Joulukalenteri huhuiluketju 2018

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Re: Joulukalenteri huhuiluketju 2018

ViestiKirjoittaja Fiina » 12.11.18 13:35

MAtkahuollon paketti käy, lähin noutopiste on Maskun Tokmannilla. Ja iik, on taas päässyt unohtumaan tässä kalenteria kootessa, että minäkin olen jotain saamassa [onni]
  • 0

Fiina
 
Viestit: 4431
Liittynyt: 22.08.06 17:50
Paikkakunta: Varsinais-Suomi

Re: Joulukalenteri huhuiluketju 2018

ViestiKirjoittaja Sarben tonttu » 12.11.18 14:29

SARBE

Voiko sulle laittaa paketin Matkahuollon kautta? Tuo hyvä tarjous houkuttaa... :o)

Sarben tonttu
 

Re: Joulukalenteri huhuiluketju 2018

ViestiKirjoittaja Usvan tonttu » 12.11.18 15:36

Vielä lisäkysymys: kuinka monta senttiä korkea bujosi kansi on?

Usvan tonttu
 

Re: Joulukalenteri huhuiluketju 2018

ViestiKirjoittaja Tiinatainan tonttu » 12.11.18 17:12

Hei Tiinataina!
Jos nyt käy sellainen virhe, että tonttusi löytää jostain energiabuustin viikolla ja saa torstaiksi paketin kasaan, niin käykö matkahuolto toimitukseen?

Tiinatainan tonttu
 

Re: Joulukalenteri huhuiluketju 2018

ViestiKirjoittaja tiinataina » 12.11.18 18:16

Tiinatainan tonttu kirjoitti:Hei Tiinataina!
Jos nyt käy sellainen virhe, että tonttusi löytää jostain energiabuustin viikolla ja saa torstaiksi paketin kasaan, niin käykö matkahuolto toimitukseen?


Hyvin käy , K-Market Kaunismäki olis hyvä kohde :D .
  • 0

mä-75 ukko-76 ja lapset poika 8/00 ja tytöt 1/02,3/04,5/06,8/08, 11/10 ja 4/13
Avatar
tiinataina
 
Viestit: 4198
Liittynyt: 28.03.09 19:02
Paikkakunta: Mäntsälä

Re: Joulukalenteri huhuiluketju 2018

ViestiKirjoittaja mamahjon tonttu » 13.11.18 8:07

Hei, samaa utelee tämäkin tonttu, käykö mamahjo Matkahuolto toimituksena jos tonttu ehtii ennen tarjouksen päättymistä postituspuuhiin :)?

mamahjon tonttu
 

Re: Joulukalenteri huhuiluketju 2018

ViestiKirjoittaja Usva » 13.11.18 10:36

Usvan tonttu kirjoitti:Vielä lisäkysymys: kuinka monta senttiä korkea bujosi kansi on?


Työssä oleva on n.19 cm, toinen on isompi eli A5-kokoinen Putingin piste, oisko se noin 25 cm (ei oo tässä likellä ni en voi mitata).
  • 0

Mie -74, poika -06 ja tyttö -08 (työhullu mies -67 joskus kotona) sekä lauma koiria. Siinäpä me.
Usva
 
Viestit: 5047
Liittynyt: 03.09.06 16:10
Paikkakunta: Pohjoinen Suomi

Re: Joulukalenteri huhuiluketju 2018

ViestiKirjoittaja mamahjo » 13.11.18 10:46

mamahjon tonttu kirjoitti:Hei, samaa utelee tämäkin tonttu, käykö mamahjo Matkahuolto toimituksena jos tonttu ehtii ennen tarjouksen päättymistä postituspuuhiin :)?


Tottahan toki käy :) Veikkaan, että ehdottaakin toimituspisteeksi ensimmäisenä kotikuntani mh-asiamiestä (perässä ei mitään kaupan nimeä), se on soppeli.
  • 0

Neljä ihmistä.
Avatar
mamahjo
 
Viestit: 6005
Liittynyt: 16.05.13 20:24
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

Re: Joulukalenteri huhuiluketju 2018

ViestiKirjoittaja Taroun tonttu » 13.11.18 16:18

Hei Tarou, vielä sellaista pohdin, että onko vartalonhoitotuotteet sinulla tuoksuttomia vai voiko olla tuoksua? Suhtautumisesi kuivattuihin hedelmiin, entäpä marmeladeihin?

Taroun tonttu
 

Re: Joulukalenteri huhuiluketju 2018

ViestiKirjoittaja Maddyn tonttuli » 13.11.18 19:17

maddy

Samaa kyselen kuin muutkin, sopiiko Matkahuollon kautta lähetys, jos tonttu hyödyntäisi tuon tarjouksen? Entä jos kuriirin onnistuisi torstaina 15.11. tuoda kalenterin kotiovelle, oletteko kotona?

Maddyn tonttuli
 

Re: Joulukalenteri huhuiluketju 2018

ViestiKirjoittaja maddy » 14.11.18 16:54

Maddyn tonttuli kirjoitti:maddy

Samaa kyselen kuin muutkin, sopiiko Matkahuollon kautta lähetys, jos tonttu hyödyntäisi tuon tarjouksen? Entä jos kuriirin onnistuisi torstaina 15.11. tuoda kalenterin kotiovelle, oletteko kotona?

Matkahuollon kautta käy. Miten mä muistelisin laittaneeni ilmoittautumiseenikin sen. Mutta Toijalan matkahuolto käy hyvin.

Ja huomenna just puoliso ei ole päivällä kotona, vaikka yleensä on, ja itsekin olen työreissulla, mutta toki täällä väkeä on, kun miehen firma ja sen työntekijät on kyllä täällä. Päiväsaikaan paketin saa jättää halutessaan vaikka talliinkin firman työntekijöille, kunhan tekee selväksi, että se on mulle eikä firmalle. Oikeastaan kotona ollaan varmimmin vasta klo 19 ja siitä eteenpäin, kun jos esikoisen flunssa ei pahaksi äidy, sillä on baletti illalla. Mutta jos kuriiri uskoo tänne löytävänsä, paketin saa jättää kuistin penkillekin. Niin TNT:kin tekee. :mrgreen: (Ei tänne siis mun mielestä vaikea ole löytää, mutta monella iskee epätoivo, kun lähimpien naapurien jälkeen ehtii ajaa parisataa metriä eikä mitään vieläkään näy... Epätoivon hetkestä ei tarvi ajaa enää montaa kymmentä metriä, että meille tuleva tienhaara löytyy.)
  • 0

Minä, puoliso, lapset 07/13, 04/16 & 4/20 sekä koira.
Avatar
maddy
 
Viestit: 5116
Liittynyt: 30.08.13 10:53
Paikkakunta: Akaa

Re: Joulukalenteri huhuiluketju 2018

ViestiKirjoittaja Kiikun tonttu » 14.11.18 18:23

Kiikku hoi!

Vielä muutama viime hetken varmistus:
Käytätkö koruja? Minkälaisia ja minkä tyylisiä?
Tykkäätkö askarrella?
Luetko? Mitä? Kirjoja, lehtiä? Mistä aiheista tai tyylilajeista?

Ihan hyvällä mallilla kalenteri on, mutta ei ole tulossa vielä Matkahuollon euron tarjouksella. :wink:

Kiikun tonttu
 

Re: Joulukalenteri huhuiluketju 2018

ViestiKirjoittaja kiikku » 14.11.18 22:45

Kiikun tonttu kirjoitti:Kiikku hoi!

Vielä muutama viime hetken varmistus:
Käytätkö koruja? Minkälaisia ja minkä tyylisiä?
Tykkäätkö askarrella?
Luetko? Mitä? Kirjoja, lehtiä? Mistä aiheista tai tyylilajeista?

Ihan hyvällä mallilla kalenteri on, mutta ei ole tulossa vielä Matkahuollon euron tarjouksella. :wink:


Koruja en oikeastaan käytä korviksia lukuunottamatta ollenkaan. Pääasiallisesti korvissa käytän jotain H&M/Glitter/yms. halpiksia. Tykkään vaihdella niitä usein. Roikkuvia korviksia en juurikaan käytä. Eli ihan perus palloja, kiviä tai jotain kukkia mm.

En tykkää askartelusta ja hyvin olen tämän saanut lapsiinkin tartutettua. Nekään ei juurikaan askartele.

Luen aika paljon. Enemmänkin haluaisin, mutta en vain ehdi. Kirjoissa suosin hömppää tai tositarinoihin perustuvia teoksia. Lehtiä luen silloin tällöin. Lähinnä sisustuslehtiä.

Toivottavasti näistä oli jotain apua :)
  • 0

Mä -78, "isosisko sisilisko" 01/06, "pikkuveli tyhmä peli" 05/09 (lainaukset lasten suusta :) )
Avatar
kiikku
 
Viestit: 10124
Liittynyt: 22.08.06 11:31
Paikkakunta: Uusimaa

Re: Joulukalenteri huhuiluketju 2018

ViestiKirjoittaja Syksyn tyttötonttu » 15.11.18 7:26

Hei onko sinulla kestovanulappuja tai tarvetta sellaisille?

Syksyn tyttötonttu
 

Re: Joulukalenteri huhuiluketju 2018

ViestiKirjoittaja nipsun tonttu » 15.11.18 8:01

Hei nipsu,

Tonttusi täällä kyselee vielä, käyköhän sinullekin tuo Matkahuollon paketti? :)

Entä millaisia kirjoja luet? Onko sinulla lemppari- (tai inhokki)suklaata? Vielä on viime hetken tilaisuus vaikuttaa, jos toivot kalenterista tupsahtavan jotain erityistä ;)

Kalenteri on oikein hyvällä mallilla jo, kohta saat sen käsiisi :D

nipsun tonttu
 

EdellinenSeuraava

 


Paluu Ongelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 25 vierailijaa