Aijuu, kiitos
Oltiin Ruotsissa sukuloimisreissussa eikä sopivaa hetkeä tullutkaan vaikka lupasin. Nyt on tissitakiainen kiinni omassa sängyssä, joten käympä asiaan
1) käytätkö koruja? jos niin mitä ja minkälaisia?
Käytän jonkunverran. Sormukset (kihla ja vihki) on sormissa aina ja ehkä kerran puolessa vuodessa korvikset korvissa. Korvareiät tulehtuu aina heti, joten käytän korviksia superharvoin.
Kaulassa on yksi hopeaketju jossa flikkojen nimisydämet.
Jaa, siinäpä ne melkein. Esikoisen kerhossa askartelema koru on toisinaan kaulassa, yleensä hukkaan sen aina. Nuorempi on koruille vähän huonossa iässä, repii kaikki minulta pois tai ainakin vinkuu niiden perään loputtomasti.
2) Saako paketissa olla kosmetiikkaa? siis lähinnä esim suihkusaippuaa yms. Onko jotain ehdottomasti ei ei, tai jotain mitä tykkäät suosia?
Suihkusaippuana käytän lähinnä sebamediä. Vihaan ostamista, kauppoja ja ihmisiä, pääsee helpoimmalla kun on samat tuotteet aina. Aito suomalainen tervashampoo ja sebamed on toiminut jo kymmenisen vuotta, ellei ylikin
Paketista siis saa löytyä kaikkea tuollaista, on ihana kokeilla jotain, jonka hankkimiseksi ei ole tarvinnut stressaantua hengiltä.
3) Teetkö käsitöitä?
En. Osaan virkata isoäidinneliön ja kiinnittää napin sekä parsia reikiä vaatteista. En ymmärrä käsityöohjeita. Askarrella tykkään, etenkin kaikenmaailman origamitaittelut on kivoja. Ja värittäminen. Koulussa luennoilla jotkut virkkaa/kutoo, minä yleensä väännän väritystehtäviä.
4) Mitä tykkäät lukea? tuleeko sinulle joku lehti?
Meille tulee kaksi paikallislehteä, Länsi-Suomi ja Satakunnan Kansa joka aamu, lisäksi viikottain Ulvilan seutu ja Suomen Kuvalehti. Kuukausittain Jääkiekkolehti, liittojen lehdet, puoluelehti ja öö.. Jos tulee muita, niin yleensä en ehdi enempää lukemaan. Vauva- ja perhelehtiä haalin käytettyinä kavereilta ja luen niitä saunassa.
Ihan parasta päästä saunaan yksin, heittää aivot narikkaan ja lukea lehtiä. Täydellistä omaa aikaa. Joskus tilasin Reginaa ihan vain tätä varten, tarpeeksi aivotonta lukemista
5) Mitä haluaisit löytää paketista?
Omista sysvyistäni (saattaa olla myös joulukalenterivaihdoista, en muista mikä on ollut mikin) eniten mieleenjääneet ovat olleet:
-lähettäjän itse virkkaama pipo
-lähettäjän itse virkkaama tiskirätti
-lähettäjän kokoama makeissekoitus, josta tuli kuumaa kaakaota valmistettuna, taisi olla nimeltä "lumiukon voimajuoma"
-herrkulliset ja helpot muffinssit, jotka tulivat jauhona, johon piti lisätä vain öljy, pistää vuokiin ja paistaa.
Oikeasti on tosi vaikea miettiä mitä haluaisin. Me oltiin just sukuloimassa siellä Ruotsissa. Mulla oli ihan jees reissubudjetti itselle. En ostanut itselleni MITÄÄN. Tai no, ruokia ja juomia, mutta mitään konkreettista. Menomatkalla laivalla oli myynnissä yksi tietynlainen stressipallo, jäi kaivelemaan etten sijoittanut kolmea euroa siihen, sillä takaisintulomatkalla eri laivalla ei ollut samanlaisia enää. Mutta äidiksi tulon myötä mun on ollut todella vaikea ostaa mitään itselleni. Siis todella vaikea. Siksi rakastankin Sysvyjä, kun JOKU MUU hankkii jotakin MINULLE ilman, että minun tarvii ajatella mitään. Se fiilis paketteja avatessa on itkettävän ihana, oli siellä mitä vain!