Joulukalenteri huhuiluketju 2018

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Re: Joulukalenteri huhuiluketju 2018

ViestiKirjoittaja P. Punapipo » 03.10.18 18:53

Hei SHIVANI


Ihan superhauskaa olla tonttusi! Oikeasti OoO
Mulla on jo monta ideaa valmiina, ja osa jo kaivettu esille. Pyytäisin vielä tarkennusta pariin juttuun.

- Strategiset mitat? (jalkapohjan pituus, pohkeen leveys, käden/hansikkaan koko, pipon koko)?
- Tuleeko sun käytettyä huiveja tai kaulaliinoja?
- Mitä mieltä olet harmaasta väristä? Määrittele tarkemmin se violetti/lila minkä sanoit olevan yksi lempiuväreistä, minkä värinen se on sulle?
- Kirjoitit, ettet tarvi enempää keittiörättejä, koskeeko tämä myös kestotalouspaperia?
- lempihahmo kirjallisuudessa? Fanitatko jotain tv-sarjaa tms erityisesti?

Tässä näitä alkuun, lisää kysymyksiä tulee varmaan pian!

P. Punapipo
 

Re: Joulukalenteri huhuiluketju 2018

ViestiKirjoittaja Boyanin tonttu » 04.10.18 6:26

Heipä hei Boyan ja onpa ihanaa tehdä just sulle kalenteria!!!

Pari kysymystä tuli heti mieleen:
Kengännumero? Käden koko? Onko teillä tulisijaa? Tykkäätkö saunoa? Alkoholi - uhka vai mahdollisuus? Lempikirjailija? Lempimusiikkigenre?

Lisääkin tulee vielä ehkä mieleen, eli seuraahan tätä tonttukanavaa. 8)

Boyanin tonttu
 

Re: Joulukalenteri huhuiluketju 2018

ViestiKirjoittaja Rautalangan tonttu » 04.10.18 10:23

Rautalangan tonttu täällä kuumeisesti miettii kalenteria. Osa luukuista on jo tiedossa, osa suunnitteilla ja osasta ei vielä aavistustakaan mut kyl ne sieltä tulee :).

Vähän kyselisin alkuun samoja mitä täällä näyttää muillakin olevan
-käden ja jalan kokoa ja onko mahdollisesti tälläisille tarvetta vai jo ihan riittämiin?
-Sitten kun luin sun nimen esittelystä ja tiedän saman nimisen henkilön muutamasta fb ryhmästä niin mahtaakohan sulla olla nimikaimoja vai onko oletettavaa, että olet sama henkilö?
-sinulla on keliakia, uskallatko käyttää tuotteita joita olen itse tehnyt gkuleenittomista aineista jos osaan vain olla käyttämättä samaa kauhaa kuin tavallisiin jauhoihin mutta kotona käytössä gluteenia sisältäviä tuotteita.

Seuraile lisää tätä kanavaa, eiköhän ole tulossa lisää kysymyksi vastaan. [xmas]

Rautalangan tonttu
 

Re: Joulukalenteri huhuiluketju 2018

ViestiKirjoittaja Rautalanka » 04.10.18 10:59

Mox, vastasin tonne toiseen ketjuun ton fb-asian takia :)

Lähetetty minun ANE-LX1 laitteesta Tapatalkilla
  • 0

3/2011
9/2013
12/2016
Avatar
Rautalanka
 
Viestit: 19022
Liittynyt: 11.06.11 20:06
Paikkakunta: Etelä

Re: Joulukalenteri huhuiluketju 2018

ViestiKirjoittaja shivani » 04.10.18 21:24

Ihan superhauskaa olla tonttusi! Oikeasti OoO
Mulla on jo monta ideaa valmiina, ja osa jo kaivettu esille. Pyytäisin vielä tarkennusta pariin juttuun.

Ja nyt sitten pitää odottaa pieni ikuisuus, että selviää kuka olet... (näin pidät hullua jännityksessä :lol: )

- Strategiset mitat? (jalkapohjan pituus, pohkeen leveys, käden/hansikkaan koko, pipon koko)?
Pahan heiti, ei aavistustakaan ja ihan yhtä vähän on aavistusta missä mittanauha on. tähän pitänee palata huomenissa kun käyn kylässä käsityöihmisen luona.
Sen verran kuitenkin sanon jo tässä, että minkäänlaisia päähineitä en osaa käyttää. Lapaset ja sormikkaatkin jää vähälle käytölle, kun niillä ei voi ajaa autoa. Kynsikkäät... kämmenikkäät... mitä ikinä ovatkaan, siis sellaiset joissa jää sormenpäät näkyviin, tulisi varmasti käyttöön.
Itse kun kudon villasukan pitkää vartta (osaan siis tehdä varren mutta en jalkaterää) seiskaveikalla niin
Aloitus silmukoita on 72
10 krs resori
50 krs -> kavennus
4 X 20 krs -> kavennukset väleissä
ennen kantapäätä 56 silmukkaa jäljellä.
Tosin näillä ohjeilla sain kaverilta kerran stay up mittaset sukat. Oli vähän löysempää käsialaa ku mulla :lol:

- Tuleeko sun käytettyä huiveja tai kaulaliinoja?
Näitä käytän molempia. Mitään kovin kutittavaista en kuitenkaan pysty käyttämään

- Mitä mieltä olet harmaasta väristä? Määrittele tarkemmin se violetti/lila minkä sanoit olevan yksi lempiuväreistä, minkä värinen se on sulle?
Harmaa on ihan kiva väri kun sitä ei ole liikaa.
violetti/lila. en osaa määritellä sen tarkemmin. Mun mielestä siitä ei ole kamalaa sävyä. Mulla on täällä ysvillä käytössä se lilapohjainen ulkoasu, siinä on todella kauniita sävyjä.

- Kirjoitit, ettet tarvi enempää keittiörättejä, koskeeko tämä myös kestotalouspaperia?
Voiko niitä olla koskaan liikaa? :D Kestotalouspapereita meillä on aika paljon ja mutta paljon niitä käytetäänkin ja pestään harvoin, joten makaavat pyykkikorissa. Mulla on useampaa eri materiaalia, mutta vielä en ole löytänyt sitä oikeasti hyvää ja imukykyistä.

- lempihahmo kirjallisuudessa? Fanitatko jotain tv-sarjaa tms erityisesti?
En mä tiedä lempihahmoista. Jos mietin mitä mieluiten luen niin Leena Lehtolainen ja Seppo Jokinen on kirjailijoita joiden henkilöhahmot uppoo muhun. Tykkään kirjoista (ja ohjelmista) joissa menneisyys ja nykyisyys kietoutuvat yhteen tai jossa on murhamysteereitä,
Ohjelmien suhteen olen kaiken kirjava... Tähtiportti, näkijä, criminal minds, xena, ensisilmäyksellä ja outlander ovat ainakin sarjoja joista olen katsonut kaikki jaksot, osan useampaankin kertaan.
  • 0

Outo, mutta onnellinen
kera Mörököllin, Tirpan (12/10) ja Toukan (7/13)
Avatar
shivani
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 27.05.13 9:56
Paikkakunta: Lieto

Re: Joulukalenteri huhuiluketju 2018

ViestiKirjoittaja suhvin tonttu » 05.10.18 10:23

Moi suhvi!
Sain kalenteriviestistä jo paljon inspiraatiota, kiitos!
Muutama kysymys heräsi:

- Sopiiko sinulle villa? Käytätkö asusteita (huiveja, pipoja tms.)? Mikä on päänympäryksesi?
- Tuoksukynttilät - jees vai noups?
- Millainen sisustaja olet? Mitä värejä pidät esillä arkena, entä joulun aikaan?
- Mitkä ovat lempipelejäsi? Mitä pelejä sinulta jo löytyy?


Palaan tähän ketjuun vielä syksyn edetessä, joten muistahan tulla vilkuilemaan! Vastata voit myös joulukalenteriketjuun!
T. Tonttusesi

suhvin tonttu
 

Re: Joulukalenteri huhuiluketju 2018

ViestiKirjoittaja suhvi » 05.10.18 12:00

suhvin tonttu kirjoitti:Moi suhvi!
Sain kalenteriviestistä jo paljon inspiraatiota, kiitos!
Muutama kysymys heräsi:

- Sopiiko sinulle villa? Käytätkö asusteita (huiveja, pipoja tms.)? Mikä on päänympäryksesi?

siedän ja en, lapasia ja sukkia käytän sujuvasti mut kaulalla/päässä saattaa kutittaa. Päänympärys n. 54 . Päähineitä käytän jos on pakko, mielellään en peruspipoja. Huiveja joo.

- Tuoksukynttilät - jees vai noups?

juups

- Millainen sisustaja olet? Mitä värejä pidät esillä arkena, entä joulun aikaan?

laiska, ja siks meillä on ihan samat värit ja verhot ympäri vuoden. Keittiössä vaaleaa pitsiä ja pastellisävyjä, olkkarissa liilanvoittoista riemunkurjavaa. Lastenhuoneet on isolla musta-harmaa pienellä turkoosi+muut kirkkaat värit. Ylipäänsä vahvat sävyt. Olkkariin sopii KAIKKI voimakkaat värit


- Mitkä ovat lempipelejäsi? Mitä pelejä sinulta jo löytyy?

lemppareitani on castles of mad king ludwig (ja siihen on lisäosakin), afrikantähti retkikunnat, tietokilpailu- ja sanapelit.

Meillä on ainakin scrabble, alias, pari vanhaa trivialia, muuttuva labyrintti, kasa legolautapelejä, rappakalja, ...apua, paljon muitakin...


Palaan tähän ketjuun vielä syksyn edetessä, joten muistahan tulla vilkuilemaan! Vastata voit myös joulukalenteriketjuun!
T. Tonttusesi



Kiva kun kyselit :o)
  • 0

suhvi
 
Viestit: 5568
Liittynyt: 25.07.07 17:09
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joulukalenteri huhuiluketju 2018

ViestiKirjoittaja maddyn tonttuli » 05.10.18 14:46

Heippa maddy!

On kivaa tehdä kalenteria juuri sinulle! Paljon ideoita tuli jo esittelystäsi, mutta muutama kysymys pulpahti tonttulin mieleen myöskin.

Tykkäätkö polttaa kynttilöitä? Saako kynttilä tuoksua?

Millainen sisustus teillä on, entä millaisia värejä löytyy keittiöstä?

Millainen värimaailma miellyttää sinua? Onko jotain ehdottomia inhokkivärejä tai -tyylejä?

Juotko teetä? Entä kahvia? Miten suhtaudut alkoholiin? Entä saippuakupliin?

Jalan koko?

Lempparisuklaa?

Millaisista asioista lapsesi pitävät?

Tässä näin alkuun pari pientä kysymystä :mrgreen: Tonttuilemisiin! [xmas]

maddyn tonttuli
 

Re: Joulukalenteri huhuiluketju 2018

ViestiKirjoittaja Usvan tonttu » 05.10.18 15:22

Heippa vain!

Osuitpa minulle sopivaksi tontutettavaksi, monenlaista ideaa heti heräsi!

Bujoilu on mulle tuttu vain etäisesti, vaikkakin kiehtovaa. Tarkoitatko tarroilla mitä vain tarroja, vai jotain erityisiä bujoiluun tarkoitettavia? Miten ääriviivatarrat? Käytätkö tai haluaisitko käyttää myös pieniä leimasimia?

Tykkäätkö käyttää neulottuja tai virkattuja vaatteita? Jos, niin millaisista väreistä pidät? Kyselen myös mittoja: päänympärys, ranteen ja pohkeen ympärys, jalkaterän pituus, käden mitta kämmenen juuresta keskisormen päähän?

Sanoit olevasi melko kaikkiruokainen karkkien ja pähkinöiden suhteen, mutta jos pitäisi valita ihan top 3 a) joulusuklaista b) muista karkeista, millaiset listat sinulla olisi?

Pidätkö lukemisesta? Elokuvista? Runoista? Aforismeista?

Juodaanko teillä kahvia taikka teetä, ja jos, niin millaisia? Maistuvatko makukahvit, onko tee mieluiten valkoista, vihreää, mustaa vai vaikkapa rooibosta?

Kerroit, että olet huono leipoja, mutta kiinnostavatko sellaiset vinkit, jotka ovat niin superhelppoja että pieni koululainenkin onnistuu niissä jo ensi kerralla?

Tällaisia kyselee tällä kertaa utelias tonttusi [heart]

Usvan tonttu
 

Re: Joulukalenteri huhuiluketju 2018

ViestiKirjoittaja maddy » 06.10.18 10:26

Mua on huhuiltu. [onni] Vastaan kursivoituna tuonne lainauksen sisään.

maddyn tonttuli kirjoitti:Heippa maddy!

On kivaa tehdä kalenteria juuri sinulle! Paljon ideoita tuli jo esittelystäsi, mutta muutama kysymys pulpahti tonttulin mieleen myöskin.

Tykkäätkö polttaa kynttilöitä? Saako kynttilä tuoksua? Pimeään aikaan tulee poltettua kynttilöitä jonkin verran niillä korkeilla paikoilla, jotka eivät ole välittömästi lasten tai koiran tönäistävissä. Eli yhden senkin päällä, takanreunalla (siellä lähinnä tuikkuja) ja sellaisessa lasimaljassa koristehiekkaan istutettuna keittiön n. metrin korkean rengin kaapin päällä. Tuikkukokoisia kuluu ehkä eniten, mutta nyt kun olen tuon lasimaljan keksinyt, poltan tosiaan välillä muutakin. Ja kynttilä saa tuoksua ja tykkäänkin siitä, kunhan tuoksu ei ole liian voimakas. Kaverin toimiessa aikanaan partylite-myyjänä tuli joskus tehtyä hutiostoja, kun tilasin katalogista haistelematta, mutta nekin onneksi saa poltettua ulkona lyhdyssä.

Millainen sisustus teillä on, entä millaisia värejä löytyy keittiöstä? Mä yritin miettiä adjektiiveja kuvatakseni meidän sisustusta ja tuli mieleeni lähinnä "keskeneräinen", "sekainen". Jotain ajatuksia on, mutta toteutus välillä ontuu. :lol: Jos lähdetään värimaailmasta niin aika vähän on värejä ylipäänsä. Kaikki seinät on valkoisia ja kalusteet mustanruskeita tai mustia (paitsi makkarissa valkoiset kalusteet ja yksi liila seinä, vaikka et sitä kysynytkään). Keittiössä kaapistotkin on valkoiset ja työtasot vaaleaa marmorijäljitelmää ja ruokailuryhmä musta. Väriä löytyy oikastaan astioista, kun käytössä on Pentikin Omena-sarja, jossa on siis keltaista. Muut värit on piilossa kaapeissa tiskiharjasta, keittiöpyyhkeistä ja keittiöräteistä lähtien. Ei kun onhan keittiön verhokapassa viininpunaista ja jotain beigeä sen lisäksi. Missään tapauksessa en vastusta värejä, päädyn vaan usein kaupassa tylsempään vaihtoehtoon, vaikka olen pyrkinyt opettelemaan värien käyttöön, kun ne käyttöön päätyneet värikkäät jutut sitten ilahduttaa kumminkin kovasti. Viime aikoina olen harjoitellut mm. hankkimalla keittiörättejä, joissa on väriä (taitaa olla yksi kukkakuvioinen, pinkki-valkoraidallinen, vaalea pinkki ja mintunvihreä), vaikka ne enimmän aikaa kaapissa ovatkin. Silti tykkään, kun ovat nättejä esiin otettaessa.

Millainen värimaailma miellyttää sinua? Onko jotain ehdottomia inhokkivärejä tai -tyylejä? Tykkään siis kovasti väreistä ja oikeastaan mitään inhokkivärejä tai -tyylejä ei mulla edes ole, vaikka ehkä sisustuksessa liian moderni ja toisaalta se liian hörhelöromanttinen eivät ole mun juttuja kotona, vaan jotain siitä väliltä. Hih,yritin miettiä, voisinko kuvailla tykkäämisiäni jotenkin tarkemmin. Meinaisin sanoa, että tykkään lämpimistä väreistä, mutta googletus tiesi kertoa, että kyllä mun silmää miellyttää enemmän kylmemmät sävyt - se ei näemmä korreiloikaan sen kanssa, että olen itse vilukissa. [auts]

Juotko teetä? Entä kahvia? Miten suhtaudut alkoholiin? Entä saippuakupliin? Juon aika satunnaisesti teetä. Joskus tulee kausia että tulee juotua vähän useampana iltana viikossa iltateetä ja välillä sitten menee useampi kuukausi ilman. Sen sijaan kahvia mä juon kyllä päivittäin. Ja käytän alkoholia kohtuullisesti: Siideriä, viiniä, skumppaa, liköörejä - mutta en pääsääntöisesti yhtä aikaa :mrgreen: - oluet, väkevät viinat ja konjakit jätän muille. Saippuakuplia puhallellaan lasten kanssa aina joskus. Ne tykkää, minä otan ehkä vähän kierroksia siitä, kun yleensä jompi kumpi kippaa saippuavedet maahan. Ennen tuota hetkeä, homma on kaikille ihan leppoisaa...

Jalan koko? Kai mä alan vähitellen myöntää, että jalka on kuopuksen syntymän jälkeen 41 eikä enää 40. Jalkapohja senttimitalla jotakuinkin 25-25,5cm.

Lempparisuklaa? Ne on kaikki hyviä! Maitosuklaa, tummasuklaa ja valkoinenkin suklaa, vaikka ei kai johonkin suklaan määritelmään menekään. Täytesuklaina tai suklaakuorrutettuina tuotteina suklaapähkinät ja lakritsi- tai salmiakkisuklaat on ihan [kuola] . Minttusuklaa, suklaarusinat, kinuski-merisuolasuklaa... Jatkanko listaa? Voitaneen todeta, että tykkään suklaasta. :lol:

Millaisista asioista lapsesi pitävät? Musta tuntuu, että ne ilahtuu ihan kaikesta. Ne on siitä aika helppoja, kun kaikki mainoslahjoista lähtien tuntuvat olevan pop. Esikoisen silmät loisti eilen, kun se sai kuulla, että tapahtumassa saatua heijastinta ei tarvitsekaan palauttaa tapahtuman lopuksi vaan sen sai omaksi. Jotain mainitakseni tarrat, "jalokivet" ja muut kiiltävät tai kimmeltävät aarteet, eläimet - etenkin hevoset, koirat ja kissat, jne on tykättyjä teemoja molemmilla. Ja lisäksi molemmat on melkoisia sokerihiiriä. Alle kolmevuotiaan kuopuksen suhteen en ole myöskään huolissani pienistä osista muuten kuin hukkumisen kannalta.

Tässä näin alkuun pari pientä kysymystä :mrgreen: Tonttuilemisiin! [xmas]
  • 0

Minä, puoliso, lapset 07/13, 04/16 & 4/20 sekä koira.
Avatar
maddy
 
Viestit: 5120
Liittynyt: 30.08.13 10:53
Paikkakunta: Akaa

Re: Joulukalenteri huhuiluketju 2018

ViestiKirjoittaja Tiinatainan tonttu » 06.10.18 11:56

Tulin vain ilmoittamaan, että täällä ollaan [hei] Kysymyksiin palaan myöhemmin [xmas]

Tiinatainan tonttu
 

Re: Joulukalenteri huhuiluketju 2018

ViestiKirjoittaja Tobin sunttu » 06.10.18 12:50

Sub hei!

Kiva tehdä sinulle kalenteri. [onni]

Paria juttua kysyisin näin alkuun...

Onko sinulla tulevaisuudessa kylpyammetta käytössäsi? Tuleeko sinulle lehtiä, jos ei, mitä tulisi jos tilaisit niitä? Minkä värisiä eläintenkarvoja teillä pyörii? Oletteko kaikkiruokaisia? Tykkäätkö leipoa? Entä lukea? Onko teillä CD-soitin vai millä tekniikalla kuuntelette joululaulut? Saako nelijalkaisiakin muistaa? Käytätkö koruja, jos niin millaisia? Onko arkessasi jotain joka on aina hukassa?

Tobin sunttu
 

Re: Joulukalenteri huhuiluketju 2018

ViestiKirjoittaja Boyan » 06.10.18 13:53

Boyanin tonttu kirjoitti:Heipä hei Boyan ja onpa ihanaa tehdä just sulle kalenteria!!!

Pari kysymystä tuli heti mieleen:
Kengännumero? Käden koko? Onko teillä tulisijaa? Tykkäätkö saunoa? Alkoholi - uhka vai mahdollisuus? Lempikirjailija? Lempimusiikkigenre?

Lisääkin tulee vielä ehkä mieleen, eli seuraahan tätä tonttukanavaa. 8)


Jee huhuilua!
Sellasta kokoa 38 käytän suurimmaksi osaksi, tykkään kun sukka istuu napakasti. Käsi on hyvin peruskokoinen, miten tuota nyt sit ilmaisis. :D Sairaalatöissä meni sekä haskakoko S että M ja steriileissä 7,5.
Meillä ei ole minkäänsortin tulisijaa.
Saunotaan talvikaudella jonkin verran. Tällä hetkellä saunomisen apuvälineinä on iso muovinen purkki ja lasten muoviastiaston kuppi. :mrgreen: Tuoksujakin yritetään käyttää, rajoitteena vaan tosiaan se, että monissa saunatuoksuissa on kaikensorttisia keinotekoisia parfyymeja ja ne ei mulle sovi.
Alkoholi ehdottomasti mahdollisuus.
Voiko kukaan sanoa yhtä lempikirjailijaa. :mrgreen: :lol: Tällä hetkellä menossa on Gabaldonin sarjan loppupää. Ikisuosikkeihin kuuluvat sekä Montgomery että Alcott. Nora Robertsin pikkusarjoja löytyy hyllystä monia. Kaari Utrio ja Kristiina Vuori on hyviä. Lisäksi hyllyssä metritolkulla fantasiaa.
Musiikkimaku - koska oon vaan tällanen fiiliskuuntelija niin mitään varsinaista genreä en osaa sanoa. Anna Puu ja PMMP sekä Paula Vesala, Ultra Bra ja SMG on sellasia, joihin palaan aina uudelleen. Antti Tuisku on ihku. Tykkäilen myös tietyistä suomi-rap-artisteista, mutta niissä oon krantumpi. Kaija Koo. <3 En tykkää Jenni Vartiaisesta.

Tiiä auttoko näistä nyt mikään mitään, mutta jee joka tapauksessa!
  • 0

"Lähettäkää minulle kirjoja, jotka päättyvät hyvin..."
Avatar
Boyan
 
Viestit: 9579
Liittynyt: 18.05.11 16:47
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joulukalenteri huhuiluketju 2018

ViestiKirjoittaja Syksyn tyttötonttu » 06.10.18 18:35

Noniin, syksyn tyttö. Nyt on tonttupajan aivoriihi polkastu käyntiin ja ensimmäiset ajatukset kirjattu ylös eli tässä siis muutama kysymys joihin kaipaisin tarkennusta vielä.

Suklaat, sanoit että mintusta et tykkää etkä myöskään minttutäytteisestä suklaasta. Onko kaikki muut maut hyviä? Entäs tykkäätkö valkosuklaasta vai maitosuklaasta vai tummasta vai kaikista yhtä paljon?

Tykkäätkö selailla joululehtiä? Mikäli tykkäät niin mitkä osiot niistä jää parhaiten mieleen ja mitä pääsääntöisesti niistä etsit?

Menettekö jonnekkin viettämään jouluaattoa vai tuleeko teille aatoksi vieraita? Onko teillä lasten kanssa aattoperinnettä esim aattona erikoisaamupala yhdessä syötynä?

Askarteletko? Mieluiten yksin vai lasten kanssa? Minkälaisia käsitöitä teet mieluiten?

Näillä pääsen varmasti eteenpäin ja suunnittelemaan kalenteria [xmas]

Syksyn tyttötonttu
 

Re: Joulukalenteri huhuiluketju 2018

ViestiKirjoittaja syksyn tyttö » 07.10.18 5:51

Jee, huhuilua.

Täytesuklaat ylipäätänsä on aika vähän mistä tykkään, esim liköörit eivät maistu. Valkosuklaastakaan en kauheasti välitä, maito-, tumma- ja raakasuklaa maistuvat.

Tykkään selata joululehtiö, niistä ehkä tunnelmat jää parhaiten mieleen ja etsin ideoita kattauksiin ja koristeluihin.

Me ollaan joulunaika ihan kotona, lasten isä ehkä tulee aatoksi meille. Aamulla syödään yleensä mitä kaapista löytyy, erikoisaamupala voiskin olla miettimisen arvoinen kun lapsetkin jo vähän paremmin jaksaa keskittyä.

Askartelen mielelläni lasten kanssa, harvoin yksin on mahdollistakaan.
  • 0

poika 7/2010, tyttö 12/2012, poika 10/14
Avatar
syksyn tyttö
 
Viestit: 5261
Liittynyt: 17.05.13 12:27
Paikkakunta: Nurmijärvi

EdellinenSeuraava

 


Paluu Ongelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa