Joulukalenterivaihto 2022 huhuiluketju

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.
Miauku tykkää tästä viestiketjusta.

Re: Joulukalenterivaihto 2022 huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Kuunkajon tonttu » 13.12.22 12:05

Hups, unohdin kirjoittaa sienien mukaan mitä ne ovat. Eli suppilovahveroita sieltä kuivattuna löytyi ja ihan on itse kerättyjä, tiedän hyviä paikkoja.

Huivista kyselit myös, ei ole minun tekemä, vaan yhden läheiseni. Joskus käytin huivia enemmänkin, mutta nyt ei ole viime vuosina tullut käytettyä, niin halusin antaa huivin eteenpäin hyvään kotiin :o) . Hoito-ohjetta ei ole antaa, itse olen pyrkinyt vain tuulettamaan sitä, jotta ei mene pahaksi. Joskus olen kyllä myös pessyt sen jollain hellävaraisella ohjelmalla.

Kuunkajon tonttu
 

Re: Joulukalenterivaihto 2022 huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Sarben tonttu » 14.12.22 9:43

Pahoittelut, tonttu huomasi vasta nyt, että olit huhuillut adventtikynttilä-polttovinkkejä. Tonttusi ei valitettavasti osaa asiassa auttaa, sillä ei itse polta adventtikynttilöitä :oops: .

Toivottavasti virtsakivet helpottavat pian!

T. Tonttusi

Sarben tonttu
 

Re: Joulukalenterivaihto 2022 huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Trillianin tonttu » 14.12.22 10:06

Hei Trillian!

Omenat on tosiaan kuivattu tonttupajalla, suomalaisista omenoista. Ja kiitos muuten karpalomaininnasta, sillä niistä tuli tontunkin suosikkeja, kun kalenteria tehdessä maistelin muutamia! [kuola]

On ollut kiva huomata, että olen ilmeisesti onnistunut ilahduttamaan. Toivottavasti sama jatkuu vielä kymmenen seuraavaa päivää! :o)

Trillianin tonttu
 

Re: Joulukalenterivaihto 2022 huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Syksyn tytön tonttu » 14.12.22 17:52

Hei Syksyn tyttö,
Piparminttu toimii loistavasti teenä haudutettuna hunajan kera. 1tl kupilliseen kiehuvaa vettä.
Jos haluaa tehdä omaa kosmetiikkaa, jalkakylpyjä tms toimii myös siihen.

Syksyn tytön tonttu
 

Re: Joulukalenterivaihto 2022 huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Syksyn tytön tonttu » 15.12.22 19:18

Hei Syksyn tyttö
Tonttua hävettää pikkusen, ei nyt tule täydellä varmuudella mieleen millaisen saippuan kalenteriin laitoin..
Laitatko vaikka kuvan hehkutuksiin niin osaan varmuudella sanoa millainen se on.

Syksyn tytön tonttu
 

Re: Joulukalenterivaihto 2022 huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Syksyn tytön tonttu » 17.12.22 7:14

Heippa syksyn tyttö, mulla oli kaksi vaihtoehtoa saippuaksi, koska olen itse saippua addikti.

Tuo kyseinen on lähtökohtaisesti käsi saippua, mutta soveltuu koko vartalolle, meillä jopa meikin puhdistukseen käytetty.

Syksyn tytön tonttu
 

Re: Joulukalenterivaihto 2022 huhuiluketju

ViestiKirjoittaja R83 tonttu » 17.12.22 12:42

Älä hyvä ihminen maista niitä vihertäviä keksejä, ne on jalkakylpypommeja. Unohtui näköjään laittaa ohje mukaan [auts]

R83 tonttu
 

Re: Joulukalenterivaihto 2022 huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Miukun tonttu » 17.12.22 19:43

Tonttu tunnustaa, että ei muista minkä saippuan lopulta laittoi, kun piti vaihtaa viime metreillä, kun alkuperäinen sisälsi vehnää. Jos kuvailet ( muoto, väri) tai otat kuvan saippuasta niin voisi kertoa mikä saippua kyseessä. Sininen on tontun bambulangasta kutoma kestorätti, mutta toimii varmasti myös patalappuna. Teet on muistaakseni veriappelsiini ja aavikonkerma punapensas eli rooibus teet.

Miukun tonttu
 

Re: Joulukalenterivaihto 2022 huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Miuku » 17.12.22 22:22

Uu! Kuulostaapa mahtavalta kiitos! No vähän meinasin että jos toi olisikin rätti mutta en ollut varma. Kuva toisessa ketjussa!
  • 0

Maailma ja maapallo ovat sama asia. Maailma on maapallon päällä!
Avatar
Miuku
 
Viestit: 4559
Liittynyt: 11.08.08 18:45
Paikkakunta: Tampere

Re: Joulukalenterivaihto 2022 huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Miukun tonttu » 18.12.22 10:40

Miuku kirjoitti:Uu! Kuulostaapa mahtavalta kiitos! No vähän meinasin että jos toi olisikin rätti mutta en ollut varma. Kuva toisessa ketjussa!

Saippua on Varsinais-Suomessa toimivan Gaarnan kuoriva saippua. Erikoiserä ja ei tällä hetkellä saatavilla. Tontulla saattaa olla myytävänä vielä yksi pala, jos kovasti ihastut.

Miukun tonttu
 

Re: Joulukalenterivaihto 2022 huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Rautalangan tonttu » 23.12.22 13:06

En tiedä miten hyvin Rautalanka olet perillä tontun henkilöllisyydestä, mutta tonttu itse hiffasi hiljattain että meillä taitaa olla sama työnantaja :D

Rautalangan tonttu
 

Re: Joulukalenterivaihto 2022 huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Rautalanka » 27.12.22 12:10

Mäkin hiffasin vasta erään somen kautta :D
  • 0

3/2011
9/2013
12/2016
Avatar
Rautalanka
 
Viestit: 18998
Liittynyt: 11.06.11 20:06
Paikkakunta: Etelä

Edellinen

 


Paluu Ongelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 40 vierailijaa