Miten käyttää oikea oppisesti haku-toimintoa?

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Miten käyttää oikea oppisesti haku-toimintoa?

ViestiKirjoittaja tilma » 27.06.07 21:20

Olen siis tässä muutamana päivänä koittanut sen avulla hakea tiettyjä ketjuja laihoin tuloksin. Juuri äsken yritin hakea ketjua en opi ikinä sitomaan selkään. Kirjoitin sen siihen ylimpään sarakkeeseen.
Saan sieltä haun tuloksiksi samat kuin mitä saan viime kertasi jälkeen tulleet uudet viestit namiskan kautta.

Teenkö jotain väärin?
  • 0

Minä -81, mies -77, esikko 01/06 ja poju 03/08

KuvaKuva
Avatar
tilma
 
Viestit: 1685
Liittynyt: 23.08.06 18:04
Paikkakunta: Etelä-Suomi

ViestiKirjoittaja Bombus » 28.06.07 7:45

Olethan valinnut sen "etsi kaikilla annetuilla ehdoilla" heti siitä avainsana-kentän alta? Jos sinulla on siinä valittuna "Hae millä tahansa ehdolla tai käytä annettua hakujonoa", saat eteesi kaikki viestit, joissa esim. tässä tapauksessa on sana "en".
  • 0

http://kirjavakimalainen.blogspot.fi/
Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken.
Avatar
Bombus
 
Viestit: 10000
Liittynyt: 26.08.06 20:19
Paikkakunta: Kuopio

ViestiKirjoittaja Talvitar » 28.06.07 8:03

Mä laitoin hakulaatikkoon seuraavasti:
sitomaan AND selkään

Löytyi tämä: En ikinä opi sitomaan selkään

Lienee se mitä etsit?

Mä yleensä löydän kaiken etsimäni käyttämällä tuota AND ehtoa -- vielä jos suunnilleen muistaa missä osiossa viesti on, hakua voi kaventaa valitsemalla alasvetovalikosta sen kyseisen osion.
  • 0

Äiti -69, Tytöt 01/00 ja 03/04 sekä Poika 07/07
**Light thinks it travels faster than anything but it is wrong. No matter how fast light travels, it finds the darkness has always got there first, and is waiting for it. -- Terry Pratchett**

Keskustelupalsta kirjallisuudesta -- tervetuloa!!!
Avatar
Talvitar
 
Viestit: 8676
Liittynyt: 22.08.06 9:16
Paikkakunta: Vantaa


 


Paluu Ongelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 32 vierailijaa