YV ilmoitus

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

YV ilmoitus

ViestiKirjoittaja hanna » 22.08.06 19:42

Miksi Yv ei tuu tohon näytölle vaaan se on sit tuolla ylhäällä pienellä.. nimimerkillä Sokea :?
  • 0

Avatar
hanna
 
Viestit: 1813
Liittynyt: 22.08.06 18:59
Paikkakunta: Pirkkala

ViestiKirjoittaja samani » 22.08.06 20:02

Onko sulla ruksi Käyttäjätiedoissa kohdassa "Pop up ikkuna uudesta yksityisestä viestistä"?

Sillä se heittää sulle popupin aina kun saat uuden viestin :) Ja toinen paikka, mihin voit laittaa ruksin on se "Ilmoita uudesta yksityisestä viestistä". Silloin sulle tulee s-postiin ilmoitus, kun saat uuden viestin :)
  • 0

En ma iloitse, en sure, huokaa
mutta metsän tummuus mulle tuokaa,
puunto pilven, johon päivä hukkuu,
siinto vaaran tuulisen, mi nukkuu,
tuoksut vanamon ja varjot veen;
niistä sydämeni laulun teen.
samani
 
Viestit: 5939
Liittynyt: 22.08.06 8:49
Paikkakunta: Pohojois-Pohojammaa

ViestiKirjoittaja hanna » 23.08.06 17:03

Mulla on noi molemmat mut ehkä tässä foorumissa ilmoitus tulee vain noin pienellä tuonne , kuten yhdistyksen sivuillakin, eikä isolla punaisella niinkuin infossa.

Pistin nyt sen et tiedottaa yv:stä sähköpostiin niin tulee ainakin sinne tieto jos en tästä huomaa.
  • 0

Avatar
hanna
 
Viestit: 1813
Liittynyt: 22.08.06 18:59
Paikkakunta: Pirkkala

ViestiKirjoittaja ragamuffin » 25.08.06 21:33

Mulla aukeaa pop-up- ikkuna ilmoittamaan uudesta viestistä, mutta että se aukeaa niin pop-upit ei saa olla estettynä. Mulla on pop-upien esto päällä ja olen sallinut ne täällä ja Infossa. Muuten en ikinä huomaisi että on uusi viesti tullut, kun tuo ilmoitus on niin pienellä. Tuolla Työkalut-valikossa on kohta Asetukset ja siellä voi määrittää ne osoitteet, joissa pop-upit on sallittuja (mozillassa).
  • 0

ragamuffin
Bannattu
 
Viestit: 4357
Liittynyt: 22.08.06 11:59
Paikkakunta: Savo


 


Paluu Ongelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 24 vierailijaa