Voimakas halu pettää puolisoa ahdistaa

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Voimakas halu pettää puolisoa ahdistaa

ViestiKirjoittaja Vieras » 22.10.14 22:24

Minulla on jonkin aikaa ollut voimakas halu pettää puolisoani. Tarkemmin lähinnä päästä tapailemaan ja sitä myötä sitten intiimimpään kanssakäymiseen muiden miesten kanssa. Parisuhteessa ei mene kovin hyvin, mutta tiedostan että vika on enemmän minussa kuin miehessäni. Vuosien myötä on satutettu puolin ja toisin, mutta pettämistä ei ole vielä ollut. Mieheni ei ehkä ole pettäjätyyppiä. En ole vielä hypännyt sänkyyn kenenkään kanssa, kännissä olen kerran suulle nopeasti pussannut erästä miestä.

Tiedä siis että ongelma on minussa, mutta asia rupeaa paisumaan niin suuriin mittasuhteisiin, että se häiritsee jo työntekoanikin. Halu on niin voimakas että ahdistaa.

Haluaisin kyllä oikeastaan erotakin, mutta en tiedä kannattaako.

Miehelleni olen sanonut etten todennäköisesti rakasta häntä tarpeeksi. Hän otti asian tapansa mukaan vaitonaisesti, mutta ilmeisesti hänelle suhteessa riittää eri asiat. Hän etsii lähinnä kumppanuutta, niin minäkin mutta kaipaan myös enemmän. Olen hyvin seksuaalinen ihminen ja rakastan täysillä. Miehelläni ei tällaista tunnu olevan. Jos hän sanoisi minulle samoja asioita mitä olen hänelle sanonut, en varmastikaan haluaisi olla yhdessä, joten siksi ihmettelen miksi hän vielä haluaa.

Tosi raukkaa tällälailla nimettömänä huudella, mutten kehtaa asiasta edes täällä muuten kertoa. Apua.

T. Ahdistunut pettäjä(kö?)

Vieras
 

Re: Voimakas halu pettää puolisoa ahdistaa

ViestiKirjoittaja Viljakaisla » 23.10.14 6:24

Mä en tykkää tähän (eiks tää oo se osio joka näkyy sisäänkirjautumattomillekin?) kauheasti avautua omasta tilanteesta, mutta avoimen suhteen ketjusta anonyymipuolelta löytyy juttua ja voisthan pyytää anonyymitunnuksen ja aloittaa vastaavan keskustelun sinne :)
  • 0

Että olemassaolo on itsensä oikeutus. Todellisuus on minut tänne kutsunut sellaisena kuin olen kussakin hetkessä. Taistelu tuhoutumisen ja olemassaolon välillä jatkuu, ja niin pitkään kun en ole tuhoutunut, saan olla olemassa.
Avatar
Viljakaisla
 
Viestit: 9806
Liittynyt: 19.03.12 15:20
Paikkakunta: Ulkomailla

Re: Voimakas halu pettää puolisoa ahdistaa

ViestiKirjoittaja Rautalanka » 23.10.14 9:25

Haluatko sä

A) erota, ja ajattelet että peittämällä se onnistuu näppärästi? Jos näin, niin eroa hyvä ihminen ja etsi sitte uutta seuraa.

B) vai oletko huomannut että olekin polyamoristi? Jos näin, sovi avoimesta suhteesta puolison kanssa. Jos hän ei siihen suostu, niin jää yksiavioiseen suhteeseen tai eroa.

C) tuo pettäminen on itsetuhoisuutta/oletkin masentunut, jolloin sun pitää hakea apua jostain.

Tsemppiä pohdintoihin! Älä tee mitään hätiköityä. [hali]

Ps veikkaan että ap:lla ei ole vielä pääsyä anopuolelle, sehän näkyy vasta kun on tarpeeksi viestejä.
  • 0

3/2011
9/2013
12/2016
Avatar
Rautalanka
 
Viestit: 18998
Liittynyt: 11.06.11 20:06
Paikkakunta: Etelä

Re: Voimakas halu pettää puolisoa ahdistaa

ViestiKirjoittaja Viljakaisla » 23.10.14 11:54

Olipas hyvin analysoitu, Rautalanka.
  • 0

Että olemassaolo on itsensä oikeutus. Todellisuus on minut tänne kutsunut sellaisena kuin olen kussakin hetkessä. Taistelu tuhoutumisen ja olemassaolon välillä jatkuu, ja niin pitkään kun en ole tuhoutunut, saan olla olemassa.
Avatar
Viljakaisla
 
Viestit: 9806
Liittynyt: 19.03.12 15:20
Paikkakunta: Ulkomailla


 


Paluu Ongelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 79 vierailijaa