SYSVY 19 Huhuilut

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Re: SYSVY 19 Huhuilut

ViestiKirjoittaja Katemma » 31.01.15 16:56

K-sysvy kirjoitti:Katemma

Vielä sen verran noista koruista...
Käytätkö vain korviksia vai olisiko kokonaisuus tervetullut (esim. kosrvikset ja kaulakoru, mahdollisesti myös rannekoru tai sormus)

Käytän kyllä korvisten lisäksi joskus myös kaulakoruja, ihan tosi harvoin rannekoruja enkä oikeastaan koskaan sormuksia (vihkisormusta lukuunottamatta) :)
  • 0

Lapset -04 -06 -08

Ole se muutos, minkä haluat maailmassa nähdä. - Gandhi
Katemma
 
Viestit: 2928
Liittynyt: 22.08.06 12:38
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: SYSVY 19 Huhuilut

ViestiKirjoittaja Kreetta » 01.02.15 16:53

Kivaa, huhuilua!

Pidän leipomisesta ja olen ihan hyvä leipuri. Leivon viikottain näkkäriä tms. peltileipää ja kyllä me lasten kanssa leivotaan jotain herkkujakin luokkaa kerran viikossa. Tätä nykyä leipomukset on vegaanisia, ja tykkäisin kyllä reseptivinkeistä ja kaikesta muustakin leipomiseen liittyvästä :) En ole mikään himoleipuri niin kuin moni tuntuu nykyään olevan mutta tykkään kovasti.

Mietin noita käsityötarpeita. Sain viime sysvystä silmukkamerkkejä, jotka onnistuin muutossa sijoittamaan niin hyvään paikkaan että en ole löytänyt, sellaisia siis nyt ainakin puuttuu. Ihan tosi paljon toivoisin jostain saavani sellaisen ranteeseen kiinnitettävän neulatyynyn, sellainen olisi ihan paras! En ole saanut itse aikaiseksi. Lanka on aina tervetullutta ja ihanaa, varsinkin kun laitoin itse itseni lankalakkoon :mrgreen: Ompelen tosi vähän mutta tykkään kauniista kankaista.

Luen niin paljon kuin ehdin. Rakastan puutarhakirjoja ja mun viimeisen vuoden kirjaostoksista ehkä 80% on ollut puutarhakirjoja. Tykkään myös puutarhalehdistä! Meille tulee tällä hetkellä Glorian ruoka ja viini, ei vissiin muita. Tykkään myös sisustuslehdistä ja muista ruokalehdistä. Luen aika paljon myös kasvatuskirjallisuutta ja romaaneja silloin kun kiinnostavia tulee vastaan. Niiden suhteen olen aika kaikkiruokainen, mitään kauhean raskasta tai vaikeaa en ehkä juuri nyt jaksa lukea enkä kaikista hömpintä hömppää mutta siltä väliltä melkeinpä mitä vaan.

Auttoiko?
  • 0

Ostan Bamse-lehdet 1-4/2014, tarjoa yv:llä :)
Avatar
Kreetta
Bannattu
 
Viestit: 865
Liittynyt: 31.08.12 17:02
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: SYSVY 19 Huhuilut

ViestiKirjoittaja Mellin sysvy » 02.02.15 18:16

Huhuu Melli!

Kuinka pitkä olet? Kengänkoko?
Kiinnostaako puutarhanhoito?

Näillä saattaa päästä vähän alkuun ;)

Mellin sysvy
 

Re: SYSVY 19 Huhuilut

ViestiKirjoittaja Melli » 02.02.15 20:57

Mellin sysvy kirjoitti:Huhuu Melli!

Kuinka pitkä olet? Kengänkoko?
Kiinnostaako puutarhanhoito?

Näillä saattaa päästä vähän alkuun ;)

Jei, huhuilua! [onni]

Olen 165,5 cm lyhyt ja kenkä on 36.

Puutarhanhoito kiinnostaa, mutta tällä hetkellä pihasta puuttuu pinnat (eli on silkalla hiekalla) ja siksi myös kasvit. Toivottavasti ensi kesänä olisi budjettia laittaa jotain kasvamaankin... :D Tosin onnistun kyllä järjestään tappamaan kaikki huonekasvitkin, joten enpä tiedä, miten mun Eeden-haaveiden käy... :D

Jänskää! [onni]
  • 0

Elo on tanssia ruusuilla ja amarylliksillä.
Avatar
Melli
 
Viestit: 5760
Liittynyt: 22.08.06 14:52
Paikkakunta: Keski-Suomen helmi

Re: SYSVY 19 Huhuilut

ViestiKirjoittaja eksyman sysvy » 04.02.15 13:29

eksyma

En ole suinkaan unohtanut sinua vaan kovasti täällä on jo paketteja suunniteltu. Muutama kysymys on matkan varrella herännyt:

- Käytätkö koruja ja jos, mitkä on lempparit?
- Teetko itse käsitöitä? Haluatko saada jotain itse tehtyä tai tarvikkeita?
- Käden/jalan/pään koko?
- Onko jotain ehdotonta inhokkia (mitä ei esittelystä löytynyt)? Jokin väri tai maku tms.?
- Mikä paketista löytyvä ilahduttaisi sinua?

Palaillaan :o)

eksyman sysvy
 

Re: SYSVY 19 Huhuilut

ViestiKirjoittaja eksyma » 04.02.15 13:44

eksyman sysvy kirjoitti:
En ole suinkaan unohtanut sinua vaan kovasti täällä on jo paketteja suunniteltu. Muutama kysymys on matkan varrella herännyt:

- Käytätkö koruja ja jos, mitkä on lempparit?
- Teetko itse käsitöitä? Haluatko saada jotain itse tehtyä tai tarvikkeita?
- Käden/jalan/pään koko?
- Onko jotain ehdotonta inhokkia (mitä ei esittelystä löytynyt)? Jokin väri tai maku tms.?
- Mikä paketista löytyvä ilahduttaisi sinua?

Palaillaan :o)


Sattuipa sopivasti päivittymään, (...ei vaineskaan kun kyttään milloin huhuiltaisiin :lol: )

Koruja käytän harvemmin. Jos jotain käytän, niin kaulakorua, jossa joku kiva koru (esim. värjättyä lasia) tai sitten pidempää roikkuvaa riipustyylistä, jonka saa tarvittaessa pariin kertaan kietastua roikkumaan). Vihkisormuksen sijaan satunnaisesti käytän ihanaa kolmen euron hopeasormusta, jonka mies on kirppikseltä ostanut. Kertonee korujen käytöstä paljon :)
Haluaisin ommella enemmän. Käytännössä en tee käsitöitä eli mieluummin jotain itse tehtyä kuin tarvikkeita.
Jalka 39-40, pää 57 cm ja käsi sellainen m-kokoinen yleensä.
Ei ole ehdotonta inhokkia, ei ainakaan sellaista juuri tule mieleen.
Mikä ilahduttaisi? Tykkään lukea paljon, eli voisi olla luettavaa, en ole opiskeluilta ehtinyt kuitenkaan lukea niin paljon mitä olisin halunnut. Kierrätetty tai itse tehty ilahduttaisi myös.
  • 0

Jos annat ympäröivän maailman luulla, että olet hullu,
olet vapaa tekemään mitä haluat.
Janesh Vaidya
eksyma
 
Viestit: 3852
Liittynyt: 14.04.08 5:55
Paikkakunta: Etelä-Karjala

Re: SYSVY 19 Huhuilut

ViestiKirjoittaja Aapan sysvy » 05.02.15 14:20

AAPPA!

Olipas hauska lukea esittelysi alkua, hetken jo mietin että olenko saanut itseni sysvytettäväksi ;) Varsinkin lempiasiat ja inhokit menivät hyvin yksiin. Siinä vaiheessa kun katsoin blogiasi, totesin että yhtäläisyydet päättyivät siihen [nauru] Ihan mahtavia sukkia osaat tehdä!

Sitten muutama kysymys, eli tuleeko teille jotain lehtiä tai luetko säännöllisesti jotain lehtiä? Entä millaisia kirjoja luet? Tai ehditkö lukea kirjoja? Miten ruoanlaitto ja leipominen?

Aapan sysvy
 

Re: SYSVY 19 Huhuilut

ViestiKirjoittaja tuiskuisen sysvy » 05.02.15 20:25

Heipati hei tuiskuinen :o)

Ihana nimimerkki [onni]

Kuules, missäs sun puikot majailee? Onko niillä jo oma pussukka vai onko milloin missäkkin? Silmukkamerkeille onko ollut tarvetta? Miten nappivarasto? Onko yhtä ylipursuileva kuin lankavarasto?

Saiko lasta muistaa paketissa jollain tavoin? Kenties vaatteella? Olisiko vaikka suoraan tarvetta jollekkin vaatteelle?

Oli mulla jotain muutakin mielessä mutta unohtu jo :lol:

tuiskuisen sysvy
 

Re: SYSVY 19 Huhuilut

ViestiKirjoittaja tuiskuinen » 05.02.15 22:13

Huu! Huhuilua! [onni]

Puikot majailee keittiötölkissä ja osa tietysti kiinni projekteissa. Pieni pussukka voisi olla kiva jonkin pienen erän kuljetteluun. Pääasiassa sukkapuikot ja pyöröt käytössä, pitkiä en käytä oikeastaan koskaan, koska kissat hyökkäilee niihin heiluviin nuppipäihin eikä neulomisesta tule mitään :D Silmukkamerkkejä on jokunen, muttei haittaisi, vaikka olis enemmänkin. Nappivarasto ei ole kovinkaan kummoinen, oikeastaan sitä ei edes ole. Lähinnä yksittäisiä ties mistä kulkeutuneita kappaleita.

Lasta saa toki muistaa! Mitään erityisiä tarpeita ei kuitenkaan ole. Tai no, joku myssy voisi olla kiva. Se kun näkyy reppu/liinakyydissä ja meillä on käytössä oikeastaan aina sama villamyssy. Myös säärystimiä olen miettinyt. Lyhythihaisia bodyja ja T-paitoja en ole vielä kesäksi löytänyt. Tai sitten jotain muuta, mitä en pian taaperoikäisen esikoisen kanssa ole tullut vielä ajatelleeksi!

Lorukortteja olen miettinyt, mutten ole saanut vielä toimeksi. Erityisesti luonto/eläinaiheiset olisivat mieluisia, jos sysvy on loruiluun päin kallellaan.
  • 0

Minä -80, kumppani -82 ja U 5/14 ja O 1/17.
tuiskuinen
 
Viestit: 2322
Liittynyt: 01.01.14 19:51
Paikkakunta: Länsi-Suomi

Re: SYSVY 19 Huhuilut

ViestiKirjoittaja tuiskuisen sysvy » 06.02.15 0:17

No mutta siinä tapauksessa, saisko jotain mittaa säärestä ja päänympärystä myös. Pengon varastojani ja katson löydänkö ihan jopa villaa pipoon vai tyydymmekö hienoon isoon rusettiin ja puuvillaan ;)

tuiskuisen sysvy
 

Re: SYSVY 19 Huhuilut

ViestiKirjoittaja tuiskuisen sysvy » 06.02.15 11:19

Niin ja äidin päänympärys ;)

tuiskuisen sysvy
 

Re: SYSVY 19 Huhuilut

ViestiKirjoittaja eksyman sysvy » 06.02.15 14:56

eksyma

Mustikka, mansikka, omena. Mikä näistä vai ei mikään?

eksyman sysvy
 

Re: SYSVY 19 Huhuilut

ViestiKirjoittaja eksyma » 06.02.15 17:19

Mustikka, mansikka pakastettuna ja omena ei mitenkään.
  • 0

Jos annat ympäröivän maailman luulla, että olet hullu,
olet vapaa tekemään mitä haluat.
Janesh Vaidya
eksyma
 
Viestit: 3852
Liittynyt: 14.04.08 5:55
Paikkakunta: Etelä-Karjala

Re: SYSVY 19 Huhuilut

ViestiKirjoittaja tuiskuinen » 08.02.15 14:21

Sysvylleni :) Pahoittelut, huomasin viestin vasta nyt.

Ja hui, tuo mun viesti ei ollut kuitenkaan mikään tilauslista :D Jotain ideoita vain...

Vauvan py n. 45 cm ja säären ympärys 20 cm. Äidin kuuppa 57 cm.
  • 0

Minä -80, kumppani -82 ja U 5/14 ja O 1/17.
tuiskuinen
 
Viestit: 2322
Liittynyt: 01.01.14 19:51
Paikkakunta: Länsi-Suomi

Re: SYSVY 19 Huhuilut

ViestiKirjoittaja tuiskuisen sysvy » 08.02.15 14:43

Älä huoli, en pidä tilauslistana :) On kivempi tehdä tarpeeseen kun tietää että tulee varmasti käyttöön eikä esim pipoja ois jo ennestään 10kpl vähintään :) Tälle kuulle onkin jo muuta mielessä eli seuraavaan tai viimeiseen vasta kerkeisinkin pikkuisellekkin jotain laittaa mukaan :)

tuiskuisen sysvy
 

EdellinenSeuraava

 


Paluu Ongelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 30 vierailijaa