Joulukalenteri 2017 Huhuiluketju

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Re: Joulukalenteri 2017 Huhuiluketju

ViestiKirjoittaja nindadan tonttu » 03.10.17 13:41

Heippa nindada [xmas] [xmas] [xmas]

Kivaa päästä tekemään kalenteria sulle [onni] Aloitetaan kysymyksillä jalan, käden ja pään koosta :wink:

nindadan tonttu
 

Re: Joulukalenteri 2017 Huhuiluketju

ViestiKirjoittaja nindada » 03.10.17 13:43

[onni] [onni] [onni]

Jeee!! Jalka on 38 ja pään ja käden mittailen kotona. :o)
  • 0

nindada
 
Viestit: 15286
Liittynyt: 11.01.11 16:31
Paikkakunta: Oulu

Re: Joulukalenteri 2017 Huhuiluketju

ViestiKirjoittaja mamahjo » 03.10.17 15:44

Oooooo huhuilua [onni] Ja voi jukupätkä olen tonttuni niin iloinen että juuri sinä olet tonttuni, varmasti olet hommaan kaikken paras tänä vuonna [pusi]
  • 0

Neljä ihmistä.
Avatar
mamahjo
 
Viestit: 6005
Liittynyt: 16.05.13 20:24
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

Re: Joulukalenteri 2017 Huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Jodelien tonttu » 03.10.17 16:23

Heippahei Jodelie!!! Ei mulla vielä ole mitään kysyttävää, mutta halusin vain kertoa kuinka innoissani olen tekemässä sulle kalenteria :) pää kuhisee ideoita ja toivon kovasti, että onnistun ilahduttamaan kun sen aika koittaa [onni]

Jodelien tonttu
 

Re: Joulukalenteri 2017 Huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Paurian tonttu » 03.10.17 17:44

Hei Pauria, sinulla oli tosi kiva esittely, onpa hauskaa tehdä kalenteri juuri sinulle!
Lämmittelykysymys: maistuuko kahvi, tee vai molemmat? Entä glögi?

Paurian tonttu
 

Re: Joulukalenteri 2017 Huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Pauria » 03.10.17 18:41

Heippa! Teen ystävä olen sekä itse että lapset, nimenomaan mustan teen. Yrttiteet on nykyään raskausaikana kielletty. :? Kahvia meillä juo kyllä mies, mutta vain perinteistä, ei makukahveja. Glögikin maistuu sekä minulle että lapsille. :D
  • 0


Mä ja aviomies -84 yhdessä 2002 ->, Joonatan 07/03 -06/15, Tuhkimus (L.) 02/05 Belle (I.) 08/06 Veli (A.) 07/08 rv 26+0, Hai (Tiina, M.) 07/10 rv 29+3 Asterix (pikku-A.) 05/16 Idefix (I-B) 03/18 rv 30+2
sekä Tesla Puudeli
Päikky
Avatar
Pauria
 
Viestit: 18140
Liittynyt: 11.08.11 18:02
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Joulukalenteri 2017 Huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Hapsiksen tonttu » 03.10.17 19:22

Hapsis! Olet puhelimeni autocorrectin mukaan Hapatus :mrgreen: Sain jo hyviä ideoita esittelystäsi, joten ainakaan heti ei ole kysymyksiä. Palaan myöhemmin asiaan...

Hapsiksen tonttu
 

Re: Joulukalenteri 2017 Huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Rautalanka » 03.10.17 20:16

Rautatonttu kirjoitti:Jaahas Rautalanka, esittely antoi aika vapaat kädet tai ainakin näin ymmärsin [xmas]

Mites tuo joulu teillä tuppaa kulkemaan? Kuusi vai ilman kuusta? Koristelua noin muuten? Sukujoulu vai oman perheen kesken? Entä jouluruoat, onko ne kuinka perinteistä tai perinteetöntä?
Ooh, huhuilua!! [Heart]

Siis niinkö aatto ja päivät? No varmaan ihan perinteisesti meille tulee kotiin mun vanhemmat ja isosisko, mikäli sisko on siinä kunnossa että pystyy olemaan seurassa. Syödään ja herkutellaan. Jouluruoat on perinteiset, kinkut ja laatikot ja rosollit. Joulupäivänä sitten jotain muuta sitten. :) kuusi on ja näin. Yleensä ollaan käyty jo aattona päivällä lasten joulukirkossa, niin on sitten se osa lusittu ajoissa :D

Eipä muuta tosiaan ole muuta eksaktia toivetta kalenteriin, paitsi että ei krääsää mutta herkkua saa olla :)

Sent from my KIW-L21 using Tapatalk
  • 0

3/2011
9/2013
12/2016
Avatar
Rautalanka
 
Viestit: 19022
Liittynyt: 11.06.11 20:06
Paikkakunta: Etelä

Re: Joulukalenteri 2017 Huhuiluketju

ViestiKirjoittaja rva W » 03.10.17 20:35

rva W:n tonttu kirjoitti:Hei rva W! Onpa mukava saada tehdä sinulle kalenteri :D Kivaa, että meiltä löytyy monta samaa kiinnostuksen kohdetta [xmas]


Jee! En malta odottaa joulukuuta [onni]
  • 0

Isosisko 01/10 ja pikkuveli 07/15

Keskustelutaitoon ei kuulu vain oikeiden asioiden sanominen oikeassa paikassa, vaan myös väärien asioiden sanomatta jättäminen houkuttelevalla hetkellä. - Dorothy Nevill
Avatar
rva W
Bannattu
 
Viestit: 21562
Liittynyt: 26.07.10 19:13
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joulukalenteri 2017 Huhuiluketju

ViestiKirjoittaja *OA*n tonttu » 03.10.17 20:40

Heipä hei! Ilahduin aivan tavattomasti, kun sain juuri sinut tonttuiltavakseni! Pari kysymystä:

Käytätkö koruja? Korvikset, puuhelmet, riipukset nauhassa? Hiuskoristeet?

Mikä olisi kaikkein mieluisin asia, mikä kalenterista voisi tulla?

*OA*n tonttu
 

Re: Joulukalenteri 2017 Huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Heipin tonttu » 03.10.17 21:15

Hei Heipi!

Kiitos kattavasta esittelystä! Mulla onkin jo pari ideaa keksittyä! Muutama kysymys näin alkuun:

- onko Sulla tai lapsilla allergioita?
- jalan, kengän, pään, käsien yms koot olisi kiva saada, jos Tässä vaikka löytyisi jotain sen tapaista :)
- onko Sulla jotain tiettyjä puutteita nyt juuri, puuttuuko myssyä tai tossua?
- millaisia kirjoja luet, Entä katsotko telkkaria?

Heipin tonttu
 

Re: Joulukalenteri 2017 Huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Maishan tonttu » 03.10.17 21:19

Hei Maisha

Esittelysi oli kuin olisin omaani lukenut. Muutama lisäkysymys tuli mieleen, mutta ajattelin ensin etsiä vastauksia täältä Ysviltä. Luultavimmin kuitenkin tulen vielä takaisin tähän ketjuun hakemaan vastauksia.

Mutta ajattelin vain ilmoittaa, että mielessäni olet. Ja ostin minä tänään jo ensimmäisen jutunkin kalenteriisi 8)

T: Utelias-Aatu Tonttu :)

Maishan tonttu
 

Re: Joulukalenteri 2017 Huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Kuunkajon tonttu » 03.10.17 21:28

Hei Kuunkajo! [hei]

Ihanaa olla tonttusi! Päässäni surraa ideoita, kypsyttelen niitä alkuun ja huhuilen kohta lisää. 8)

Kuunkajon tonttu
 

Re: Joulukalenteri 2017 Huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Maisha » 03.10.17 22:01

Maishan tonttu kirjoitti:Hei Maisha

Esittelysi oli kuin olisin omaani lukenut. Muutama lisäkysymys tuli mieleen, mutta ajattelin ensin etsiä vastauksia täältä Ysviltä. Luultavimmin kuitenkin tulen vielä takaisin tähän ketjuun hakemaan vastauksia.

Mutta ajattelin vain ilmoittaa, että mielessäni olet. Ja ostin minä tänään jo ensimmäisen jutunkin kalenteriisi 8)

T: Utelias-Aatu Tonttu :)


Ihanaa kuulla sinusta, Utelias-Aatu Tonttu! [onni] Viestisi ilahdutti. Niin kivaa saada sinulta kalenteri. :D
  • 0

lapsi 9/14
Avatar
Maisha
 
Viestit: 2772
Liittynyt: 24.01.14 21:44
Paikkakunta: Uusimaa

Re: Joulukalenteri 2017 Huhuiluketju

ViestiKirjoittaja *OA* » 04.10.17 7:01

*OA*n tonttu kirjoitti:Heipä hei! Ilahduin aivan tavattomasti, kun sain juuri sinut tonttuiltavakseni! Pari kysymystä:

Käytätkö koruja? Korvikset, puuhelmet, riipukset nauhassa? Hiuskoristeet?

Mikä olisi kaikkein mieluisin asia, mikä kalenterista voisi tulla?

Ihana aamunavaus tulla ysville ja huomattu että on kaipailtu [onni]
Käytän koruja, harvemmin korviksia ja nekin pitää olla niitä ei läpi koruja. Mulla on yhdet nepparikorvikset jotka on vanhoista hopealusikoista tehty, niitä käytän juhlatilanteissa. Käsikoruista tykkään, helmistä ja sit sellasista leveistä muovirannekoruista. Ja kaulakoruja,yleisemmin äidiltä saatua hopeakorua jossa on mun vihkisormukset (sormiin ei ole 4vuoteen mahtuneet ne :( ), mutta paljon myös erillaisia riipuksia ja puuhelmiä. Niissä tykkään että pituutta löytyy. Juhliin tulee laitettua välillä hiuspantoja ja tytöt lainailee niitä myös.

Kaikista mieluisin asia kalenterista....hmm tää on paha. Ehkäpä joku pieni joulukoriste, tonttu istumaan hylkynreunalle tai joulukuuseen ripustettava koriste. Kuusessakin alkaa enemmän olla muistokoristeita kuin kaupan pallosarjan palloja. Siel on vaikka mitä ja aina mukaan mahtuu jotain josta muistais joka joulu että tän mä sain mun tontulta. Ennen miestä ja lapsia mulla oli peruspalloja, nyt kuuseen tulee joka vuos 1-4 koristetta Kanadasta miehen tädiltä. On pingviiniä ja kyyhkyjä, lumihiutaleita ja perhosia, luistimia ja lahjapaketteja. Ja kesällä ostettiin joulupallo Joulupukin pajamyymälästä, eli sekaan mahtuu mitä vain :)
  • 0

Villi nelikko:
01/09 ja 11/10 sekä 10/13, ja 12/18...niin ja kissa.
Avatar
*OA*
 
Viestit: 18047
Liittynyt: 26.05.11 20:50
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

EdellinenSeuraava

 


Paluu Ongelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa