SYSVY 20 huhuilut

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Re: SYSVY 20 huhuilut

ViestiKirjoittaja lyrae » 15.07.15 19:38

Merkkaan. :)
  • 0

Minä, aviomies Sundo, mun puoliso A ja lapset L 06/11, A 07/13, I 9/20.

Ohjeet ovat niille, jotka eivät muuten osaa. - Puuha-Pete
Avatar
lyrae
 
Viestit: 3445
Liittynyt: 18.11.11 15:45
Paikkakunta: Helsinki

Re: SYSVY 20 huhuilut

ViestiKirjoittaja jonskulainen » 16.07.15 8:48

jonskulaisen sysvy kirjoitti:jonskulainen hei! :o)

Onko sinulla jotain erityistä, mitä toivoisit paketista löytyvän? Jotain tiettyä.. Kerro mieluusti useampi, pakettejahan tulee enemmän kuin yksi. :mrgreen:


Voi että, en mä nyt yhtäkkiä osaa sanoa! Mä olen itse tosi huono ottamaan aikaa ompeluun, joten joku itse ommeltu juttu ois kiva. Trikoopipo vaikka. Musta-valkoinen ;) Herkuista mä tykkään, ja kivoista postikorteista, joita voi vaikka kehystää seinälle. Ihan huippupaketti ois semmonen, jossa ois herkkuja (vaahtokarkkeja, suklaata, tai suolattuja/maustettuja cashewpähkinöitä) ja se pipo :D Lukemisesta tykkään myös ja dvd-leffoista/bokseista. Jos jostain löytyis budjettiin sopiva aikuisten värityskirja, sekin vois olla kiva uus tuttavuus! Kirppareita saa hyödyntää kovastikin, ei haittaa vaikka ois kirpparilta löytynyttä tavaraa!

Vaikka tää vaikuttaa varmaan ostoslistalta, niin mä ilahdun kyllä kaikesta, mitä lähetyksistä löytyy <3
  • 0

We need to slow down so I can catch you
We need to slow down so you can catch me

Äiti, kolme maailman rakkainta naista ja maailman ihanin mies [onni]
Avatar
jonskulainen
 
Viestit: 7347
Liittynyt: 22.07.07 17:21
Paikkakunta: eepee

Re: SYSVY 20 huhuilut

ViestiKirjoittaja jonskulaisen sysvy » 18.07.15 17:54

Oi kiitos, sain monta vinkkiä! :o) Uskon että ilahdut, ostoslista-tyylinen vastaus oli juuri toivomani. :wink:

jonskulaisen sysvy
 

Re: SYSVY 20 huhuilut

ViestiKirjoittaja Tsirppiksen sysvy » 18.07.15 18:02

Tsirppis! Käytätkö koruja, luetko kirjoja? Oletko hyvä salapoliisi? ;)

Tsirppiksen sysvy
 

Re: SYSVY 20 huhuilut

ViestiKirjoittaja Tsirppis » 18.07.15 18:40

Hei sysvy!

Kaikkea sattumanvaraisesti; koruja nyt kahden tuhonaattorin kanssa vähemmän (rintakoruista pidän), kirjoja luen kun löydän aikaa (pidän siis kyllä) ja salapoliisihommat... Riippuu millaisista hommista puhutaan mutta lienen olevani ok, vaikka aika virtuaalisesti tykkään nykyään toimia :lol:
  • 0

Tärkein arvo elämässä on rakkaus.
---
Kasarivanhemmat ja joulukuiset 2012+2014
Avatar
Tsirppis
 
Viestit: 1287
Liittynyt: 21.04.13 18:35
Paikkakunta: Helsinki

Re: SYSVY 20 huhuilut

ViestiKirjoittaja tuijan sysvy » 19.07.15 10:12

Hei tuija!

Mitä lehtiä sinulle tulee/saat luettavaksi? Millaisia kirjoja tykkäät lukea? Millaisista tuoksuista pidät? Mitä et toivoisi sysvy-paketista löytyvän? Entä mikä sysvy-paketissa ilahduttaisi sinua erityisesti?

tuijan sysvy
 

Re: SYSVY 20 huhuilut

ViestiKirjoittaja Hapsiksen sysvy » 19.07.15 11:03

Heippa Hapsis!

Ajattelin vaan kertoa, että oot mielessä, vaikkei vielä mitään ole kuulunutkaan. :) :o)
Kiitos kattavasta esittelystä! Meillon melkolailla sama maku... :D

T. Sysvynen

Hapsiksen sysvy
 

Re: SYSVY 20 huhuilut

ViestiKirjoittaja Hapsis » 19.07.15 22:13

[onni]
  • 0

"Simppeli, soljuva ja järkeenkäyvä, mutta kun kaivelee pintaa syvemmältä, se onkin oletettua enemmän mutkalla"
Avatar
Hapsis
 
Viestit: 13175
Liittynyt: 22.08.06 11:07
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: SYSVY 20 huhuilut

ViestiKirjoittaja Nin dadan sysvy » 21.07.15 13:07

Nin dada!

Ilahduin, että olen sysvysi, vaikka ehkä meillä on juttujen suhteen vähän erilainen maku. Siksi huhuilenkin vielä viime hetken juttuja.

Muistelen, että luet aika paljon? Minkä tyyppisistä jutuista tykkäät nykyään? Onko aikaa ja jaksamista paneutua pidemmäksi aikaa kirjan pariin vai lyhyemmissä pyrähdyksissä?

Et käytä koruja, mutta miten asusteet? Huivit, ym?

Lapsukaiset katkas ajatukset, mutta palailen. :lol:

Nin dadan sysvy
 

Re: SYSVY 20 huhuilut

ViestiKirjoittaja Mellin sysvy » 21.07.15 13:17

Moikka Melli!

Kerroit toivovasti helmiavainnauhaa. Millaisista helmistä pidät? Puisista, lasisista, pienistä, isoista?
Entä käytätkö koruja?
Millainen kosmetiikka on mieleesi?
Luetko lehtiä? Mitä lehtiä teille tulee?

Mellin sysvy
 

Re: SYSVY 20 huhuilut

ViestiKirjoittaja Melli » 21.07.15 15:41

Mellin sysvy kirjoitti:Moikka Melli!

Kerroit toivovasti helmiavainnauhaa. Millaisista helmistä pidät? Puisista, lasisista, pienistä, isoista?
Entä käytätkö koruja?
Millainen kosmetiikka on mieleesi?
Luetko lehtiä? Mitä lehtiä teille tulee?


Jei, huhuilua! [onni]

Tykkään sekä puisista että lasisista, kunhan ei tule tätivaikutelmaa... :D Koollakaan ei ole niin väliä, sommittelu ja sopusuhtaisuus vaikuttavat enemmän. Koruina käytän lähinnä kaulakoruja töissä ja juhlissa. Korviksia myös olen opetellut käyttämään viime aikoina, sormuksia en oikein osaa käyttää. Ranteissakaan en osaa pitää mitään, kun on niin hennot ranteet (valmiskorut ovat liian isoja ja näyttävät pöhköiltä kapeassa ranteessa).

Kosmetiikassa käytän mieluusti luomua, mutta aina ei raski. :) Joko hajusteetonta tai miedosti hyväntuoksuista! :D Ihoni ei ole erityisen arka, joten varsinaisia rajoitteita ainesosien suhteen ei ole. Esimerkiksi rasvana ja meikinpoistoon käytön usein pelkkää kookosöljyä.

Luen lehtiä mielelläni. Tilaan Tiede-lehteä, Dekoa ja Maailman kuvalehteä. Lapsille tulee Akkari. :) Kodin Kuvalehden saan sukulaiselta luettavaksi.

Jänskää! [onni]
  • 0

Elo on tanssia ruusuilla ja amarylliksillä.
Avatar
Melli
 
Viestit: 5760
Liittynyt: 22.08.06 14:52
Paikkakunta: Keski-Suomen helmi

Re: SYSVY 20 huhuilut

ViestiKirjoittaja nin dada tauolla » 22.07.15 20:27

Nin dadan sysvy kirjoitti:Nin dada!

Ilahduin, että olen sysvysi, vaikka ehkä meillä on juttujen suhteen vähän erilainen maku. Siksi huhuilenkin vielä viime hetken juttuja.

Muistelen, että luet aika paljon? Minkä tyyppisistä jutuista tykkäät nykyään? Onko aikaa ja jaksamista paneutua pidemmäksi aikaa kirjan pariin vai lyhyemmissä pyrähdyksissä?

Et käytä koruja, mutta miten asusteet? Huivit, ym?

Lapsukaiset katkas ajatukset, mutta palailen. :lol:


Jee, huhuilua!!! [onni] Olen pienellä tauolla ollut, tapani mukaan tunteet kuumenee ajoittain liikaakin. Mutta tätä ketjua oon kyllä seurannut ja kohta jo tauko loppuukin, pääsen siis heti hehkuttamaan.

Luen kyllä paljon! Miten unohdinkin mainita siitä esittelyssä. Luen edelleen pohjoismaista proosaa, Peter Hoegin uusin on menossa. Hyvin vähän jaksan lukea itselle mieluista kirjallisuutta, niihin uppoutuu liikaakin... Oikeastaan luen tällä hetkellä vain Akkareita. :lol: (Tuon Hoegin lisäksi, senkin jättäisin myöhemmäksi mutta siihen on varaus enkä siis voi uusia enää.) Tullut viime aikoina enemmän piirreltyä ja väriteltyä lapsen värityskirjoja, siihen on helpompi uppoutua vähäksikin aikaa.

Käytän tosi vähän asusteitakaan. Mulla on aistiyliherkkyyttä ja kaulan alueella en oikein pysty pitämään juuri mitään. Yhtä Marimekon isoa/muhkeaa mutta ohkaista huivia pidän paljon, päähän on mahdottoman vaikea löytää mitään mikä tuntuu hyvältä. Paitsi itse asiassa koira söi just sellaisen pääpannan, ikäänkuin ponnarimateriaalista tehdyn ison lenksun. Tai siis kaksi niitä renkuloita oli. Saakohan tästä mitään selvää. :lol: Sitä siis käytin ennen tuholaisen touhuja. Kaiken kaikkiaan siis en juuri käytä. :|

Tulee sellainen olo, että oon varmaan tosi vaikea sysvytettävä. Mutta ilahdun tosi helposti. :o) Ja toivottavasti et ota liikaa painetta siitä "pyrin minimalismiin" -osiosta esittelyssä, oikeasti tykkään kaikesta materiasta ihan hirveästi...

nin dada tauolla
 

Re: SYSVY 20 huhuilut

ViestiKirjoittaja tiinataina » 23.07.15 18:20

Tuijan sysvylle tiedoksi, hän kävi vastaamassa huhuiluusi tuolla hehkutus-ketjussa. Jostain syystä ei saanut tähän ketjuun vastattua.
  • 0

mä-75 ukko-76 ja lapset poika 8/00 ja tytöt 1/02,3/04,5/06,8/08, 11/10 ja 4/13
Avatar
tiinataina
 
Viestit: 4198
Liittynyt: 28.03.09 19:02
Paikkakunta: Mäntsälä

Re: SYSVY 20 huhuilut

ViestiKirjoittaja monsteran sysvy » 28.07.15 21:11

monstera!

Minä eilen illalla nukkumaan mennessäni mietiskelin että olin unohtanut jotain. Aamulla eteisen pöydällä nökötti sysvypakettisi jonka olin unohtanut postittaa. :oops: Lähti matkaan tänään, mutta en ole varma ehtikö huomisen postiin vaikka 1.luokassa lähetinkin, joten viimeistään perjantaina kannattaa tarkkailla postia :)

-sysvysi.

monsteran sysvy
 

Re: SYSVY 20 huhuilut

ViestiKirjoittaja nipsun sysvytin » 30.07.15 11:43

nipsu!

Jälleen täällä huhuilen jatkoa varten:
Saippuana pala vai neste?
Toivotko lapsia muistettavan paketeissa jotenkin erityisesti? (Eka paketti oli nimenomaan vain ja ainoastaan Sua ajatellen koottu :), vaikkakin toivottavasti välillisesti lapsetkin siitä iloa saivat)
Onko puutarhan suhteen jotain vielä toteuttamattomia suunnitelmia, unelmia? Lempikukkasi, perennasi, ikivihreäsi?

Palaan ehkä vielä uudelleen... :)

nipsun sysvytin
 

EdellinenSeuraava

 


Paluu Ongelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 36 vierailijaa