SYSVYNI lähetyskiellossa-mitä teen?

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

SYSVYNI lähetyskiellossa-mitä teen?

ViestiKirjoittaja Vieras » 15.05.08 12:15

Oon vähän ihmeissäni kun jää sitten toukokuun paketti lähettämättä. vai pitääkö mun odottaa yli toukokuun lopun (esim. koko kesän) että sysyvyni lähettää oman pakettinsa (vai onko niitä useampikin lähettämättä -en tiedä), että saan sitten lähettää hänelle omani? Mitään pakettia en ole edes täksi kuuksi hommannut, kun on vähän tunnelmat tän syvyilyn kanssa nyt sellaiset :roll:

Vieras
 

ViestiKirjoittaja Miisku » 15.05.08 12:27

Siis syvythän eivät ole "pari" eli se keneltä saat paketteja ei ole se kenelle lähetät paketteja. Ymmärsinköhän nyt viestisi oikein??
  • 0

Kuva
Avatar
Miisku
 
Viestit: 2249
Liittynyt: 22.08.06 10:45
Paikkakunta: Ristiina

ViestiKirjoittaja Daalia » 15.05.08 12:36

Multa on vissiin mennyt jotain ihan tyystin ohi, kun en tajunnut edes että mikä lähetyskielto? :?
  • 0

Sitä näkee kumman paljon, kun ei aina juokse. -Pikku Myy

HUOM. Hidas ja huonomuistinen.

Die Trageschule® sertifioitu kantovälineohjaaja
Avatar
Daalia
Bannattu
 
Viestit: 17476
Liittynyt: 22.08.06 11:37
Paikkakunta: Helsinki

ViestiKirjoittaja aloittaja » 15.05.08 12:40

siis en saa itse lähettää pakettia omalle sysyvylleni koska hän on jättänyt omansa lähettämättä.. tästä on tullut minulle ilmoitus.

Jos ja kun kielto purkaantuu vaikkapa nyt lähipäivinä niin on mulla kuitenkin velvollisuus lähettää oma pakettini toukokuun loppuun mennessä vaikka mulla tätä toukokuun pakein valmisteluaikaa on ollut normaalia vähemmän?

aloittaja
 

ViestiKirjoittaja Kopponen » 15.05.08 12:43

Mä olen ymmärtänyt, että jos joku ei ole hoitanut hommaansa eli lähettänyt omalle sysvytettävälleen huhtikuun pakettia ajoissa, tämän sysvy (eli henkilö joka lähettää paketteja myöhästelijälle) saa tiedon ja lakkaa lähettämästä paketteja kunnes sysvytettävä hoitaa hommansa.

A=B:lle paketteja lähettävä
C=A:lle paketteja lähettävä

A ei lähetä pakettia B:lle --> sysvyemäntä välittää tiedon myöhästymisestä C:lle ja C ei lähetä pakettia A:lle "kostona" A:n huolimattomuudesta.

Olenko käsittänyt oikein?
  • 0

Kopponen
 
Viestit: 2024
Liittynyt: 27.08.06 13:37
Paikkakunta: Espoo-Esbo

ViestiKirjoittaja peikkotytt » 15.05.08 12:45

^^ Tällä hetkellä ei ole kukaan postituskiellossa, koska kaikki huhtikuun paketit on lähetetty ja saapuneet sysvyille.
Ja postituskielto ei ole missään vaiheessa ollut kielto valmistella pakettia lähetyskuntoon.
  • 0

Miia sekä Elias 10/05 ja Eerika 12/07

Vasta sitten kun viimeinen puu on kaadettu, viimeinen joki myrkytetty, viimeinen kala kalastettu, ihminen huomaa ettei rahaa voi syödä. (Intiaanien viisautta)
Avatar
peikkotytt
 
Viestit: 2194
Liittynyt: 23.08.06 19:55
Paikkakunta: Oulu

ViestiKirjoittaja Miisku » 15.05.08 12:45

No jopas on mennyt :roll:
  • 0

Kuva
Avatar
Miisku
 
Viestit: 2249
Liittynyt: 22.08.06 10:45
Paikkakunta: Ristiina

ViestiKirjoittaja peikkotytt » 15.05.08 12:49

Kopponen kirjoitti:
A=B:lle paketteja lähettävä
C=A:lle paketteja lähettävä

A ei lähetä pakettia B:lle --> sysvyemäntä välittää tiedon myöhästymisestä C:lle ja C ei lähetä pakettia A:lle "kostona" A:n huolimattomuudesta.

Olenko käsittänyt oikein?
Kutakuinkin näin se menee. Mä en nyt tiiä onko tuo kosto oikea sana. Näin vain varmistelin sitä, että leikki olisi kaikille reilua. Eli saa paketteja kun niitä itse myös lähettää.
  • 0

Miia sekä Elias 10/05 ja Eerika 12/07

Vasta sitten kun viimeinen puu on kaadettu, viimeinen joki myrkytetty, viimeinen kala kalastettu, ihminen huomaa ettei rahaa voi syödä. (Intiaanien viisautta)
Avatar
peikkotytt
 
Viestit: 2194
Liittynyt: 23.08.06 19:55
Paikkakunta: Oulu

ViestiKirjoittaja Kopponen » 15.05.08 12:56

Siksi sana "kosto" olikin heittomerkeissä.
  • 0

Kopponen
 
Viestit: 2024
Liittynyt: 27.08.06 13:37
Paikkakunta: Espoo-Esbo

ViestiKirjoittaja aloittaja » 15.05.08 13:16

peikkotytt kirjoitti:
Kopponen kirjoitti:
A=B:lle paketteja lähettävä
C=A:lle paketteja lähettävä

A ei lähetä pakettia B:lle --> sysvyemäntä välittää tiedon myöhästymisestä C:lle ja C ei lähetä pakettia A:lle "kostona" A:n huolimattomuudesta.

Olenko käsittänyt oikein?
Kutakuinkin näin se menee. Mä en nyt tiiä onko tuo kosto oikea sana. Näin vain varmistelin sitä, että leikki olisi kaikille reilua. Eli saa paketteja kun niitä itse myös lähettää.


peikkotytt: olet hoitanut emännän hommat hienosti [heart].
jotenkin meni vaan pois se kiva tunnelma mikä tähän asti mulla on sysvyilystä ollut kun tuli se ilmoitus että oma sysvyni(siis se jolle lähetän) ei olekaan ollut niin innoissaan.. tietenkin voi olla ihan hyvä syykin ja nyt siis oli tullut mullekin tuo yv siitä että lähetyskielto on ohi :D

aloittaja
 

ViestiKirjoittaja peikkotytt » 15.05.08 13:24

aloittaja kirjoitti:
peikkotytt: olet hoitanut emännän hommat hienosti [heart].
jotenkin meni vaan pois se kiva tunnelma mikä tähän asti mulla on sysvyilystä ollut kun tuli se ilmoitus että oma sysvyni(siis se jolle lähetän) ei olekaan ollut niin innoissaan.. tietenkin voi olla ihan hyvä syykin ja nyt siis oli tullut mullekin tuo yv siitä että lähetyskielto on ohi :D
Kiitos! :D
Minusta on ollut mukavaa kun kaikki ovat kuitenkin olleet aktiivisia. Vastanneet näihin mun uteluihin pakettien perään. Toi postituskielto oli nyt vaan se varmistus, kun on ollut kuitenkin harmistusta näillä odottajillakin. Tuota postituskieltoa ei kannata niin tunteella ottaa. Itse asiassa mun piti jo eilen sulle se yv laittaa, mut ku oli toi hampaan poisto, mies lähti taas Tampereelle ja mummu oli eilen illalla tääl lasten kanssa apuna niin jäi. Näitä kieltolaisia mä en tuu paljastamaan, et kaikille tulee puhtaat paperit. Kukaan kun ei ole ilkeyttään postittanut myöhässä :)
  • 0

Miia sekä Elias 10/05 ja Eerika 12/07

Vasta sitten kun viimeinen puu on kaadettu, viimeinen joki myrkytetty, viimeinen kala kalastettu, ihminen huomaa ettei rahaa voi syödä. (Intiaanien viisautta)
Avatar
peikkotytt
 
Viestit: 2194
Liittynyt: 23.08.06 19:55
Paikkakunta: Oulu

ViestiKirjoittaja satsa » 16.05.08 11:41

Miisku kirjoitti:No jopas on mennyt :roll:


Minusta on kyllä menny ihan hyvään suuntaan :)

Ottaen huomioon sen edellisen kierroksen lopun, tais se aika kaaosta olla, monet jäi ilman paketteja jne, niin musta tää on kerrassaan loistava parannus :)
  • 0

satsa
 
Viestit: 3721
Liittynyt: 22.08.06 19:46
Paikkakunta: KY52

ViestiKirjoittaja Peppilotta » 16.05.08 11:49

Satsalle peesiä, ehdottomasti! Musta tää on nimenomaan oikeudenmukainen ja fiksu päätös emännältä, niin paljon tästä puhuttiin ennen kierrosten alkua.
  • 0

Pojat -05,-06 ja tyttö -09
Avatar
Peppilotta
Bannattu
 
Viestit: 3906
Liittynyt: 22.08.06 10:59
Paikkakunta: P-Savo

ViestiKirjoittaja Miisku » 16.05.08 12:21

Okei :D Se vaan alkuun kuulosti aika erikoiselle.
  • 0

Kuva
Avatar
Miisku
 
Viestit: 2249
Liittynyt: 22.08.06 10:45
Paikkakunta: Ristiina


 


Paluu Ongelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 28 vierailijaa