Aikuisten Joulukalenteri HUHUILUT 2015!

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Re: Aikuisten Joulukalenteri HUHUILUT 2015!

ViestiKirjoittaja mamahjo » 30.11.15 19:07

mamahjon tonttu kirjoitti:Mamahjo!

Löysihän kalenteri perille? Aktiivisen fb-stalkkauksen jälkeen kuvittelin tietäväni sunnuntain menoistasi, mutta kuriiritontulta kuulin, ettei ollutkaan tavoittanut sinua siinä kahden aikoihin. Paikalla oli ollut kyllä joku, joka oli luvannut kalenterin toimittaa perille, mutta nyt ei ole varmuutta, löysikö sittenkään omistajaansa. :shock: [noot]


Joo löysi! Koitin mie eilen hehkuttaa sitä kännykällä, tuo kyllä on ollu vähän epäkunnossa, että periaatteessa en ihmettelis vaikka hehkutus ois jäänytkin. Tulin ite siis vaan paikalle myöhemmin, kyllä mulle heti kun tulin niin kerrottiin kuriirin sen tuoneen :)
  • 0

Neljä ihmistä.
Avatar
mamahjo
 
Viestit: 6005
Liittynyt: 16.05.13 20:24
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

Re: Aikuisten Joulukalenteri HUHUILUT 2015!

ViestiKirjoittaja aamuauringon tonttu » 30.11.15 19:31

Moikka aamuaurinko!

Mikäli tontun muisti ja järki enää yhtään pelaa ja muistiinpanot pitävät paikkaansa, niin ei kalenterissa pitäisi olla mitään putoamisesta ihan toivottoman pilalle menevää, ainakaan huomisen jälkeen. Että voit vähän rentoutua kissojenkin suhteen. :D

Sitten tärkeämpänä: Aloin pohtia, että ethän ole perhoskammoinen?

aamuauringon tonttu
 

Re: Aikuisten Joulukalenteri HUHUILUT 2015!

ViestiKirjoittaja Sis! » 30.11.15 19:39

Laittamaasi kuvaa hehkutusketjusta katsoessa huomasin, että olen sitten pikkutontun iän kätevästi hämäykseksi valehdellut korttiin :oops: Ja meni vähän hölmösti sen paketin kohdalla, että kortti siinä ulkopuolella, kyllä se sisältö luukussa on muillekin. Ja eritoten toivon, ettei ole esikoisellesi liian jänskä juttu, nyt just vasta tajusin! :(

T.Todellinen torvelotonttu

Sis!
 

Re: Aikuisten Joulukalenteri HUHUILUT 2015!

ViestiKirjoittaja aamuaurinko » 30.11.15 19:54

aamuauringon tonttu kirjoitti:Moikka aamuaurinko!

Mikäli tontun muisti ja järki enää yhtään pelaa ja muistiinpanot pitävät paikkaansa, niin ei kalenterissa pitäisi olla mitään putoamisesta ihan toivottoman pilalle menevää, ainakaan huomisen jälkeen. Että voit vähän rentoutua kissojenkin suhteen. :D

Sitten tärkeämpänä: Aloin pohtia, että ethän ole perhoskammoinen?


Hih, eniten pelkään kissojen raatelevan paketit, se olisi kamalaa!

Perhoskammoinen olen ehkä hieman, lähinnä painottuen yöperhosiin :D. Siitä lepattamisesta ja siitä lähtevästä äänestä ahdistun :lol: .
  • 0

"Älä vingu! Riittää kun tuuli vinkuu!" - Pikku Myy

Heijastuskirja
Avatar
aamuaurinko
 
Viestit: 16308
Liittynyt: 14.01.12 23:09
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Aikuisten Joulukalenteri HUHUILUT 2015!

ViestiKirjoittaja Vegan tonttu » 30.11.15 22:25

VEGA!

Tonttua täällä kiinnostaa että onko kalenteri päässyt jo mihin asti, toivottavasti ei ole jäänyt johonkin Helsingin lajittelukeskukseen jumiin.

Vegan tonttu
 

Re: Aikuisten Joulukalenteri HUHUILUT 2015!

ViestiKirjoittaja aamuauringon tonttu » 30.11.15 23:22

aamuaurinko kirjoitti:
aamuauringon tonttu kirjoitti:Moikka aamuaurinko!

Mikäli tontun muisti ja järki enää yhtään pelaa ja muistiinpanot pitävät paikkaansa, niin ei kalenterissa pitäisi olla mitään putoamisesta ihan toivottoman pilalle menevää, ainakaan huomisen jälkeen. Että voit vähän rentoutua kissojenkin suhteen. :D

Sitten tärkeämpänä: Aloin pohtia, että ethän ole perhoskammoinen?


Hih, eniten pelkään kissojen raatelevan paketit, se olisi kamalaa!

Perhoskammoinen olen ehkä hieman, lähinnä painottuen yöperhosiin :D. Siitä lepattamisesta ja siitä lähtevästä äänestä ahdistun :lol: .


No ei ihme, että minua alkoi tällaisen mahdollisuus mietityttää. Mutta voinemme olla rauhassa, koska mikään paketti ei lepata eikä ääntele. Eikä missään paketissa ole yöperhosia eikä kyllä päiväperhosiakaan. :)

aamuauringon tonttu
 

Re: Aikuisten Joulukalenteri HUHUILUT 2015!

ViestiKirjoittaja Cineren tonttuinen » 01.12.15 7:13

Cinere!
Teksti on tarinan alku, kannattaa ottaa talteen :o)

Cineren tonttuinen
 

Re: Aikuisten Joulukalenteri HUHUILUT 2015!

ViestiKirjoittaja Pennien tonttu » 01.12.15 7:15

Pennie!

Minua niin harmittaa ettet saanut kalenteria ajoissa :( Saan syyttää vaan itseäni koska olin niin myöhään liikkeellä. Olethan saanut seurantakoodin emännältä? Sen mukaan kalenterin pitäisi olla jo aika lähellä joten toivon todella että saat kalenterisi noudettua tänään.

Pennien tonttu
 

Re: Aikuisten Joulukalenteri HUHUILUT 2015!

ViestiKirjoittaja Pennie » 01.12.15 7:29

^ sellaista sattuu tonttu murunen :o) tosiaan se on turhauttavasti tossa 8km päässä.... :lol: uskoisin, että tulee tänään joten pitäis päästä avaamaan luukku ajoissa. Joka vuosi olen ollut tosi onnellinen, kun mulle tehty kalenteri tulee ja varmasti niin käy nytkin. Eikä tarvi odottaa, että saa avata ekan luukun 8) Joten älä ole pahoilla mielin kun olet varmasti tehnyt parhaasi.
  • 0

Kolmen tytön äiti ja yhden miehen vaimo :D
Meillä on kolme kissaa ja koira :)
Avatar
Pennie
 
Viestit: 7479
Liittynyt: 13.10.06 11:27
Paikkakunta: Vihti

Re: Aikuisten Joulukalenteri HUHUILUT 2015!

ViestiKirjoittaja Mellin tonttu » 01.12.15 7:57

Melli-murunen! Sulle on joulukalenterin ykkösluukku blogissa! Saat osoitteen emännältä.

Mellin tonttu
 

Re: Aikuisten Joulukalenteri HUHUILUT 2015!

ViestiKirjoittaja Nellenin tontti » 01.12.15 9:11

Huomasithan Nellen että sulle oli myös eiliselle luukku?

Nellenin tontti
 

Re: Aikuisten Joulukalenteri HUHUILUT 2015!

ViestiKirjoittaja Melli » 01.12.15 9:29

Mellin tonttu kirjoitti:Melli-murunen! Sulle on joulukalenterin ykkösluukku blogissa! Saat osoitteen emännältä.

[onni]

Olen koko päivän kiinni hankeseminaarissa ja tämä ylläri ilahdutti kyllä aivan valtavasti! Mikä parasta, saatoin nauttia luukusta saman tien (tietysti on tuhmaa seikkailla ysvillä kesken seminaarin... :lol: toivottavasti tonttu ei pahastu ja saan luukkuja jatkossakin!)! Kiitos rakas tonttuni! [pusi]
  • 0

Elo on tanssia ruusuilla ja amarylliksillä.
Avatar
Melli
 
Viestit: 5767
Liittynyt: 22.08.06 14:52
Paikkakunta: Keski-Suomen helmi

Re: Aikuisten Joulukalenteri HUHUILUT 2015!

ViestiKirjoittaja Mellin tonttu » 01.12.15 12:10

Kyllä siellä vielä luukkuja on <3 Kivaa aivojumppaa kun yrittää tehdä vielä erilaista kuin paketissa on [onni] Kiitos kun olet pitkämielinen!

Mellin tonttu
 

Re: Aikuisten Joulukalenteri HUHUILUT 2015!

ViestiKirjoittaja starlyn tonttuli » 01.12.15 13:03

Hei Starly!

Kiva että tykkäsit ensimmäisestä luukusta :) On ehdottoman ok, että hehkutat vasta blogitekstin luettuasi!

Pahoittelen, että tämän päivän teksti ei tullut silloin kun lupasin, aikavyöhyke erhe sattui, huomenna paremmalla onnella ;)


t. tonttuli

starlyn tonttuli
 

Re: Aikuisten Joulukalenteri HUHUILUT 2015!

ViestiKirjoittaja Rautalankatonttu » 01.12.15 13:58

Rautalanka! Se juju niissä joissain paketeissa löytyy käärepaperista. Esim. tän päivän pilapiirros oli siltä varalta, että paketti ei ehdi ajoissa perille :) En laittanut itselleni muistiin mitä missäkin oli ja mihin ne oli kääritty, mutta toi on se periaate.

Rautalankatonttu
 

EdellinenSeuraava

 


Paluu Ongelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa