SYSVY 20 huhuilut

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

SYSVY 20 huhuilut

ViestiKirjoittaja shivani » 01.07.15 18:00

Täällä sitten huhuillaan...

Eli jos sinulla on kysyttävää sysvyllesi, kirjaudu ulos foorumilta ja kirjoita tähän ketjuun kysymyksesi.
Muista ilmaista selkeästi keneltä asiaa kyselet, eli aina alkuun sysvysi nikki, jotta hän tietää vastata.
  • 0

Outo, mutta onnellinen
kera Mörököllin, Tirpan (12/10) ja Toukan (7/13)
Avatar
shivani
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 27.05.13 9:56
Paikkakunta: Lieto

Re: SYSVY 20 huhuilut

ViestiKirjoittaja tiinataina » 01.07.15 20:17

Merks :D
  • 0

mä-75 ukko-76 ja lapset poika 8/00 ja tytöt 1/02,3/04,5/06,8/08, 11/10 ja 4/13
Avatar
tiinataina
 
Viestit: 4198
Liittynyt: 28.03.09 19:02
Paikkakunta: Mäntsälä

Re: SYSVY 20 huhuilut

ViestiKirjoittaja nindada » 01.07.15 20:19

Merkkaan :o)
  • 0

nindada
 
Viestit: 15286
Liittynyt: 11.01.11 16:31
Paikkakunta: Oulu

Re: SYSVY 20 huhuilut

ViestiKirjoittaja Hapsis » 01.07.15 21:29

Merksmerks

Lähetetty minun D5803 laitteesta Tapatalkilla
  • 0

"Simppeli, soljuva ja järkeenkäyvä, mutta kun kaivelee pintaa syvemmältä, se onkin oletettua enemmän mutkalla"
Avatar
Hapsis
 
Viestit: 13175
Liittynyt: 22.08.06 11:07
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: SYSVY 20 huhuilut

ViestiKirjoittaja nipsun sysvytin » 08.07.15 11:53

nipsu!

Olipas mukava esittely, kiitos siitä! :) Jotain jäin miettimään:
Tuleeko sinulle jotain lehtiä tai saatko jotain kierrätettynä?
Miten tuoksupolitiikka, mieto vai vahva? Kukkainen, itämainen, vesituoksut, makeat?

Palailen varmaan kyselemään vielä lisääkin, mutta tässäpä nyt alkuun. :)

nipsun sysvytin
 

Re: SYSVY 20 huhuilut

ViestiKirjoittaja irQ sysvy » 09.07.15 12:09

irQ

Tässä muutama kysymys näin alkuun, ku tuntuu että pää on ihan tyhjä... :oops:

1) käytätkö koruja? jos niin mitä ja minkälaisia?
2) Saako paketissa olla kosmetiikkaa? siis lähinnä esim suihkusaippuaa yms. Onko jotain ehdottomasti ei ei, tai jotain mitä tykkäät suosia?
3) Teetkö käsitöitä?
4) Mitä tykkäät lukea? tuleeko sinulle joku lehti?
5) Mitä haluaisit löytää paketista?

irQ sysvy
 

Re: SYSVY 20 huhuilut

ViestiKirjoittaja irQ » 09.07.15 15:43

Merkkaan nyt ja vastaan illalla eri laitteelta :)
  • 0

Mies 9/76 Mää 1/85,
R 1/12 ja S 6/14 ja O 03/20
ja kissat Elsa ja Anna 5/16
Avatar
irQ
 
Viestit: 4074
Liittynyt: 29.07.11 10:13
Paikkakunta: Rauma

Re: SYSVY 20 huhuilut

ViestiKirjoittaja nipsu » 09.07.15 18:19

nipsun sysvytin kirjoitti:nipsu!

Olipas mukava esittely, kiitos siitä! :) Jotain jäin miettimään:
Tuleeko sinulle jotain lehtiä tai saatko jotain kierrätettynä?
Miten tuoksupolitiikka, mieto vai vahva? Kukkainen, itämainen, vesituoksut, makeat?

Palailen varmaan kyselemään vielä lisääkin, mutta tässäpä nyt alkuun. :)

Hei sysvyttimeni [hei]

Nykyisin minulle ei tule kuin "pakolliset" ammattiin liittyvät lehdet ja Koiramme + omien koirien rotujärjestöjen lehdet. Ei mulle tosiaan taida tulla nykyisin mitään muita. Olenpas pysynyt lujana :lol:

Tuoksupolitiikan suhteen olen varsin maltillinen, ehdottomasti mieluummin mieto tai hyvin mieto kuin vahva. Vesituoksuista olen aina pitänyt, ehkä myös kukkainen?

Ihanaa olla huhuiltu, jännää :o)
  • 0

Avatar
nipsu
 
Viestit: 2706
Liittynyt: 27.04.09 9:51
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: SYSVY 20 huhuilut

ViestiKirjoittaja shivani » 11.07.15 21:02

irQ, sysvysi varmasti kapipailee vastauksiasi!
  • 0

Outo, mutta onnellinen
kera Mörököllin, Tirpan (12/10) ja Toukan (7/13)
Avatar
shivani
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 27.05.13 9:56
Paikkakunta: Lieto

Re: SYSVY 20 huhuilut

ViestiKirjoittaja irQ » 11.07.15 21:29

Aijuu, kiitos :) Oltiin Ruotsissa sukuloimisreissussa eikä sopivaa hetkeä tullutkaan vaikka lupasin. Nyt on tissitakiainen kiinni omassa sängyssä, joten käympä asiaan :D

1) käytätkö koruja? jos niin mitä ja minkälaisia?
Käytän jonkunverran. Sormukset (kihla ja vihki) on sormissa aina ja ehkä kerran puolessa vuodessa korvikset korvissa. Korvareiät tulehtuu aina heti, joten käytän korviksia superharvoin.
Kaulassa on yksi hopeaketju jossa flikkojen nimisydämet.
Jaa, siinäpä ne melkein. Esikoisen kerhossa askartelema koru on toisinaan kaulassa, yleensä hukkaan sen aina. Nuorempi on koruille vähän huonossa iässä, repii kaikki minulta pois tai ainakin vinkuu niiden perään loputtomasti.

2) Saako paketissa olla kosmetiikkaa? siis lähinnä esim suihkusaippuaa yms. Onko jotain ehdottomasti ei ei, tai jotain mitä tykkäät suosia?
Suihkusaippuana käytän lähinnä sebamediä. Vihaan ostamista, kauppoja ja ihmisiä, pääsee helpoimmalla kun on samat tuotteet aina. Aito suomalainen tervashampoo ja sebamed on toiminut jo kymmenisen vuotta, ellei ylikin :D Paketista siis saa löytyä kaikkea tuollaista, on ihana kokeilla jotain, jonka hankkimiseksi ei ole tarvinnut stressaantua hengiltä.

3) Teetkö käsitöitä?
En. Osaan virkata isoäidinneliön ja kiinnittää napin sekä parsia reikiä vaatteista. En ymmärrä käsityöohjeita. Askarrella tykkään, etenkin kaikenmaailman origamitaittelut on kivoja. Ja värittäminen. Koulussa luennoilla jotkut virkkaa/kutoo, minä yleensä väännän väritystehtäviä.

4) Mitä tykkäät lukea? tuleeko sinulle joku lehti?
Meille tulee kaksi paikallislehteä, Länsi-Suomi ja Satakunnan Kansa joka aamu, lisäksi viikottain Ulvilan seutu ja Suomen Kuvalehti. Kuukausittain Jääkiekkolehti, liittojen lehdet, puoluelehti ja öö.. Jos tulee muita, niin yleensä en ehdi enempää lukemaan. Vauva- ja perhelehtiä haalin käytettyinä kavereilta ja luen niitä saunassa. :D Ihan parasta päästä saunaan yksin, heittää aivot narikkaan ja lukea lehtiä. Täydellistä omaa aikaa. Joskus tilasin Reginaa ihan vain tätä varten, tarpeeksi aivotonta lukemista :D

5) Mitä haluaisit löytää paketista?
Omista sysvyistäni (saattaa olla myös joulukalenterivaihdoista, en muista mikä on ollut mikin) eniten mieleenjääneet ovat olleet:
-lähettäjän itse virkkaama pipo
-lähettäjän itse virkkaama tiskirätti
-lähettäjän kokoama makeissekoitus, josta tuli kuumaa kaakaota valmistettuna, taisi olla nimeltä "lumiukon voimajuoma"
-herrkulliset ja helpot muffinssit, jotka tulivat jauhona, johon piti lisätä vain öljy, pistää vuokiin ja paistaa.

Oikeasti on tosi vaikea miettiä mitä haluaisin. Me oltiin just sukuloimassa siellä Ruotsissa. Mulla oli ihan jees reissubudjetti itselle. En ostanut itselleni MITÄÄN. Tai no, ruokia ja juomia, mutta mitään konkreettista. Menomatkalla laivalla oli myynnissä yksi tietynlainen stressipallo, jäi kaivelemaan etten sijoittanut kolmea euroa siihen, sillä takaisintulomatkalla eri laivalla ei ollut samanlaisia enää. Mutta äidiksi tulon myötä mun on ollut todella vaikea ostaa mitään itselleni. Siis todella vaikea. Siksi rakastankin Sysvyjä, kun JOKU MUU hankkii jotakin MINULLE ilman, että minun tarvii ajatella mitään. Se fiilis paketteja avatessa on itkettävän ihana, oli siellä mitä vain! :)
  • 0

Mies 9/76 Mää 1/85,
R 1/12 ja S 6/14 ja O 03/20
ja kissat Elsa ja Anna 5/16
Avatar
irQ
 
Viestit: 4074
Liittynyt: 29.07.11 10:13
Paikkakunta: Rauma

Re: SYSVY 20 huhuilut

ViestiKirjoittaja irQ sysvy » 12.07.15 16:09

Kiitos irQ, vastauksista sain paljon ideoita. vielä yksi pika kysymys

Juotko mielumin kahvia vai teetä?

irQ sysvy
 

Re: SYSVY 20 huhuilut

ViestiKirjoittaja irQ » 12.07.15 19:56

Teetä, mutta lapset rajoittaa sen juomista. Oon vähän kranttu teen suhteen, haluan hauduttaa sitä oikein ja nauttia hyvässä lämpötilassa jne. Yleensä se ei onnistu. Tosin joku yö heräsin kahdelta ja keitin kupin teetä. Istuin pimeässä olkkarissa nauttimassa sitä kupillista ja toivoin ettei kukaan muu heräisi.

Taisi olla kolmas täydellisen nautinnon kuppi kuopuksen synnyttyä :D
  • 0

Mies 9/76 Mää 1/85,
R 1/12 ja S 6/14 ja O 03/20
ja kissat Elsa ja Anna 5/16
Avatar
irQ
 
Viestit: 4074
Liittynyt: 29.07.11 10:13
Paikkakunta: Rauma

Re: SYSVY 20 huhuilut

ViestiKirjoittaja jonskulaisen sysvy » 15.07.15 12:43

jonskulainen hei! :o)

Onko sinulla jotain erityistä, mitä toivoisit paketista löytyvän? Jotain tiettyä.. Kerro mieluusti useampi, pakettejahan tulee enemmän kuin yksi. :mrgreen:

jonskulaisen sysvy
 

Re: SYSVY 20 huhuilut

ViestiKirjoittaja Murmanskin sysvy » 15.07.15 14:51

Jos muutkin niin minäkin... :)

Hei Murmansk!

Kerroit, että pyrit eroon tavarasta ja tartuin tähän - pyrin siis keksimään jotakin sellaista joka "menee pois" tai/ja kuluu käytössä :lol:

Siitä huolimatta kysyn, onko sinulla jotakin erityistä toivetta tai aihepiiriä liittyen sysvyyn?
Esimerkiksi jotakin siihen, kun lähdet töihin, olisiko jotakin mikä helpottaisi aamuja / erossa oloa lapsesta?
Tai jotakin pientä arkipäivän luksusta - miten kuljet työmatkasi ja onko se pitkä?
Tuleeko sinulle lehtiä, tai pidätkö niiden lukemisesta?

Sitten vielä yksi tarkentava kysymys: Mitä et missään nimessä halua puuhastella lapsesi kanssa? (Meillä kaikilla on sellaisia puuhia, turha omaa sädekehää on kiillotella 8) nim. muovailuvaha ei nappaa niin kovasti). Jos mahdollista, toimittaisitko emännille tiedon smart postista (tai kommentoi tähän jos on totaali ei) - jos mitään ei kuulu ensi viikolla, päättelen itse, mikä smart post voisi olla lähinnä sinua. Kyllä mä nyt sen verran mansea tunnen...

Murmanskin sysvy
 

Re: SYSVY 20 huhuilut

ViestiKirjoittaja murmansk » 15.07.15 15:21

Murmanskin sysvy kirjoitti:Jos muutkin niin minäkin... :)

Hei Murmansk!

Kerroit, että pyrit eroon tavarasta ja tartuin tähän - pyrin siis keksimään jotakin sellaista joka "menee pois" tai/ja kuluu käytössä :lol:

Siitä huolimatta kysyn, onko sinulla jotakin erityistä toivetta tai aihepiiriä liittyen sysvyyn?
Esimerkiksi jotakin siihen, kun lähdet töihin, olisiko jotakin mikä helpottaisi aamuja / erossa oloa lapsesta?
Tai jotakin pientä arkipäivän luksusta - miten kuljet työmatkasi ja onko se pitkä?
Tuleeko sinulle lehtiä, tai pidätkö niiden lukemisesta?

Sitten vielä yksi tarkentava kysymys: Mitä et missään nimessä halua puuhastella lapsesi kanssa? (Meillä kaikilla on sellaisia puuhia, turha omaa sädekehää on kiillotella 8) nim. muovailuvaha ei nappaa niin kovasti). Jos mahdollista, toimittaisitko emännille tiedon smart postista (tai kommentoi tähän jos on totaali ei) - jos mitään ei kuulu ensi viikolla, päättelen itse, mikä smart post voisi olla lähinnä sinua. Kyllä mä nyt sen verran mansea tunnen...


Hei vaan sysvyni! [hei]

Ei mulla ole oikein mitään erityistä toivetta sysvyn suhteen, saat yllättää mut iloisesti! :)
Lehtiä tykkään lukea, tällä hetkellä mulle tulee ainoastaan jenkkiläinen FitnessRX for Women ja englanninkielinen valokuvauslehti. Kotivinkin ja Kodin Kuvalehden saan kiertoluettavaksi. Työmatka on kaupungin sisäinen ja kuljen sen julkisilla, max. puoli tuntia.

Hiekkalaatikolla en jaksa pyöriä :oops:

Smarttaus käy postinumeron perusteella tuleviin kaikkiin pisteisiin, mutta ehkä se Prisma on helpoin. :)

Toivottavasti tästä nyt oli edes jotain apua...
  • 0

"This is my happening, and it freaks me out!" - Ronnie “Z-Man” Barzell
"It's not easy having a good time! Even smiling makes my face ache!" - Frank
Avatar
murmansk
 
Viestit: 1773
Liittynyt: 26.06.13 9:42
Paikkakunta: Manse

Seuraava

 


Paluu Ongelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 35 vierailijaa