KesäSysvy 22, huhuilut

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Re: KesäSysvy 22, huhuilut

ViestiKirjoittaja Epeli » 21.06.16 14:39

Onhan tässä vielä aikaa. :lol:
  • 0

Duo Äly (11/12) & Väläys (5/14)
Avatar
Epeli
 
Viestit: 10341
Liittynyt: 01.04.13 15:40
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: KesäSysvy 22, huhuilut

ViestiKirjoittaja heipin sysvy » 22.06.16 11:14

heipi kirjeesi lähti juuri matkaan, jouduin korvaamaan yhden jutun toisella kun lapsi onnistui piilottamaan kyseisen asian ja oli pakko lähteä postiin. Anteeksi siis hieman vajavaisesta lähetyksestä, laitan heinäkuun pakettiin sitten sen ekstrana kunhan löydän lapsen jemmasta. :oops:

heipin sysvy
 

Re: KesäSysvy 22, huhuilut

ViestiKirjoittaja heipi » 23.06.16 8:11

Ehdin jo unohtaa, että minäkin saan jotain postissa :mrgreen:.

Jännää!
  • 0

Äiti äkäpussi (-79), Pippuriprinsessa (-08) ja Tirriäinen (-10)
sekä pari karvakaveria: Utelias Uuno ja Pikku Myy
Avatar
heipi
 
Viestit: 2894
Liittynyt: 25.08.08 18:41
Paikkakunta: Rauma

Re: KesäSysvy 22, huhuilut

ViestiKirjoittaja Shivanin sysvy » 27.06.16 20:22

Hohoi, Shivani!

Nyt aletaan panna uutta pakettia kasaan. Tällä kertaa uskallan luvata, että saat odottaa lähetystä sinne loppukuulle asti, on yksi iso projekti ensin väännettävänä... Muutama tarkentava kysymys, ennen kuin alan hahmotella juttuja:

Kuinka tosissaan mun pitäisi ottaa sun suolaa, pippuria ja grillimaustetta -kommentti? Millaista ruokaa tykkäät tehdä? Entä syödä? Kuka teillä kokkaa?

Minkälaisista jutuista lapsesi tykkäävät? Minkälaisia juttuja itse tykkäät tehdä lasten kanssa? Onko jotain ehdottomia inhokkeja?

Minkä tyyppistä musiikkia yleensä käytät lastentansseissa?

...ja sit taas mietitään. :)

Shivanin sysvy
 

Re: KesäSysvy 22, huhuilut

ViestiKirjoittaja shivani » 29.06.16 18:56

Shivanin sysvy kirjoitti:Kuinka tosissaan mun pitäisi ottaa sun suolaa, pippuria ja grillimaustetta -kommentti? Millaista ruokaa tykkäät tehdä? Entä syödä? Kuka teillä kokkaa?


Tota tota... jos vastaan sulle, että ihan perus ruokaa, niin se tuskin valaisee asiaa yhtään :lol:
Pääsääntöisesti minä kokkaan. En ole mikään keittiön hengetär, eli mitä nopeammin sapuska valmis sen parempi, en voi käsittää satoja eri työvaiheita. Meillä siis perus arki ruokaa on spagettia ja jauhelihaa tai kanaa ja riisiä tai valmista savulohta ja muusia, eli helppoja ja yksinkertaisia. Joskus kun miehelle sattuu inspiraatio niin hän saattaa tehdä jotai paistia ja muusia.
Ja mitä noihin mausteisiin tulee, niin ei en todellakaan osaa käyttää mitään muuta. hyllystä löytyy muistaaksne mm. neilikkaa joka on siellä sitä varten että joululaatikoita tehdessä reseptissä lukee, että sitä pitää laittaa, eikä sitä sitten muuhin käytetäkään. Eli rehellisesti sanoen mä en osaa käyttää mausteita. toki jos laitat ohjeet mukaan mihin ja miten käytetään niin taatusti kokeilen.


Shivanin sysvy kirjoitti:Minkälaisista jutuista lapsesi tykkäävät? Minkälaisia juttuja itse tykkäät tehdä lasten kanssa? Onko jotain ehdottomia inhokkeja?

Mun lapset tykkää käytännössä kaikesta. Yhdessä me pelaillaan, katotaan piirrettyjä, käydään perhekahviloissa, laiskotellaan ja nyt kesäaikaan ollaan paljon mökillä ja uimassa. Askartelu on mukavaa, mutta en osaa sitä vielä Toukan läsnä ollessa harrastaa, joten se on valitettavasti jäänyt vähäisemmälle. Mitään sellasta selkeää inhokkia ei ole, olen kuitenkin aavistuksen ryhtymärajoitteinen, eli esim. luontoretkelle menosta on puhuttu jo parikin vuotta, enkä ole vielä saanut aikaiseksi.


Shivanin sysvy kirjoitti:Minkä tyyppistä musiikkia yleensä käytät lastentansseissa?


Käytän yleensä ihan parus lasten musiikkia. Sellaset kuin Vauvan laulun aika, Vauvan vaaka ja Piilometsän tansseja ovat ehkä ne kaikkein kulutetuimmat, toki paljon kaikkia yksittäisiä tapauksia joukossa, kuten esim. viimesin tuttavuuteni Mölyapinat joilla oli huippija lauluja. Mutta siis mieluusti sellaisia, jossa on selkeästi laulun sanoihin tehtävä leikki/tanssi tai sellaisia jossa esimerkiksi on rytmimuutoksia. Vältä esim Robinia yms. koska en ohjaa niin isoja, että hittimusa olisi välttämätöntä.
  • 0

Outo, mutta onnellinen
kera Mörököllin, Tirpan (12/10) ja Toukan (7/13)
Avatar
shivani
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 27.05.13 9:56
Paikkakunta: Lieto

Re: KesäSysvy 22, huhuilut

ViestiKirjoittaja Heipin sysvy » 24.07.16 9:06

Heipi, mitä lehtiä sinulle tulee?

Heipin sysvy
 

Re: KesäSysvy 22, huhuilut

ViestiKirjoittaja heipi » 24.07.16 9:45

Kaikennäköisiä ammattilehtiä ammattiin liittyvien yhdistysten kautta - Kotivinkkiä tilaan ja ostelen Ottobren irtonumeroita aina joskus (esim. kaks viimeisintä multa löytyy).
  • 0

Äiti äkäpussi (-79), Pippuriprinsessa (-08) ja Tirriäinen (-10)
sekä pari karvakaveria: Utelias Uuno ja Pikku Myy
Avatar
heipi
 
Viestit: 2894
Liittynyt: 25.08.08 18:41
Paikkakunta: Rauma

Re: KesäSysvy 22, huhuilut

ViestiKirjoittaja Heipin sysvy » 28.07.16 16:53

Heipin paketti lähtenyt tänään matkaan, toivottavasti tulisi jo huomenna perille. Pahoittelut, jos menee maanantaihin! :oops:

Heipin sysvy
 

Re: KesäSysvy 22, huhuilut

ViestiKirjoittaja Shivanin sysvy » 09.08.16 18:51

Moikka Shivani!

Ne pienet valkoiset pussit (hitsi että kesti kauan muistaa, mitä oon sulle pakettiin tunkenut :lol: ) on sytytysainetta että saatte retkillänne nuotion syttymään helposti. Tää ei selviä sieltä paketista mistään, ovat minulle niin arkista kamaa ettei tullut edes mieleen selittää. Pussi siis nuotioon sellaisenaan, ja tulitikulla sytytys (siksi niiden ainakin piti olla samassa pienessä minigripissä). Tulitikut on tosiaan ihan aitoa vintagea, mies osti niitä meidän ekana hääpäivänä tekemältä museoreissulta (aikana, jona ei oikeasti enää saanut kotimaisia tikkuja).

Shivanin sysvy
 

Re: KesäSysvy 22, huhuilut

ViestiKirjoittaja shivani » 10.08.16 8:10

^Olivat juu samassa pussissa. kiitos selvennyksestä, en olis kyllä itse oivaltanut :D

Ja tulitukut... aikamme astia tutkiskeltuamme (että oli taas vaikee sana hamottaa ja kirjoittaa) tulimme siihen tulokseen, että ovat oikeasti vanhoja eikä mitään uusvanhaa :D
  • 0

Outo, mutta onnellinen
kera Mörököllin, Tirpan (12/10) ja Toukan (7/13)
Avatar
shivani
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 27.05.13 9:56
Paikkakunta: Lieto

Re: KesäSysvy 22, huhuilut

ViestiKirjoittaja Eetan sysvy » 10.08.16 20:05

Hei, täällä on kolmas paketti työn alla. Sitä varten haluaisin tietää kengännumerosi. :)

Eetan sysvy
 

Re: KesäSysvy 22, huhuilut

ViestiKirjoittaja Eeta » 10.08.16 21:30

[pusi] 39

En malta oottaa!
  • 0

Kermavaahtoo pistän hattuun
Nyt ei voi estää kukaan, täältä tuun


Eeta, puoliso, loppukesän rakkaat 2013 & 2014 sekä karvaiset kaverit.
Eeta
Bannattu
 
Viestit: 209
Liittynyt: 29.03.16 12:51
Paikkakunta: Pohjanmaa

Re: KesäSysvy 22, huhuilut

ViestiKirjoittaja Mesoren sysvy » 20.08.16 12:27

MESORE

Mulla olis mahis tuoda vika paketti sulle ihan henk.koht. oletteko kotosalla ens perjantaina siinä seiskan aikaan?

Mesoren sysvy
 

Re: KesäSysvy 22, huhuilut

ViestiKirjoittaja Mesore » 20.08.16 12:56

Ollaan! Iiiks! :D
  • 0

M 4/11 ja L 7/15
Avatar
Mesore
 
Viestit: 7298
Liittynyt: 05.07.12 12:58
Paikkakunta: Helsinki

Re: KesäSysvy 22, huhuilut

ViestiKirjoittaja Shivanin sysvy » 26.08.16 15:39

Heippa Shivani!

Kävi niin, että mun kuriirikuviot ei toteutuneetkaan, eli saat käydä postissa ensi viikolla. :) Kävi myös niin, että erinäisistä syistä olin tänään tosi viimetipassa liikenteessä. Ja totta kai postissa oli kamala jono ja pääsin tiskille klo 17.00 sillä seurauksella, että siellä se nyt sitten makaa maanantain kyytiin asti. Harmittaa ihan vietävästi, mutta toivottavasti paketti muuten tulee sinnepäin joutuisasti (ja toivottavasti se miellyttää että voi edes sanoa, että hyvää kannatti odottaa :) ), laitan lähetystunnuksen emännän kautta niin ei tarvitse odottaa pakettikortin saapumista.

Shivanin sysvy
 

EdellinenSeuraava

 


Paluu Ongelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 25 vierailijaa