Joulukalenteri 2016 huhuiluketju

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.
Kuunkajo tykkää tästä viestiketjusta.

Re: Joulukalenteri 2016 huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Sirkun metallitonttu » 23.12.16 8:14

Tän päivän luukun sisällössä on ihan hiukan alkoholia, tilkka konjakkia oli litraan laitettava keittovaiheessa. Uskaltaisin imettäessä silti syödä sitä itsekkin. Ja sopii hyvin kinkun kanssa, näin minulle kehuttiin. Itse tein ekaa kertaa tätä.

Sirkun metallitonttu
 

Re: Joulukalenteri 2016 huhuiluketju

ViestiKirjoittaja mamahjon tonttu » 23.12.16 9:51

Hei Mamahjo, toivottavasti olet pitänyt kalenterista!

Tonttu alkoi miettimään, että glögi-luukku on puuttunut kokonaan kun hehkutus oli mennyt ohi, mutta sieltähän se löytyi kysymyksen kera. Eli ne vihreät ovat kardemummaa :)

Käyttäisin ehkä mustaherukkamehua, mutta miksei vaaleakin glögi voisi toimia!

mamahjon tonttu
 

Re: Joulukalenteri 2016 huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Moi Satuhahmo » 23.12.16 10:16

Budjetista: tonttusi on pätevä matematiikassa, ahkera kierrättäjä ja taitava vaihtokauppojen tekijä :-) Kalenteriisi on hankittu kaupan hinnoilla vain muutama syötävä juttu eli ei huolta!

Moi Satuhahmo
 

Re: Joulukalenteri 2016 huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Tonttu tohina » 23.12.16 10:24

Trillian,

Tonttu on vähän käyttänyt lapsitonttujen apua tuon siementontun/-lumiukon tekemisessä. Siksi voi olla vähän vaikeaa tunnistaa, kumpi se on. Sen tontun/lumiukon voi ripustaa ulos käyttämällä ylijäämäsukkahousua. Linnut saavat napattua siemeniä sukkahousun verkon raoista.

http://pompulat.blogspot.fi/2012/12/jou ... ville.html

Tonttu tohina
 

Re: Joulukalenteri 2016 huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Trillian » 23.12.16 10:32

Kiitos :) Se on lumiukkotonttu selvästi. Esikoinen olikin sitä mieltä, että linnut voisivat syödä siitä. Mä ajattelin, että ne ei saa sukkahousun läpi mitään. Pitää vielä miettiä, uskaltaako sitä laitta ulos, ettei lintujen ruokintapaikasta tule kissojen ruokintapaikkaa :lol:
  • 0

lapset 8/03 & 10/06 & 04/10
Avatar
Trillian
 
Viestit: 4924
Liittynyt: 15.05.07 18:35
Paikkakunta: Luxemburg

Re: Joulukalenteri 2016 huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Syksyn tytön tonttu » 25.12.16 11:22

Hei,

Jos haluat harrastaa hieman salapoliisityötä niin jouluaaton luukun sisältö on vihje. Myös lebkuchenien valmistajasta / ostospaikasta voi tehdä päätelmiä.

Vielä hetken salaperäinen tonttusi

Syksyn tytön tonttu
 

Re: Joulukalenteri 2016 huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Pettynyt tonttu » 25.12.16 14:01

Kyllä minä niin mieleni pahoitin. :( Joulupäivä on kohta illassa. Selasin ties kuinka monennen kerran kaikki jouluaaton hehkutukset, eikä minun kalenteriani ole edelleenkään hehkutettu. Taaskaan. :cry: Itkusilmässä luen muiden kalentereiden hehkutuksia. :cry: Ei kiitoksia, ei edes tietoa siitä, että viimeinen paketti olisi avattu.

Pettymys on niin suuri, että en ehkä halua enää ensi vuonna osallistua. :cry:

Pettynyt tonttu
 

Re: Joulukalenteri 2016 huhuiluketju

ViestiKirjoittaja mamahjo » 25.12.16 14:10

^Voi ei! [hali] Todella, todella, TODELLA ikävää, että kuitenkin näin käy, vaikka kuinka muistutetaan ja painotetaan sitä hehkutuksen tärkeyttä! Kyllä sen ymmärtää, jos on tilanteessa ettei heti pääse hehkuttamaan, tai reissussa ja paketti unohtunut tai jotain, mutta oikeasti, mitä on tapahtunut, ettei ole muka sitä ihan pientä hetkeä aikaa, että käy hehkuttamassa? Onko oikeasti joku, jonka mielestä sen oman kalenterin hehkutuksien lukeminen ei ole niin mukavaa, että ei tajua että se on niin suuri osa tätä?

Oikeasti minuakin harmittaa, ärsyttää ja suoraan sanottuna vituttaa puolestasi! [hali]
  • 6

Neljä ihmistä.
Avatar
mamahjo
 
Viestit: 6005
Liittynyt: 16.05.13 20:24
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

Re: Joulukalenteri 2016 huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Lili » 25.12.16 14:50

Voi ei pettynyt tonttu! Kurja juttu!
  • 0

Elämässä tarvitaan siivet ja juuret. Juurevaa elämää ja siipiään etsimässä Lili, mies ja M.
Avatar
Lili
 
Viestit: 3536
Liittynyt: 18.05.08 16:05
Paikkakunta: Savo

Re: Joulukalenteri 2016 huhuiluketju

ViestiKirjoittaja rva W » 25.12.16 15:02

No höh, onpa kurja kuulla! Aina voi tulla joku este, mutta se ei ole minusta hyväksyttävää jos jollain säännönmukaisesti hehkutus jää. Siitä tulee niin vahvasti olo että ei arvosta toisen tekemää työtä yhtään.
  • 0

Isosisko 01/10 ja pikkuveli 07/15

Keskustelutaitoon ei kuulu vain oikeiden asioiden sanominen oikeassa paikassa, vaan myös väärien asioiden sanomatta jättäminen houkuttelevalla hetkellä. - Dorothy Nevill
Avatar
rva W
Bannattu
 
Viestit: 21562
Liittynyt: 26.07.10 19:13
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joulukalenteri 2016 huhuiluketju

ViestiKirjoittaja heipi » 25.12.16 15:06

Voi ei. Todella kurjaa, pettynyt tonttu.
  • 0

Äiti äkäpussi (-79), Pippuriprinsessa (-08) ja Tirriäinen (-10)
sekä pari karvakaveria: Utelias Uuno ja Pikku Myy
Avatar
heipi
 
Viestit: 2894
Liittynyt: 25.08.08 18:41
Paikkakunta: Rauma

Re: Joulukalenteri 2016 huhuiluketju

ViestiKirjoittaja ninja11 » 25.12.16 16:23

Minulla jäi ainakin aaton hehkutus vasta tälle päivälle kun eilen ei ollut hyvää hetkeä käydä surffailemaan :(
  • 0

Poikanen 05/11.
Avatar
ninja11
Bannattu
 
Viestit: 1768
Liittynyt: 28.12.10 12:09
Paikkakunta: Espoo

Re: Joulukalenteri 2016 huhuiluketju

ViestiKirjoittaja Louhilou » 25.12.16 16:23

Mä olen hehkuttanut kännyllä kipeänäkin sen pari riviä mitä pystyy tekemään vaikka on puoli päätä errorissa. Ihan siksi että se päivän ylläri on kiva juttu siinä kipupäivässäkin.

Tekisi mieli ehdottaa että bannia ensi vuodeksi jos on x määrä päiviä ilman rapsaa eikä kiitä edes aattona. Emännät päättää.

Lähetetty minun GT-I9305 laitteesta Tapatalkilla
  • 4

"Elämä on kai yksinkertaista
Niille jotka ei kulje umpihangessa"

Litku Klemetti
Louhilou
Bannattu
 
Viestit: 1726
Liittynyt: 18.09.09 22:08

Re: Joulukalenteri 2016 huhuiluketju

ViestiKirjoittaja hiiripöllö » 25.12.16 16:43

Myös minä ehdotan bannia seuraaville vuosille niille, joilla ei ole aikaa hehkuttaa edes jouluaattona. Tietysti joku voi maata keuhkokuumeessa teholla, mikä on hyvä selitys, mutta "ei ollut sopivaa hetkeä" ei sitä ole. Jos jollain ei ole muutamaa minuuttia aikaa, ei kannata osallistua.
  • 2

Avatar
hiiripöllö
 
Viestit: 7608
Liittynyt: 08.08.12 11:24
Paikkakunta: Uusimaa

Re: Joulukalenteri 2016 huhuiluketju

ViestiKirjoittaja siniri » 25.12.16 16:44

Mä alan harkita että olisin mukana ensi vuonna. Jos olis vaikka aikaa ja kaikkea.
  • 7

Minä, mies, esikko (-11), keskimmäinen (-14) ja kuopus (-18).
Avatar
siniri
 
Viestit: 13122
Liittynyt: 22.11.11 21:10
Paikkakunta: Turku

EdellinenSeuraava

 


Paluu Ongelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 29 vierailijaa