Joulukalenterivaihto aikuisille 2014 HUHUILUKETJU

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Re: Joulukalenterivaihto aikuisille 2014 HUHUILUKETJU

ViestiKirjoittaja Boyan » 28.11.14 0:04

Mulle tuli kyllä ihan itku, että joku koki tarpeelliseksi tulla noin ikävään sävyyn anonyymisti valittamaan. Kaikkea voi sattua ja tapahtua vaikka kuinka olisi pitkä aika. Ja lisäksi, toiset ovat sellaisia, että tekevät viime tipassa vaikka olisi mikä - sittenkö ei saa osallistua lainkaan? No, joka tapauksessa, ihanaa että ihan pian on joulukuu ja saa alkaa nauttia joulun odotuksesta tän perinteeksi jo muodostuneen kalenterin kanssa. <3
  • 1

"Lähettäkää minulle kirjoja, jotka päättyvät hyvin..."
Avatar
Boyan
 
Viestit: 9579
Liittynyt: 18.05.11 16:47
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joulukalenterivaihto aikuisille 2014 HUHUILUKETJU

ViestiKirjoittaja mamahjo » 28.11.14 6:23

^Juuri näin. Kukaan ei varmasti ole jättänyt kiusalleen myöhään kalenterin tekoa, eiköhän tässä kaikki ole samalla innostuksella mukana :o)
  • 0

Neljä ihmistä.
Avatar
mamahjo
 
Viestit: 6005
Liittynyt: 16.05.13 20:24
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

Re: Joulukalenterivaihto aikuisille 2014 HUHUILUKETJU

ViestiKirjoittaja Sarbe » 28.11.14 8:39

Tonttuseniiii...

Kiitos lähetystunnuslinkistä, se ei vaan toiminut.
Tarttisin siis sen ihan koodin. Tuleeko smarttiin vai postiin tieto auttaa kans :)
  • 0

minä/84 ja mun likka 6/08
Sekä karvainen ystävämme ess Oreo 02/20
Avatar
Sarbe
 
Viestit: 2173
Liittynyt: 09.09.07 7:33
Paikkakunta: Naantali

Re: Joulukalenterivaihto aikuisille 2014 HUHUILUKETJU

ViestiKirjoittaja Jafuli » 28.11.14 9:18

Boyan. [hali]

Kaikkea voi sattua, kun ihmisiähän tässä vaan ollaan, eikä kenenkään kannata nyt pahoittaa mieltään. :o) Toivottavasti kaikki saa kalenterinsa kuitenkin nyt tänään tai viikonlopun aikana ja kaikki osallistujat pääsee hyvillä mielin availemaan ihania luukkuja sitten maaanantaina. [onni]
  • 0

If I say "First of all" run away because I have prepared research, data, charts and will destroy you.
Avatar
Jafuli
 
Viestit: 7825
Liittynyt: 22.08.06 19:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Joulukalenterivaihto aikuisille 2014 HUHUILUKETJU

ViestiKirjoittaja Eline » 28.11.14 9:52

Anteeksi tonttuni etten ole vielä ehtinyt hakea kalenteria postista enkä siten voinut hehkuttaa saapumista! Miehellä on ollut pidemmät päivät töissä tällä viikolla enkä ole uskaltanut riskeerata lähteä kahden lapsen kanssa hakemaan rattailla sitä postista jos se onkin mahdoton kuljettaa rattailla joissa säilytystilaa alhaalla ei ole käytännössä yhtään. Huomenna siis ainakin onnistuu ellen tänään keksi jotain. :)
  • 0

E 4/12 <3 & A 5/14 <3 & Ee 11/17 <3
Eline
 
Viestit: 3191
Liittynyt: 27.12.10 12:12
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joulukalenterivaihto aikuisille 2014 HUHUILUKETJU

ViestiKirjoittaja tonttu täällä » 28.11.14 14:05

nin dada kirjoitti:
tonttu täällä kirjoitti:Nin dada, suurimmat pahoittelut, mutta pakettisi pääsee postitontun matkaan vasta tänään. Vastoinkäymisten määrä on ollut loputon ja tonttu pääsi vasta eilen hankkimaan viimeiset olennaiset tarpeet kalenterin valmistumisen kannalta. Toivoisin, että paketti silti lentäisi nopsaan ja olisi huomenna jo noudettavissa. Lähetystunnuksen toimitan toki heti, kun saan paketin matkaan.


No hätä :o) , en ole kärsimätöntä tyyppiä! Toivotaan että tulee viimeistään ihan alkuviikosta, jos ei niin älä stressaa. Harmi, mutta tiedän hyvin mitä sotkua tällaiset vaihdot voi olla. Nimim. mm. leikkiruokavaihdossa muut odotteli mua ikuisuuden...


Saitkohan jo lähetystunnuksen emännältä, pakettisi on noudettavissa. :o) Nyt alkaa vaan tonttuakin jännittää, että kuinka onnistui. :lol:

tonttu täällä
 

Re: Joulukalenterivaihto aikuisille 2014 HUHUILUKETJU

ViestiKirjoittaja kreettalle » 28.11.14 19:21

Heippa Kreetta!

Sopisiko sunnuntaina klo 16-17 aikoihin? Kuriiritonttu pääsee myös vähän myöhemmin tulemaan jos on tarvis :)

kreettalle
 

Re: Joulukalenterivaihto aikuisille 2014 HUHUILUKETJU

ViestiKirjoittaja Kreetta » 28.11.14 19:31

kreettalle kirjoitti:Heippa Kreetta!

Sopisiko sunnuntaina klo 16-17 aikoihin? Kuriiritonttu pääsee myös vähän myöhemmin tulemaan jos on tarvis :)


Sopii tosi hyvin!
  • 0

Ostan Bamse-lehdet 1-4/2014, tarjoa yv:llä :)
Avatar
Kreetta
Bannattu
 
Viestit: 865
Liittynyt: 31.08.12 17:02
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Joulukalenterivaihto aikuisille 2014 HUHUILUKETJU

ViestiKirjoittaja nindada » 28.11.14 22:05

tonttu täällä kirjoitti:
nin dada kirjoitti:
tonttu täällä kirjoitti:Nin dada, suurimmat pahoittelut, mutta pakettisi pääsee postitontun matkaan vasta tänään. Vastoinkäymisten määrä on ollut loputon ja tonttu pääsi vasta eilen hankkimaan viimeiset olennaiset tarpeet kalenterin valmistumisen kannalta. Toivoisin, että paketti silti lentäisi nopsaan ja olisi huomenna jo noudettavissa. Lähetystunnuksen toimitan toki heti, kun saan paketin matkaan.


No hätä :o) , en ole kärsimätöntä tyyppiä! Toivotaan että tulee viimeistään ihan alkuviikosta, jos ei niin älä stressaa. Harmi, mutta tiedän hyvin mitä sotkua tällaiset vaihdot voi olla. Nimim. mm. leikkiruokavaihdossa muut odotteli mua ikuisuuden...


Saitkohan jo lähetystunnuksen emännältä, pakettisi on noudettavissa. :o) Nyt alkaa vaan tonttuakin jännittää, että kuinka onnistui. :lol:


Sain! :o) Vasta kuitenkin sen verran myöhään etten ehdi enää pakettia hakea, jää siis maanantaille. Hehkuttelen sitten, jännää..... [onni]
  • 0

nindada
 
Viestit: 15286
Liittynyt: 11.01.11 16:31
Paikkakunta: Oulu

Re: Joulukalenterivaihto aikuisille 2014 HUHUILUKETJU

ViestiKirjoittaja Sarbe » 29.11.14 9:48

Sama juttu nin dada mulla..
Sain koodin 18.04 posti meni kiinni 18. Paketti ois ollu noudettavissa joskus puol kolmelta, oltiin postin vieressä 15.30...
Ei se mitään pitää muistaa maanantaina suhaa hakee paketti.
  • 0

minä/84 ja mun likka 6/08
Sekä karvainen ystävämme ess Oreo 02/20
Avatar
Sarbe
 
Viestit: 2173
Liittynyt: 09.09.07 7:33
Paikkakunta: Naantali

Re: Joulukalenterivaihto aikuisille 2014 HUHUILUKETJU

ViestiKirjoittaja selmiinan tonttu » 02.12.14 9:26

Selmiina. Hyvä että mantelit maistui, samaa on tulossa lisääkin kun jonkun piti tehdä useampaa makua mutta onneton vippas liikaa chiliä pannulle ja oli kaikista tehtävä samaa sitten :D Chilit on äitipuoleni kasvattamia joka on thaimaalainen eli tulisista pikkuchileistä makunsa saannut :)

selmiinan tonttu
 

Re: Joulukalenterivaihto aikuisille 2014 HUHUILUKETJU

ViestiKirjoittaja Kiikun tonttu » 02.12.14 11:44

Kiikku!

Clas Ohlsonilta löytyy noita. Heiltä saa netistä tilattua, mutta en tiedä, onko nettivalikoimassa noita. Huom. Paristot loppuu yhden talven jälkeen ja vaihtamiseen tarvitsee silmälasikokoisen ruuvimeisselin. Mutta paristot on tosiaan vaihdettavissa. :)

Kiikun tonttu
 

Re: Joulukalenterivaihto aikuisille 2014 HUHUILUKETJU

ViestiKirjoittaja kiikku » 02.12.14 11:50

^Kiitos tästä :o) Menenkin tänään Clasun ohi, joten täytyy käydä lapsille hakemassa omat. Mun tytär hipelöi lamppua aamulla siihen malliin, että pakko mun oli sitä sille lainata :lol: Lähti kouluunkin niin aikaisin, että oli vielä pimeää.
  • 0

Mä -78, "isosisko sisilisko" 01/06, "pikkuveli tyhmä peli" 05/09 (lainaukset lasten suusta :) )
Avatar
kiikku
 
Viestit: 10124
Liittynyt: 22.08.06 11:31
Paikkakunta: Uusimaa

Re: Joulukalenterivaihto aikuisille 2014 HUHUILUKETJU

ViestiKirjoittaja Sarben tonttuli » 02.12.14 15:13

Ne on herkkukeksejä. Tontulla on vaan huono käsiala... :lol: Ja kyllä, taikina leviää pellillä kovasti. Jätä siis isot välit, tai ajattele suosiolla sitä enemmän levynä kuin yksittäisinä kekseinä. Maku on kyllä mainio, tonttu lupaa!

Sarben tonttuli
 

Re: Joulukalenterivaihto aikuisille 2014 HUHUILUKETJU

ViestiKirjoittaja Selmiina » 02.12.14 18:54

selmiinan tonttu kirjoitti:Selmiina. Hyvä että mantelit maistui, samaa on tulossa lisääkin kun jonkun piti tehdä useampaa makua mutta onneton vippas liikaa chiliä pannulle ja oli kaikista tehtävä samaa sitten :D Chilit on äitipuoleni kasvattamia joka on thaimaalainen eli tulisista pikkuchileistä makunsa saannut :)


Olisiko reseptiä? Elättelen toivetta että jossain kirjekuoressa löytyisi ohje, mutta jos ei ole niin saisiko sen? Itse olen manteleiden suurkuluttuja (ja sekakäyttäjä :mrgreen: ), puoliso on nirpampi mutta hän kelpuutti nämä. Voisi tehdä puolisolle jouluyllätyksen :)
  • 0

Avatar
Selmiina
 
Viestit: 6341
Liittynyt: 30.04.07 12:25
Paikkakunta: Pk-seutu

EdellinenSeuraava

 


Paluu Ongelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 34 vierailijaa