SYSVY 20 huhuilut

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Re: SYSVY 20 huhuilut

ViestiKirjoittaja nipsun sysvytin » 28.08.15 6:27

nipsu!

Apuuu-va! Postimerkkejä piti kyllä olla tarpeeksi 2-luokan lähetykseksi ja paksuuskin oli kirjepaksuus :oops: :shock: :? :( Kerrotko mulle, paljonko jouduit vielä maksamaan, korvaan kyllä! Tarkoitus ei tosiaan ollut, että vastaanottajalle tulee kuluja. Olen pahoillani! :(
Kiva kuulla, että sisältö kuitenkin ilahdutti! :)

nipsun sysvytin
 

Re: SYSVY 20 huhuilut

ViestiKirjoittaja nipsu » 28.08.15 7:04

nipsun sysvytin kirjoitti:nipsu!

Apuuu-va! Postimerkkejä piti kyllä olla tarpeeksi 2-luokan lähetykseksi ja paksuuskin oli kirjepaksuus :oops: :shock: :? :( Kerrotko mulle, paljonko jouduit vielä maksamaan, korvaan kyllä! Tarkoitus ei tosiaan ollut, että vastaanottajalle tulee kuluja. Olen pahoillani! :(
Kiva kuulla, että sisältö kuitenkin ilahdutti! :)

Hei sysvyseni!

Ei oikeasti haittaa :o) Postimerkeistä puuttui 50senttiä, lunastusmaksua oli 2€. Ei tosiaan mullista mun maailmaani, joten ei tarvitse välittää eikä korvata. Älä tosiaan vaan laita kolikoita vikaan pakettiin (eikä tarvitse muutenkaan "korvata"). Näin voisi sattua hyvin mullekin, kun aina punnitsen ja merkkailen minäkin (sysvy)paketteja kotona enkä postissa. Meinasinkin olla sanomatta koko juttua, kun arvasin, että harmittaa. Mutta en taas saanut pidettyä suutani kiinni :roll: Paketti oli ihana ja tykkäsin siitä todella, joten nyt unohda koko juttu :o)
  • 1

Avatar
nipsu
 
Viestit: 2706
Liittynyt: 27.04.09 9:51
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: SYSVY 20 huhuilut

ViestiKirjoittaja Tiinatainan sysvy » 29.08.15 19:29

Hei Tiinataina! Näyttää siltä, että kuriiri ehtii liikkua teidän suunnalla vasta tiistaina, joten elokuun paketti tulee siis päivän myöhässä. Mutta tiistaina ovesi taakse ilmestyy pinkinsävyinen paketti :D

Tiinatainan sysvy
 

Re: SYSVY 20 huhuilut

ViestiKirjoittaja tiinataina » 29.08.15 21:14

^ jee, kivaa :D !! Tiistaina onkin jännä päivä muutenkin, mulla ensimmäinen työpäivä 15v4kk :shock: !
  • 2

mä-75 ukko-76 ja lapset poika 8/00 ja tytöt 1/02,3/04,5/06,8/08, 11/10 ja 4/13
Avatar
tiinataina
 
Viestit: 4198
Liittynyt: 28.03.09 19:02
Paikkakunta: Mäntsälä

Re: SYSVY 20 huhuilut

ViestiKirjoittaja Nin dadan sysvy » 01.09.15 16:17

Nin dada!

Kiva kuulla, että tykkäät tiskiräteistä! Ajattelin, että kuvio ja väritys vois olla aika hyvät. Sattumalta löysin ohjeen, kun koitin hakea ravelrystä yhtä vanhaa hyvää, mutta se oli poistettu. Musta lanka on bambua ja puuvillaa, valkoinen bambua ja polyesteriä.

Hiuspanta on itse asiassa semmoinen, jonka ostin omaan käyttöön ajat sitten, mutta joka jäi käyttämättä, koska se oli mulle vähän pieni. :D Pesin sen, vaikka olin muistaakseni vaan testannut päälle, mutta jos oli pölyyntynyt hyllyssä...

Yritän keksiä vikaan pakettiin jotain kivaa... Jos tulee mieleen jotain, mitä puuttuu, esim. neuletta tai muuta, niin saa vinkata. Muutama idea kyllä on jo. :wink:

Nin dadan sysvy
 

Re: SYSVY 20 huhuilut

ViestiKirjoittaja nindada » 01.09.15 18:52

Se panta oli just täydellisen kokoinen! :D Ne rätit on tosiaan hurjan pehmeät, niin että mietin jo saisko niistä ranteenlämmittimet tms. väsättyä :lol: Mä en pysty käyttämään herkkyyden vuoksi mitään villaa, ja bambujutut on kiven alla, niin noista vois saada. No onhan ne varmaan imevät rätteinä, ja nätit etenkin. :lol:

Ei mulla taida nyt tulla mieleen mitään, hmm... Keksi sinä :o)
  • 0

nindada
 
Viestit: 15286
Liittynyt: 11.01.11 16:31
Paikkakunta: Oulu

Re: SYSVY 20 huhuilut

ViestiKirjoittaja Nin dadan sysvy » 02.09.15 8:53

No, jos vaikka ilmoitat ranteenympäryksen. :wink:

Nin dadan sysvy
 

Re: SYSVY 20 huhuilut

ViestiKirjoittaja sysvynen » 15.09.15 15:45

Shivani!

Sun paketti on lähtenyt n viikko sitten postiin, onko tullut perille?

sysvynen
 

Re: SYSVY 20 huhuilut

ViestiKirjoittaja shivani » 15.09.15 16:45

Öö... Joo... Jos oot lähettänyt sen postiin niin on varmaan odottamassa. Käyn huomenna hakemassa :D
  • 0

Outo, mutta onnellinen
kera Mörököllin, Tirpan (12/10) ja Toukan (7/13)
Avatar
shivani
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 27.05.13 9:56
Paikkakunta: Lieto

Re: SYSVY 20 huhuilut

ViestiKirjoittaja sysvynen » 15.09.15 18:05

^` jos tarvit koodin, niin hihkaise :) Siitä piti tulla txt ilmoitus?

sysvynen
 

Re: SYSVY 20 huhuilut

ViestiKirjoittaja Murmanskin sysvy » 23.09.15 5:55

Murmansk! Olenkin jo viikon odotellut, koska kuittaisit saaneesi paketin. Saamme odotella jatkossakin. Voihan :evil:

Onneksi säilytin lähetystunnuksen. Mutta näin:

Lähetyksen toimituksessa on tapahtunut lajitteluvirhe. Toimitus voi viivästyä, ei vaadi toimenpiteitä vastaanottajalta tai lähettäjältä.
Rekisteröinti:22.9.2015 klo 15:01:05
Paikka:Posti Logistiikkakeskus 01010

Mitäs nyt, emännät, uutta pakettia taas Postille hukattavaksi vai odotellaanko tuota?

Murmanskin sysvy
 

Re: SYSVY 20 huhuilut

ViestiKirjoittaja Murmanskin sysvy » 23.09.15 5:57

Ylläoleva saa epäilemään, olisinko kuitenkin lähettänyt viimeksi postin oikein ja posti ottanut vähän omia oikeuksia... Taidan tehdä meidän laatikosta valituksen, kun yritin lähettää paikkaan X ja laitoin sen, mutta palasin vielä numerovaiheessa tarkistamaan ja olikin lähtemässä osoitteeseen Y - ja ihan varmasti olin laittanut X:n...! :shock:

Murmanskin sysvy
 

Re: SYSVY 20 huhuilut

ViestiKirjoittaja shivani » 24.09.15 9:14

Mun mielestä odotellaan vaikka viikko. jos viitsit aina välillä käydä vilakisemassa missä paketti menee, jotta pysytään kartalla. voint myös laittaa lähetystunnuksen mulle niin mä voin seurailla sitä.

Onpas kurjaa tällaset, mutta nyt ei ole vika meissä. katsotaan rauhassa ja mietitään sitten porukalla mitä tehdään jos toimitus ei etene.
  • 0

Outo, mutta onnellinen
kera Mörököllin, Tirpan (12/10) ja Toukan (7/13)
Avatar
shivani
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 27.05.13 9:56
Paikkakunta: Lieto

Edellinen

 


Paluu Ongelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 34 vierailijaa