Joululahjavaihto 2019 HU-HU(u)iluketju

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Re: Joululahjavaihto 2019 HU-HU(u)iluketju

ViestiKirjoittaja Kuunkajo » 10.12.19 19:49

Kuunkajon tonttu kirjoitti:Tonttusi eksyi väärään paikkaan kyselemään... Uudestaan sitten: Luetko? Millaisia kirjoja tai lehtiä? Pidätkö vihreästä väristä?

Kyllä pidän vihreästä. Yksi lempivärejäni.
Tällä hetkellä lähinnä kuuntelen äänikirjoja, mutta pidän lukemisesta. Dekkareita, Nora Robertsia ( melkein kaikki luettuna), seikkailu romantiikka hömppää. En pidä scifikirjoista. Lehtiä luen monipuolisesti. Minulle tullut pitkään Kodin kuvalehti, mutta peruin tilauksen syksyllä. Vihreää lankaa luin, kun tuli vielä. AKu Ankasta valittuihin paloihin, Hesarista Iltasanomiin.
  • 0

Kuunkajo
 
Viestit: 1729
Liittynyt: 04.12.09 22:18
Paikkakunta: pk

Re: Joululahjavaihto 2019 HU-HU(u)iluketju

ViestiKirjoittaja Hapsiksen tonttu » 11.12.19 9:28

Hapsis, olethan saanut tekstarilla tiedon että lähetyksesi on noudettavissa ärrältä?

Hapsiksen tonttu
 

Re: Joululahjavaihto 2019 HU-HU(u)iluketju

ViestiKirjoittaja Hapsis » 11.12.19 10:52

Hapsiksen tonttu kirjoitti:Hapsis, olethan saanut tekstarilla tiedon että lähetyksesi on noudettavissa ärrältä?


Olen ja oon tänään menossa hakemaan. Mulla oli niin kamala työputki että unihdin koko asian ja eilen muistin. Huokaisin hieman helpotuksesta kun tajusin että se ei onneksi ole vielä lähtenyt takaisinpäin
  • 0

"Simppeli, soljuva ja järkeenkäyvä, mutta kun kaivelee pintaa syvemmältä, se onkin oletettua enemmän mutkalla"
Avatar
Hapsis
 
Viestit: 13175
Liittynyt: 22.08.06 11:07
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Joululahjavaihto 2019 HU-HU(u)iluketju

ViestiKirjoittaja Emilyn tonttu » 15.12.19 17:09

Emily!

Lahjasi on matkalla ja sen pitäisi saapua postilaatikkoosi tulevan viikon aikana.

[xmas]

Emilyn tonttu
 

Re: Joululahjavaihto 2019 HU-HU(u)iluketju

ViestiKirjoittaja emily » 18.12.19 7:28

Ihanaa [onni]
  • 0

emily
 
Viestit: 7162
Liittynyt: 21.12.06 10:30
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Joululahjavaihto 2019 HU-HU(u)iluketju

ViestiKirjoittaja vihersimpukan tonttu » 19.12.19 6:56

Hei vihersimpukka!

Kiva kuulla, että paketti pääsi perille! :) Hajamielinen (vai ekologinen :D ) tonttu unohti paketoida lahjan, joten se on sillä tavalla irrallaan postipaketissa, ettei sitä kannata avata ennen aattoa, mikäli haluaa sen aattoon asti säilyttää.

vihersimpukan tonttu
 

Edellinen

 


Paluu Ongelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa