SYSVY 19 Huhuilut

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Re: SYSVY 19 Huhuilut

ViestiKirjoittaja rva W:n sysvy » 24.04.15 14:17

^Lahjakkaasti tuplaw:tä vähän liikaakin, eikä muokkaus onnistu :roll:

rva W:n sysvy
 

Re: SYSVY 19 Huhuilut

ViestiKirjoittaja rva W » 24.04.15 14:20

Onnistuu postilaatikkoon toimitus, ei ole ovikoodia!
  • 0

Isosisko 01/10 ja pikkuveli 07/15

Keskustelutaitoon ei kuulu vain oikeiden asioiden sanominen oikeassa paikassa, vaan myös väärien asioiden sanomatta jättäminen houkuttelevalla hetkellä. - Dorothy Nevill
Avatar
rva W
Bannattu
 
Viestit: 21562
Liittynyt: 26.07.10 19:13
Paikkakunta: Helsinki

Re: SYSVY 19 Huhuilut

ViestiKirjoittaja Hapsikselle » 26.04.15 10:12

Hapsis hoi: se "harmaa sankari" on siinä kuvassa :) Englanniksi käännä tuo "" siis. Sitten puuttuu vaan yksi kirjain lopusta lajin englantilaisesta nimestä eli lisää "n" vielä loppuun. Mut jos tarkkoja ollaan, niin pitää googlettaa ko elikko ja siellä ois vihje. :) Luultavasti ihan alussa. Suomeksi linnun nimi on harmaa*. Tosin en tiedä, tunnistatko kuvasta, minkätyyppinen tuo * on. Vastaavia sanoja ovat mm. haukka, kotka tai tiira.

Siipan mielestä mun selitykset on liian sekavia :) Oon vissiin tehnyt liikaa ristikoita.

Hapsikselle
 

Re: SYSVY 19 Huhuilut

ViestiKirjoittaja Aapan sysvy » 26.04.15 17:49

En saa pakettia postiin vielä huomenna, sillä pääsen vasta huomenna illalla erinäistä ongelmien takia hankkimaan sen, mitä olen pakettiin ajatellut. Nyt vain toivon, että saan huomenna sen plan A:n tuotteen, enkä joudu kuitenkin tyytymään plan B:hen... Laitan taas emännän kautta sitten koodia!

Aapan sysvy
 

Re: SYSVY 19 Huhuilut

ViestiKirjoittaja tuiskuisen sysvy » 26.04.15 18:12

Hoi tuiskuinen. Tänään laitoin postiin mutta se meni nyt riskillä kirjeenä. On muutamasta millistä kiinni että olis alle 3cm. Jos joudut pakettina lunastamaan niin mä maksan sulle sit siitä,toivotaan parasta kuitenkin. Niin ja unohdin kirjeenkin sitten siitä mutta postileima varmaan paljastaa ;)

tuiskuisen sysvy
 

Re: SYSVY 19 Huhuilut

ViestiKirjoittaja rva W:n sysvy » 27.04.15 10:26

Rva W: lähetys on perillä, ainakin melkein. Ei ihan mahtunut, mutta säilynee paikoillaan :)

rva W:n sysvy
 

Re: SYSVY 19 Huhuilut

ViestiKirjoittaja Laurakoon sysvy » 27.04.15 14:03

Laurakoon paketti on tulossa. Se oli 3 vrk yrjötautikaranteenissa, ettei pöpö tartu teille. Siksi lähettäminen jäi viime tinkaan. Oli kiva olla Sysvysi, toivottavasti pidit paketeista.

Laurakoon sysvy
 

Re: SYSVY 19 Huhuilut

ViestiKirjoittaja aappa » 28.04.15 9:41

Aapan sysvy kirjoitti:En saa pakettia postiin vielä huomenna, sillä pääsen vasta huomenna illalla erinäistä ongelmien takia hankkimaan sen, mitä olen pakettiin ajatellut. Nyt vain toivon, että saan huomenna sen plan A:n tuotteen, enkä joudu kuitenkin tyytymään plan B:hen... Laitan taas emännän kautta sitten koodia!


Ei hätiä, ehtii hyvin myöhemminkin!
  • 0

1+1=3
Avatar
aappa
 
Viestit: 1568
Liittynyt: 30.05.11 7:53
Paikkakunta: Etelä-Karjala

Re: SYSVY 19 Huhuilut

ViestiKirjoittaja LauraKoo » 28.04.15 12:41

Voi kun en malta odottaa :D
  • 0

Isoveli 02/06
Keskiveli 03/08
Pikkuveli 10/13
Vau-veli 06/15
Avatar
LauraKoo
Bannattu
 
Viestit: 2652
Liittynyt: 22.08.06 19:34
Paikkakunta: Jyväskylästä luoteeseen

Re: SYSVY 19 Huhuilut

ViestiKirjoittaja nupun sysvy » 29.04.15 11:43

Nuppu04, pakettisi lähti valitettavasti tänään kun aikataulut pettivät ihan totaalisesti! Matkalla on kuitenkin!

nupun sysvy
 

Re: SYSVY 19 Huhuilut

ViestiKirjoittaja Shivaniiiiii » 29.04.15 14:03

Mä mokasin taas.... Oon ollut koko kuukauden järjestelemässä (=suursiivousta niin sisällä kuin ulkonakin) mammani 80v-syntymäpäiväjuhlia, jotka järjestetään tulevana viikonloppuna. Ja nyt viikonloppuna perheeseemme iski vatsatauti. Laitan paketin tulemaan kun paranemme ja laitan sinne jotain ekstraa. Tää sysvyily on erinäisistä syistä mennyt kyllä ihan penkin alle mun puolelta :oops:

Shivaniiiiii
 

Re: SYSVY 19 Huhuilut

ViestiKirjoittaja shivani » 30.04.15 12:51

^ OK, jään odottelemaan.
  • 0

Outo, mutta onnellinen
kera Mörököllin, Tirpan (12/10) ja Toukan (7/13)
Avatar
shivani
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 27.05.13 9:56
Paikkakunta: Lieto

Re: SYSVY 19 Huhuilut

ViestiKirjoittaja Italian sysvy » 30.04.15 15:41

Paketti on matkalla! Ja sen piti olla jo tänään perillä, mutta nähtävästi Vappu on sekoittanut myös postin aikatauluja :? Ja heti kun paketti on noudettavissa, pitäisi siitä tulla sinulle tekstiviestinä tieto!

Italian sysvy
 

Re: SYSVY 19 Huhuilut

ViestiKirjoittaja Iitaliinan sysvy » 30.04.15 15:44

Anteeksi! Nimikin väärin, kone 'korjaa' tekstit turhan tehokkaasti! Eli edellinen oli siis Iitaliinalle.

Italian sysvy kirjoitti:Paketti on matkalla! Ja sen piti olla jo tänään perillä, mutta nähtävästi Vappu on sekoittanut myös postin aikatauluja :? Ja heti kun paketti on noudettavissa, pitäisi siitä tulla sinulle tekstiviestinä tieto!

Iitaliinan sysvy
 

Re: SYSVY 19 Huhuilut

ViestiKirjoittaja Iitaliina » 30.04.15 15:50

:D Jään odottelemaan [onni]
  • 0

Avatar
Iitaliina
 
Viestit: 5775
Liittynyt: 24.08.08 17:43
Paikkakunta: Mäen kupeelta Savosta

EdellinenSeuraava

 


Paluu Ongelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 27 vierailijaa