Joulukalenterivaihto 2019 huhuiluketju

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Re: Joulukalenterivaihto 2019 huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Rautalangan tonttu » 04.11.19 15:28

Huhuu Rautalanka! :o)

Pajalla hyöritään kovasti, ja on aika tehdä muutamia lisäkysymyksiä:

Luetko lehtiä, ja jos, niin minkälaisia?
Pidätkö asioiden merkityksiä tärkeinä, vai onko tärkeämpää rationaalisuus?

Rautalangan tonttu
 

Re: Joulukalenterivaihto 2019 huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Muffinssin tonttu » 04.11.19 16:23

Muffinssi, kiva kun pidit kortista. [onni] Näin sen mummolareissulla ja jotenkin siitä tulit mieleen.
Ja reissuista puheenollen, jos niin sattuisi Tonttutoverilleni sopimaan, niin kävisikö sinulle myös paketin tuonti koti ovelle?

Muffinssin tonttu
 

Re: Joulukalenterivaihto 2019 huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Rautalanka » 04.11.19 19:49

Rautalangan tonttu kirjoitti:Huhuu Rautalanka! :o)

Pajalla hyöritään kovasti, ja on aika tehdä muutamia lisäkysymyksiä:

Luetko lehtiä, ja jos, niin minkälaisia?
Pidätkö asioiden merkityksiä tärkeinä, vai onko tärkeämpää rationaalisuus?
Kylläpäs piristi huonoa iltaa tämä huhuilu!
Luen lehtiä tosi harvoin. Tykkään kyllä, mutta ei ole aikaa. Jos on, luen esim tähdet ja avaruus, image, vulva (vai mikä se Unionin lehti onkaan) yms. Harvemmin ns naisten lehtiä.

Merkitys vai rationaalisuus? Ei tuohon voi vastata! Mulle on tärkeää asioiden tausta, ja ne voi olla tärkeitä molemmista syistä. Mutta tykkään kyllä että asioilla on konteksti, esim joulukuusesssa on kokonainen oksa varattu ysvikoristeille [onn] en mä oikeasti osaa sanoa tuohon mitään:D

Lähetetty minun Nokia 6.1 laitteesta Tapatalkilla
  • 0

3/2011
9/2013
12/2016
Avatar
Rautalanka
 
Viestit: 18998
Liittynyt: 11.06.11 20:06
Paikkakunta: Etelä

Re: Joulukalenterivaihto 2019 huhuiluketju

ViestiKirjoittaja tiinataina » 04.11.19 20:25

Tiinatainan tonttu kirjoitti:No heipä taas Tiinataina :)

Ensin kerron, että kalenterisi on muutamaa luukkua vaille valmis [xmas]
Mutta kysyn vielä pienen kiperän kysymyksen. Tai pari.

Koska ilmeisesti olet jo muutamana vuonna saanut kalenterin, haluaisinkin kysyä: Mikä olisi parasta mitä kalenterista voisi ilmestyä? Mikä saisi sinut todella ilostumaan? Nyt älä mieti liikaa vaan vastaa intuitiolla :)

Ja toinen: Onko sinulla joku asia aina hukassa, hävinnyt, kähvelletty tai mystisesti vaan "todella hyvässä tallessa"?


[onni] , minut saisi erityisesti ilostumaan joku ihana heijastin tai kestojuttu! Ja multa tosiaan häviää kaikkea mahdollista ja mahdotonta, mutta siitä saan syyttää kupeitteni hedelmiä. Useimmiten itse hukattuna on kuulimet eli puhelimen kuulokkeet. Tosin niitä en edes odota saavani, mutta sitähän sä kysyit :mrgreen: . Muoksmuoksmuoks...ai, niin ja toinen aika usein hukassa oleva tuote on mun hörhöhuulirasva.
  • 0

Viimeksi muokannut tiinataina päivämäärä 06.11.19 6:50, muokattu yhteensä 1 kerran
mä-75 ukko-76 ja lapset poika 8/00 ja tytöt 1/02,3/04,5/06,8/08, 11/10 ja 4/13
Avatar
tiinataina
 
Viestit: 4198
Liittynyt: 28.03.09 19:02
Paikkakunta: Mäntsälä

Re: Joulukalenterivaihto 2019 huhuiluketju

ViestiKirjoittaja paimenpojan tonttu » 05.11.19 7:26

Vielä olisi kysymys. Onko tarvetta kestotuotteille? Esim "talous"paperille, tiskirätille tai jollekin muulle?

paimenpojan tonttu
 

Re: Joulukalenterivaihto 2019 huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Muffinssin tonttu » 05.11.19 19:45

Pistän uudestaan uteluni, et varmaan sitä huomannut.

Muffinssin tonttu kirjoitti:Muffinssi, kiva kun pidit kortista. [onni] Näin sen mummolareissulla ja jotenkin siitä tulit mieleen.
Ja reissuista puheenollen, jos niin sattuisi Tonttutoverilleni sopimaan, niin kävisikö sinulle myös paketin tuonti koti ovelle?

Muffinssin tonttu
 

Re: Joulukalenterivaihto 2019 huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Fiinan tonttu » 06.11.19 11:10

FIINA

Vielä kaipailisin tarkennusta minkä tyylisesti buijoasi koristelet. Minkä paksuisia wahja tykkäät käyttää? yksivärisiä vai värikkäitä? selkeitä kuvia/hahmoja vai mielumin kuvioita? onko joku ehdoton nounou?

Jos saan järjestettyä paketillesi kotiin kuljetuksen (n. klo 17-18) niin onko jokin tietty arkipäivä kun olisi hyvä sille?

Fiinan tonttu
 

Re: Joulukalenterivaihto 2019 huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Paimenpoika » 06.11.19 16:38

paimenpojan tonttu kirjoitti:Vielä olisi kysymys. Onko tarvetta kestotuotteille? Esim "talous"paperille, tiskirätille tai jollekin muulle?


No olisi kyllä nenäliinojen tarve, mutta olen aika ronkeli niiden suhteen. Parhaaksi on osoittautunut vanhanaikainen äp-huppupyyhe, siis semmoinen yksinkertainen, jossa on molemmilla puolilla sitä koukkua. Toki muutkin ohuet joustofroteet käy. Paksuista en tykkää. Koko taitellun nessun luokkaa tai vähän isompi. Ymmärrän hyvin, jos tontun aika ei riitä metsästämään sopivaa kangasta.
  • 0

Kuusi lasta vuosilta 2006-2015
Avatar
Paimenpoika
 
Viestit: 2870
Liittynyt: 23.05.08 20:02
Paikkakunta: Lappi

Re: Joulukalenterivaihto 2019 huhuiluketju

ViestiKirjoittaja *OA*n tonttu » 06.11.19 19:09

Olisi muutamia kysymyksiä vielä!

-tykkäätkö askarrella?
-teettekö itse joulukortit?
-mitä tykkäät kosmetiikasta?

Kalenteri on jo tonttulan pikku kätösissä syntymässä kovaa vauhtia!

*OA*n tonttu
 

Re: Joulukalenterivaihto 2019 huhuiluketju

ViestiKirjoittaja *OA* » 06.11.19 22:30

*OA*n tonttu kirjoitti:Olisi muutamia kysymyksiä vielä!

-tykkäätkö askarrella?
-teettekö itse joulukortit?
-mitä tykkäät kosmetiikasta?

Kalenteri on jo tonttulan pikku kätösissä syntymässä kovaa vauhtia!

[pusi]
Tykkään askarrella yksin jonkin verran, lasten kanssa en juurikaan. Silloin tällöin olen kortteja tehnyt mutta en aikoihin enkä ajatellut tänäkään vuonna tehdä tai lähettää.
Käytän kosmetiikkaa, ripsari+puuteri+valokynä lähinnä töissä. Rasvaa kuluu talvisin käsiin ja kasvoihin, atopiaan taipuvainen iho. Jos tontulla olis tsi-puhdistusemulsion ohje joka kosteuttais samalla, olis se aika bueno ;)
  • 0

Villi nelikko:
01/09 ja 11/10 sekä 10/13, ja 12/18...niin ja kissa.
Avatar
*OA*
 
Viestit: 18044
Liittynyt: 26.05.11 20:50
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: Joulukalenterivaihto 2019 huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Fiina » 06.11.19 22:39

Fiinan tonttu kirjoitti:FIINA

Vielä kaipailisin tarkennusta minkä tyylisesti buijoasi koristelet. Minkä paksuisia wahja tykkäät käyttää? yksivärisiä vai värikkäitä? selkeitä kuvia/hahmoja vai mielumin kuvioita? onko joku ehdoton nounou?

Jos saan järjestettyä paketillesi kotiin kuljetuksen (n. klo 17-18) niin onko jokin tietty arkipäivä kun olisi hyvä sille?

Bujoilu on ollut viime aikoina vähän hiljaisempaa, mutta tykkään selkeistä kuvioista tai yksivärisistä. Ei mitään muuta ehdotonta nounouta paitsi epämääräiset söhröt.

Kotiinkuljetus onnistuu mikä päivä vaan. Keskiviikkoisin lähdetään kotoa kuuden aikaan, mutta silloinkin voi jättää takaovelle. Täällä ei kukaan kulje. Paitsi peurat ja sudet. Muina päivinä mun ainakin pitäisi olla kotona tuohon aikaan, tietty vähän riippuu menoista mutta periaatteessa.

Ja jee, ihanaa, kohta se on täällä. Joulukuu [onni]
  • 0

Fiina
 
Viestit: 4431
Liittynyt: 22.08.06 17:50
Paikkakunta: Varsinais-Suomi

Re: Joulukalenterivaihto 2019 huhuiluketju

ViestiKirjoittaja paimenpojan tonttu » 07.11.19 12:22

Paimenpoika kirjoitti:
paimenpojan tonttu kirjoitti:Vielä olisi kysymys. Onko tarvetta kestotuotteille? Esim "talous"paperille, tiskirätille tai jollekin muulle?


No olisi kyllä nenäliinojen tarve, mutta olen aika ronkeli niiden suhteen. Parhaaksi on osoittautunut vanhanaikainen äp-huppupyyhe, siis semmoinen yksinkertainen, jossa on molemmilla puolilla sitä koukkua. Toki muutkin ohuet joustofroteet käy. Paksuista en tykkää. Koko taitellun nessun luokkaa tai vähän isompi. Ymmärrän hyvin, jos tontun aika ei riitä metsästämään sopivaa kangasta.


Jos tonttu sattuu löytämään kätköistään sopivaa kangasta niin tykkäätkö ennemmin että reunat on vaan vedetty saumurilla vai että käännetty siististi ja ommeltu reuna piiloon, jos ymmärrät mitä tarkoitan. Ja kokoon saisiko tarkemmat mitat kun en itse nessuja käytä ja mielikuva on, että niitä on sekä semmoista taskukokoista useamman kerran taiteltua, että sit semmoista servetin tyylisesti taiteltua.

paimenpojan tonttu
 

Re: Joulukalenterivaihto 2019 huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Paimenpoika » 08.11.19 23:26

^Saumuroidut ehdottomasti. Koko sitä mitä sattuu jämistä tulemaan :D ehkä noin 15x15cm.
  • 0

Kuusi lasta vuosilta 2006-2015
Avatar
Paimenpoika
 
Viestit: 2870
Liittynyt: 23.05.08 20:02
Paikkakunta: Lappi

Re: Joulukalenterivaihto 2019 huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Mesoren tonttu » 09.11.19 18:39

Heipä hei!

Mahtaisitko olla kotosalla ensi tiistaina puoli kuuden -kuuden välillä tai sitä seuraavalla viikolla samaan aikaan? Olisi kuriiritonttu ajelemassa täältä Korvatunturilta sinne teille päin niihin aikoihin ja toimitus kotiovelle onnistuisi silloin.

Mesoren tonttu
 

Re: Joulukalenterivaihto 2019 huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Muffinssin tonttu » 09.11.19 21:16

Hei muffinssi!

Mitenkäs olet kotona esimerkiksi huomenna? Jos tonttutoverini sattuisi kulkemaan siitä ohi.

Muffinssin tonttu
 

EdellinenSeuraava

 


Paluu Ongelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 24 vierailijaa