Joulukalenterivaihto aikuisille 2014 HUHUILUKETJU

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Re: Joulukalenterivaihto aikuisille 2014 HUHUILUKETJU

ViestiKirjoittaja Rva W:n tonttu » 07.12.14 9:02

Pähkinäsuklaat on itsetehtyä raakasuklaata. Kiva, että tsi luukut on ollut mieleisiä. Vinkkejä: 8 luukku koko perheelle 9 luukun sisältö kannattaa ottaa käyttöön vasta joulun jälkeen. 10 tsi juttuja 11 luukussa on sinulle hommia :) ...

Rva W:n tonttu
 

Re: Joulukalenterivaihto aikuisille 2014 HUHUILUKETJU

ViestiKirjoittaja rva W » 07.12.14 9:05

Kääks, alkaa jännittää :lol: Tiedoksi muuten että tänään pääsen kalenterin ääreen vasta iltapäivästä, ollaan yökylässä enkä tajunnut ottaa luukkua mukaan [auts]
  • 0

Isosisko 01/10 ja pikkuveli 07/15

Keskustelutaitoon ei kuulu vain oikeiden asioiden sanominen oikeassa paikassa, vaan myös väärien asioiden sanomatta jättäminen houkuttelevalla hetkellä. - Dorothy Nevill
Avatar
rva W
Bannattu
 
Viestit: 21562
Liittynyt: 26.07.10 19:13
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joulukalenterivaihto aikuisille 2014 HUHUILUKETJU

ViestiKirjoittaja Sis'n tonttunen » 07.12.14 16:35

Heip! Juu kyllä ne paperit oli tarkoitettu luettaviksi ja valittu ihan tarkoituksella kalenterin saajalle...kiva jos miellytti. :) Tonttuliini oli himpun kiireessä paketointivaiheessa niin jäi suunnitellut viestilappuset paketeista. :?

Sis'n tonttunen
 

Re: Joulukalenterivaihto aikuisille 2014 HUHUILUKETJU

ViestiKirjoittaja Catariinan tonttu » 08.12.14 9:09

Catariinan tonttu kirjoitti:Hei Catariina!

Harmi että liidut ovat taaperon mielestä parempia syödä kuin piirtää. Myrkyttömiä ovat, pikkuisille tarkoitettuja. Ehkäpä parin kuukauden päästä kun hän kasvaa vähän..tai ensi jouluna. ;) Unohdin tuon taaperoiden puremisvimman jo. Tai itse asiassa nää meidän pirpanat ovat olleet aika vähän tavaroita suuhun laittavaa sorttia.

Tämä tonttu tajusi myös, että yksi pieni juttu puuttuu maanantain luukusta. Laitan sen tulemaan, pitäisi olla ma perillä. Avaa varoen saapuva kirje!

On mukavaa lukea kalenterista kommentoimiasi juttuja! :o)



Huomasitko tämän :D . On ihanaa olla tonttusi!

Catariinan tonttu
 

Re: Joulukalenterivaihto aikuisille 2014 HUHUILUKETJU

ViestiKirjoittaja Miaukun tonttu » 08.12.14 10:17

Hihhei kun tonttua nauratti tämänpäivän luukun avaamisesi [xmas] Pahoittelut, ettei ollut suklaata vaan orjapiiskurimainen keittiöhomma :lol: Mukavaa, että rätti oli kuitenkin mieleinen. :) Ehkä suuta makeaksi vielä myöhemmin... :wink:

Miaukun tonttu
 

Re: Joulukalenterivaihto aikuisille 2014 HUHUILUKETJU

ViestiKirjoittaja Catariina » 08.12.14 10:40

Catariinan tonttu kirjoitti:
Catariinan tonttu kirjoitti:Hei Catariina!

Harmi että liidut ovat taaperon mielestä parempia syödä kuin piirtää. Myrkyttömiä ovat, pikkuisille tarkoitettuja. Ehkäpä parin kuukauden päästä kun hän kasvaa vähän..tai ensi jouluna. ;) Unohdin tuon taaperoiden puremisvimman jo. Tai itse asiassa nää meidän pirpanat ovat olleet aika vähän tavaroita suuhun laittavaa sorttia.

Tämä tonttu tajusi myös, että yksi pieni juttu puuttuu maanantain luukusta. Laitan sen tulemaan, pitäisi olla ma perillä. Avaa varoen saapuva kirje!

On mukavaa lukea kalenterista kommentoimiasi juttuja! :o)



Huomasitko tämän :D . On ihanaa olla tonttusi!


Nyt vasta huomasin.

Ajattelinkin liitujen olevan Myrkyttömiä ja pienille tarkoitettuja.
Meidän taapero sai ensimmäisen hampaansa vasta pari viikkoa sitten ja ja se on vielä uusi juttu paljonko sillä saa nyhdettyä.

Odotetaan postia saapuvaksi tänään.
  • 0

Enkelityttö 8/12, Hippu 11/13, Nöpö 5/17
Avatar
Catariina
 
Viestit: 2207
Liittynyt: 22.08.06 11:55
Paikkakunta: Chicagoland

Re: Joulukalenterivaihto aikuisille 2014 HUHUILUKETJU

ViestiKirjoittaja Sis » 08.12.14 12:21

Sis'n tonttunen kirjoitti:Heip! Juu kyllä ne paperit oli tarkoitettu luettaviksi ja valittu ihan tarkoituksella kalenterin saajalle...kiva jos miellytti. :) Tonttuliini oli himpun kiireessä paketointivaiheessa niin jäi suunnitellut viestilappuset paketeista. :?

Täällä päässä ymmärretään kyllä viime tippaa ja kiirettä, usko pois. :D Ja kalenteri on ihana, eli eipä näy kiire toteutuksessa yhtään.
  • 0

"Kirjoittaminen on suvutonta lisääntymistä" (Eeva Kilpi)

Esikko 12/2011 ja Tiitiäinen 03/2014
Avatar
Sis
 
Viestit: 10651
Liittynyt: 26.08.11 14:44
Paikkakunta: Sveitsi

Re: Joulukalenterivaihto aikuisille 2014 HUHUILUKETJU

ViestiKirjoittaja Usvan tonttu » 09.12.14 9:52

Usva, kiva kuulla että olet pitänyt kalenteristasi! Tässä pari linkkiä koskien Shiitake-juomaa. Toinen suomeksi ja toinen englanniksi:

http://kauppa.ruohonjuuri.fi/instant-sh ... 9310288/dp
http://www.foursigmafoods.com/products/instant-shiitake

Tonttusi on käyttänyt vain teen muodossa, mutta vain mielikuvitus on rajana :D

Tonttusesi

Usvan tonttu
 

Re: Joulukalenterivaihto aikuisille 2014 HUHUILUKETJU

ViestiKirjoittaja *OA*:n tonttu » 09.12.14 11:45

Huopakuvioita voi käyttää jo nyt :)

*OA*:n tonttu
 

Re: Joulukalenterivaihto aikuisille 2014 HUHUILUKETJU

ViestiKirjoittaja Rva W:n tonttuli » 09.12.14 11:57

Saippuat oli tarkoitettu sinulle ja lapselle. :D Se vihertävä on nyt jo valmis ja vaaleakin pitäisi olla "kypsä", mutta jos maltat tämän viikon loppuun niin olisi se 6vkoa täynnä, joka suositus saippuapajalta.

Rva W:n tonttuli
 

Re: Joulukalenterivaihto aikuisille 2014 HUHUILUKETJU

ViestiKirjoittaja kuunkajon tonttu » 09.12.14 15:47

Kuunkajo!

En tietenkään laittanut ylös mitä mihinkin luukkuun paketoin, mutta muistelisin että 7. luukku olisi pitänyt olla pieni, kevyt ja litteä ja sitten 8. ja 9. luukut olivat nämä heijastin ja kirjelehtiö. Jos sitä ei millään löydy, niin voin lähettää uuden samanlaisen! :o)

On ollut ihana lukea hehkutuksiasi! [onni]

kuunkajon tonttu
 

Re: Joulukalenterivaihto aikuisille 2014 HUHUILUKETJU

ViestiKirjoittaja iniwi » 09.12.14 17:19

Pennie kirjoitti:Sain tänään liinan. En ole nyt varma onko se nenäliina, pöytäliina vai lautasliina :oops: mutta nätti valkoinen se on!



Tonttu pyysi viestimään, että kyseessä on nenäliina. :wink:

muoks* miksiköhän mä tähän ketjuun tän? [what] ööö
  • 6

M-8/09, T-1/11, T-5/13
Avatar
iniwi
 
Viestit: 6811
Liittynyt: 16.01.12 12:56
Paikkakunta: Vandal in Candyland

Re: Joulukalenterivaihto aikuisille 2014 HUHUILUKETJU

ViestiKirjoittaja iniwi » 09.12.14 21:08

^aaahahaaaaa! [nauru] nyt mä tajusin, et toi on nyt pahasti sen näköinen viesti, että mä olisin Pennien tonttu ja epätoivoisesti yritin tolla lisäyksellä peittää jälkiä, kun kerran unohdin ulos kirjautua. :lol:

...


Vai onko tämä se viesti jolla peittelen jälkiä? Kuva
  • 7

M-8/09, T-1/11, T-5/13
Avatar
iniwi
 
Viestit: 6811
Liittynyt: 16.01.12 12:56
Paikkakunta: Vandal in Candyland

Re: Joulukalenterivaihto aikuisille 2014 HUHUILUKETJU

ViestiKirjoittaja kuunkajon tonttu » 10.12.14 16:22

KUUNKAJO,

itse olen tehnyt saaristolaisleivät 3 x 1,5 l foliovuokiin.. :o)

kuunkajon tonttu
 

Re: Joulukalenterivaihto aikuisille 2014 HUHUILUKETJU

ViestiKirjoittaja Starlyn tonttu » 11.12.14 6:56

Starlylle!

Voi nolotus! Eilisessä paketissa oli tarkoitus olla juuri sitä mitä pakkauksen päällä luki. Olen itse käyttänyt sitä (ja hyväksi todennut), ja äskettäin täytin uimahallireissua varten tyhjentyneen pakkauksen. Uusi ja täytetty olivat kaapin päällä ja ei tullut mieleenkään että en olisi erottanut pakkauksia. Näköjään kiireessä tekevälle sattuu (useammankin kerran). Pesunestettä sielläkin siis oli, mutta piti olla alkuperäistä. Itse en uimahallissa edes huomannut käyttäneeni ns. väärää, ihan tyytyväisenä olen jo ehtinyt käyttää sen uudenkin mikä piti tulla sinulle :oops: :oops: :oops: .

Starlyn tonttu
 

EdellinenSeuraava

 


Paluu Ongelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 26 vierailijaa