Hymiöistä ja kuvista

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Hymiöistä ja kuvista

ViestiKirjoittaja tupla » 15.09.06 22:29

Osaiskos kukaan kertoa mulle miksi tässä näytöllä yksikään hymiö ei liiku minnekään???? :?
tulipas vaan mieleen kun näin tämän: [hop]
ikikuunapäivänä noi tyypit ei ole tällä näytöllä tehneet muuta kuin seistä jököttäneet, ja meinasin sydärin saada kerran kun näin niiden tekevän jonkun muun koneella aaltoja :shock:

Ja toinen ongelma on monien foorumille liitettyjen kuvien kanssa; kun ei vaan näy :? Eli kuvat täytyy kattoa sillain että painaa lainaa-nappulaa kun epäilee, että tässä saattaisi olla kuva - ja sitten copy-pastettaa uuteen ikkunaan sen paljastuvan kuvan osoitteen. Liian monimutkaista :twisted: :x
  • 0

Avatar
tupla
 
Viestit: 396
Liittynyt: 22.08.06 14:09
Paikkakunta: Ylivieska

ViestiKirjoittaja Leenu85 » 15.09.06 22:42

tota, onkohan sulla ne kaikki asetukset sun muut käyttäjätiedoissa oikein vai onko itse koneessa jotain häikkää? :shock:
  • 0

mää ja pojat: -83, -06 ja -07.
Avatar
Leenu85
 
Viestit: 3897
Liittynyt: 22.08.06 14:52
Paikkakunta: Lavia

Re: Hymiöistä ja kuvista

ViestiKirjoittaja Vimmaliini » 15.09.06 22:51

tupla kirjoitti:Osaiskos kukaan kertoa mulle miksi tässä näytöllä yksikään hymiö ei liiku minnekään???? :?
tulipas vaan mieleen kun näin tämän: [hop]
ikikuunapäivänä noi tyypit ei ole tällä näytöllä tehneet muuta kuin seistä jököttäneet, ja meinasin sydärin saada kerran kun näin niiden tekevän jonkun muun koneella aaltoja :shock:


Adminilla ei IE:llä hymiöt liikuneet mihinkään mutta firefoxilla liikku.... Se on siis joku asetus elikkäs tämä kun se kaivoi (englanninkielinen IE) asetus löytyy "tools" -> "advanced"-->"play animations in web pages"
  • 0

1/00, 6/01, 12/04 ja 10/10
Avatar
Vimmaliini
Site Admin
 
Viestit: 9791
Liittynyt: 22.08.06 8:25
Paikkakunta: Tuusula

Re: Hymiöistä ja kuvista

ViestiKirjoittaja tupla » 15.09.06 23:06

Vimmaliini kirjoitti:
tupla kirjoitti:Osaiskos kukaan kertoa mulle miksi tässä näytöllä yksikään hymiö ei liiku minnekään???? :?
tulipas vaan mieleen kun näin tämän: [hop]
ikikuunapäivänä noi tyypit ei ole tällä näytöllä tehneet muuta kuin seistä jököttäneet, ja meinasin sydärin saada kerran kun näin niiden tekevän jonkun muun koneella aaltoja :shock:


Adminilla ei IE:llä hymiöt liikuneet mihinkään mutta firefoxilla liikku.... Se on siis joku asetus elikkäs tämä kun se kaivoi (englanninkielinen IE) asetus löytyy "tools" -> "advanced"-->"play animations in web pages"


IE täälläkin, ja tää ongelma on ollut aina! Suomenkiel. versiosta löytyi vastaava kohta, mutta se oli jo valittuna. Muutin yhden muun asetuksen, ja toi aalto liikkui!! mutta sit se lopetti, kun lähdin innoissani kattomaan hyppeleekö muut minnekään :x
  • 0

Avatar
tupla
 
Viestit: 396
Liittynyt: 22.08.06 14:09
Paikkakunta: Ylivieska

ViestiKirjoittaja Administrator » 15.09.06 23:20

Onko käytössä Zone Alarm? Jos on, siellä jossain pitäisi olla asetus 'privacy settings' tms. ja jostain sieltä 'Custom' -> 'Animation' tms. -> poista valinta. Ei ole mulla käytössä mutta nopealla googletuksella jotain tuon suuntaista löytyi.
  • 0

Avatar
Administrator
Site Admin
 
Viestit: 3283
Liittynyt: 22.08.06 7:55
Paikkakunta: Tuusula

ViestiKirjoittaja tupla » 15.09.06 23:20

Tää on jotain henkimaailman hommaa :x :x
nyt toi aalto tekee aaltoja, mut mikään muu ei edelleenkään tee mitään. Enkä enää minäkään, minä meen nukkumaan. pöh.
  • 0

Avatar
tupla
 
Viestit: 396
Liittynyt: 22.08.06 14:09
Paikkakunta: Ylivieska

ViestiKirjoittaja tupla » 15.09.06 23:21

Administrator kirjoitti:Onko käytössä Zone Alarm? Jos on, siellä jossain pitäisi olla asetus 'privacy settings' tms. ja jostain sieltä 'Custom' -> 'Animation' tms. -> poista valinta. Ei ole mulla käytössä mutta nopealla googletuksella jotain tuon suuntaista löytyi.


kokeillaas tuo vielä....
  • 0

Avatar
tupla
 
Viestit: 396
Liittynyt: 22.08.06 14:09
Paikkakunta: Ylivieska

ViestiKirjoittaja tupla » 15.09.06 23:30

[onni] OoO [anbet] Kiitos Vimmaliini!!oot mun idoli tästä eteenpäin!

jäänköhän mä nyt tuijottaan näitä :lol: :oops: :roll: sensijaan että menisin [sex2] :oops:


*muoks* vielä värit oikeaan paikkaan...
  • 0

Viimeksi muokannut tupla päivämäärä 15.09.06 23:32, muokattu yhteensä 1 kerran
Avatar
tupla
 
Viestit: 396
Liittynyt: 22.08.06 14:09
Paikkakunta: Ylivieska

ViestiKirjoittaja Vimmaliini » 15.09.06 23:32

tupla kirjoitti:[onni] OoO [anbet] Kiitos Vimmaliini!! oot mun idoli tästä eteenpäin!

jäänköhän mä nyt tuijottaan näitä :lol: :oops: :roll: sensijaan että menisin [sex2] :oops:


Jos kumminkin tuo Admin :oops:
  • 0

1/00, 6/01, 12/04 ja 10/10
Avatar
Vimmaliini
Site Admin
 
Viestit: 9791
Liittynyt: 22.08.06 8:25
Paikkakunta: Tuusula

ViestiKirjoittaja tupla » 15.09.06 23:33

Vimmaliini kirjoitti:
tupla kirjoitti:[onni] OoO [anbet] Kiitos Vimmaliini!! oot mun idoli tästä eteenpäin!

jäänköhän mä nyt tuijottaan näitä :lol: :oops: :roll: sensijaan että menisin [sex2] :oops:


Jos kumminkin tuo Admin :oops:


OK, molemmat :D
  • 0

Avatar
tupla
 
Viestit: 396
Liittynyt: 22.08.06 14:09
Paikkakunta: Ylivieska


 


Paluu Ongelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 24 vierailijaa