SYSVY 21 huhuilut

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Re: SYSVY 21 huhuilut

ViestiKirjoittaja neurotic » 19.02.16 8:24

neuroticin sysvynen kirjoitti:Neurotic!

Mihin smartpostiin pakettisi haluat?


Citymarketin smarttiin :) vaihtoehtoja ei taida olla kuin kaksi :lol:
  • 0

minä, mies ja 4/07, 10/10 & 11/15

ISO: Meander Aava, Indio Erba, Nouveau Raven, Roses Aphrodite koossa 4-6.
Avatar
neurotic
 
Viestit: 3474
Liittynyt: 20.10.10 12:43
Paikkakunta: Pohjanmaa

Re: SYSVY 21 huhuilut

ViestiKirjoittaja neurotic » 19.02.16 8:24

neuroticin sysvynen kirjoitti:Neurotic!

Mihin smartpostiin pakettisi haluat?


Citymarketin smarttiin :) vaihtoehtoja ei taida olla kuin kaksi :lol:
  • 0

minä, mies ja 4/07, 10/10 & 11/15

ISO: Meander Aava, Indio Erba, Nouveau Raven, Roses Aphrodite koossa 4-6.
Avatar
neurotic
 
Viestit: 3474
Liittynyt: 20.10.10 12:43
Paikkakunta: Pohjanmaa

Re: SYSVY 21 huhuilut

ViestiKirjoittaja neurotic » 19.02.16 8:46

oho. tuli tuplat. Viesti tuli ainakin perille :mrgreen:
  • 1

minä, mies ja 4/07, 10/10 & 11/15

ISO: Meander Aava, Indio Erba, Nouveau Raven, Roses Aphrodite koossa 4-6.
Avatar
neurotic
 
Viestit: 3474
Liittynyt: 20.10.10 12:43
Paikkakunta: Pohjanmaa

Re: SYSVY 21 huhuilut

ViestiKirjoittaja Tsirppis huhuu » 21.02.16 13:14

Kovasti mietintä myssy muhii lähetysten suhteen :D .Muutama kyssäri eli mikä olis semmonen mieluinen väri asusteisiin joita käyttäisit? Ja herkkujen top 3 , kiitos :lol: .

Tsirppis huhuu
 

Re: SYSVY 21 huhuilut

ViestiKirjoittaja Tsirppis » 21.02.16 16:13

Oii!!!

Asusteissa mustat, punaiset ja vihreät kaikissa sävyissä toimivat. Herkut on vähän vaikea kaikenmoisten allergioiden vuoksi. Brunneegin laktoositon maitosuklaa, lu bastagonet ja kakut eri muodoissa uppoaa. Tykkään leipoa ja laittaa ruokaa joten vaikka lempireseptisi vois olla kiva :)
  • 0

Tärkein arvo elämässä on rakkaus.
---
Kasarivanhemmat ja joulukuiset 2012+2014
Avatar
Tsirppis
 
Viestit: 1287
Liittynyt: 21.04.13 18:35
Paikkakunta: Helsinki

Re: SYSVY 21 huhuilut

ViestiKirjoittaja tiinatainan sysvy » 23.02.16 7:28

Hei tiinataina. Ajattelin smartata paketin sinulle, pääsen vasta perjantaina kyllä laittamaan eteenpäin. Paketti on sinulla maanantaina kyllä noudettavissa mutta mistä haluat sen noutaa?

tiinatainan sysvy
 

Re: SYSVY 21 huhuilut

ViestiKirjoittaja tiinataina » 23.02.16 18:14

tiinatainan sysvy kirjoitti:Hei tiinataina. Ajattelin smartata paketin sinulle, pääsen vasta perjantaina kyllä laittamaan eteenpäin. Paketti on sinulla maanantaina kyllä noudettavissa mutta mistä haluat sen noutaa?


Mäntsälän cm on paras vaihtoehto, toisena olis mäntsälän s-market :D . Jee, kivaa :o) !
  • 0

mä-75 ukko-76 ja lapset poika 8/00 ja tytöt 1/02,3/04,5/06,8/08, 11/10 ja 4/13
Avatar
tiinataina
 
Viestit: 4198
Liittynyt: 28.03.09 19:02
Paikkakunta: Mäntsälä

Re: SYSVY 21 huhuilut

ViestiKirjoittaja Shivanin sysvy » 25.02.16 20:11

Shivani, huhuu - oletko saanut postia? Postin mukana on viime viikon loppupuolella (ai hitsi, olikohan jo keskiviikkona?!?) lähtenyt kirje sinne päin. Tai sitten viikonloppuna (olen viimeaikoina ollut postin suurkuluttaja) - niin tai näin: kyllä pitäisi olla jo lähetyksen perillä ellei posti ole TAAS kadottanut omaisuuttani. Meillä päin siis on katoillut posteja sekä kirjeinä että paketteina. Yleensä ovat ilmestyneet rontti viikko myöhässä, mutta jos ei rupea kuulumaan mitään, kovistelen jo tutuksi tulleita asiakaspalvelun tyyppejä. Ugh. Olen puhunut.

ps. pahoittelen, että kortti jäi paketin ulkopuolelle. Toivottavasti se ei siitä totaalikadonnut :D

Shivanin sysvy
 

Re: SYSVY 21 huhuilut

ViestiKirjoittaja Jodelien sysvy » 25.02.16 20:38

Jodelie!

Ajattelin pistää kuriirin toimittamaan paketin kotiovelle. Sopiiko toimitus viikonloppuna jompana kumpana päivänä? Tai vaihtoehtoisesti huomenna?

Jodelien sysvy
 

Re: SYSVY 21 huhuilut

ViestiKirjoittaja shivani » 25.02.16 22:51

Shivanin sysvy kirjoitti:Shivani, huhuu - oletko saanut postia? Postin mukana on viime viikon loppupuolella (ai hitsi, olikohan jo keskiviikkona?!?) lähtenyt kirje sinne päin. Tai sitten viikonloppuna (olen viimeaikoina ollut postin suurkuluttaja) - niin tai näin: kyllä pitäisi olla jo lähetyksen perillä ellei posti ole TAAS kadottanut omaisuuttani. Meillä päin siis on katoillut posteja sekä kirjeinä että paketteina. Yleensä ovat ilmestyneet rontti viikko myöhässä, mutta jos ei rupea kuulumaan mitään, kovistelen jo tutuksi tulleita asiakaspalvelun tyyppejä. Ugh. Olen puhunut.

ps. pahoittelen, että kortti jäi paketin ulkopuolelle. Toivottavasti se ei siitä totaalikadonnut :D

On tullut perille. Ollaan oltu hiihtolomaa viettämässä mökillä, joten sain vasta eilen sen mutta unohdin hehkuttaa.... heti aamusta laitan hehkutuksettonne toisaalle :o)
  • 0

Outo, mutta onnellinen
kera Mörököllin, Tirpan (12/10) ja Toukan (7/13)
Avatar
shivani
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 27.05.13 9:56
Paikkakunta: Lieto

Re: SYSVY 21 huhuilut

ViestiKirjoittaja jonskulaisen sysvy » 29.02.16 11:19

Jonskulainen!

Paketti lähti kuuririn kautta matkaan ja toivottavasti on muistanut laittaa eteenpäin, jos postia ei vielä tänään kuulu niin hyvin varmasti huomenna!

jonskulaisen sysvy
 

Re: SYSVY 21 huhuilut

ViestiKirjoittaja jonskulainen » 29.02.16 11:49

:) Jään odottelemaan!
  • 0

We need to slow down so I can catch you
We need to slow down so you can catch me

Äiti, kolme maailman rakkainta naista ja maailman ihanin mies [onni]
Avatar
jonskulainen
 
Viestit: 7347
Liittynyt: 22.07.07 17:21
Paikkakunta: eepee

Re: SYSVY 21 huhuilut

ViestiKirjoittaja hutaleen SYSVY » 02.03.16 12:55

HUTALE

Kyllä patalaput oli ihan omin kätösin väsättyjä, isoäidiltä perittyjä langanloppuja :o)

Seuraavaa pakettia varten kyselisin lempiväriä sisustuksen suhteen?

hutaleen SYSVY
 

Re: SYSVY 21 huhuilut

ViestiKirjoittaja jonskulainen! » 02.03.16 16:51

Jonskulainen!

Pakettisi on matkalla ja pitäisi olla jo noudettavissa lähetystunnuksella jonka toimitan emännälle eteenpäin laitettavaksi. Anteeksi kun jouduit odottamaan! :?

jonskulainen!
 

Re: SYSVY 21 huhuilut

ViestiKirjoittaja edellinen » 02.03.16 16:55

Jaha. Lähetystunnuksen mukaan ei nähtävästi vielä olekkaan perillä mutta matkalla silti!

edellinen
 

EdellinenSeuraava

 


Paluu Ongelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 35 vierailijaa