En saa lisättyä kuvaa galleriaan?

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

En saa lisättyä kuvaa galleriaan?

ViestiKirjoittaja edie » 04.04.07 20:06

Onkos galleriassa joku vika? Aiemmin oon onnistunut laittamaan kuvia. Nyt saan kuvan valittua ja lähetettyä ja tulee vielä se ruutu missä ilmoitetaan että kuvan lähetys onnistui. Sen jälkeen kun painaa jatka (lisätäksesi kuvat albumeihin) tuleekin virheilmoitus.

Pakko olis laittaa pari liinakuvaa :wink:
  • 0

Tyttöset 1/06, 4/08 ja 7/11
edie
Bannattu

ViestiKirjoittaja salamasanteri » 06.05.07 17:25

Sama vika ilmeni täällä :(
  • 0

Opiskelijaäiti ja kamalan ihanat lapset: flikat 11/02 + 10/09 ja poijaat 01/05 + 06/07
salamasanteri
Bannattu

Re: En saa lisättyä kuvaa galleriaan?

ViestiKirjoittaja Administrator » 06.05.07 19:04

edie kirjoitti:Onkos galleriassa joku vika? Aiemmin oon onnistunut laittamaan kuvia. Nyt saan kuvan valittua ja lähetettyä ja tulee vielä se ruutu missä ilmoitetaan että kuvan lähetys onnistui. Sen jälkeen kun painaa jatka (lisätäksesi kuvat albumeihin) tuleekin virheilmoitus.

Minkälainen virheilmoitus? Pystytkö vaikka ottamaan copy-pasten tekstistä minkä saat näkyviin. Ensimmäiseksi tulee mieleen että kuva on sen verran iso että galleria ei hyväksy sitä, mutta voi toki olla muitakin syitä, siksi tuo virheilmoitus helpottaisi ongelman selvittämiseksi.
  • 0

Administrator
Site Admin

ViestiKirjoittaja edie » 06.05.07 19:07

Administrator kirjoitti:
edie kirjoitti:Onkos galleriassa joku vika? Aiemmin oon onnistunut laittamaan kuvia. Nyt saan kuvan valittua ja lähetettyä ja tulee vielä se ruutu missä ilmoitetaan että kuvan lähetys onnistui. Sen jälkeen kun painaa jatka (lisätäksesi kuvat albumeihin) tuleekin virheilmoitus.

Minkälainen virheilmoitus? Pystytkö vaikka ottamaan copy-pasten tekstistä minkä saat näkyviin. Ensimmäiseksi tulee mieleen että kuva on sen verran iso että galleria ei hyväksy sitä, mutta voi toki olla muitakin syitä, siksi tuo virheilmoitus helpottaisi ongelman selvittämiseksi.

Kuvan laitto onnistui kun pienensin kuvaa. Kuva oli alkujaankin pienempi kuin mitä siellä lukee kokorajoituksena, mutta lukeeko siellä sitten väärin kun pienentäminen auttoi?
  • 0

Tyttöset 1/06, 4/08 ja 7/11
edie
Bannattu

ViestiKirjoittaja Administrator » 06.05.07 19:28

edie kirjoitti:
Administrator kirjoitti:

Kuvan laitto onnistui kun pienensin kuvaa. Kuva oli alkujaankin pienempi kuin mitä siellä lukee kokorajoituksena, mutta lukeeko siellä sitten väärin kun pienentäminen auttoi?

No muistikuvani mukaan olen itsekin joskus törmännyt siihen että tuo tiedoston kokorajoitus ei pidä ihan 100% aina paikkansa. Ilmeisesti tiedostotyyppi tms. saattaa hieman vaikuttaa siihen joskus. En osaa tarkkaan sanoa. Toinen vaihtoehto virheelle on myös se että kuvalle on asetettu leveysrajoitus, eli kuva voi olla maksimissaan 1024px leveä tai korkea kuva.
  • 0

Administrator
Site Admin

ViestiKirjoittaja Supris » 10.06.07 10:16

Minä tein äsken ittelleni oman gallerian, mutta en saa minäkään sinne kuvia lisättyä, vaikka ne on pienempiä mitä vaaditaan ja pienensin vielä lisääkin. Mulla siis herjaa jo siinä siirtovaiheessa, että siirto ei onnistu. Miksiköhän? Ilmeisesti minä oon vaan puupää ja tähän on joku ihan yksinkertainen ratkaisu, mutta kun en vain keksi mikä.

Niin ja olin siis siirtämässä kuvaa omalta koneelta, en netistä.
  • 0

minä -82, mies -80, tytöt -04, -07, -11 ja -13
Supris
Bannattu

Paluu Ongelmat