SYSVY 21 huhuilut

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Re: SYSVY 21 huhuilut

ViestiKirjoittaja jonskulainen » 02.03.16 18:33

Oukei :)

Laita tosiaan koodi, viimeksi kesti viikon saada pakettikortti kotiin. Olin osallistunut johonkin keräilyyn, en siis tiennyt, koska paketti tulee, ja kun se vihdoin tuli mulle, siinä oli leima viikon takaa. Ei oo posti enää entisensä..
  • 0

We need to slow down so I can catch you
We need to slow down so you can catch me

Äiti, kolme maailman rakkainta naista ja maailman ihanin mies [onni]
Avatar
jonskulainen
 
Viestit: 7347
Liittynyt: 22.07.07 17:21
Paikkakunta: eepee

Re: SYSVY 21 huhuilut

ViestiKirjoittaja Neuroticin sysvynen » 02.03.16 20:21

Neurotic!

Pakettisi on tosiaan lähetetty smartpostina ja on oikeassa osoitteessa. Siitä on nyt sitten lähtenyt kaksi noutoilmoitusta väärään numeroon. Laita oikea puhelinnumero kiireesti emännälle, niin muutan numeron huomenna. Huominen on paketin viimeinen noutopäivä. En tiedä voiko sitä muuttaa mutta kysyn samalla, kun soitan puhelinnumerostasi.

Neuroticin sysvynen
 

Re: SYSVY 21 huhuilut

ViestiKirjoittaja neurotic » 02.03.16 21:07

Laitoin numeron! Pääsen kyllä hakemaan paketin huomennakin. Infoa miten kävi!

Lähetetty minun SM-A300FU laitteesta Tapatalkilla
  • 0

minä, mies ja 4/07, 10/10 & 11/15

ISO: Meander Aava, Indio Erba, Nouveau Raven, Roses Aphrodite koossa 4-6.
Avatar
neurotic
 
Viestit: 3474
Liittynyt: 20.10.10 12:43
Paikkakunta: Pohjanmaa

Re: SYSVY 21 huhuilut

ViestiKirjoittaja neuroticin sysvynen » 03.03.16 16:28

Hei taas Neurotic!

Saitko saapumisilmoituksen? Puhelinnumero vaihtui puoliltapäivin ja asiakaspalvelu lupasi laittaa uuden saapumisilmoituksen heti. Lupasi myös viikon lisää noutoaikaa. Toivottavasti paketti löytää nyt perille :)

neuroticin sysvynen
 

Re: SYSVY 21 huhuilut

ViestiKirjoittaja neurotic » 03.03.16 18:33

neuroticin sysvynen kirjoitti:Hei taas Neurotic!

Saitko saapumisilmoituksen? Puhelinnumero vaihtui puoliltapäivin ja asiakaspalvelu lupasi laittaa uuden saapumisilmoituksen heti. Lupasi myös viikon lisää noutoaikaa. Toivottavasti paketti löytää nyt perille :)

Hei! Perille tuli. Just menossa hehkuttamaan :D

Lähetetty minun SM-A300FU laitteesta Tapatalkilla
  • 0

minä, mies ja 4/07, 10/10 & 11/15

ISO: Meander Aava, Indio Erba, Nouveau Raven, Roses Aphrodite koossa 4-6.
Avatar
neurotic
 
Viestit: 3474
Liittynyt: 20.10.10 12:43
Paikkakunta: Pohjanmaa

Re: SYSVY 21 huhuilut

ViestiKirjoittaja hutaleen SYSVY » 06.03.16 18:23

HUTALE

Vastaatko, niin saan työn alulle...

hutaleen SYSVY kirjoitti:HUTALE

Kyllä patalaput oli ihan omin kätösin väsättyjä, isoäidiltä perittyjä langanloppuja :o)

Seuraavaa pakettia varten kyselisin lempiväriä sisustuksen suhteen?

hutaleen SYSVY
 

Re: SYSVY 21 huhuilut

ViestiKirjoittaja Hiutale » 08.03.16 18:47

Ou nou, anteeksi en ollut huomannut viestiä!

Lempivärejä on valkoinen, musta, harmaa ja kirkkaat värit. :) Esim. Päivän kuva kodistani -ketjussa on pari kuvaa meiltä.
  • 0

Gore-tex mot regnet, fleece mot kall snö.

Lapsukaiset vuosimallia 2011 ja 2015.
Avatar
Hiutale
 
Viestit: 10361
Liittynyt: 03.04.11 17:26
Paikkakunta: Oulu

Re: SYSVY 21 huhuilut

ViestiKirjoittaja Nipsu hoi! » 25.03.16 7:43

Nipsu, valitettavasti pakettisi lähtee teknisistä syistä vasta heti pääsiäisen jälkeen. Olen pahoillani!! Hyvää pääsiäistä!
T. Sysvysi

Nipsu hoi!
 

Re: SYSVY 21 huhuilut

ViestiKirjoittaja Jodelien sysvy » 27.03.16 10:56

Jodelie!

Jes, mahtavaa, että sukat olivat just eikä melkein, ainakin kuvasta päätellen! :o) Seuraavaa pakettia varten, tarvitsetko erityisesti jotain vaatetta tai asustetta? Mulla on yksi idea, tai muutamakin, mutta parempi, jos en tee semmoisia, mitä on jo kasa. :)

Semmoinen kysymys myös, että haluatko mieluummin itsellesi enemmän juttuja, vaiko myös Pikkumammutille?

Kasveista, pitäisi olla helppohoitoisia. Multa kannattaa pitää kosteana, muttei litimärkänä. Ja aurinkoiseen paikkaan (sisälle), kunhan se aurinko taas näyttäytyy. :) Voin antaa vinkkiä (tai vastauksetkin toki), mitä purkeissa on, mutta ajattelin, että voisi olla hauskaa arvuutella. Kaikki taimet ovat myrkyttömiä, sitä ajatellen, että jos Pikkumammutti sattuisi maistamaan. Ja hyötykasveja kaikki. Kunhan kasvavat, lienee hyvä siirtää vähän isompiin purkkeihin, mutta kyllä nuo kuukauden päivät ainakin tuossa pärjäävät, elleivät pidempäänkin.

Jodelien sysvy
 

Re: SYSVY 21 huhuilut

ViestiKirjoittaja nipsu » 28.03.16 22:46

Nipsu hoi! kirjoitti:Nipsu, valitettavasti pakettisi lähtee teknisistä syistä vasta heti pääsiäisen jälkeen. Olen pahoillani!! Hyvää pääsiäistä!
T. Sysvysi

Nyt tämän huomasin. Eipä haittaa Sysvyni, maltan vielä odotella :o)
  • 0

Avatar
nipsu
 
Viestit: 2706
Liittynyt: 27.04.09 9:51
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: SYSVY 21 huhuilut

ViestiKirjoittaja jodelie » 30.03.16 19:21

Hmmm. Mitään erityisiä tarpeita ei ole vaatteiden/asusteiden suhteen. Mitään ei ole kasapäin! Säärystimiä olen ehkä eniten kaivannut talven mittaan, niille olisi nyt keväälläkin käyttöä. Ja ainoat lapaset ovat miehen oikeasti, nyt niissäkin on reikä... Mitään hienoja huivejakaan mulla ei ole! Eli mikä tahansa kyllä ilahduttaa. [onni]

Saa olla myös pikkumammutille jotain, en pistä lainkaan pahakseni. :o)

Kasvit ovat lähteneet kasvamaan hurjaa vauhtia! Yksi purkki on vielä mullan peittämä, muissa pukkaa taimia jo kovasti. Täytyykin yrittää arvuutella, mitä nuo ovat. Kyselen sitten täällä tai sysvyketjussa, jos en millään keksi! :)
  • 0

Me tulimme eri teitä samalle laiturille.
(P. Saarikoski)


Elämäni tärkeimmät:
isompi ihana 3/15 ♡ & pienempi ihana 9/21 ♡ sekä niiden ihana isi
Avatar
jodelie
 
Viestit: 4330
Liittynyt: 07.05.15 11:26
Paikkakunta: Espoo

Re: SYSVY 21 huhuilut

ViestiKirjoittaja jonskulainen! » 01.04.16 13:50

Paketti tulossa. Tämä sysvy meinaa olla vähän unohtelevainen lähetyksen suhteen. Viimeisen kohdalla yritän pysyä aikataulussa. Pahoittelen! :oops: :o)

jonskulainen!
 

Re: SYSVY 21 huhuilut

ViestiKirjoittaja jonskulainen! » 01.04.16 13:50

Paketti tulossa. Tämä sysvy meinaa olla vähän unohtelevainen lähetyksen suhteen. Viimeisen kohdalla yritän pysyä aikataulussa. Pahoittelen! :oops: :o)

jonskulainen!
 

Re: SYSVY 21 huhuilut

ViestiKirjoittaja nipsu hoi! » 04.04.16 9:59

Onko pakettia mahdollista toimittaa ärräpakettina? Laita tietoa vaikka emännän kautta!

nipsu hoi!
 

Re: SYSVY 21 huhuilut

ViestiKirjoittaja jonskulainen! » 07.04.16 10:08

Heippa!

Paketti on kyllä matkalla mutta jos ei viimeistään huomenna tule, niin infoa ketjuun! Laitan uutta tulemaan! :|

jonskulainen!
 

EdellinenSeuraava

 


Paluu Ongelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 30 vierailijaa