Kuvaongelmaa

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Kuvaongelmaa

ViestiKirjoittaja Helinä » 07.09.06 10:24

Kertokaa minulle rautalangasta vääntäen, voiko cd rompulla olevia kuvia laittaa tänne näytille ja kuinka se tapahtuu :oops: Olen vähän "käsi" näiden kuvajuttujen kanssa....Digikameraa mulla ei ole, mutta joistain filmeistä olen teetättänyt noita levyjä.
Haluaisin, että ne kuvat tulis silleen, että: kun klikkaa tekstiä, niin saa kuvannäkyville. Eli tyyliin näin: Tässäpä meidän Henri --> kun klikkaa sitä tekstiä, saa sen kuvan nähtäviksi. Ei turhaan kuormittaisi sivua isoilla kuvilla, jotka on hidas avata hitaammalla koneella. Kuvat voi katsoa tai jättää katsomatta.

Mulla olis sillä kuvarompulla pari kivaa kuvaa meidän lapsista, voisin näyttää teillekin minkänäköisiä lapsia meillä on :wink: Ja voisimpa katsoa löytäisinkö itsestänikin jotain kuvaa. En muista löytyykö niistä mitään liinakuvia :roll:

Kiva, jos joku viitsisi auttaa :)
  • 0

Avatar
Helinä
 
Viestit: 10445
Liittynyt: 22.08.06 11:14
Paikkakunta: Pohjoinen

ViestiKirjoittaja jomppu » 07.09.06 10:27

kuvat pitää ladata nettiin, omalta koneelta linkittäminen ei onnistu valitettavasti.


*muoks* kyllä rompulta pitäs saada ladattua esim Photobucketin sivuille tai Imageshackiin - itse käytän ensimmäistä, sinne pitää rekisteröityä. Tuohon imageshackiin kai ei tartte...?
  • 0

haistakkee.

Kuva
Avatar
jomppu
Bannattu
 
Viestit: 7805
Liittynyt: 22.08.06 12:00
Paikkakunta: Joensuu

ViestiKirjoittaja gir@ffi » 07.09.06 10:28

Mene osoitteeseen photobucket.com ja kirjaudu sisään. Sinne voit sitten ladata ne kuvasi. Ja sieltä sitten tänne.
  • 0

gir@ffi
Bannattu
 
Viestit: 1560
Liittynyt: 24.08.06 13:01
Paikkakunta: Espoo

ViestiKirjoittaja gir@ffi » 07.09.06 10:33

Ja sitten siellä photobucketissa sen kuvan alla jonka olet sinne ladannut on tälläiset vaihtoehdot: URL, TAG ja IMG. Valitse niistä se img ja kopioi se (ctrl ja C yhtäaikaa) ja sitten liität sen tänne (ctrl ja v yhtäaikaa). Siis liität tähän kenttään mihin oot kirjoittamassa sitä juttua. Selitinköhän nyt jotenkin oudosti.
  • 0

gir@ffi
Bannattu
 
Viestit: 1560
Liittynyt: 24.08.06 13:01
Paikkakunta: Espoo

ViestiKirjoittaja Helinä » 08.09.06 11:40

Kiitos :D Pitää illalla kokeilla, josko kuvien laitto onnistuu.
  • 0

Avatar
Helinä
 
Viestit: 10445
Liittynyt: 22.08.06 11:14
Paikkakunta: Pohjoinen


 


Paluu Ongelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa