Miksi mä lennän aina pihalle?

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Miksi mä lennän aina pihalle?

ViestiKirjoittaja Crow täällä » 20.09.07 9:22

Miksi pääsen kirjautumaan sisälle, mutta kun yritän lukea jotain, lennän foorumilta ulos ja ruudussa kysytään uudelleen käyttäjätunnusta. menee hermo :?

Crow täällä
 

Re: Miksi mä lennän aina pihalle?

ViestiKirjoittaja Administrator » 20.09.07 9:36

Crow täällä kirjoitti:Miksi pääsen kirjautumaan sisälle, mutta kun yritän lukea jotain, lennän foorumilta ulos ja ruudussa kysytään uudelleen käyttäjätunnusta. menee hermo :?



Yleensä on auttanut se että tyhjentää selaimesta cookiet eli evästeet. Tuo toiminto löytyy yleensä selaimen valikosta kohdasta 'Työkalut (Tools)' -> 'Asetukset (Settings)' ja sieltä valikoista selaamalla pitäisi löytyä 'Poista evästeet' tms. Ovat vähän eri tavalla eri selaimissa ja eri kielisissä versioissa. Tuota nyt voisi siis koittaa ainakin aluksi. Tämän jälkeen voi vielä sulkea selaimet ja avata uudestaan ysvi ja katsoa toimiiko kirjautuminen.
  • 0

Avatar
Administrator
Site Admin
 
Viestit: 3283
Liittynyt: 22.08.06 7:55
Paikkakunta: Tuusula

ViestiKirjoittaja Leppis » 21.09.07 18:12

Mullakin tekee tota ajoittain. Välillä useitakin kertoja yhdellä nettisessiolla ja sitten ei taas pitkään aikaan ollenkaan.

Selaimen evästeitä ynnä muita tyhjennellään säännöllisen epäsäännöllisesti. Viime aikoina useamminkin. Ja kun nyt mietin, niin tuota uloslento-ongelmaa ei ihan just ole ollut. Ehkä syy on siis siinä.
  • 0

Avatar
Leppis
 
Viestit: 1562
Liittynyt: 22.08.06 21:27
Paikkakunta: Turku


 


Paluu Ongelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa