Missä vika

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Missä vika

ViestiKirjoittaja Tupuna » 09.12.07 10:31

Miksi minulla ei näy terveys-sairaus-osio? Joskus näkyy, useimmiten ei. Voi olla että joku muukin osio näkyy vain joskus, en vaan muista mitä kaikkia pitäisi näkyä koska ei näy.
  • 0

Tupuna

ViestiKirjoittaja Marjapuuro » 09.12.07 19:56

:shock: Outoa.. Adminin heiniä tuo, käyn hätyyttämässä sitä asian kimppuun.
  • 0

*Pienpiirteinen*
"Piirrä mun ääriviivat etten hajoaisi taivaan tuuliin liian monta kertaa" -Alanko-
Marjapuuro

Re: Missä vika

ViestiKirjoittaja Marjapuuro » 09.12.07 20:45

Tupuna kirjoitti:Miksi minulla ei näy terveys-sairaus-osio? Joskus näkyy, useimmiten ei. Voi olla että joku muukin osio näkyy vain joskus, en vaan muista mitä kaikkia pitäisi näkyä koska ei näy.

Oletko siis aina kirjautuneena sisään??
  • 0

*Pienpiirteinen*
"Piirrä mun ääriviivat etten hajoaisi taivaan tuuliin liian monta kertaa" -Alanko-
Marjapuuro

Re: Missä vika

ViestiKirjoittaja Administrator » 10.12.07 9:43

Marjapuuro kirjoitti:
Tupuna kirjoitti:Miksi minulla ei näy terveys-sairaus-osio? Joskus näkyy, useimmiten ei. Voi olla että joku muukin osio näkyy vain joskus, en vaan muista mitä kaikkia pitäisi näkyä koska ei näy.

Oletko siis aina kirjautuneena sisään??

Juu tämä on oikeastaan ainoa järkeenkäypä selitys että käyttäjä ei ole kirjautuneena sisään ja siksi kaikki osiot eivät näy.
  • 0

Administrator
Site Admin

ViestiKirjoittaja Tupuna » 11.12.07 21:25

Olen kirjautuneena sisään kun tämä ongelma ilmenee. Mutta nyt olen keksinyt että jos painan "päivitä", niin kaikki osiot tulevat näkyviin.
  • 0

Tupuna

ViestiKirjoittaja Administrator » 11.12.07 22:18

Tupuna kirjoitti:Olen kirjautuneena sisään kun tämä ongelma ilmenee. Mutta nyt olen keksinyt että jos painan "päivitä", niin kaikki osiot tulevat näkyviin.

Tosi outo juttu, mutta ilmeisesti sivu ei ole jostain syystä aina täydellisesti päivittynyt jos päivittäminen auttaa. Noh, mutta hyvä jos kuitenkin tulevat näkyviin.
  • 0

Administrator
Site Admin

Paluu Ongelmat