Äänestäminen ja viestien muokkaus ei toimi

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Äänestäminen ja viestien muokkaus ei toimi

ViestiKirjoittaja Vieras » 06.01.08 18:20

En tiedä onko ongelma minussa vai palstassa vai missä, mutta en ole pitkään aikaan voinut osallistua äänestyksiin - tulee vain herjaus, että "viestin muotoa ei ole määritelty". En myöskään voi muokata omia viestejäni. Ja lisäksi joudun joka välissä kirjautumaan sisään uudelleen.

Asia ei häirinnyt, kun tässä pidempään olen käynyt täällä niin vähän, mutta nyt taas enemmän, joten alkaa häiritä. Voiko asialle tehdä jotain siellä administraation puolella? Vai onko ongelma täällä päässä?

Nimimerkillä atk-avuton :lol:

Vieras
 

ViestiKirjoittaja Vieras » 06.01.08 18:21

Niin ja minä siis olen Kreikanmeri :roll: Jostain syystä tämäkin viesti tuli "vieraan" postaamaksi, vaikka olin kyllä kirjoittaessani sitä sisään kirjautuneena :?

Vieras
 

ViestiKirjoittaja Administrator » 06.01.08 18:53

Hmm, aika outoa. Voisit ehkä kokeilla ensin vaikka tätä:

"Yleensä näihin on auttanut se että tyhjentää selaimesta cookiet eli evästeet. Tuo toiminto löytyy yleensä selaimen valikosta kohdasta 'Työkalut (Tools)' -> 'Asetukset (Settings)' ja sieltä valikoista selaamalla pitäisi löytyä 'Poista evästeet' tms. Ovat vähän eri tavalla eri selaimissa ja eri kielisissä versioissa.
Tämän jälkeen voi vielä sulkea selaimet ja avata uudestaan Ysvi. "
  • 0

Avatar
Administrator
Site Admin
 
Viestit: 3283
Liittynyt: 22.08.06 7:55
Paikkakunta: Tuusula


 


Paluu Ongelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa