KesäSysvy 22, huhuilut

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

KesäSysvy 22, huhuilut

ViestiKirjoittaja shivani » 06.06.16 12:26

Tänne sitten vaan huhuilemaan! :o)
  • 0

Outo, mutta onnellinen
kera Mörököllin, Tirpan (12/10) ja Toukan (7/13)
Avatar
shivani
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 27.05.13 9:56
Paikkakunta: Lieto

Re: KesäSysvy 22, huhuilut

ViestiKirjoittaja Mesore » 06.06.16 13:09

Merkkaan!
  • 0

M 4/11 ja L 7/15
Avatar
Mesore
 
Viestit: 7298
Liittynyt: 05.07.12 12:58
Paikkakunta: Helsinki

Re: KesäSysvy 22, huhuilut

ViestiKirjoittaja Shivanin sysvy » 06.06.16 14:04

Heippa Shivani!

Nyt olisi tuhannen taalan paikka saada ensimmäiselle lähetykselle kuriirikuljetus 18.-19. päivä viikonloppuna. Kuriirilla on jossain määrin sidottu aikataulu, ja jonkin verran sopimisen varaa. Onnistuuko?

Esittelysi oli niin inspiroiva, että on noin miljoona ideaa toteutusta vaille valmiina. :lol:

Shivanin sysvy
 

Re: KesäSysvy 22, huhuilut

ViestiKirjoittaja heipi » 06.06.16 16:28

Merkkaan
  • 0

Äiti äkäpussi (-79), Pippuriprinsessa (-08) ja Tirriäinen (-10)
sekä pari karvakaveria: Utelias Uuno ja Pikku Myy
Avatar
heipi
 
Viestit: 2894
Liittynyt: 25.08.08 18:41
Paikkakunta: Rauma

Re: KesäSysvy 22, huhuilut

ViestiKirjoittaja shivani » 06.06.16 19:19

Shivanin sysvy kirjoitti:Heippa Shivani!

Nyt olisi tuhannen taalan paikka saada ensimmäiselle lähetykselle kuriirikuljetus 18.-19. päivä viikonloppuna. Kuriirilla on jossain määrin sidottu aikataulu, ja jonkin verran sopimisen varaa. Onnistuuko?

Esittelysi oli niin inspiroiva, että on noin miljoona ideaa toteutusta vaille valmiina. :lol:


Itse olen tuon viikonvaihteen reissussa ja perheen menoista en tiedä mitään, mutta meillä on tuo saunaosasto erillään ja siellä ei ole ovassa lukkoa, eli saunan eteiseen voi hyvin paketin nakata jos kukaan ei ole kotona. (sinne ne postinkantajatkin paketit jättää :lol: )
  • 0

Outo, mutta onnellinen
kera Mörököllin, Tirpan (12/10) ja Toukan (7/13)
Avatar
shivani
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 27.05.13 9:56
Paikkakunta: Lieto

Re: KesäSysvy 22, huhuilut

ViestiKirjoittaja Mesoren sysvy » 06.06.16 19:25

Mesore

Kertoisitko miten asutte? onko parveketta tai pihaa? kerros-, omkoti- vai rivitalo? löytyykö saunaa?

Luetko? jos joo niin minkälaista?

Käytätkö koruja?

Minkälaista kosmetiikkaa?

Onko jotain erityistä mistä oliet haaveillut tai mitä olisi kiva paketista löytää?

Mesoren sysvy
 

Re: KesäSysvy 22, huhuilut

ViestiKirjoittaja Epeli » 06.06.16 19:36

Minäkin merkkaan.
  • 0

Duo Äly (11/12) & Väläys (5/14)
Avatar
Epeli
 
Viestit: 10341
Liittynyt: 01.04.13 15:40
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: KesäSysvy 22, huhuilut

ViestiKirjoittaja Shivanin sysvy » 06.06.16 19:52

shivani kirjoitti:
Itse olen tuon viikonvaihteen reissussa ja perheen menoista en tiedä mitään, mutta meillä on tuo saunaosasto erillään ja siellä ei ole ovassa lukkoa, eli saunan eteiseen voi hyvin paketin nakata jos kukaan ei ole kotona. (sinne ne postinkantajatkin paketit jättää :lol: )


Tuona viikonloppuna siis sopii odotella lähetystä. :)

Meillä on täällä to-del-la kesäinen tuoksu. Hmmm-mmm. ;)

Shivanin sysvy
 

Re: KesäSysvy 22, huhuilut

ViestiKirjoittaja Mesore » 07.06.16 7:57

Mesoren sysvy kirjoitti: Mesore

Kertoisitko miten asutte? onko parveketta tai pihaa? kerros-, omkoti- vai rivitalo? löytyykö saunaa?

Luetko? jos joo niin minkälaista?

Käytätkö koruja?

Minkälaista kosmetiikkaa?

Onko jotain erityistä mistä oliet haaveillut tai mitä olisi kiva paketista löytää?


Jeee huhuilua! :D

Asutaan kerrostalossa keskustassa. Parveke on, muttei oikein käytössä, kun se on tosi paahteinen ja pölyinen ja aika pieni. Saunaa ei ole, tai on taloyhtiön sauna mut ei saunota kuin ehkä kerran vuodessa mummolassa.

Luen, teoriassa, käytännössä nykyään harvoin ehdin. :( Tosi vähän oon ehtinyt lukemaan mitään fiktiivistä moneen vuoteen, mut tykkään tieteiskirjallisuudesta ja dekkareista. Historialliset romaanit menee aika usein myös, riippuu vähän. En oo kyllä mitenkään genrerajoitteinen, luen monenlaista ihan mielelläni. :) Tietokirjoja tai sen tapaisia on tullut luettua aika paljon, nyt menossa mm. Sean B. Carrollin Endless forms most beautiful ja en-muista-kenen Sapiens - ihmisen lyhyt historia. Molemmissa oon tosin tyyliin sivulla kolme :lol: Mut siis tuon tyyppistä. :)

En käytä juurikaan koruja. Korvissa on sellaset kapeat pallolukolliset lävistyskorut, ne on ainoat, mitä osaan käyttää, kun niitä ei tarvitse ottaa ikinä pois. :P Huiveja käytän aika usein vähän niinkuin korun asemasta. Tykkään sellasista hippimäisistä, mitkä saa kietaistua päähän ilman, että tulee liian isoa pakettia. :)

Kosmetiikkaakin käytän tositosi vähän. Pyrin ostamaan luonnonkosmetiikkaa, mutta satunnaiskäytössä saatan tyytyä ihan markettikamaan. Käytössä tällä hetkellä säännöllisesti hammastahna, shampoo ja käsisaippua... Satunnaisesti perusvoide ja aurinkorasva. Uusi shampoo ois hakusessa, kun entinen ei enää jostain syytä toimi, ja tukka on liian pitkä shampoottomuuteen.

Mistähän oisin haaveillut... No sellaisia aikuisten värityskirjoja oon katsellut, mut en oo vielä yhtään ostanut. :) Ja sit tietysti syötävää on aina kiva saada, jotain herkkuja, tai hyvää teetä tai kahvia. :)

Ai niin, ja tajusin että unohdin esittelystä allergiat! :o Oon siis allerginen hasselpähkinälle ja banaanille.
  • 0

M 4/11 ja L 7/15
Avatar
Mesore
 
Viestit: 7298
Liittynyt: 05.07.12 12:58
Paikkakunta: Helsinki

Re: KesäSysvy 22, huhuilut

ViestiKirjoittaja Eetan sysvy » 08.06.16 21:01

Eeta! Moi! :)

Luetko kirjoja tai lehtiä? Millaisia?
Juotko teetä tai kahvia?
Teetkö käsitöitä? Toivoisitko saavasi käsityötarvikkeita vai kenties mieluummin jotain valmista?

Eetan sysvy
 

Re: KesäSysvy 22, huhuilut

ViestiKirjoittaja Eeta » 11.06.16 6:40

Eetan sysvy kirjoitti:Eeta! Moi! :)

Luetko kirjoja tai lehtiä? Millaisia?
Juotko teetä tai kahvia?
Teetkö käsitöitä? Toivoisitko saavasi käsityötarvikkeita vai kenties mieluummin jotain valmista?


[onni] luen sekä että. Tällä hetkellä mieluummin lehtiä, varmaan perhelehdet tulee varmimmin luettua kokonaan.
Juon hyvin vähän kumpaakaan nykyään, mutta spesiaalihetkiin kuuluu aina jompi kumpi. :)
Yritän ommella aina kun aikaa, lähinnä korjausompelua huonolla koneella tai lapsille jotain pientä. Mieluiten siis ehkä jotain valmista, :)
  • 0

Kermavaahtoo pistän hattuun
Nyt ei voi estää kukaan, täältä tuun


Eeta, puoliso, loppukesän rakkaat 2013 & 2014 sekä karvaiset kaverit.
Eeta
Bannattu
 
Viestit: 209
Liittynyt: 29.03.16 12:51
Paikkakunta: Pohjanmaa

Re: KesäSysvy 22, huhuilut

ViestiKirjoittaja Shivanin sysvy » 11.06.16 15:36

Moikka taas, Shivani!

Kerroit olevasi allerginen sitruksille. Kuitenkin puhut Keisarin morsiamesta, jossa on appelsiinikuorta. Siksi rohkenen kysyä: onko palmarosa (sitrusheinä Cymbopogon martinii) liian sitrus? Öljyn tuoksu on kyllä ihan selvästi sitruksinen.

Shivanin sysvy
 

Re: KesäSysvy 22, huhuilut

ViestiKirjoittaja shivani » 11.06.16 18:45

Sitrukset on pois laskuista nimen omaan hedelmänä ja silloinkin vain suurina määrinä. Esim jaffaa voi vapaasti juoda (jos tykkäisin). Lapsena olin tosi herkkä ja siksi en ole tottunut sitrushedelmien makuun enkä hajuun, eli menevät tällähetkellä enemmänkin inhokkien kuin allergioiden piiriin :D
  • 0

Outo, mutta onnellinen
kera Mörököllin, Tirpan (12/10) ja Toukan (7/13)
Avatar
shivani
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 27.05.13 9:56
Paikkakunta: Lieto

Re: KesäSysvy 22, huhuilut

ViestiKirjoittaja Epeli » 16.06.16 17:44

Ohoo, mua huhuiltiin postikortilla! [onni] Kirjoittaisin käsin vastauskirjeen, mutku Sysvy, Suomi ei ehkä riitä osoitteeksi.

Mutta siis: Mulla ei ole käsityökirjoja kun en oikein osaa ostaa itselleni mitään paria euroa arvokkaampaa hömppää. Voisivat olla kivoja kyllä. :D Ja lehtiä ei tuu, kun ei niin hirveästi ole aikaa lukea. Lehdistä tykkään eniten sellaisista, mitkä ei oo ihan silppua ja pelkkää kuvaa ja kuvatekstiä, vaan missä on myös ihan oikeita artikkeleita.

Niin joo ja kortin teksti osui ja upposi. Nimim. Rytmihäiriöitä pukkaa kun ei ehdi nukkumaan. Mut mä lupaan, että kun tää hässäkkä x mikä nyt on päällä on ohi, mä opettelen huilaamaan hyvällä omallatunnolla. Ja nukun ainakin yhden kunnon yön ennen sitä...
  • 0

Duo Äly (11/12) & Väläys (5/14)
Avatar
Epeli
 
Viestit: 10341
Liittynyt: 01.04.13 15:40
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: KesäSysvy 22, huhuilut

ViestiKirjoittaja Epelin sysvy » 21.06.16 11:53

Epeli, malta vielä vähän.
Paketti on kasassa, paketointia vaille.

Epelin sysvy
 

Seuraava

 


Paluu Ongelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa