset -01,-03,-06,-09
Heidi_Marika
Bannattu

ViestiKirjoittaja kaanin^ sysvy » 19.06.08 11:59

Minkälaisia käsitöitä tykkäät tehdä? Neulotko?

Yritän hahmottaa mitä keksin. :D

kaanin^ sysvy

ViestiKirjoittaja vupiin sysvy » 19.06.08 12:03

Vupii,
minkä kokoisia tyynyjä poikasi käyttävät? Tämmöinen kysymys tuli ekana mieleen, kyselen lisää, kunhan ehdin miettiä enemmän :D

vupiin sysvy

ViestiKirjoittaja jonskulaisen sysvy » 19.06.08 13:32

Halusin vain toivottaa jonskulaiselle oikein mukavaa juhannusta! :D
Paketin mietintä on käynnissä [what]

jonskulaisen sysvy

ViestiKirjoittaja tapen sysvy » 19.06.08 13:40

hauskaa juhannusta koko perheelle!

vähän on jo vakoiltu ja paketti on mietinnässä.

tapen sysvy

ViestiKirjoittaja Tape » 19.06.08 13:46

tapen sysvy kirjoitti:hauskaa juhannusta koko perheelle!

vähän on jo vakoiltu ja paketti on mietinnässä.

Oikein hauskaa juhannusta myös sysvylleni, vaikken vielä tiedäkään kuka olet :wink:
  • 0

Tape

ViestiKirjoittaja jonskulainen » 19.06.08 14:07

jonskulaisen sysvy kirjoitti:Halusin vain toivottaa jonskulaiselle oikein mukavaa juhannusta! :D
Paketin mietintä on käynnissä [what]

Ihanaa, kiitos samoin, hyvää juhannusta!
  • 0

We need to slow down so I can catch you
We need to slow down so you can catch me

Äiti, kolme maailman rakkainta naista ja maailman ihanin mies [onni]
jonskulainen

ViestiKirjoittaja kaani » 19.06.08 15:43

Hei sysvylleni :) Neulon jonkun verran, en osaa mitään monimutkaista, mutta sukkia ja lapasia yms. Ja villahousuja meiän kestopepulle.... Lapsille tulee tehtyä myös villatakkeja ja muita juttuja.

Riittikö vastaus? :)
  • 0

kaani

ViestiKirjoittaja Peikkotytt:n sysvy » 19.06.08 19:49

Varoiksi kyselen: minkä kokoisia vaatteita lapsesi käyttää? Entä mikä on päänympärys?

8)

Peikkotytt:n sysvy

Surun sysvyllä ois asiaa

ViestiKirjoittaja SURU!!!!! » 19.06.08 21:24

jalan koko?
lempiväri(t)?
millainen scifi/fantasiakirjallisuus?
Luetko aikakausilehtiä?Millaisia?

Sysvysi [hei]

SURU!!!!!

ViestiKirjoittaja Suru » 19.06.08 23:28

Jalan koko? -42...43
lempiväri(t)? Ei oikeastaan- tykkään kaikesta kirkkaasta. Työpaitoja on mm. kirkkaan keltainen, kirkkaan punainen- riipputaskuliivinkin ostaisin kirkkaan keltaisena, jos löytyisi. Lempiväri on kai ennemmin "kaikki loistavan kirkas väri" :).
millainen scifi/fantasiakirjallisuus? Hmm... mitäs olen lukenut viimeksi. Kertasin vanhoja Asimoveja, Ajan pyörää olen päässyt viimeiseen ilmestyneeseen osaan, forgottenrealmsia en ole jaksanut tylsyyden vuoksi aloittaa... aika usein haen lasten ja nuorten puolen fantasiahyllystä luettavaa :).
Luetko aikakausilehtiä?Millaisia? :oops: miestenlehtiä... siis Prosessori, ja joskus jos sattuu käsiin, tietokone, mikropuucee....
  • 0

----
Minä, vaimo + nti 10/2005 + nti 03/2007 + poika 09/2008 + poika 09/2010 + poika 01/2013

Kuva
No, saa ne suuret rakastajat poikiakin...

Kahta en vaihda: Sukkiani ja Avatartani!
Suru
Bannattu

ViestiKirjoittaja Piian sysvy » 20.06.08 9:27

PIIA-H!

Tietosi on minulla. Sinua tarkkaillaan..!
Hyvää juhannusta!

Piian sysvy

ViestiKirjoittaja Heidi_Marikan sysvy » 20.06.08 11:47

Kiitos Heidi_Marika vastauksistasi :)

Kysyisin vielä mitä aikakausilehtiä luet tai haluaisit lukea? Tuleeko sinulle tilattuna jotain lehtiä?

Minkäkokoinen jalka sinulla on?

Pidätkö huiveista?

Suosikkimateriaalisi vaipoissa ja vaatteissa?

Mitä horoskooppimerkkejä teillä asustaa?

Ps. En ole me&i myyjä. Täältä postit menevät Turkuun leimattaviksi, mutta Turku ei ole lähin kaupunki.

Heidi_Marikan sysvy

Seuraava

Paluu Ongelmat