Arietta kirjoitti:Minäkin joudun kirjautumaan useampaan kertaan. Ja jo ensimmäisen kerran jälkeen nimeni kyllä näkyy käyttäjälistassa, mutta en pääse mitään lukemaan. Ja sitten kun lopulta pääsen sisään ja painan "näytä viime käyntisi jälkeen tulleet viestit" niin niitä on ehkä kolme kappaletta... Eli siis ne mitä on ehtineet tulla viimeisen epäonnistuneen kirjautumisyrityksen jälkeen.
Tiiuli kirjoitti:Arietta kirjoitti:Minäkin joudun kirjautumaan useampaan kertaan. Ja jo ensimmäisen kerran jälkeen nimeni kyllä näkyy käyttäjälistassa, mutta en pääse mitään lukemaan. Ja sitten kun lopulta pääsen sisään ja painan "näytä viime käyntisi jälkeen tulleet viestit" niin niitä on ehkä kolme kappaletta... Eli siis ne mitä on ehtineet tulla viimeisen epäonnistuneen kirjautumisyrityksen jälkeen.
Mulla myös näin.
Talvitar kirjoitti:Tiiuli kirjoitti:Arietta kirjoitti:Minäkin joudun kirjautumaan useampaan kertaan. Ja jo ensimmäisen kerran jälkeen nimeni kyllä näkyy käyttäjälistassa, mutta en pääse mitään lukemaan. Ja sitten kun lopulta pääsen sisään ja painan "näytä viime käyntisi jälkeen tulleet viestit" niin niitä on ehkä kolme kappaletta... Eli siis ne mitä on ehtineet tulla viimeisen epäonnistuneen kirjautumisyrityksen jälkeen.
Mulla myös näin.
Ja mulla.
Administrator kirjoitti:Voi myös kokeilla kirjautua foorumilta ulos ja tyhjentää sen jälkeen cookiet (löytyy selaimien Tools valikon alta). Ja kirjautua tämän jälkeen uudelleen.
Leenu85 kirjoitti:miksi sivu ei muista mua, vaikka laitan aina ruksin siihen muista minut aina sisäänkirjauksen yhteydessä? lisäksi joudun kirjautumaan aina useampaan kertaan, ennen kuin pääsen sisään..
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 173 vierailijaa