Yksittäiselle ravintolahehkulle mitään paikkaa?

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Yksittäiselle ravintolahehkulle mitään paikkaa?

ViestiKirjoittaja Oippa » 02.03.08 0:23

Oisin halunnut tukea yhtä etnokasta vegesuuntautunutta espoolaista luomuruokaa henkästyttävän pitkällä ruokalistalla ja lähes yhtä pitkällä naan-leivällä (per ruokailija) tarjoilevaa ravintolaa hehkuttamalla sitä ysvillä, mutta koska yritän nyt olla kiltti, en ala rikkoa (edelleenkään ei-kovasti arvostamaani) absoluuttista mainoskieltoa, joten en sitten laittanut sitä ruoka ja juoma-osastolle. Ja linkkivinkkikään ei ole kyseessä, koska sähkö ei ole ruokoo.

Jotta mites nyt suu pannaan? Tää ruokamesta on oikeesti jotain erilaista, ja erityisesti korkean moraalin ysviläisille soveliasta, joten haluaisin, että ravinteli ja potentiaaliset asiakkaat kohtaisivat!

(Oma lehmä ojassa tietty sikäli, että toivoisin tälle ravintolalle pitkiä ja asiakasrikkaita vuosia, koska tarkoitus ois käydä siellä vielä sata kertaa, ehkä enemmänkin.)
  • 0

Askel se on kvarkinkin askel.
Oippa
 
Viestit: 658
Liittynyt: 22.08.06 15:01
Paikkakunta: Vantaa

ViestiKirjoittaja ysv-foorumi5 » 02.03.08 12:25

Sopivin paikka olisi varmasti mainososio tai linkkivinkit (vaikka ei linkki olisikaan...)
  • 0

Avatar
ysv-foorumi5
 
Viestit: 198
Liittynyt: 16.06.07 20:41
Paikkakunta: YSV-foorumi

ViestiKirjoittaja Oippa » 06.03.08 16:30

Ei kannata, koska en edes itse jaksa koskaan lukea sitä. Ei ole helppoa olla yrittäjä.

En kyl diggaa tätä ysvin linjausta ollenkaan. Aikuiset, koulutetut ihmiset... Ah ja voih. Ei voine mittään. On tuolla lounasaikaan täyttä sentään.
  • 0

Askel se on kvarkinkin askel.
Oippa
 
Viestit: 658
Liittynyt: 22.08.06 15:01
Paikkakunta: Vantaa

ViestiKirjoittaja Pai_vi » 06.03.08 17:06

No laita edes mulle yv:tä, toi kuulostaa juuri mun paikalta :wink:
  • 0

Lapset 06/01, 11/02, 03/06
Avatar
Pai_vi
 
Viestit: 2063
Liittynyt: 22.08.06 12:35
Paikkakunta: Espoo

ViestiKirjoittaja Kappana » 06.03.08 20:37

No tuuppaa se nimi nyt vaan tuonne mainoksiin, minäkin haluan tietää :D Sitä paitsi ainakin minä käytän yleensä tuota "viimeisen käyntisi jälkeen tulleet viestit" toimintoa (ja tuskin olen ainoa), joten on ihan sama mille palstalle laitat, kunhan otsikko on tarpeeksi kuvaava.
  • 0

äiti, isi ja kaksi poikaa 10/03 ja 03/05

Ihmiset tahtovat kaikenlaista, vieraita tavaroita vieraista maista. Pian on kaapit täynnä kamaa, elämä kuitenkin yhtä ja samaa. Onneen ei tarvitse tavaraa hankkia, siihen ei tarvita edes pankkia.
- Uppo-Nalle
Kappana
 
Viestit: 1609
Liittynyt: 22.08.06 18:02
Paikkakunta: Suomen reunalla Espoossa

ViestiKirjoittaja Talvitar » 06.03.08 20:44

Kappana kirjoitti:No tuuppaa se nimi nyt vaan tuonne mainoksiin, minäkin haluan tietää :D Sitä paitsi ainakin minä käytän yleensä tuota "viimeisen käyntisi jälkeen tulleet viestit" toimintoa (ja tuskin olen ainoa), joten on ihan sama mille palstalle laitat, kunhan otsikko on tarpeeksi kuvaava.
No siis peesi. TODELLA monet käyttää tuota samaa toimintoa joten never fear, kyllä raflasuosituksesi tullaan lukemaan myös mainososiosta.
  • 0

Äiti -69, Tytöt 01/00 ja 03/04 sekä Poika 07/07
**Light thinks it travels faster than anything but it is wrong. No matter how fast light travels, it finds the darkness has always got there first, and is waiting for it. -- Terry Pratchett**

Keskustelupalsta kirjallisuudesta -- tervetuloa!!!
Avatar
Talvitar
 
Viestit: 8676
Liittynyt: 22.08.06 9:16
Paikkakunta: Vantaa

ViestiKirjoittaja Oippa » 06.03.08 22:19

No, okei sitte. On sille aika hyvät nettisivutkin, mutta halusin tulla kuulluksi tästä mainosasiasta! Tänks vaan! :D

Siis linkkivinkkeihin mäni.
  • 0

Askel se on kvarkinkin askel.
Oippa
 
Viestit: 658
Liittynyt: 22.08.06 15:01
Paikkakunta: Vantaa

ViestiKirjoittaja Pai_vi » 06.03.08 22:52

Kiitos :drool:
  • 0

Lapset 06/01, 11/02, 03/06
Avatar
Pai_vi
 
Viestit: 2063
Liittynyt: 22.08.06 12:35
Paikkakunta: Espoo


 


Paluu Ongelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 24 vierailijaa